abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34776369
mijn doel ik nog steeds massa aan te zetten, langzaam maar zeker wordt ik steeds zwaarder
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_34782060
@ LedZep: Thanx! Scheelt weer de nodige euries .

@2L0W4Zer0: Heb even je gegevens ingevuld op www.kilocalorie.nl en http://gezondopgewicht.com/CMS/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=54.

En dan kom je op zo`n 2700 kcal die je zowieso nodig hebt per dag. Als je dan over een tijdje echt gaat bulken moet je toch wel zo`n 500 kcal per dag daarboven gaan zitten. Overigens snap ik niet echt dat je nu eerst dus een sixpackje wilt krijgen die je dalijk toch niet meer zal zien als je spieren gaat kweken. En dus gaat eten .
  maandag 6 februari 2006 @ 01:10:24 #53
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34782397
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef Semargofni het volgende:
Overigens snap ik niet echt dat je nu eerst dus een sixpackje wilt krijgen die je dalijk toch niet meer zal zien als je spieren gaat kweken. En dus gaat eten .
Hoe bedoel je dat? Waarom zal het aankomende sixpackje straks ineens niet meer zichtbaar zijn?

Ik ben niet van plan om een bodybuilder te worden, ik ga gewoon voor de beachboy look.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  maandag 6 februari 2006 @ 01:14:27 #54
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34782495
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:10 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Waarom zal het aankomende sixpackje straks ineens niet meer zichtbaar zijn?

Ik ben niet van plan om een bodybuilder te worden, ik ga gewoon voor de beachboy look.
Als je gaat bulken gaat je bf% hoe dan ook omhoog.
  maandag 6 februari 2006 @ 01:24:56 #55
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34782715
Oke dat van bulken me BF% omhoog gaat vind ik logisch, maar heeft bulken voor mij en mijn doel wel zin? Of stel ik nu een hele domme vraag?
  maandag 6 februari 2006 @ 01:43:29 #56
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34783060
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:24 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Oke dat van bulken me BF% omhoog gaat vind ik logisch, maar heeft bulken voor mij en mijn doel wel zin? Of stel ik nu een hele domme vraag?
Ja dat heeft zin
Alleen door te bulken bouw je spiermassa op.
  maandag 6 februari 2006 @ 01:50:32 #57
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34783167
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:43 schreef dnzl het volgende:

[..]

Ja dat heeft zin
Alleen door te bulken bouw je spiermassa op.
Wat zorgt er dan precies voor dat je groter en sterker wordt en meer massa krijgt? Is normaal eten, plus ruime hoeveelheid eiwit niet genoeg dan? Want als ik ga bulken krijg ik meer vet, om die vet er weer af te krijgen moet ik weer cutten?! Wat is dan precies het werkingsmechanisme van bulken?
  maandag 6 februari 2006 @ 02:23:58 #58
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34783753
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Wat zorgt er dan precies voor dat je groter en sterker wordt en meer massa krijgt? Is normaal eten, plus ruime hoeveelheid eiwit niet genoeg dan? Want als ik ga bulken krijg ik meer vet, om die vet er weer af te krijgen moet ik weer cutten?! Wat is dan precies het werkingsmechanisme van bulken?
Je zult in den beginne wel spiermassa aankomen hoor.
Maar een mooie brede borst en dikke blokken op je buik (beachboy) zul je veel sneller bereiken door een periode te bulken en dan cutten, dan door op onderhoud te blijven trainen.
  maandag 6 februari 2006 @ 12:51:51 #59
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34791327
Werkt bulken dan als volgt? Door zeer veel te eten verander je je lichaam als het ware in een verbrandingsoven, waardoor je stofwisseling heel erg omhoog gaat. Als je daarna dan weer gaat cutten, dan hou je je lichaam als het ware voor de gek, dus een paar dagen weinig eten, dan weer een dag veel, een paar dagen weinig en dan weer een dag veel. Hierdoor zal je lichaam veel sneller vet gaan verbranden terwijl je stofwisseling hoog blijft.

Is dit correct?
pi_34792367
Volgens mij heeft het vrij weinig met je stofwisseling te maken want die is per persoon verschillend en kun je ook niet veranderen. Hierbij komen ook de verschillende lichaams types om de hoek kijken. (ecto-meso-endomorph).

In de bulk eet je gewoon alles wat los en vast zit . Je moet je lichaam zoveel mogelijk voedingsstoffen geven om spiertjes aan te maken, uiteraard zal er ook een extra laagje vet overal opkomen. Als je daarna gaat cutten, moet je niet 1 dag wel en 1 dag minder eten maar bv na je kracht training cardio toevoegen. Ook is het dan slim om bv 500 kcal onder je behoefte te gaan zitten maar wel zorgen voor voldoende eiwit inname omdat anders je spieren zullen worden afgebroken.
  maandag 6 februari 2006 @ 13:32:53 #61
37248 BertV
Klei indiaan
pi_34792430
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef Semargofni het volgende:
Volgens mij heeft het vrij weinig met je stofwisseling te maken want die is per persoon verschillend en kun je ook niet veranderen. Hierbij komen ook de verschillende lichaams types om de hoek kijken. (ecto-meso-endomorph).

In de bulk eet je gewoon alles wat los en vast zit . Je moet je lichaam zoveel mogelijk voedingsstoffen geven om spiertjes aan te maken, uiteraard zal er ook een extra laagje vet overal opkomen.
Is het voordeel van "schoon"bulken niet dat je minder simpele suikers eet, zodat in theorie, de voedingsstoffen gelijkmatiger opgenomen kunnen worden. Natuurlijk, vetter word je.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  maandag 6 februari 2006 @ 14:50:11 #62
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_34794528
mijn god zeg ben net wezen trainen. en ik was al in contact gekomen met een gast van 50 jaar daar die al 30 jaar trainde.
ik vroeg hem of ie achter me kon gaan staan met bankdrukken. ik had er 140 kilo opzitten en ging drukken. op zich niks mis mee, alleen was ik van plan om daarna 120 te pakken zoals ik meestal doe. eerst zwaar dan licht.
maar ik kreeg er de kans niet toe want hij gooide er nog 10 kg op met de mededeling, niet jammeren. dus ik weer drukken gooide ie er daarna nog 20 kilo op 170 kilo dus.
ik heb ooit een keer jaren geleden 160 kilo 1 keer gedrukt en daarna nooit meer zo zwaar eigenlijk. dus ik mezelf enorm oppeppen en gaan met die bannaan 2 keer gelukt. maar daarna haald ie er wat gewicht af en moest ik halve herhalingen maken (niet helemaal uitstoten). waarna ie er weer gewicht afhaalde en ik de weer halve herhalingen moest maken (nu wel uitstoten en niet je borst aanraken). daarna haalde ie er nog meer af en moest ik weer volledige herhalingen maken.
mijn god wat was ik kapot zeg, enorme druk op me schouders voelde ik ook. ik moet er echt vaker zo'n trainikje tussendoor gooien zeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door ivosnivo op 06-02-2006 15:12:52 ]
pi_34797787
En 140 kg noem je dan zwaar gaan? Terwijl je 170 kg ook nog omhoog krijgt .

Als je de bb niet helemaal tot de borst laat zakken dan belast je idd voornamelijk je schouders dus die heb je ook goed meegepakt.
pi_34798338
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:10 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Bodybuilder word je niet, dat ben je automatisch al als je aan je lichaam werkt . Oftewel jij bent er net zo goed een.
  maandag 6 februari 2006 @ 16:42:46 #65
37248 BertV
Klei indiaan
pi_34798521
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:38 schreef LedZep het volgende:

[..]

Bodybuilder word je niet, dat ben je automatisch al als je aan je lichaam werkt . Oftewel jij bent er net zo goed een.
hmja, maar wat is dan een fitnesser volgens jou?

Iemand die eenmaal per week naar de sportschool gaat om er bij het "buikspierkwartiertje" bij te liggen alsof het een soort zwangerschapsgym is?

Ik denk dat er ook serieuze fitnessers zijn, alleen is de term zo vertroebeld door dit soort figuren dat de volgende term, bodybuilder, aan de beurt is.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  maandag 6 februari 2006 @ 16:50:51 #66
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_34798861
Fitness is imo meer aan je algehele conditie werken.

Werk je aan je uiterlijk vind ik dat bodybuilden. Ookal is de term zwaarbeladen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_34798992
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef Mr.J het volgende:
Fitness is imo meer aan je algehele conditie werken.

Werk je aan je uiterlijk vind ik dat bodybuilden. Ookal is de term zwaarbeladen.
Da's nogal zwak uitgedrukt. 95% denkt bij dit woord aan enge-AAS spuitende-hoogliggende aderen-kerels
  maandag 6 februari 2006 @ 17:03:56 #68
140141 ivosnivo
pi_34799387
here we go again.
  maandag 6 februari 2006 @ 17:10:48 #69
19479 Mr.J
pi_34799679
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef LedZep het volgende:

[..]

Da's nogal zwak uitgedrukt. 95% denkt bij dit woord aan enge-AAS spuitende-hoogliggende aderen-kerels
Tsja, daar kan ik niets aan doen.

Ikzelf zeg trouwens altijd dat ik een beetje aan fitness doe.
pi_34799777
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Tsja, daar kan ik niets aan doen.

Ikzelf zeg trouwens altijd dat ik een beetje aan fitness doe.
"En doe jij ook aan sport?"

"Mwah niet echt, *quasi-bescheiden* joah ik fitness af en toe"
  maandag 6 februari 2006 @ 17:21:01 #71
140141 ivosnivo
pi_34800089
ik doe aan massa aan zetten
pi_34800576
even een vraagje voor de experts ik train normaal gesproken in een omgekeerde pyramide zeg maar bij de meeste oefeningen,van licht naar zwaar dus. ook doe ik in gelijke setjes trainen zoals met bankdrukken, dus 3 setjes met zelfde gewicht en dan proberen rond de 8 reps te komen.

wat is eigenlijk de beste manier om kracht te bouwen? die pyramide of die straight sets om het zo maar even te noemen? ik neig zelf naar pyramide, maar heb dan ook zoiets van:'jamaar dat komt omdat je de voorgaande sets minder kracht hebt verbruikt dan wanneer je straight setsjes doet'
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_34801740
Fitness vind ik met relatief lichte gewichtjes veel herhalingen maken zodat je lichaam strak blijft. Zal niet snel zeggen dat ik aan fitness doe maar ook zeker niet aan bodybuidling. Ik houd het maar op "Krachttraining" .
pi_34806227
Ook wel eens gedaan. Niet met dergelijke gewichten trouwens. Kon twee dagen lang geen pen meer vasthouden
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef ivosnivo het volgende:
mijn god zeg ben net wezen trainen. en ik was al in contact gekomen met een gast van 50 jaar daar die al 30 jaar trainde.
ik vroeg hem of ie achter me kon gaan staan met bankdrukken. ik had er 140 kilo opzitten en ging drukken. op zich niks mis mee, alleen was ik van plan om daarna 120 te pakken zoals ik meestal doe. eerst zwaar dan licht.
maar ik kreeg er de kans niet toe want hij gooide er nog 10 kg op met de mededeling, niet jammeren. dus ik weer drukken gooide ie er daarna nog 20 kilo op 170 kilo dus.
ik heb ooit een keer jaren geleden 160 kilo 1 keer gedrukt en daarna nooit meer zo zwaar eigenlijk. dus ik mezelf enorm oppeppen en gaan met die bannaan 2 keer gelukt. maar daarna haald ie er wat gewicht af en moest ik halve herhalingen maken (niet helemaal uitstoten). waarna ie er weer gewicht afhaalde en ik de weer halve herhalingen moest maken (nu wel uitstoten en niet je borst aanraken). daarna haalde ie er nog meer af en moest ik weer volledige herhalingen maken.
mijn god wat was ik kapot zeg, enorme druk op me schouders voelde ik ook. ik moet er echt vaker zo'n trainikje tussendoor gooien zeg.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:05:42 #75
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34807721
Iemand nog meer een reactie op mijn bovenstaande theorie van bulken?
  maandag 6 februari 2006 @ 21:34:33 #76
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34809058
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Werkt bulken dan als volgt? Door zeer veel te eten verander je je lichaam als het ware in een verbrandingsoven, waardoor je stofwisseling heel erg omhoog gaat. Als je daarna dan weer gaat cutten, dan hou je je lichaam als het ware voor de gek, dus een paar dagen weinig eten, dan weer een dag veel, een paar dagen weinig en dan weer een dag veel. Hierdoor zal je lichaam veel sneller vet gaan verbranden terwijl je stofwisseling hoog blijft.

Is dit correct?
Nee, door te bulken ben je er zeker van dat al je ingenomen eiwit ook als spieropbouwend eiwit wordt gebruikt en niet als energie. Aangezien je lichaam eerst Kh daarna eiwit en pas daarna vet verbrand. Door je hoge Kh inname zet je dus ook vetmassa aan.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:38:19 #77
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34809213
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef dnzl het volgende:

[..]

Nee, door te bulken ben je er zeker van dat al je ingenomen eiwit ook als spieropbouwend eiwit wordt gebruikt en niet als energie. Aangezien je lichaam eerst Kh daarna eiwit en pas daarna vet verbrand. Door je hoge Kh inname zet je dus ook vetmassa aan.
Oke ik snappie.

Noten zijn heel calorierijk, dus die passen goed in een bulk dieet, terwijl je dan niet eens zoveel meer eet.
pi_34814124
Wat vinden jullie van mijn huidige schema?

Schouders:
3-6x Military Press.
3-6x Barbell Front Raise.
3-6x Upright Row.
3-6x Dumbell Side Raises.

Triceps:
3-6x Dips Behind The Back. (Weighted)
3-6x Close Grip Bench Press.
3-6x Lying Triceps Extension.

Biceps:
3-6x Barbell Curl.
3-6x Dumbell Curl.
3-6x Hammer Curl.
3-6x Scott Curl.

Borst:
3-6x Bench Press.
3-6x Incline Dumbell Press.
3-6x Fly`s.
(3-6x Incline Press.)

Rug:
5-8x Chin Up`s.
5-8x Barbell/Dumbell Row.
5-8x Dumbell Shrug`s.
5-8x Deathlift.

Benen:
5-8x Squat.
5-8x Squat Wide Stance.
5-8x Leg Press.
5-8x Leg Extension.

Buik:
3-5x Sit Up.
3-5x Sit Up Twist`s.
3-5x Twist`s.

----------------------------------------------------------------------------------

Ma: Benen.
Di: Borst.
Wo: Rug.
Do: Schouders.
Vrij: Triceps.
Za: Biceps.
Zo:
  maandag 6 februari 2006 @ 23:28:31 #79
19479 Mr.J
pi_34814227
Om te beginnen zou ik niet per spiergroep specificeren wat je gaat trainen. Het lekkerste is gewoon de gym binnenlopen en oefeningen doen waar je op dat moment zin in hebt. Werkt veel prettiger dan geforceerd oefening voor oefening afwerken.

Als je 6 dagen wilt gaan trainen zou benen splitsen in quadriceps en hamstrings (vergeet je kuiten niet), zou je biceps en triceps met borst/rug of schouders meetrainen, zou je traps iig bij je rug training gooien, zou geen 2 dagen achter elkaar bovenlichaam trainen. En zou ook nog 1 a 2 dagen buik trainen.
pi_34822206
Mja kijk op zich zou ik dat ook wel het liefste doen, gewoon doen waar je zin in heb maar ja denk dat ik dan bepaalde spiergroepen vaker zal doen dan andere. Wat resulteert in een niet echt symetrische spier opbouw.

Hamstrings moet ik idd ook trainen, kuiten ben ik bang dat er in mijn gym nog eens geen apparaten voor zijn maar ik zal eens kijken. Als ik triceps bij borst doe en biceps bij rug wat op zich wel logisch is heb ik minder trainings dagen en denk ik dat ik ze ook minder goed aan zal pakken of valt dat wel mee? Buik zou ik eigenlijk ook moeten trainen jup . Thanx voor je reactie, kzal me er nog eens over buigen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:06:00 #81
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34822259
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:03 schreef Semargofni het volgende:
Mja kijk op zich zou ik dat ook wel het liefste doen, gewoon doen waar je zin in heb maar ja denk dat ik dan bepaalde spiergroepen vaker zal doen dan andere. Wat resulteert in een niet echt symetrische spier opbouw.
Denk dat J. bedoeld dat je niet de oefeningen vantevoren hoeft vast te stellen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:29:40 #82
19479 Mr.J
pi_34822937
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:06 schreef dnzl het volgende:

[..]

Denk dat J. bedoeld dat je niet de oefeningen vantevoren hoeft vast te stellen.
Yeps.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:30:43 #83
19479 Mr.J
pi_34822965
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:03 schreef Semargofni het volgende:

Hamstrings moet ik idd ook trainen, kuiten ben ik bang dat er in mijn gym nog eens geen apparaten voor zijn maar ik zal eens kijken. Als ik triceps bij borst doe en biceps bij rug wat op zich wel logisch is heb ik minder trainings dagen en denk ik dat ik ze ook minder goed aan zal pakken of valt dat wel mee? Buik zou ik eigenlijk ook moeten trainen jup . Thanx voor je reactie, kzal me er nog eens over buigen.
6 dagen vind ikzelf wel erg veel.

Ik train 5 dagen, misschien is mijn schema wat?

Dag1 : Schouders + Triceps
Dag2 : Hamstrings + Kuiten + Buik
Dag3 : Rug + Traps + Onderarm
Dag4 : Quads + Kuiten + Buik
Dag5 : Borst + Biceps

Elke 2 maanden wordt m’n schema omgegooid. Dag1 --> Dag5, Dag2 --> Dag4 en vice versa.
pi_34828011
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Mr.J het volgende:

[..]

6 dagen vind ikzelf wel erg veel.

Ik train 5 dagen, misschien is mijn schema wat?

Dag1 : Schouders + Triceps
Dag2 : Hamstrings + Kuiten + Buik
Dag3 : Rug + Traps + Onderarm
Dag4 : Quads + Kuiten + Buik
Dag5 : Borst + Biceps

Elke 2 maanden wordt m’n schema omgegooid. Dag1 --> Dag5, Dag2 --> Dag4 en vice versa.
Dan blijft dag 3 toch altijd hetzelfde?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:25:21 #85
19479 Mr.J
pi_34828124
Klopt.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:15:34 #86
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_34829708
borst+biceps voor het weekend

doe zelf 3-4 keer squatten per week
Quickpar fo shizzle
pi_34829842
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef Del_Toro het volgende:

En nog is je squat lager dan je bench?

En wtf is er mis met borst biceps voor het weekend?
pi_34830108
quote:

dude is dat niet een beetje overkill?

er is toch niks mis met borst + biceps voor het weekend, net alsof dat mindere dagen zijn om te trainen ofzo
pi_34830408
quote:

Leg uit.......
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:41:43 #90
19479 Mr.J
pi_34830577
quote:

Onze huistroll is ook weer wakker.

Maar goed, als je mijn post gelezen had (jaja, dat is vaak errug veel gevraagd aan je) had je kunnen zien dat 2 maanden daarna weer bijv. schouders/triceps 'voor het weekend' getraint worden.

Dus ga jij nu maar lekker 4x per week squaten en met hammercurls je triceps trainen ipv anderen een beetje lastig te vallen met je posts. En dat laatste is alleen maar in je eigen bestwil aangezien je keer op keer weer op je bek gaat hier.
pi_34836628
Mr. J is een borst biceps mannetje
pi_34837524
Vergeet ook vooral niet je binnenkant borst te trainen!

Houd het voorlopig nog ff op mijn schema, misschien dat ik triceps bij borst doe, en biceps bij rug maar voorlopg laat ik het nog ff zo.

Ik wil eigenlijk ook graag beginnen met deadliften alleen in de gym waar ik train staat alleen een soort apparaat. Waar je de schijven aan de zijkanten op kan hangen, je pakt dan ipv voor je schenen, aan de zijkant en dan til je. Maakt dit iets uit, anders ga ik wel gewoon met schijven leuren en lekker met een bar liften.
pi_34837593
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:20 schreef Semargofni het volgende:

Houd het voorlopig nog ff op mijn schema, misschien dat ik triceps bij borst doe, en biceps bij rug maar voorlopg laat ik het nog ff zo.

Ik wil eigenlijk ook graag beginnen met deadliften alleen in de gym waar ik train staat alleen een soort apparaat. Waar je de schijven aan de zijkanten op kan hangen, je pakt dan ipv voor je schenen, aan de zijkant en dan til je. Maakt dit iets uit, anders ga ik wel gewoon met schijven leuren en lekker met een bar liften.
Dat lijkt me een soort verkapte suitcase deadlift. Sleep gewoon met een losse barbell en wat schijven! Die suitcase deadlift (maar WEL met losse barbell, op een apparaat is ie compleet nutteloos is trouwens wel een uberoefening. Heel goed voor de symmetrie, evenwicht en obliques.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:44:49 #94
140141 ivosnivo
pi_34838518
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:20 schreef Semargofni het volgende:
ja dat doe ik ook nog te weinig. net als de onderkant van me biceps.
pi_34838612
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

ja dat doe ik ook nog te weinig. net als de onderkant van me biceps.
Benadruk ook es de linkervoorkant van je traps!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:04:14 #96
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34839277
Haha, ik train ook de binnenkant van m'n borst nauwelijks.
Heb echt een keultje in het midden waar nix zit
pi_34841099
Ik weet genoeg, kga wel gewoon deadliften zonder apparaat.

Zullen wel een hoop mensen je raar aankijken maar ja...
pi_34841170
deze week na een week rust aan nieuw schema begonnen dat ik normaal 6 weken aan een stuk ga doen. Het start op zondag wel Al mn sets gaan van 6 tot 12 reps

zondag:
schouders 3 oefeningen 4 sets
Biceps: dumbell curl 4 sets

maandag:
HIIT-spurten en burpees
triceps 4 oefeningen 4 sets
rug: 2 oefeningen 4 sets

dinsdag(avond):
biceps 3 oefeningen 4 sets

woensdag:
bokstraining(buik triceps en rug en schouders)

donderdag:
borst 3 oefeningen 4 sets
HIIT-spurten

Vrijdag:
of bokstraining
of buikspieren

zaterdag
HIIT-spurten
caféspiertraining

en de cyclus is rond dan
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer