ga eens mijn msn fixz0rzenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:10 schreef Alfisti het volgende:
Fipo
Als je nog steeds ruft ben je niet welkom Bo
bij mij nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die doet het gewoon hoor.........![]()
MSN werkt primaquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:15 schreef Mukie het volgende:
msn doet het niet guys, de een na de ander vleigt er nu uit.
Ow en puike OP
wacht maarquote:
eindelijk iemand die weet waar hij/zij over praatquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:15 schreef Mukie het volgende:
msn doet het niet guys, de een na de ander vleigt er nu uit.
Ow en puike OP
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt omdat je in die vette stad woont![]()
en weg isquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
eindelijk iemand die weet waar hij/zij over praat![]()
Over 12 minuten ben ik online racen tot 22:30 dus maakt me niet uitquote:
Die achterkant zwabbert er maar een beetje achteraan volgens mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je moet niezen net wanneer je je poot op het gas hebt dan ben je zwaar de lul![]()
Dat krijgt je toch nooit goed op de weg al die pk'squote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Zonda_F het volgende:
ja dat lijkt me ook lastig op de weg te houden dit ding![]()
Voor straf 5 OP's makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef M5 het volgende:
ik heb gewoon het hele Boeing 787 topic gemist
en je moest er nog wat foto's bijzoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef M5 het volgende:
ik heb gewoon het hele Boeing 787 topic gemist
Puike bak. hebben ze die al of moet die nog geleverd worden? Dan zal ik 'hm eens ff aftrappenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:12 schreef ook_gek het volgende:
Vriendin van me belt net op. Haar moeder heeft een nieuwe auto gekocht....
Land Rover Range Rover Sport 4.2 V8 Supercharged
zegt ze droog van. Dat is leuk he![]()
Waren er al maar wat foto's vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef lipje het volgende:
[..]
en je moest er nog wat foto's bijzoeken
Mja ik denk dat dat ding binnen een paar maanden op de boot terug staatquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Puike bak. hebben ze die al of moet die nog geleverd worden? Dan zal ik 'hm eens ff aftrappen
wat is CRP?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Waren er al maar wat foto's vanDe eerste is nog niet eens af. Dit is het enige plaatje van een stukje van de 787 die ik zo snel kan vinden
[afbeelding]
Wel 't eerste vliegtuig waarvan de romp geheel van CRP is gemaakt
Kan ik hem twee keer aftrappenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik denk dat dat ding binnen een paar maanden op de boot terug staat
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik denk dat dat ding binnen een paar maanden op de boot terug staat
ohhhh VVKquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Carbon Reinforced Plastic. Wat men meestal "Carbon" noemt.
quote:
Daar wordt 'ie dan weer zuiniger van of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Carbon Reinforced Plastic. Wat men meestal "Carbon" noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |