quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen, goed nieuws: de mascotte krijgt er een broertje of zusje bij!
* Dylan Dog is in de wolken!
die fokt alleen maar mascottes en niet hierquote:
Schiet je es op danquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:06 schreef VoreG het volgende:
Wordt druk in die OP. We gaan net als in China een maximum van 1 kind opleggen
nee, dan heet het gewoon Hoolsquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Over een jaar of 10 zal ik ook eens over kinderen na gaan denken, bestaat fok dan nog?
Over 10 Jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Over een jaar of 10 zal ik ook eens over kinderen na gaan denken, bestaat fok dan nog?
jij ook gefeliciteerd...nu hopen op meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is koud buitenMaar wel een tweede sollicitatiegesprek
Gefeliciteerd DD!
Toezichthouder bij leegstaande panden. Controlerondes lopen, zorgen dat er geen overlast is etc. En tussendoor goed doorstuderen aangezien er 0,0 afleiding is. Zou een goed baantje moeten zijn voor mequote:Op woensdag 1 februari 2006 14:28 schreef dndiek het volgende:
waarvoor heb je gesolliciteerd BS?
Nee, maar dan heeft Ajax wel voor de 7e keer de Europa Cup 1 gewonnenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Succes in ronde 2quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toezichthouder bij leegstaande panden. Controlerondes lopen, zorgen dat er geen overlast is etc. En tussendoor goed doorstuderen aangezien er 0,0 afleiding is. Zou een goed baantje moeten zijn voor me
Kun je die niet in Schoen opeten plaatsen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, maar dan heeft Ajax wel voor de 7e keer de Europa Cup 1 gewonnen!
Wat is de tegenprestatie dan???quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kun je die niet in Schoen opeten plaatsen?
Mijn vriendin duwde me, tijdens Roda-AZ, voor de gein een folder over baby's in mijn handen...En ik keek haar compleet verschrokken aan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Moet ik nu teruglezen of kun je het vertellen...
Jawel hoor. Of in mindere mate. Maar is fok er in 2016 nog?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kun je die niet in Schoen opeten plaatsen?
Kun je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar ik acht die kans wel erg grootquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mijn vriendin duwde me, tijdens Roda-AZ, voor de gein een folder over baby's in mijn handen...En ik keek haar compleet verschrokken aan.
geschorst ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:45 schreef borisz het volgende:
rondje van mij Ik hoef morgen niet naar school
Yeah right.... Dat zeggen ze altijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mijn vriendin duwde me, tijdens Roda-AZ, voor de gein een folder over baby's in mijn handen...En ik keek haar compleet verschrokken aan.
hee DD, wanneer is zo ong. uitgerekend eigenlijk ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Yeah right.... Dat zeggen ze altijd
goede vraagquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee DD, wanneer is zo ong. uitgerekend eigenlijk ?
Hou op, moet er (nog) niet aan denken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yeah right.... Dat zeggen ze altijd
Zo rond de Johan Cruijffschaal denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee DD, wanneer is zo ong. uitgerekend eigenlijk ?
daar zou ik nog ff mee wachtenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:22 schreef Lionheaad het volgende:
Begin Augustus....
Gaan we nu een poll houden net als bij Bjoro ??
er moet hier nog een vrachtwagen met Bavaria leeg, meehelpen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zelden zoveel bullshit op 1 tentamen gebruikt
Dat was dus helemaal niks
BIER!!!
Sorry, pas ziek geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
er moet hier nog een vrachtwagen met Bavaria leeg, meehelpen?
ben toch al brak dus kom maa ropquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
er moet hier nog een vrachtwagen met Bavaria leeg, meehelpen?
quote:AVONDCURSUS VOOR MANNEN
Alleen toegankelijk voor mannen!
Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen,
zal
elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren.
De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen
omvatten:
DAG 1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER
Stappenplan en diavoorstelling
TOILETROLLEN- GROEIEN ZE ZELF WEER AAN?
Groepsdiscussie
VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER Oefenen met verschillende
soorten
wasmanden (visualisatietraining)
IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT?
Rij-simulator
DE AFSTANDSBEDIENING
De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse
praatgroepen
HOE KAN JE DINGEN VINDEN
Training in het zoeken op de goede plek in plaats van schreeuwend het
hele
huis overhoop te halen.
Open forum
DAG 2
LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK?
Groepsdiscussie en rollenspel
BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE
PowerPoint presentatie
ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN
Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde
DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE?
Debat met enkele experts
BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER
Praktijkles en rollenspel>
HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN Ontspanningsoefeningen, medidatie en
ademhalingstechnieken
BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT
Neem agenda/ PDA mee naar de cursus
LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT
Persoonlijke begeleiding mogelijk
Geef nu op, slechts enkele plaatsen nog beschikbaar!
Hm, eens kijken of ze nog plek hebben....quote:
van mijn nichtjequote:
jij ook feli met jullie stotter-neger !quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef SCH het volgende:
DD lees het nu pas - wat super en geweldig, voor jullie en voor Carmen
Echt heel super, durfde er al nooit naar te vragen
Dan ben je ongeveer de enige. Ik werd in de supermarkt door min of meer vreemde mensen aangesproken of er ook een tweede kwam en of we dan ook zouden laten testen blablabla. Echt ongelooflijk eigenlijk...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef SCH het volgende:
DD lees het nu pas - wat super en geweldig, voor jullie en voor Carmen
Echt heel super, durfde er al nooit naar te vragen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef Bjoro het volgende:
jij ook feli met jullie stotter-neger !
Dat vind ik altijd een beetje erg indiscreet, klinkt ook zo alsof het perse moet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan ben je ongeveer de enige. Ik werd in de supermarkt door min of meer vreemde mensen aangesproken of er ook een tweede kwam en of we dan ook zouden laten testen blablabla. Echt ongelooflijk eigenlijk...
Hoe dan ook: thanks SCH!![]()
hij heeft z'n naam al mee, na-na-natuurlijkquote:
jipppppppiiiiieeeeeeeequote:
quote:
Behalve als het een Caesarian wordt...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
persen moet ze sowieso bij die tweede![]()
Ach, je krijgt de vreemdste reacties. En aanstaren in het winkelcentrum, ook gewoon. Ben het intussen wel gewend, maar anderen niet als ze met C door de Albert Heijn lopen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje erg indiscreet, klinkt ook zo alsof het perse moet.
Thanks!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Hee, lees ik terug en zie ik dat mijn goede PSV-maat DD weer pa gaat worden!
Van harte kerel!!
Met op één? Ruud van Nistelrooy?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:52 schreef rubbereend het volgende:de sportweek met de top 100 meest verdienende Nederlandse sporters is binnen
andruw jones toch...honkballer van de Braves pakt 13 mln per jaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met op één? Ruud van Nistelrooy?
je vond de topic-titel al zo vreemdquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Hee, lees ik terug en zie ik dat mijn goede PSV-maat DD weer pa gaat worden!
Van harte kerel!!
Die zijn doorgaans zo belabberd dat ik ze niet eens meer lees Bjoro.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je vond de topic-titel al zo vreemd
Neuh toch.....zijn toch pas 2e of 3e jaars NBA-ers ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Niet eens Dan Gadzuric of Francisco Elson? Of zo'n coureur?
18e pas, maar hij gaat volgnd jaar flink stijgen want zn nieuwe contract ging pas in oktober in, goed voor 6 miljoen per jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gadzuric staat nog ruim achter Makaay en V Nistelrooy mag ik aannemen
Ik weet het - geniet er stiekem wel een beetje van als Desmond weer met zijn rollende ogen en gekke uitroepjes in een winkel staat of Marissa van 19 overal haar pop Siska mee naar toe wil nemen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ach, je krijgt de vreemdste reacties. En aanstaren in het winkelcentrum, ook gewoon. Ben het intussen wel gewend, maar anderen niet als ze met C door de Albert Heijn lopen...
Mooi zo.quote:
ik zet vast een teiltje klaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Moet er niet aan denken een hele avond zonder jouw aanwezigheid te moeten doorbrengen.![]()
Een klein beeldje van Tijl Uilenspiegel, een Tijltjequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef golfer het volgende:
Wat is dat? Een tijltje?
Spelregelwedstrijd tochquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
En PH zat toch in de jury bij een spelling-wedstrijd?
quote:
quote:Parallel cursus zaal 2 en 3 (dus voldoende capaciteit), uiteraard
voor vrouwen:
* Leven en laten leven
Doel: hoe laat ik mijn echtgenoot ook deels een eigen leven hebben.
Vorm: rollenspel
* Kort telefoneren
Doel: leren een kort en zakelijk telefoongesprek te voeren
* Nu even niet
Doel: telefoon laten rinkelen wanneer er iets anders te doen is
Vorm: blootstelling met herhaling
* Volgende keer maar
Doel: (kleding)winkels voorbijlopen zonder te gaan passen/kijken
Vorm: stadswandeling
* Oke dan I
Doel: sex ook als je niet zoveel zin hebt
* Oke dan II (alleen mogelijk na positief resultaat cursus I)
Doel: orale sex ook als je niet zoveel zin hebt
* Er langs
Doel: inhalen wanneer de voorganger te langzaam rijdt
Vorm: circuittraining
* Duidelijk
Doel: commentaar op echtgenoot 1 keer zeggen en niet herhalen
Vorm: zelfreflectie via audioband
* Tevreden
Doel: leren accepteren dat er vrouwen op straat lopen die minder
dikke billen hebben
Vorm: stadswandeling
* Doe maar
Doel: leren accepteren dat je echtgenoot dat ook door heeft
Vorm: stadswandeling met simulatie echtgenoot
Inschrijving per direct. Let op: vol=vol
ik typ ook een keer een woordje foutquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
En PH zat toch in de jury bij een spelling spelregel-wedstrijd?
quote:
Nou euh..benner niet de heule avond, er is bij de Euroborg nog iets te doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Moet er niet aan denken een hele avond zonder jouw aanwezigheid te moeten doorbrengen.![]()
Clauw?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond laat maar weer eens kijken of mijn nieuwe Groningse vriendinnetje weer op msn is.![]()
Nee, BB-Tanja.quote:
Ja, die huizen worden gebouwd tegenover mijn vorige woning.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:10 schreef pascalheister het volgende:
Zegt je "De Blekerij" te Bloemendaal iets golfer?
ja, spotprijsje tochquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die huizen worden gebouwd tegenover mijn vorige woning.
Hoezo? Heb je er eentje gekocht?
Grappig. Komen jullie ze ook zelf plaatsen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:30 schreef pascalheister het volgende:
Nee, wij maken de bergingen die daar in de tuin komen te staan, ben met dat project bezig momenteel![]()
Verstandige jongen hoor...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:25 schreef Gollemrulez het volgende:
die gekke rini toch...
Nee, daar hebben we een ander bedrijf voor, die brengen ook de dakbedekking en de hwa aan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Grappig. Komen jullie ze ook zelf plaatsen?
Hwaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we een ander bedrijf voor, die brengen ook de dakbedekking en de hwa aan.
en dan weet ik nog niet voldoende, maar dit ligt gewoon aan mijn beperkte kennis op dat gebied.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor de niet kenners "hemelwaterafvoer"![]()
Regenpijpenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan weet ik nog niet voldoende, maar dit ligt gewoon aan mijn beperkte kennis op dat gebied.
Ik moet er ook altijd over nadenken.quote:
Ja, maar dat komt bij jou omdat je je inmiddels Korsakov hebt gezopenquote:
Hier nog wel. Maar ik zie wel dat een aantal Fokkers, die normaal wel online zijn, offline staan.quote:
JA EN HIER NIETquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:03 schreef Bananenman het volgende:
Vanmiddag deed MSN hier ook raar, maar inmiddels werkt het weer![]()
Ik was ook een keer op tijd, sta nu bij de eerste 1500.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn MSN doet het nog
Its freeroll time![]()
Ik heb geen vitamine bier1 gebrek hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt bij jou omdat je je inmiddels Korsakov hebt gezopen
HAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
HOEREN, MIJN MSN IS INMIDDELS OOK WEG![]()
!
Istie bij mij te laatquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:12 schreef Gollemrulez het volgende:
volgens mij doet god dat, die wil gewoon dat ik mijn tentamen ga leren...
Bij jou is alle hoop al opgegeven.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:12 schreef Gollemrulez het volgende:
volgens mij doet god dat, die wil gewoon dat ik mijn tentamen ga leren...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:
Waarom heb je dan je adres in je profiel staan. Zo is iedereen vrij om je toe te voegen ?quote:
Ow ist zo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan je adres in je profiel staan. Zo is iedereen vrij om je toe te voegen ?
Hier hetzelfde probleemquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ist zo?![]()
Waarom laten ze die wedstrijden ook pas om kwart voor negen beginnen. Moet ik eigenlijk al bijna op bed man.
Je hebt er nu nog 2 in staan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo heb mn lijst ook weer opgeschoond.
Intern bij jouquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:26 schreef clauwheee het volgende:
Boez jij moet maar eens even een weekje intern geloof ik. Je bent me veel te agressief de laatste tijd![]()
Nee zeg. Wat een inkopper ook weer.quote:
Inderdaad, zulke goede voorzetten geven die Groningers toch meestal niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee zeg. Wat een inkopper ook weer.
Maar zelfs die worden blijkbaar ingekopt, kun je nagaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, zulke goede voorzetten geven die Groningers toch meestal niet.
Ik heb nul Fokkers in m'n lijst, nooit gehad ook. Ken iedereen in m'n lijst persoonlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
99![]()
En ik ken ze allemaal persoonlijk, op een enkeling na. Dus geen vage fokkers e.d.
Ik alleen tong 80, en dan de FCDB-ers, maarja die kende ik al voor fok.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb nul Fokkers in m'n lijst, nooit gehad ook. Ken iedereen in m'n lijst persoonlijk
Juist, vind het ook vrij onnodig om mensen die je niet kent in je lijst te hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb nul Fokkers in m'n lijst, nooit gehad ook. Ken iedereen in m'n lijst persoonlijk
Heb hier wel genoeg aan en zit er toch haast nooit opquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan je dan aan Steef dingen vragen?
Daarom ken ik het merendeel van de Fokkers in mijn lijst dus ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Juist, vind het ook vrij onnodig om mensen die je niet kent in je lijst te hebben.![]()
We hebben het hier over het echte leven eh...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Daarom ken ik het merendeel van de Fokkers in mijn lijst dus ook.
Die ik hier heb liggen ook, maar kost veel meer ruimte dan deze versiequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn office is ook gratis.
Zelfs danquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
We hebben het hier over het echte leven eh...
Zoals ik het nu bekijk idd, ziet er ook iets beter uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef DarkShine het volgende:
OpenOffice.org roeleert!
Die heeft dan ook al jaren een nieuw e-mail adresquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft ook Tony_Montana nog, maar die is al jaren niet meer online geweest geloof ik.
Hitman Pro | Alles-in-één oplossing tegen spywarequote:
explorer alleen dan 10x beterquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef Staanplaats het volgende:
Ja explorer, wat is firefox?
Zozoquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hitman Pro | Alles-in-één oplossing tegen spyware
Freeware voor het verwijderen van spyware en adware en een betere bescherming
tegen deze programma's.
www.hitmanpro.nl/ - 2k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
je vergeet je sexdialers ook nogquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ben een anti-Spyware vergeten mee te nemen in de backup
Nou ja die heb ik toch zo geinstaleerd
Wat bied jequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef borisz het volgende:
kunnen ze die Hans Kraay niet afschieten?
Junior en Senior aub!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef borisz het volgende:
*Haalt AK47 van zolderquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef borisz het volgende:
*headshot*quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef borisz het volgende:
Firefox en Thunderbird draai ik al een tijdje, gaat uitstekend iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
explorer alleen dan 10x beter
Neem gelijk ook Thunderbird, lijkt minder dan Outlook (is het ook wel) maar zoveel lekkerde en doet precies waarvoor het gemaakt is(ipv duizend andere dingen waardoor het weer meer geheugen enzo vreet)
ben je nog wel bekend als student dit jaar?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, nog steeds geen stufi van januari, het zijn nu wel hele dikke rode cijfers op mijn bankrekening
Hoort die niet al een week binnen te zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, nog steeds geen stufi van januari, het zijn nu wel hele dikke rode cijfers op mijn bankrekening
fout ligt waarschijnlijk ook niet bj jou maar bij de IB-prutsersquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kom er godverdomme net achter dat mijn verhuizing binnen de flat van een paar maanden geleden helemaal nooit is doorgekomen bij de IB-groep, weet zeker dat ik het wel heb veranderd. Godverdomme
Ja, maar met een beetje pech betekent het wel minder stufi voor december/januariquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef AirRaid het volgende:
[..]
fout ligt waarschijnlijk ook niet bj jou maar bij de IB-prutsers
kun je dat dan niet alsng nebetaald krijgen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, maar met een beetje pech betekent het wel minder stufi voor december/januari
Zo te zien heb je er gewoon recht op gehad in die maanden, dus die zul je dan ook wel met terugwerkende kracht krijgen bij de volgende maand.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, maar met een beetje pech betekent het wel minder stufi voor december/januari
Hij probeerde er maar wat omheen te lullen...quote:
Zich via alles of niets teruggeknokt. Goede mentaliteit. PSV weer dodelijk effectief zeg...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie voetbalwedstrijd gezien zeg, hulde voor de FCG...
*Brede schouder aanbiedt.*quote:
Ik ben ook trots. Op m'n cluppie en op de supporters. En dat anti-voetbal van PSVquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet je kopje erwtensoep van SCH maar even in de magnetron zetten Clau, Noca's emmer koud water is nog even koud.
Jammer, maar je mag trots zijn op je cluppie.
Ikke ben niet verdrietig!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
*Brede schouder aanbiedt.*
*Stapel zakdoekjes voorradig heeft*
*Warm dekbed klaar heeft liggen*
Nee hoor, dat was de buitenspel goal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Ja, want Temmink is de enige reden dat jullie verloren hebben
Ja, want die andere goals die waren ook erg sterk verdedigd van Groningenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was de buitenspel goal.
Maar daardoor zouden we niet verloren hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, want die andere goals die waren ook erg sterk verdedigd van Groningen![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:25 schreef Noca het volgende:
Nog even voor SCH:
Temmink, Temmink.
Temmink, Temmink.
Temmink, Temmink.
Je moeder is een hoer!
Die van Jol ook al!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:25 schreef Noca het volgende:
Nog even voor SCH:
Temmink, Temmink.
Temmink, Temmink.
Temmink, Temmink.
Je moeder is een hoer!
Moest het even zeggen nav een ander topicquote:
Daar moet je de grens van dienst boos voor aankijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was de buitenspel goal.
Heb ik ook gedaan. Zo:quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar moet je de grens van dienst boos voor aankijken.
Kom kind, duik er snel onder om je te warmen en schrik niet van eventuele andere lichaamsdelen die je daar aantreft.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef clauwheee het volgende:
Ikke ben niet verdrietig!
Dat laatste![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom kind, duik er snel onder om je te warmen en schrik niet van eventuele andere lichaamsdelen die je daar aantreft.![]()
Ja, ik hanteer andere mixverhoudingen dan de lokale horecaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef clauwheee het volgende:
Oeeeeeee Jawiiiiiiiiiii!! Om warm te worden
We hoorden jequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef clauwheee het volgende:
Ja die grens die sliep voor de wedstrijd al geloof ik
En weet je, SCH, ik heb het ook gezongen. Erg hè?
Wat een zieligerd zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef JaWi het volgende:
Nog even hier posten, zullen ze blij mee zijn in Alkmaar.
Perez:
Ajax is de crème de la crème, AZ is de provincieclub die toevallig eens mag ruiken aan de Europese top. Daar kun je je tegen verzetten, het helpt niet..
Heb net ook nog even wat te eten naar binnen gewerkt om de lichaamstemperatuur weer op peil te krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet nog ff goed opwarmen en wat eten voordat ik op bedje gaHeb vanaf de eerste helft al trek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |