quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef desiredbard het volgende:[..]
Volledig mee eens , al heb ik persoonlijk geen moeite met een DIREKTE verwensing aan mijn adres.
Iedereen zegt wel eens wat als de discussie wat verhit raakt
Familieleden direct uitmaken voor of ziektes toewensen is ondoordacht en kwetsend, hierop ietwat ondoordacht reageren leid echter weer tot een weekban, door dezelfde mod trouwens
Tuurlijk is VN en Telegraaf schreeuwerig, (AD kan er ook wat van met die doodgereden goser) ik verwacht alleen wel dat als iemand intelligent genoeg is om aan te kunnen loggen op een forum, je ook intelligent genoeg moet zijn om dat te weten en de materie als dusdanig te behandellen.;
Ik pleit voor een IQ test voor aanmelding bij FOK!.... Minder dan 110 -120 punten ...meld je dan maar aan bij marok.nl of stormfront.nl
Hoewel ik ook vind dat een aantal mods hier vrij arrogant overkomt en sancties legt op dingen die
zij niet grappig/leuk vinden ipv ook te kijken wat de user eigenlijk wil, vind ik wel dat jij nu eigenlijk ook iets doet waar je zelf notabene tegen propageert met dit topic...
Je komt namelijk op Fok!, waar gewoon op een bepaalde wijze wordt gemodereert, en wilt hier het gehele forum aan jouw idealen aanpassen