slagroomtaart is idd 'maar' 6 puntenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Een slagroomsoes schijnt zelfs beter te zijn dan kwarktaart, Klein(kan iemand dat even qua punten verifiėren? het is iets wat ik in mijn hoofd heb, maar niet eens zeker weet
)
Die van mij dus nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Alle kwarktaarten die ik ooit heb gemaakt bevatten ook slagroom, wendy-tje.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:58 schreef Quinazoline het volgende:
Nieuwe update!!!![]()
weer 1,5 kilo eraf
Quinazoline (1m62) (26,1) was 76 kilo, weegt 68,5 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -7.5
Uhmmm ja..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:37 schreef Klein het volgende:
Hoe gaat het verder met iedereen? Had het idee dat iedereen een beetje in een 'afval-dip' zat?![]()
Heel hard gaan schoonmaken, van de geur van het (stinkende) schoonmaakmiddel verdwijnt je eetlust wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef karoltje het volgende:
[..]
Uhmmm ja... Ik had vandaag weegdag, maar 1 onsje minder dan vorige week en ben meteen maar lekker broodjes gaan afbakken met dikke plakken kaas erop.. En daarna 8 biscuitjes..
Vrijdag ben ik ook vrij en dan vind ik dieeten echt heel lastig! Heeft er niemand een goede tip voor thuis uit de kastjes blijven?
Naar buiten gaan en een flinke wandeling maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef karoltje het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik ook vrij en dan vind ik dieeten echt heel lastig! Heeft er niemand een goede tip voor thuis uit de kastjes blijven?
je BMI is 25,7 eigenlijk net ietsje te hoog voor dit topic.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:51 schreef Vince22 het volgende:
Puckzzz, het klopt helemaal.. alleen ik dacht wat tussen haakjes stond mn leeftijd moest zijn..
Ik zal mn BMI later vandaag even berekenen en ook even op de sportschool laten doen...
Jij gaat trouwens best lekker zo! Ik heb ook niet veel moeite om het eraf te krijgen... Nu ik weer bij de sportschool zit en let op wat ik eet gaat het een stuk beter, ook qua gemoedstoestand endat vind ik nog wel het fijnste!
op je rug liggen voeten ongeveer een kleine meter van elkaar en je heupen omhoog duwen (als het goed is een welbekende bewegingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:09 schreef heaven7 het volgende:
Wat is nou de ultimieme "mooie billen" oefening? Toen ik echt aan het lijnen was een tijd terug heb ik uren op de hometrainer gezeten en ook op een ministepper, mijn kont werd er echter niet "ronder (ipv vierkantig als jullie begrijpen wat ik bedoel) van..
Als ik zeg brijen bedoel ik geen breien, anders zeg ik wel breien ja!quote:
Zou inderdaad ook kunnen, heeft het nog iets opgeleverd..quote:
punten weet ik niet, maar ik heb bij een bakker gewerkt...en bij de bakker kun je zeker beter gewone slagroomsoezen nemen dan kwarktaart, aangezien de kwark van volle slagroom wordt gemaakt met nog meer suiker erdoor dan slagroomquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Een slagroomsoes schijnt zelfs beter te zijn dan kwarktaart, Klein(kan iemand dat even qua punten verifiėren? het is iets wat ik in mijn hoofd heb, maar niet eens zeker weet
)
ook een goeie is op je buik liggen, je buik inhouden (navel naar je ruggegraat) en dan je kin en borst liften, armen vooruit strekken en je benen omhoog brengen, iets van de grond...nu 1 voor 1 kruislings je linkerbeen en je rechterarm en omgekeerd iet verder omhoog brengen...een soort droogzwemmen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:09 schreef heaven7 het volgende:
Wat is nou de ultimieme "mooie billen" oefening? Toen ik echt aan het lijnen was een tijd terug heb ik uren op de hometrainer gezeten en ook op een ministepper, mijn kont werd er echter niet "ronder (ipv vierkantig als jullie begrijpen wat ik bedoel) van..
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
Weegschaal?
Ah, dat ding wat ik kwaad in de hoek heb gegooid.
Ooit.. ooit begin ik weer.
Oke?
Zie hier mensen, een toonbeeld van doorzettingsvermogen!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef karoltje het volgende:
Ik ben het zat. Ik kan geen beschuitje, cracotte of appel meer zien!!
Bedankt voor je reactie maar ik snap er geen hout vanquote:Op zondag 12 februari 2006 13:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ook een goeie is op je buik liggen, je buik inhouden (navel naar je ruggegraat) en dan je kin en borst liften, armen vooruit strekken en je benen omhoog brengen, iets van de grond...nu 1 voor 1 kruislings je linkerbeen en je rechterarm en omgekeerd iet verder omhoog brengen...een soort droogzwemmen...
Dat doe ik ook... maar ik ben dan ook 1 van de mensen die volkorenbrood lekker vindt, en brintaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Waarom lijn je dan ook met dingen die je niet zo lekker vindt? Ik eet elke dag zalig en val prima af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |