abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35062142
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Er is weinig veranderd, geloof ik.
wtf wie ben jij.
pi_35062319
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef Brechtje het volgende:

[..]

wtf wie ben jij.
Jeroen, aangenaam.
pi_35062508
Het gaat gewoon om de uitstraling, of je nu dik bent of wat dan ook zal weinig meiden echt veel boeien, naja je hebt ze er altijd wel tussen zitten natuurlijk.

Ga gewoon lekker met wat vrienden op stap, ga gezellig praten en zoek ondertussen wat oogcontact (als je moeite hebt om gelijk op een meid af te stappen) en glimlach een beetje. Daarmee bedoel ik niet zo`n smerige nepglimlach waar de wanhoop van afstraalt . Maak vervolgens met de desbetreffende dame een praatje, op een gegeven moment heb je wel door wanneer je naar haar toe kan lopen. Dit wil niet zeggen dat je haar gelijk het bed in moet praten, maar gewoon een leuk praatje kan je zelfvertrouwen als iets meer doen stijgen en dat ga je uitstralen. Je zal niet echt veel succes hebben als je wanhoop c.q. frustratie uitstraalt, dat werkt alleen maar averechts.

Makkelijk gezegd natuurlijk, maar meiden zijn ook gewoon mensen dus ze zullen je niet bijten vanwege een gesprekje. En dat eerste gesprekje hoeft niet altijd raak te zijn, vervolg dit een paar weekjes en dan zul je vanzelf wel een leuke meid tegenkomen.

*EDIT*

Deel 19 dus alweer, kan me niet voorstellen dat dit nooit eerder is gezegd, maargoed een tvp kan nooit kwaad .
pi_35062633
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Het gaat gewoon om de uitstraling, of je nu dik bent of wat dan ook zal weinig meiden echt veel boeien, naja je hebt ze er altijd wel tussen zitten natuurlijk.

Ga gewoon lekker met wat vrienden op stap, ga gezellig praten en zoek ondertussen wat oogcontact (als je moeite hebt om gelijk op een meid af te stappen) en glimlach een beetje. Daarmee bedoel ik niet zo`n smerige nepglimlach waar de wanhoop van afstraalt . Maak vervolgens met de desbetreffende dame een praatje, op een gegeven moment heb je wel door wanneer je naar haar toe kan lopen. Dit wil niet zeggen dat je haar gelijk het bed in moet praten, maar gewoon een leuk praatje kan je zelfvertrouwen als iets meer doen stijgen en dat ga je uitstralen. Je zal niet echt veel succes hebben als je wanhoop c.q. frustratie uitstraalt, dat werkt alleen maar averechts.

Makkelijk gezegd natuurlijk, maar meiden zijn ook gewoon mensen dus ze zullen je niet bijten vanwege een gesprekje. En dat eerste gesprekje hoeft niet altijd raak te zijn, vervolg dit een paar weekjes en dan zul je vanzelf wel een leuke meid tegenkomen.

*EDIT*

Deel 19 dus alweer, kan me niet voorstellen dat dit nooit eerder is gezegd, maargoed een tvp kan nooit kwaad .
Goede post.
pi_35062810
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef Roeni3 het volgende:
Goede post.
Dank je, dit topic werd wat verstoord door mensen die het de normaalste zaak van de wereld vinden om "even" wat te regelen. Bij dames ligt het toch al anders, die hebben het over het algemeen met een fatsoenlijk uiterlijk vrij makkelijk. Het zijn de heren die meestal de moeite moeten doen om iets voor elkaar te krijgen. En om nou zomaar even je uiterlijk en innerlijk te veranderen is een waardeloze tip. Dat is niet met een knip in de vingers gedaan, daar gaat wat tijd in zitten. Dus reageer dan gewoon niet als je verder niets nuttigs te melden hebt denk ik dan .
pi_35067931
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Weer één van de makkelijke uitspraken van een ontwetende [14.gif]
pi_35073390
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:17 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Weer één van de makkelijke uitspraken van een ontwetende [14.gif]
Nou het is misschien chliche maar het klopt wel hoor. Een zelfverzekerd iemand straalt in mijn ogen uit dat diegene lekker in zn vel zit, het naar zn zin heeft, gelukkig is in het leven en met zichzelf

Een onzeker iemand het tegenovergestelde. Kijk iedereen is weleens onzeker, maar iemand die echt totaal niet happy is met zichzelf is gewoon NIET aantrekkelijk (voor mij dan) hoe leuk zn uiterlijk ook is
pi_35073498
het is wel zo

jij blij, zij ook blij

jij sad, zij geirriteerd
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:28:33 #259
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35073576
Teach 'em, Brechtje!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_35077866
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik heb ook 'al' meerdere relaties gehad, maar dat hoeft toch niet meteen te zeggen dat het raar is als anderen op latere leeftijd nog niemand gevonden hebben? Ik snap ook niet dat je 'Mén. ik ben jonger dan jullie allemaal en ik heb al vriendjes gehad' als een argument gebruikt om te laten blijken hoe 'raar' het is dat anderen die ouder zijn dan jij, nog geen relaties hebben gehad. Alsof jij daar de graadmeter voor bent?

Bovendien is je 'tip' wel erg makkelijk. 'Als iemand je niet leuk vindt, vragen wat er mis aan je is.'

Kom op he.
Helemaal met Roeni3 eens. Mensen zoals Brechtje vinden het inderdaad maar raar dat er ook mensen zijn die nog geen vriendje of vriendinnetje hebben gehad.

En die tip werkt niet hoor, tenminste niet bij mij. Als ze mij niet leuk vinden is het contact zo snel verwaterd dat je het niet kan vragen en als je het vraagt krijg je toch de cliché antwoorden.
pi_35079412
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:59 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Dat zou ik inderdaad ook niet als ik een vriendin had

Goed bezig dus
ik heb geen vriendin hoor, anders zit ik hier mooi voor de bok z'n kloten in dit topic
feest
pi_35084662
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef Moja het volgende:

[..]

Nou het is misschien chliche maar het klopt wel hoor. Een zelfverzekerd iemand straalt in mijn ogen uit dat diegene lekker in zn vel zit, het naar zn zin heeft, gelukkig is in het leven en met zichzelf

Een onzeker iemand het tegenovergestelde. Kijk iedereen is weleens onzeker, maar iemand die echt totaal niet happy is met zichzelf is gewoon NIET aantrekkelijk (voor mij dan) hoe leuk zn uiterlijk ook is
Gewoon goed verbergen dat is het beste
pi_35085028
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

@ Realzeus

ik volg dit al een tijdje en zie dat je constant klaagt over je uiterlijk. Je bent te dik vind je zelf.
Waarom, in vredesnaam, DOEN mensen er dan niks aan?? Dit soort dingen zijn zo enorm eenvoudig aan te pakken. Je kunt enorm veel aan je uiterlijk doen.
Je kunt wel blijven piepen over je lichaam, als je niks doet zal het zo blijven, misschien wel erger worden.
Als je door sport en supplementatie + een dieet een goed figuur kunt ontwikkelen met de juiste kleding, stijgt je zelfvertrouwen enorm. Je gaat jezelf mooier vinden. Heb je gelijk meer kans.
Leer een muziekinstrument bespelen! ( piano's zijn ze dol op !)
Ga een sport beoefenen! Koop mooie kleding!
Ik heb het idee dat iedereen hier maar zit te huilen en er gewoon verder niks aan doet.
Ik zal je een geheimpje verklappen: dan kun je ook naar je vrouwtje fluiten.

Aan de slag met zn allen!!
Moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde dacht toen ik net hier zat te lezen. Als je denkt dat het aan je omvang ligt, doe er dan wat aan! Je hebt best een leuke kop, RealZeus, als jij wat kilo's gaat afvallen, zie je er volgens mij heel leuk uit. Je kunt wel denken dat iemand je moet accepteren zoals je bent (weet niet of jij zo denkt, hoor), maar iedereen vindt het toch leuk om een partner te hebben die er leuk uitziet, je hebt zelf toch vast ook best je voorkeuren als het om het uiterlijk van meisjes gaat, dus koop een stel sportschoenen en ga hardlopen ofzo, dan vliegen die kilo's eraf en dan word je ook meteen wat zelfverzekerder over hoe je eruit ziet.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 19:33:27 #264
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_35085726
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef Moja het volgende:

[..]

En WAAROM dan niet?
Vind die criteria vrij oppervlakkig
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_35088274
Omdat de onzekere mensen die ik ken onzettend vaak klagen, negatief zijn en overal wat achter zoeken, niks durven...gewoon a-relaxed om mee om te gaan

dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Of het nou gewoon een vriend/vriendin is of op liefdesgebied
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:45:09 #266
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_35088441
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:33 schreef Demophon het volgende:

[..]

En WAAROM dan niet?
Vind die criteria vrij oppervlakkig
Vind ik niet oppervlakkig hoor, zo denk ik er ook over. Mensen die zelfvertrouwen uitstralen zijn nou eenmaal aantrekkelijker.
Nee jij bent lekker. =X
pi_35088854
Altijd dat gelul van zelfvertrouwen uitstralen. Tuurlijk is het in zekere mate zo, maar waarom stappen in discotheken de meeste jongens toch af op die iets minder mooie en wat onzeker ogende meisjes? Juist, die zijn én makkelijker te scoren én onzekerheid bij vrouwen kan aantrekkelijk zijn omdat de jongen het dan kan bieden.

Te zelfverzekerde vrouwen zijn minder aantrekkelijk.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_35089086
Edit: Laat maar
pi_35090199
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Altijd dat gelul van zelfvertrouwen uitstralen. Tuurlijk is het in zekere mate zo, maar waarom stappen in discotheken de meeste jongens toch af op die iets minder mooie en wat onzeker ogende meisjes? Juist, die zijn én makkelijker te scoren én onzekerheid bij vrouwen kan aantrekkelijk zijn omdat de jongen het dan kan bieden.

Mijn post ging over mensen die geen vriendin hebben gehad. Bij meiden is het juist wel goed als ze wat onzekerder zijn. Nouja, goed..... Ze krijgen iig jongens op zich af, maar dat zullen vaak ook wel de wanhopigen zijn.
pi_35090332
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:30 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Mijn post ging over mensen die geen vriendin hebben gehad. Bij meiden is het juist wel goed als ze wat onzekerder zijn. Nouja, goed..... Ze krijgen iig jongens op zich af, maar dat zullen vaak ook wel de wanhopigen zijn.
Hoezo ben je wanhopig als je op een meer onzeker meisje afstapt?
pi_35090476
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:33 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Hoezo ben je wanhopig als je op een meer onzeker meisje afstapt?
Omdat de jongens die perse willen scoren, en naar mijn inziens dus een beetje wanhopig zijn, naar de onzekere meisjes aflopen in de wetenschap dat het hoogstwaarschijnlijk wel een leuk avondje gaat worden. Hoeft niet altijd hoor, maar ik gebruikte daarom het woord "vaak" ook. Het is natuurlijk niet elke keer het geval, maar kan me best wel voorstellen dat het gebeurd. Onzekere meisjes zijn vaak wel , tenminste niet zo arrogant enzo .
pi_35090653
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Omdat de jongens die perse willen scoren, en naar mijn inziens dus een beetje wanhopig zijn, naar de onzekere meisjes aflopen in de wetenschap dat het hoogstwaarschijnlijk wel een leuk avondje gaat worden. Hoeft niet altijd hoor, maar ik gebruikte daarom het woord "vaak" ook. Het is natuurlijk niet elke keer het geval, maar kan me best wel voorstellen dat het gebeurd. Onzekere meisjes zijn vaak wel , tenminste niet zo arrogant enzo .
Zolang je maar onthoud dat alle vrouwen hoeren zijn.
pi_35091036
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Zolang je maar onthoud dat alle vrouwen hoeren zijn.
* RemcoW85 noteert
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:57:57 #274
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_35091326
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:40 schreef Moja het volgende:
Omdat de onzekere mensen die ik ken onzettend vaak klagen, negatief zijn en overal wat achter zoeken, niks durven...gewoon a-relaxed om mee om te gaan

dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Of het nou gewoon een vriend/vriendin is of op liefdesgebied
Kijk, er is een groot verschil of mensen in zijn algemeenheid onzeker zijn, of gewoon specifiek wat betreft naar het stappen of versieren naar anderen toe.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:33:49 #275
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_35092769
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Je kan niet té zelfverzekerd zijn, vind ik. Kijk, arrogantie is wat anders, hoewel ik dat zelf ook beregeil vind , maar een vrouw die compleet in vrede is met zichzelf en zich nérgens onzeker over voelt, is wat mij betreft toch wel een 'catch'.
Nee jij bent lekker. =X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')