ga eens mijn msn fixz0rzenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:10 schreef Alfisti het volgende:
Fipo
Als je nog steeds ruft ben je niet welkom Bo
bij mij nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die doet het gewoon hoor.........![]()
MSN werkt primaquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:15 schreef Mukie het volgende:
msn doet het niet guys, de een na de ander vleigt er nu uit.
Ow en puike OP
wacht maarquote:
eindelijk iemand die weet waar hij/zij over praatquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:15 schreef Mukie het volgende:
msn doet het niet guys, de een na de ander vleigt er nu uit.
Ow en puike OP
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt omdat je in die vette stad woont![]()
en weg isquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
eindelijk iemand die weet waar hij/zij over praat![]()
Over 12 minuten ben ik online racen tot 22:30 dus maakt me niet uitquote:
Die achterkant zwabbert er maar een beetje achteraan volgens mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je moet niezen net wanneer je je poot op het gas hebt dan ben je zwaar de lul![]()
Dat krijgt je toch nooit goed op de weg al die pk'squote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Zonda_F het volgende:
ja dat lijkt me ook lastig op de weg te houden dit ding![]()
Voor straf 5 OP's makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef M5 het volgende:
ik heb gewoon het hele Boeing 787 topic gemist
en je moest er nog wat foto's bijzoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef M5 het volgende:
ik heb gewoon het hele Boeing 787 topic gemist
Puike bak. hebben ze die al of moet die nog geleverd worden? Dan zal ik 'hm eens ff aftrappenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:12 schreef ook_gek het volgende:
Vriendin van me belt net op. Haar moeder heeft een nieuwe auto gekocht....
Land Rover Range Rover Sport 4.2 V8 Supercharged
zegt ze droog van. Dat is leuk he![]()
Waren er al maar wat foto's vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef lipje het volgende:
[..]
en je moest er nog wat foto's bijzoeken
Mja ik denk dat dat ding binnen een paar maanden op de boot terug staatquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Puike bak. hebben ze die al of moet die nog geleverd worden? Dan zal ik 'hm eens ff aftrappen
wat is CRP?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Waren er al maar wat foto's vanDe eerste is nog niet eens af. Dit is het enige plaatje van een stukje van de 787 die ik zo snel kan vinden
[afbeelding]
Wel 't eerste vliegtuig waarvan de romp geheel van CRP is gemaakt
Kan ik hem twee keer aftrappenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik denk dat dat ding binnen een paar maanden op de boot terug staat
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik denk dat dat ding binnen een paar maanden op de boot terug staat
ohhhh VVKquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Carbon Reinforced Plastic. Wat men meestal "Carbon" noemt.
quote:
Daar wordt 'ie dan weer zuiniger van of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Carbon Reinforced Plastic. Wat men meestal "Carbon" noemt.
He sleeps with the fishesquote:
Minder gewicht, dus zuiniger jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar wordt 'ie dan weer zuiniger van of niet?
Vezel versterktquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
www.crazy-reno-express-tuning-club-team-holland-racing.tk
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
www.crazy-reno-express-tuning-club-team-holland-racing.tk
Daarvalt het onder ja.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mooi hè..
dit was 10 min. voordat ie weg ging
Express GT-Turboquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wel grapfig hoeveel mensen het een serieus toffe club vonden..
vooral die gast uit belgie met zijn serieus getjunde Express was da bom
Geen van 2quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:19 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Enig vooruitzicht in de zaak? Onderzoeken geplanned staan?
quote:
Ja, apart was het zeker... Heb je er wel extra geld voor gekregen voor dat vloertje? Of zou de nieuwe eigennaar het er meteen uit hebben gesloopt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat was echt prachtig
iedereen vond het mooiapart
en ik ben zo stom geweest om het erin te laten zitten![]()
kon ik zo in een andere xprz leggen
punt 1 grijs alleen voor bedrijven (en dat was toen kut ivm vezekering)quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ja, apart was het zeker... Heb je er wel extra geld voor gekregen voor dat vloertje? Of zou de nieuwe eigennaar het er meteen uit hebben gesloopt?Goedeavond trouwens... Niet dat ik veel mee kan kletsen, want alex wil er veel meer achter nu hij een smurf is...
![]()
geen eerlijk zullen we alles delen bij jullie thuis dus?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ja, apart was het zeker... Heb je er wel extra geld voor gekregen voor dat vloertje? Of zou de nieuwe eigennaar het er meteen uit hebben gesloopt?Goedeavond trouwens... Niet dat ik veel mee kan kletsen, want alex wil er veel meer achter nu hij een smurf is...
![]()
hoezo apartquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
![]()
neequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
punt 1 grijs alleen voor bedrijven (en dat was toen kut ivm vezekering)
punt 2
radiator
koppeling
drukgroep
gloeispiraaltjes defect en zaten vast in de kop (durfde ik echt niet los te maken)
roest
moet ik nog door gaan?
de corolla of de Avensis?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee![]()
post eens een foto van wat je nu rijd dan?
Als het om Internet tijd gaat niet...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef M5 het volgende:
[..]
geen eerlijk zullen we alles delen bij jullie thuis dus?
Ik zie wel vaker houten vloertjes in getunede bestel bakkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoezo apart
mijn houten vloer vond iedereen mooi
geen id wat die knaap met mijn vloer gedaan heeft
idd, kost echt geen moer meer zo'n standaard pctje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
Moet je een internetbarrel op de kop tikken
nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zie wel vaker houten vloertjes in getunede bestel bakken
beide, je weet toch dat we foto sluts zijn hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de corolla of de Avensis?
Pentium 3'tje op de kop tikken, schone install en klaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd, kost echt geen moer meer zo'n standaard pctje.
Ik vond het apart en niet zo bijzonder mooi... Dus niet iedereen kan het mooi gevonden hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoezo apart
mijn houten vloer vond iedereen mooi
geen id wat die knaap met mijn vloer gedaan heeft
Er was er zoizo nog een, op renault-tuning.comquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet
mijn vloer was uniek
zeg je zo ook even tegen alexxxxxx dat z'n kloon op unimogs topic moet reagerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:00 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ik vond het apart en niet zo bijzonder mooi... Dus niet iedereen kan het mooi gevonden hebben.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:00 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ik vond het apart en niet zo bijzonder mooi... Dus niet iedereen kan het mooi gevonden hebben.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er was er zoizo nog een, op renault-tuning.com
Ja kan ik ook niet helpenquote:
Tijd voor een 2e computer!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Als het om Internet tijd gaat niet...![]()
Heb ik haar al een half jaar geleden aangeboden.. ik betala haar computer helemaal....quote:
en een derdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |