Does rappen, zuipschuit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef Dirktator het volgende:
Wat wilde je bewijzen? Een experiment op jezelf toegepast om te bewijzen dat een extra chromosoom tot het Syndroom van Down leidt?
Boycot moslimlanden kost Denemarken veel geld 4quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:56 schreef kanaiken het volgende:
Link naar betreffende topic(s)?
ah je bewering dat arabieren al 800 jaar met hun nichtje copuleren is volgens jouw 'basis wiskunde' ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Boycot moslimlanden kost Denemarken veel geld 4
-
Boycot moslimlanden kost Denemarken veel geld 4
Okee, omdat je er zo lief om vraagtquote:
Dankjewelquote:
Ik vind het prachtig dat je je mening uit Desiredbard, ook al vind ik die verwerpelijk. Maar met zo een opmerking als ik in bold heb gekwoot ga je te ver. Een flink stuk te ver.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef desiredbard het volgende:
Hangt ervanaf wat jij een pot bier noemt? Kloontje van Dirk
Valt me alleen tegen dat mensen die niet begrijpend kunnen lezen Mod kunnen worden, gemiddeld rijmen...ok maar niet begrijpend kunnen lezen.
Veel gebruikers jezelf incluis hebben moeite met het lezen van de post waarop een reactie geplaatst wordt: In dit geval vond iemand dat de gevolgen die nu een franse krant over zich af zou roepen (Lees ik hier dreiging in..... moet ik de forum rules ernaast leggen?) volledig aan zichzelf hebben te wijtten. Niet aan de bekrompenheid van desbetreffende poster en zijn geloofs/IQ genoten.
Pim fortuin was een islamofiel
een homofiel neukt mietjes
een islamofiel neukt islamietjes
Hee jijn begrijpt het, ok we zijn het niet eens gelukkig, anders zou het zo saai zijn, want ik doe mezelf een stuk harder overkomen dan mijn mening is. Sommige mensen zien dat, anderen niet en de meesten willen het niet begrijpen...boeien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat je je mening uit Desiredbard, ook al vind ik die verwerpelijk. Maar met zo een opmerking als ik in bold heb gekwoot ga je te ver. Een flink stuk te ver.
Ging inderdaad erg ver ja, en is verder niet van toepassing op dit topic dus heb dat gedeelte verwijderd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat je je mening uit Desiredbard, ook al vind ik die verwerpelijk. Maar met zo een opmerking als ik in bold heb gekwoot ga je te ver. Een flink stuk te ver.
-edit: dat gedeelte is nu weg-
Censuur? Zulks een absurditeiten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ging inderdaad erg ver ja, en is verder niet van toepassing op dit topic dus heb dat gedeelte verwijderd.
Niets censuur, het is niet nodig andere users van dit forum op zo'n manier te bashen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Censuur? Zulks een absurditeiten.
Typerend dat er nu stukken uit dit topic verdwijnen door toedoen van modjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niets censuur, het is niet nodig andere users van dit forum op zo'n manier te bashen.
De tekst had moeten blijven staan, dan maar het topic op slot. Volgens mij had Meki aangifte kunnen doen tegen Bas de Ridder wegens smaad/laster/belediging, maar dat kan nu niet meer. Dat is inderdaad erg spijtig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Typerend dat er nu stukken uit dit topic verdwijnen door toedoen van modjes![]()
terminator begrijp me niet verkeerd, maar het uitmaken voor Nazi mag dus wel, de orginele post was weliswaar direct bedoeld maar geformuleerd op een wie de schoen past ..... idee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niets censuur, het is niet nodig andere users van dit forum op zo'n manier te bashen.
Daarom houd ik ook screenshots en printouts bij van mijn postings.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De tekst had moeten blijven staan, dan maar het topic op slot. Volgens mij had Meki aangifte kunnen doen tegen Bas de Ridder wegens smaad/laster/belediging, maar dat kan nu niet meer. Dat is inderdaad erg spijtig.
Je verwoordde het heel anders en dat is behoorlijk relevant. Einde discussie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Daarom houd ik ook screenshots en printouts bij van mijn postings.
En sinds waneer is iemand een mongool noemen laster..... Ik wil het niet als feit brengen maar een stelling is het zeker
Goede zaak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef Maikuuul het volgende:
Stofje sluit altijd mijn topics
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien zal alles veranderen als ik moderator van dit forum word. Doods- en ziekteverwensingen zullen bij mij resulteren in een directe uitsluiting voor bepaalde tijd en ik ben ook van plan het heen- en weergescheld hard aan te pakken. Aan de andere kant zal ik, zoals de TS het wenst, meer ruimte vrijkomen voor opinie.
Er moet een Elsevier-model ontstaan (rust en beheersing in berichten). Vrij Nederland en De Telegraaf vind ik allebei malafide, onbetrouwbare schreeuwtenten, en ik vrees dat vooral het KLB-gedeelte van dit kaliber is.
Of wacht, hebben wij hier te maken met NOS-toestanden?![]()
Wordt taalvaardigheid dan ook getoetst?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef desiredbard het volgende:
...
Ik pleit voor een IQ test voor aanmelding bij FOK!.... Minder dan 110 -120 punten ...meld je dan maar aan bij marok.nl of stormfront.nl
Anders ga je even flauw doen in ONZ.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef dolle_hond het volgende:
ober
dr zit een zeurneus in mijn soep
ach meidquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:32 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Anders ga je even flauw doen in ONZ.
Hijs leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
www.groepwilders.nl
Heb je je spotprenten !
Overigens deze is erg goed![]()
[afbeelding]
Hoewel ik ook vind dat een aantal mods hier vrij arrogant overkomt en sancties legt op dingen die zij niet grappig/leuk vinden ipv ook te kijken wat de user eigenlijk wil, vind ik wel dat jij nu eigenlijk ook iets doet waar je zelf notabene tegen propageert met dit topic...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef desiredbard het volgende:
[..]
![]()
Volledig mee eens , al heb ik persoonlijk geen moeite met een DIREKTE verwensing aan mijn adres.
Iedereen zegt wel eens wat als de discussie wat verhit raakt
Familieleden direct uitmaken voor of ziektes toewensen is ondoordacht en kwetsend, hierop ietwat ondoordacht reageren leid echter weer tot een weekban, door dezelfde mod trouwens
Tuurlijk is VN en Telegraaf schreeuwerig, (AD kan er ook wat van met die doodgereden goser) ik verwacht alleen wel dat als iemand intelligent genoeg is om aan te kunnen loggen op een forum, je ook intelligent genoeg moet zijn om dat te weten en de materie als dusdanig te behandellen.;
Ik pleit voor een IQ test voor aanmelding bij FOK!.... Minder dan 110 -120 punten ...meld je dan maar aan bij marok.nl of stormfront.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |