abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34684762
Ik krijg het op mijn zenuwen van selectiviteit van bepaalde modjes.
Chantage en tereur toewensen mag hier blijkbaar verkapt, maar wtenschappelijk bewezen feiten aangaande handicaps aanhalen, en daar basis wiskund op toepassen komt je zo op een ban te staan

Dat zo'n mod ook zijn politieke overtuiging heeft is een. Dat hij het gebruikt om een discussietopic te beinvloeden is wat anders.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:55:52 #2
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34684801
Wat wilde je bewijzen? Een experiment op jezelf toegepast om te bewijzen dat een extra chromosoom tot het Syndroom van Down leidt?
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:56:13 #3
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_34684817
Link naar betreffende topic(s)?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:58:38 #4
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34684896
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef Dirktator het volgende:
Wat wilde je bewijzen? Een experiment op jezelf toegepast om te bewijzen dat een extra chromosoom tot het Syndroom van Down leidt?
Does rappen, zuipschuit.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_34685149
pi_34685244
Ja die moslimlanden en Denemarken zijn ze erg gevoelig voor. Maar ligt er ook net aan of er smerige trash users komen zoals Offspr1nger die er alles aan doen het dicht te krijgen.
JOHNNY HEITINGA
pi_34685286
quote:
ah je bewering dat arabieren al 800 jaar met hun nichtje copuleren is volgens jouw 'basis wiskunde' ...

zeker wiskunde bijles gehad van die vriendelijke oom, die dagelijks bij jullie langskwam?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:13:45 #8
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34685425
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef Poncho het volgende:

Does rappen, zuipschuit.
Okee, omdat je er zo lief om vraagt
Dit epistel zal je doen shaken, omdat het de week doormidden zaagt
TS naaide zichzelf en is zo ontmaagd
Het is de Dirktator die met je plaagt
TS heeft zich tot een diep niveau verlaagd
Vandaar deze rijm, zodat hij zich niet meer misdraagt

Als jij de clini bent, dan ben ik de clown
Je OP duidt op de symptonen van het Syndroom van Down
Waarom moet je nu zo nodig weer een modje gaan dissen
Is het niet eens tijd om die niersteentjes uit te pissen?
Dirktator is nog steeds brak van gister
Maar staat nu wel goed te rijmen, is dat niet sinister?
40 potten bier op een avond, dat introduceert mij helemaal niks
zolang ze maar aan mijn snikkel sabbelen, al die hete chicks

Ik was hier gekomen
om je verbaal op te jagen, tot in de hoogste bomen
Maar ondanks de sterke bewijzen dat jij een mongool bent,
voorspel ik voor jou een glansrijke carriere als triangelspeler in de schoolband!

Aight. It's the modderFOK!king Dirktator!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Sokkel Lolleromfg
pi_34685486
swa bro Dirktat0r is tha Mastah!!!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_34686059
Hangt ervanaf wat jij een pot bier noemt? Kloontje van Dirk
Valt me alleen tegen dat mensen die niet begrijpend kunnen lezen Mod kunnen worden, gemiddeld rijmen...ok maar niet begrijpend kunnen lezen.

Veel gebruikers jezelf incluis hebben moeite met het lezen van de post waarop een reactie geplaatst wordt: In dit geval vond iemand dat de gevolgen die nu een franse krant over zich af zou roepen (Lees ik hier dreiging in..... moet ik de forum rules ernaast leggen?) volledig aan zichzelf hebben te wijtten. Niet aan de bekrompenheid van desbetreffende poster en zijn geloofs/IQ genoten.

Pim fortuin was een islamofiel
een homofiel neukt mietjes
een islamofiel neukt islamietjes

[ Bericht 6% gewijzigd door The_Terminator op 01-02-2006 17:57:13 ]
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:37:32 #11
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34686204
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:13 schreef Dirktator het volgende:

*Pure genialiteit*
Dankjewel
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_34686326
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef desiredbard het volgende:
Hangt ervanaf wat jij een pot bier noemt? Kloontje van Dirk
Valt me alleen tegen dat mensen die niet begrijpend kunnen lezen Mod kunnen worden, gemiddeld rijmen...ok maar niet begrijpend kunnen lezen.

Veel gebruikers jezelf incluis hebben moeite met het lezen van de post waarop een reactie geplaatst wordt: In dit geval vond iemand dat de gevolgen die nu een franse krant over zich af zou roepen (Lees ik hier dreiging in..... moet ik de forum rules ernaast leggen?) volledig aan zichzelf hebben te wijtten. Niet aan de bekrompenheid van desbetreffende poster en zijn geloofs/IQ genoten.

Pim fortuin was een islamofiel
een homofiel neukt mietjes
een islamofiel neukt islamietjes
Ik vind het prachtig dat je je mening uit Desiredbard, ook al vind ik die verwerpelijk. Maar met zo een opmerking als ik in bold heb gekwoot ga je te ver. Een flink stuk te ver.

-edit: dat gedeelte is nu weg-

[ Bericht 11% gewijzigd door The_Terminator op 01-02-2006 17:57:57 ]
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:49:39 #13
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34686602
Helemaal mee eens Ze verdraaien Ze deleten Ze zetten alles opslot wat hun niet aanstaat
pi_34686668
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig dat je je mening uit Desiredbard, ook al vind ik die verwerpelijk. Maar met zo een opmerking als ik in bold heb gekwoot ga je te ver. Een flink stuk te ver.
Hee jijn begrijpt het, ok we zijn het niet eens gelukkig, anders zou het zo saai zijn, want ik doe mezelf een stuk harder overkomen dan mijn mening is. Sommige mensen zien dat, anderen niet en de meesten willen het niet begrijpen...boeien.

Waar het om gaat is dat persoon in kwestie dus vond dat "le Soir" door het herplaatsen van de Mohammed karikaturen al te ver ging, en daarvoor gestraft diende te worden of liever gezegd alle gevolgen van dien waren eigen schuld. (Dit dus na de chantage aan Denemarken)

Bepaalde lieden vonden dit ook aangaande de Moord op van Gogh en Pim fortuin (Hiermee dus cultuur en geloofsgoed in het midden latend)

Betreffende de karikaturen gaat het dus specifiek om Mohamnmed, (Ik hoor weinig commentaar van christenen in reactie op het "christelijk-godslaterende werk" van die "belgische kunstenaar"" )

Het fundamentalisme dat achter bepaalde gelovigen schuilt is dus hetzelfde fundamentalisme dat bepaalde gelovigen met hun (achter)nicht doet trouwen. ... Daar zijn koningshuizen aan kapot gegaan .....

Er zullen beslist moslims zijn die hebben kunnen glimlachen over de karikaturen....dat zullen echter niet de fundi's geweest zijn die met hun achternicht trouwen.

Is het zo duidelijker en politiek correcter?
pi_34686880
Dat is een discussie die ik niet eens wil voeren, het gaat me meer om de persoonlijke aanval die je op Meki richt. Die is niet alleen onsmakelijk, maar volgens mij is het bovendien (smaad/laster/belediging)* en levert het dus een strafbaar feit op.
pi_34686919
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

-edit: dat gedeelte is nu weg-
Ging inderdaad erg ver ja, en is verder niet van toepassing op dit topic dus heb dat gedeelte verwijderd.
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:00:57 #17
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_34686974
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:58 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ging inderdaad erg ver ja, en is verder niet van toepassing op dit topic dus heb dat gedeelte verwijderd.
Censuur? Zulks een absurditeiten.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_34687084
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:00 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Censuur? Zulks een absurditeiten.
Niets censuur, het is niet nodig andere users van dit forum op zo'n manier te bashen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:18:04 #19
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_34687493
Eens met topic starter! Goed topic!
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_34687872
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Niets censuur, het is niet nodig andere users van dit forum op zo'n manier te bashen.
Typerend dat er nu stukken uit dit topic verdwijnen door toedoen van modjes
pi_34687972
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Typerend dat er nu stukken uit dit topic verdwijnen door toedoen van modjes
De tekst had moeten blijven staan, dan maar het topic op slot. Volgens mij had Meki aangifte kunnen doen tegen Bas de Ridder wegens smaad/laster/belediging, maar dat kan nu niet meer. Dat is inderdaad erg spijtig.
pi_34688060
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

terminator begrijp me niet verkeerd, maar het uitmaken voor Nazi mag dus wel, de orginele post was weliswaar direct bedoeld maar geformuleerd op een wie de schoen past ..... idee.
Als iemand het over achterlijk blanke katholieke kut emigranten heeft, voel ik me ook niet aangesproken: Ik val slechts in 3 van de 5 groepen

Het jubelen aangaande de chantage waarmee Denemarken bedreigd is, en het bij voorbaat goedkeuren van wat frankrijk/le soir, te wachten staat vind ik getuigen van extremistisch gedachtengoed.

Homohaat stukjes mogen hier geplaatst worden (Mits uit je postgeschiedenis blijkt dat je een bepaalde culturele / godsdienstige achtergrond hebt (bepaalde want het is niet iedere cultuur/godsdienst toegestaan) . Je mag van mij best iets tegen een homo hebben of een bepaalde groep homo's

Ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik iets tegen bepaalde (groepen) marokkanen turken moslims heb (Net zoals ik iets heb tegen bepaalde groepen potten nichten boomknuffelaars christenen atheisten etc)
het "grappige" is echter dat de bans eigenlijk alleen optreden als je tegen een bepaalde groepen ageert. En dat terechte straffen, foor het niet houden aan de regels, anders geimplementeerd worden op mensen met bepaald gedachtengoed (48 uurs vs 7 dagen ban).

Ik begrijp heel goed dat niet iedereen mijn topics, mening en staving daarvan kan waarderen.
Niet iedereen houdt van spruiitjes. Maar een beetje provocatie om een onderbouwd argument los te trekken uit sommige posters, moet kunnen. Naar mijn mening is het ziek dat VEEL aanhangers van een geloof, wereldcensuur in kranten probeert toe te passen. En het is nog veel zieker dat mensen die in het vrije westen opgegroeid zijn dat steunen.

Van mij hoeft Jordan op page 3 ook niet, maar als je weet wat een page 3 is, sla je hem over.
Als een TV programma je niet bevalt zap je of zet je TV uit
En als een krant je niet bevalt lees je hem niet.
Zou toch wat wezen als IEDERE domme FUNDAMENTALISTISCHE OVERTUIGING zjijn/haar wil op de hele wereld probeert op te leggen.

Prima Homo zijn in Iran is illegaal... maar laat iran of de iranezedn toch niet proberen het illegaal strafbaar te maken in Nederland
pi_34688107
ga mailen nerd!
pi_34688117
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De tekst had moeten blijven staan, dan maar het topic op slot. Volgens mij had Meki aangifte kunnen doen tegen Bas de Ridder wegens smaad/laster/belediging, maar dat kan nu niet meer. Dat is inderdaad erg spijtig.
Daarom houd ik ook screenshots en printouts bij van mijn postings.
En sinds waneer is iemand een mongool noemen laster..... Ik wil het niet als feit brengen maar een stelling is het zeker
pi_34688211
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Daarom houd ik ook screenshots en printouts bij van mijn postings.
En sinds waneer is iemand een mongool noemen laster..... Ik wil het niet als feit brengen maar een stelling is het zeker
Je verwoordde het heel anders en dat is behoorlijk relevant. Einde discussie.
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:59:05 #26
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_34688858
Misschien zal alles veranderen als ik moderator van dit forum word. Doods- en ziekteverwensingen zullen bij mij resulteren in een directe uitsluiting voor bepaalde tijd en ik ben ook van plan het heen- en weergescheld hard aan te pakken. Aan de andere kant zal ik, zoals de TS het wenst, meer ruimte vrijkomen voor opinie.

Er moet een Elsevier-model ontstaan (rust en beheersing in berichten). Vrij Nederland en De Telegraaf vind ik allebei malafide, onbetrouwbare schreeuwtenten, en ik vrees dat vooral het KLB-gedeelte van dit kaliber is.

Of wacht, hebben wij hier te maken met NOS-toestanden?
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:01:00 #27
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34688926
Stofje sluit altijd mijn topics
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:01:38 #28
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34688941
En het klopt ook nog eens niet. Het is misschien wel de harde realiteit dat inteelt in die kringen heel gewoon is, maar volgens de wetten der genetica is het onmogelijk via inteelt een hogere kans te creeen op afwijkingen bij de nazaten dan 3% procent.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34688967
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef Maikuuul het volgende:
Stofje sluit altijd mijn topics
Goede zaak.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:04:34 #30
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34689062
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef Conflict het volgende:

[..]

Goede zaak.
Vind ik ook Boertje uit limboland maikuuul dan he
pi_34689163
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien zal alles veranderen als ik moderator van dit forum word. Doods- en ziekteverwensingen zullen bij mij resulteren in een directe uitsluiting voor bepaalde tijd en ik ben ook van plan het heen- en weergescheld hard aan te pakken. Aan de andere kant zal ik, zoals de TS het wenst, meer ruimte vrijkomen voor opinie.

Er moet een Elsevier-model ontstaan (rust en beheersing in berichten). Vrij Nederland en De Telegraaf vind ik allebei malafide, onbetrouwbare schreeuwtenten, en ik vrees dat vooral het KLB-gedeelte van dit kaliber is.

Of wacht, hebben wij hier te maken met NOS-toestanden?

Volledig mee eens , al heb ik persoonlijk geen moeite met een DIREKTE verwensing aan mijn adres.
Iedereen zegt wel eens wat als de discussie wat verhit raakt
Familieleden direct uitmaken voor of ziektes toewensen is ondoordacht en kwetsend, hierop ietwat ondoordacht reageren leid echter weer tot een weekban, door dezelfde mod trouwens

Tuurlijk is VN en Telegraaf schreeuwerig, (AD kan er ook wat van met die doodgereden goser) ik verwacht alleen wel dat als iemand intelligent genoeg is om aan te kunnen loggen op een forum, je ook intelligent genoeg moet zijn om dat te weten en de materie als dusdanig te behandellen.;

Ik pleit voor een IQ test voor aanmelding bij FOK!.... Minder dan 110 -120 punten ...meld je dan maar aan bij marok.nl of stormfront.nl
pi_34689399
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef desiredbard het volgende:

...
Ik pleit voor een IQ test voor aanmelding bij FOK!.... Minder dan 110 -120 punten ...meld je dan maar aan bij marok.nl of stormfront.nl
Wordt taalvaardigheid dan ook getoetst?
pi_34689428
En racisten met een hoog IQ mogen wel op Fok! ?
pi_34689728
anders denk je even dat fok je hele leven is, als het je allemaal niet aan staat op het forum dan ga je toch gewoon weg naar een ander forum waar je met hartelust al je posts kan neerdonderen zonder de angst dat een modje ze weghaald omdat zei eigelijk ongepast zijn

huilie
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:32:57 #36
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34689942
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef dolle_hond het volgende:
ober
dr zit een zeurneus in mijn soep
Anders ga je even flauw doen in ONZ.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:35:42 #37
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34690062
www.groepwilders.nl

Heb je je spotprenten !

Overigens deze is erg goed
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34690660
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:32 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Anders ga je even flauw doen in ONZ.
ach meid
als je eens wist....
pi_34690804
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
www.groepwilders.nl

Heb je je spotprenten !

Overigens deze is erg goed
[afbeelding]
Hijs leuk
pi_34692291
we hebben o.a. moslim en christen mods hier. enige subjectiviteit valt te verwachten dus.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  Spellchecker donderdag 2 februari 2006 @ 03:52:10 #41
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_34705015
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Volledig mee eens , al heb ik persoonlijk geen moeite met een DIREKTE verwensing aan mijn adres.
Iedereen zegt wel eens wat als de discussie wat verhit raakt
Familieleden direct uitmaken voor of ziektes toewensen is ondoordacht en kwetsend, hierop ietwat ondoordacht reageren leid echter weer tot een weekban, door dezelfde mod trouwens

Tuurlijk is VN en Telegraaf schreeuwerig, (AD kan er ook wat van met die doodgereden goser) ik verwacht alleen wel dat als iemand intelligent genoeg is om aan te kunnen loggen op een forum, je ook intelligent genoeg moet zijn om dat te weten en de materie als dusdanig te behandellen.;

Hoewel ik ook vind dat een aantal mods hier vrij arrogant overkomt en sancties legt op dingen die zij niet grappig/leuk vinden ipv ook te kijken wat de user eigenlijk wil, vind ik wel dat jij nu eigenlijk ook iets doet waar je zelf notabene tegen propageert met dit topic...

Je komt namelijk op Fok!, waar gewoon op een bepaalde wijze wordt gemodereert, en wilt hier het gehele forum aan jouw idealen aanpassen
Tevens -purist.
  donderdag 2 februari 2006 @ 04:20:22 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34705118
spijkers op laag water desired.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: