abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:56:36 #101
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34841452
Wtf is HIIT-Spurten?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:03:47 #102
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_34841739
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:52 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Ik train thuis tegenwoordig
wat heb je dan wel niet voor apparatuur thuis?
pi_34841907
Kwil trouwens best mijn calves trainen maar dan zal het op dit ding moeten:

http://nl.commercial.lifefitness.com/content.cfm/calfextension

Beetje goed apparaat of kan ik dan net zo goed niks doen?
pi_34842044
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:56 schreef dnzl het volgende:
Wtf is HIIT-Spurten?
high intensity interval training 30 seconden joggen 30 seconden spurten en zo verder
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:03 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

wat heb je dan wel niet voor apparatuur thuis?
Barbell, dumbells, powerstation van 8 jaar oud, bench voor sit-ups en (decline)benchpress...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:14:51 #105
140141 ivosnivo
pi_34842241
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef Semargofni het volgende:

echt een kut apparaat. ga op een verhoging staan met 1 voet en houd aan dezelfde kant met je hand een dumbel beet. met je vrij hand hou je je ergens aan vast zodat je niet valt. en ga op en neer bewegen met je voet. hele puike oefening. ik doe het vaak bij een schouder of bovenkant borst bankje aan de achterkant heb je vaak een verhoging voor iemand die er achter kan staan. met je vrije hand houd je dan de stang beet voor je.
pi_34842245
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef Semargofni het volgende:

Twee oefeningen voor de kuiten zijn eigenlijk van belang en iedereen kan ze doen:

Standing calf raise - barbell op je schouders en je kuiten strekken door zegmaar op je tenen te gaan staan met gestrekte knieeën.

Seated calf raise - zittend op een bankje met een barbell op je bovenbenen (handdoek om barbell evt voor pijnlijkheid) en ook hier weer kuiten strekken.

Allebei 4 setjes met gemiddeld hoge herhalingen (8-10) werkt het best.
pi_34843508
Thanx ivosnivo en ledzep alweer wat geleerd . Wil geen breezah zijn dus gewoon alles trainen, volgende benen training meteen die oefeningen proberen. Schijnt wel dat het heel moelijk is om goede kuiten te krijgen?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:56:31 #108
37305 BushRanger
in Wellington
pi_34843876
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:14 schreef LedZep het volgende:

[..]

Twee oefeningen voor de kuiten zijn eigenlijk van belang en iedereen kan ze doen:

Standing calf raise - barbell op je schouders en je kuiten strekken door zegmaar op je tenen te gaan staan met gestrekte knieeën.

Seated calf raise - zittend op een bankje met een barbell op je bovenbenen (handdoek om barbell evt voor pijnlijkheid) en ook hier weer kuiten strekken.

Allebei 4 setjes met gemiddeld hoge herhalingen (8-10) werkt het best.
Doe je die Standing Calf Raise gewoon met een vlakke ondergrond? Neem aan van wel toch, anders is het wel heel moeilijk om in balans te blijven.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:57:20 #109
37305 BushRanger
in Wellington
pi_34843910
Weet iemand een goede site met plaatjes over hoe je de deadlift goed uitvoert?
Of kan iemand me hier een goede uitleg geven?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:04:36 #110
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34844204
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:57 schreef BushRanger het volgende:
Weet iemand een goede site met plaatjes over hoe je de deadlift goed uitvoert?
Of kan iemand me hier een goede uitleg geven?
pi_34844832
paar vraagies:

- Weinig tot geen buikspieren trainen, is het dan mogelijk om last van je onderug te krijgen?
- Me trainingspartner zegt dat het slecht is om voor je traiing 4 setjes buik te pakken (elke training) i.v.m. stabilisatie, eens of oneens?
- Wat doen jullie aan lichamelijk verzorging scheren, ontharen, zonebank en shit voor de zomer ?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:26:11 #112
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34845018
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
paar vraagies:

- Weinig tot geen buikspieren trainen, is het dan mogelijk om last van je onderug te krijgen?
- Me trainingspartner zegt dat het slecht is om voor je traiing 4 setjes buik te pakken (elke training) i.v.m. stabilisatie, eens of oneens?
- Wat doen jullie aan lichamelijk verzorging scheren, ontharen, zonebank en shit voor de zomer ?
- Ja, je kan bijv. met een barbell curl al je rug verneuken door met je bovenlichaam te ver naar achter te buigen (te hoog gewicht). Gewoon weer ff extra op je techniek gaan letten ipv op gewicht.
- Nog nooit van gehoord , klinkt als bullshit
- Scheren en zonnebank (bij gebrek aan natuurlijk zonlicht )

[ Bericht 1% gewijzigd door dnzl op 07-02-2006 22:47:49 ]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:28:54 #113
140141 ivosnivo
pi_34845111
zonnebank doe ik 1 keer in de 3 maand scheren hele jaar door een beetje, maar ik hou alles gewoon kort niet kaal
pi_34845164
ik doe dus totaal niets :p
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_34846048
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef dnzl het volgende:

[..]

- Ja, je kan bijv. met een barbell curl al je rug verneuken door met je bovenlichaam te ver naar achter te buigen (te hoog gewicht). Gewoon weer ff extra op je techniek gaan letten ipv op gewicht.
Ja oke, misschien begrijp je me vraag wel, maar ik bedoel meer zo van ik heb buik lang niet getraind en SLECHT...is dat één van de redene dat ik last heb van me onderrug en door weer meer aan me buik te gaan werken kan ik dan me onderrug blessure langzaam laten verdwijen..

het klinkt misschien als een droom...
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:07:22 #116
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_34846729
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
paar vraagies:

als je de rest goed traint niet (train ze zelf nauwelijks), maar als je last van je onderrug begint te krijgen zou ik ze wel doen ivm stabilisatie
quote:
elke training is overkill en nutteloos, doe es max 1x per week
en mrJ scheert m'n aarshaar dus
Quickpar fo shizzle
pi_34848146
quote:
Doe je die Standing Calf Raise gewoon met een vlakke ondergrond? Neem aan van wel toch, anders is het wel heel moeilijk om in balans te blijven.
Beste is om ze op een verhoginkje te doen, plankje ofzo waar je dan met je tenen op gaat staan. Maak je een grotere beweging dan wanneer je gewoon vlak op de vloer staat.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:30:15 #118
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_34851405
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Semargofni het volgende:

[..]

Beste is om ze op een verhoginkje te doen, plankje ofzo waar je dan met je tenen op gaat staan. Maak je een grotere beweging dan wanneer je gewoon vlak op de vloer staat.
wel moeilijk als je een barbell van 250kg op je rug hebt
Quickpar fo shizzle
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:49:40 #119
37305 BushRanger
in Wellington
pi_34851785
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef Del_Toro het volgende:

[..]

wel moeilijk als je een barbell van 250kg op je rug hebt
Dat is precies wat ik bedoelde...
  woensdag 8 februari 2006 @ 08:40:46 #120
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_34854603
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef Del_Toro het volgende:

[..]en mrJ scheert m'n aarshaar dus
We wisten al dat je te dom bent om je eigen reet af te vegen, maar helaas, ik ben geen maatschappelijk werker dus kom je bij dit soort klusjes niet helpen.

Verder vraag ik me serieus af wat je met dit getroll de hele tijd wilt bereiken. Je bent hartstikke dom, zet jezelf keer op keer voor lul maar onderstussen ben je wel bezig deze reeks te verneuken.

Maak je zelf eens nuttig en spring voor een trein ofzo. Zielig mannetje.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_34855631
1. Standing calf raise doe ik op een apparaat, maar indien je daar niet over beschikt is die barbell versie wel een goed alternatief (maar de ROM is wel iets kleiner)
2. De deadlift hierboven gepost zou ik nooit zo uitvoeren. Wanneer je zover door je benen zakt haal je veel te veel uit je benen en is het meer een veredelde squat dan een rugoefening. Benen op zo'n 45-50 graden is perfect.
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:47:41 #122
37248 BertV
Klei indiaan
pi_34855641
Ik krijg net via mijn werkgever te horen dat de leverancier van onze producten (chocolade etc)weipoeder kan leveren voor pak'm beet "een paar euro per kg..."
Natuurlijk koop die leverancier enorm groot in, en zit er geen zoetstof in.

Ik durfde alleen niet te zeggen hoeveel ik (net daarvoor) betaalde voor 5kg.

Zit er een adder onder het gras? Is die industriele "Wey Powder" anders dan de weipoeder die je normaal aangeboden krijgt?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_34855719
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:47 schreef BertV het volgende:
Ik krijg net via mijn werkgever te horen dat de leverancier van onze producten (chocolade etc)weipoeder kan leveren voor pak'm beet "een paar euro per kg..."

Zit er een adder onder het gras? Is die industriele "Wey Powder" anders dan de weipoeder die je normaal aangeboden krijgt?
Die hebben we bij ons op het werk ook. In pakken van 25 kg, alleen hoe het smaakt
pi_34855722
quote:

Dat is wel heel erg goedkoop.
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:54:35 #125
37248 BertV
Klei indiaan
pi_34855805
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Die hebben we bij ons op het werk ook. In pakken van 25 kg, alleen hoe het smaakt
Smaak is natuurlijk ook wel wat waard. Een paar maanden lang bocht drinken om 70,- uit te sparen.
pi_34857144
de vraag is alleen of die whey wel isolaat is. En hoe hoog de Biologische waarde is.
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:55:29 #127
37248 BertV
Klei indiaan
pi_34857245
ja, de filtering van die ruwe grondstof zal wel anders/minimaal zijn.
pi_34862985
Hoe zit dat nu eigenlijk met soja melk, heeft het nu een oestrogene werking of niet. Hoor namelijk verschillende verhalen van iedereen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:34:13 #129
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34868621
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk met soja melk, heeft het nu een oestrogene werking of niet. Hoor namelijk verschillende verhalen van iedereen.
In grote hoeveelheden wel. Maar 1 a 2 glazen per dag moet geen probleem zijn, mits je geen andere soja produkten neemt.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_34871582
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

In grote hoeveelheden wel. Maar 1 a 2 glazen per dag moet geen probleem zijn, mits je geen andere soja produkten neemt.
In veel producten zit ook al soja verwerkt.
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:53:02 #131
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34873008
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

In veel producten zit ook al soja verwerkt.
Ja das waar, maar volgens mij is dat heel minimaal. En vaak zijn dat ook isolaten van soja, waar het nog maar de vraag is of daar ook fyto-oestrogenen inzitten. Soja-isolaten zijn namelijk heel erg bewerkt en geraffineerd.
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:14:29 #132
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_34906258
quote:
industriele "Wey Powder"
Doet me denken aan een eerder vakantiebaantje. Toen zag ik daar een bak staan met ik denk wel een paar honderd kilo van dat spul. Dan worden je oogjes toch even wat groter. Voel je, je toch even knap lullig met je emmertje waar je tientallen euro's voor neer moet leggen. Maar er zal wel een kwalitatief verschil zitten tussen beide vormen (althans dit mag ik hopen... ).
pi_34911506
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef ivosnivo het volgende:
mijn god zeg ben net wezen trainen. en ik was al in contact gekomen met een gast van 50 jaar daar die al 30 jaar trainde.
ik vroeg hem of ie achter me kon gaan staan met bankdrukken. ik had er 140 kilo opzitten en ging drukken. op zich niks mis mee, alleen was ik van plan om daarna 120 te pakken zoals ik meestal doe. eerst zwaar dan licht.
maar ik kreeg er de kans niet toe want hij gooide er nog 10 kg op met de mededeling, niet jammeren. dus ik weer drukken gooide ie er daarna nog 20 kilo op 170 kilo dus.
ik heb ooit een keer jaren geleden 160 kilo 1 keer gedrukt en daarna nooit meer zo zwaar eigenlijk. dus ik mezelf enorm oppeppen en gaan met die bannaan 2 keer gelukt. maar daarna haald ie er wat gewicht af en moest ik halve herhalingen maken (niet helemaal uitstoten). waarna ie er weer gewicht afhaalde en ik de weer halve herhalingen moest maken (nu wel uitstoten en niet je borst aanraken). daarna haalde ie er nog meer af en moest ik weer volledige herhalingen maken.
mijn god wat was ik kapot zeg, enorme druk op me schouders voelde ik ook. ik moet er echt vaker zo'n trainikje tussendoor gooien zeg.
PATSER
I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:03:51 #134
140141 ivosnivo
pi_34911960
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:50 schreef Krizzle19 het volgende:

[..]

PATSER
niet haten kris. ik doe tenminste niet aan sex met mannen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:16:02 #135
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34912361
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:03 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

pi_34913366
quote:

[..]

jij veranderd ook nooit he........
pi_34937441
quote:

[..]

Ivo, je weet dat ik nog in denial zit. Post het dan niet op elk forum wil je

I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.
pi_34938890
quote:

[..]

droog
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:13 schreef Krizzle19 het volgende:

[..]

Ivo, je weet dat ik nog in denial zit. Post het dan niet op elk forum wil je

cliché-opmerking "alle homohaters zijn homos die het nog niet weten"

of gewoon niet grappig... Vooral dat me je-eigen "mop" lachen als ze slecht is...

game set and match ivo!
pi_34940289
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:51 schreef DjMark het volgende:
de vraag is alleen of die whey wel isolaat is. En hoe hoog de Biologische waarde is.
Concentraat is toch ook goed... Ja, isolaat is bijna perfect, maar concentraat is ietsje minder perfect en dus zeker niet slecht.

Mijn oren zijn aan het klapperen...weipoeder voor paar euro per kilo?
Waar? Waar? En wat zijn de gehaltes aan KH, eiwit, vet, BCAA etc??
Ikke wil meer weten!

En mensen....er hoort toch echt geen soja door wei poeder te zitten want dan is het geen weipoeder maar een mix. Duh!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:51:56 #140
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34944747
Ik heb een nieuw speeltje gekocht....

FatTrack GOLD Digital Body Fat Caliper with MyoTape Body Tape Measure.
http://www.accufitness.com/products/fattrack.html

FatTrack II Digital Skinfold Caliper:

quote:
The FatTrack II has a Super-Accurate Digital Measurement System with these great features:
• Uses patented Floating Code Thickness Measuring System for 1mm accuracy and 100% repeatability. No more tables and charts to interpret.
• Uses most popular trainer-recommended 3-site measurement system for men and women - upper, midsection, and lower body. Hand held caliper lets users measure body fat by themselves!
• Incorporates sophisticated mathematical Jackson-Pollack body density equations for determining body fat.
• Audible BEEP indicates correct pressure and measurement, ensuring accuracy.
• Self-calibrating for lifetime accurate measurements.
• Fitness rating indicator based on gender, age & body fat %.
• Stores 3 personal profiles.
• Statistical reports display-shows maximum and minimum readings at each measuring point.
• Uses 3 volt lithium battery.
MyoTape Body Tape Measure:

quote:
New MyoTape Body Tape Measure – Track your body measurements and progress as your muscles grow and your unwanted fat goes away!

* Measures any body part – arm, thigh, calf, chest, waist, hips, and more!
* Stylish design helps with ease of measurement
* Sturdy vinyl tape makes it long lasting
* Push-button retraction and locking feature ensure snug measurement and superior accuracy
* BRAND NEW: MyoTapes now have a new shape and finger grips. This is a proprietary design, so make sure you get an authentic one if you order from another source. This new design is currently being shipped to our wholesale and distributor accounts. We hope you like the change.
pi_34946408
oooh zo wil ik er ook al een tijdje een...
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:50:00 #142
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34946597
http://www.bardolino.nl/xcart/manufacturers.php?manufacturerid=6

Ze hebben ook een analoge die zonder batterijen werkt. Die van mij was 46,95 euro inclusief verzendkosten. Die analoge vetmeter kost 19,95 euro.

pi_34949776
Laat het toch gewoon bij de sportschool opmeten (huidplooimeting).
pi_34950565
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:21 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Laat het toch gewoon bij de sportschool opmeten (huidplooimeting).
Hebben ze bij mij niet eens
pi_34961665
Heb jij zo'n modern sportschooltje?
pi_34963632
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 09:25 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Heb jij zo'n modern sportschooltje?
Jea mên bij ons gaan de dumbbells tot 32 kilo . Deadliften bestaat niet, de rug train je op de Lat pulldown en de Seated rowing machine. 25 setjes voor biceps, 2 setjes Leg extension voor de benen. Elke maandagavond zijn de bench banken weer bezet natuurlijk .
pi_34970054
Bij mijn oude sportschool vertelden ze dat ik beter op de powerplate de biceps kon trainen dan met losse dumbells
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:54:22 #148
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_34971102
jee klinkt als mijn gym ledzep
pi_34973803
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Bij mijn oude sportschool vertelden ze dat ik beter op de powerplate de biceps kon trainen dan met losse dumbells
Dat is niet zo?
pi_34977419
Wat zijn eigenlijk ideale spiergroepen om te trainen na deadlifts? Ik doe zelf vaak of schouders erbij, of 'n paar rug oefeningen nog, maar geen flauw idee of dat nog nut heeft na 't uitvoeren van zware/uitputtende deadlifts...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')