abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34906919
Magere kwarktaart maak je toch gewoon met magere kwark, gelatine, citroensap, wat magere melk en (suikervrije) jam?
Ik maak er normaal gesproken geen bodem onder, maar ik vermoed dat de punten van de bodem en de jam komen...
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:40:46 #102
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34907228
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Een slagroomsoes schijnt zelfs beter te zijn dan kwarktaart, Klein (kan iemand dat even qua punten verifiėren? het is iets wat ik in mijn hoofd heb, maar niet eens zeker weet )
slagroomtaart is idd 'maar' 6 punten
pi_34907473
Ach, dan zit je toch een keer flink over je punten heen? Als het maar lekker was.
Door 1 stuk kwarktaart kom je echt niet ineens aan hoor.
En als je je er slecht bij voelt, dan ga je toch gewoon extra sporten??
pi_34908171
Alle kwarktaarten die ik ooit heb gemaakt bevatten ook slagroom, wendy-tje.
En wat Liejannuh zegt: als het maar lekker was.

He verdorie. Ik heb net een rode peper gesneden en net even aan mijn verkouden neus gesnoten. Nu staan mijn neusgaten in brand.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34908177
Note to self: blijf met vingers uit ogen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34910343
En je lippen! Dat is ook dodelijk namelijk . Ik had een keer rodepepergedoe aan mn handen en wreef daarna even over mn mond... AAAAAHHH !
pi_34911048
Morgen moet ik weer de weegschaal op... Ben op zich wel netjes geweest (in vergelijking met wat ik vroeger allemaal naar binnen werkte) maar niet netjes genoeg om af te vallen ben ik bang!
pi_34911790
Nieuwe update!!! weer 1,5 kilo eraf

Quinazoline (1m62) (26,1) was 76 kilo, weegt 68,5 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -7.5
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_34913092
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Alle kwarktaarten die ik ooit heb gemaakt bevatten ook slagroom, wendy-tje.
Die van mij dus niet
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:37:01 #110
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34929658
Zaterdag weegdag...

Ik wil niet! Niet alleen begint 'mijn periode' direct na t weekend, ik heb deze week ook zwaar gezondigd..

Naja, uiteindelijk weet ik dat ik er toch wel bovenop spring en het gewicht dat erbij is gekomen wijd
aan mn aankomende ongesteldheid... Heb ik iig weer een week om het goed te maken..

Hoe gaat het verder met iedereen? Had het idee dat iedereen een beetje in een 'afval-dip' zat?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:38:00 #111
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34929681
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:58 schreef Quinazoline het volgende:
Nieuwe update!!! weer 1,5 kilo eraf

Quinazoline (1m62) (26,1) was 76 kilo, weegt 68,5 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -7.5

komt van alle inbraakstress?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34931417
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:37 schreef Klein het volgende:

Hoe gaat het verder met iedereen? Had het idee dat iedereen een beetje in een 'afval-dip' zat?
Uhmmm ja.. . Ik had vandaag weegdag, maar 1 onsje minder dan vorige week en ben meteen maar lekker broodjes gaan afbakken met dikke plakken kaas erop.. En daarna 8 biscuitjes..

Vrijdag ben ik ook vrij en dan vind ik dieeten echt heel lastig! Heeft er niemand een goede tip voor thuis uit de kastjes blijven?
pi_34931470
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef karoltje het volgende:

[..]

Uhmmm ja.. . Ik had vandaag weegdag, maar 1 onsje minder dan vorige week en ben meteen maar lekker broodjes gaan afbakken met dikke plakken kaas erop.. En daarna 8 biscuitjes..

Vrijdag ben ik ook vrij en dan vind ik dieeten echt heel lastig! Heeft er niemand een goede tip voor thuis uit de kastjes blijven?
Heel hard gaan schoonmaken, van de geur van het (stinkende) schoonmaakmiddel verdwijnt je eetlust wel.
Antikal en chloor zijn wat dat betreft wel aanraders..
pi_34931523
Zou even snuffelen aan de Anitkal al genoeg zijn? Heb het niet zo op schoonmaken namelijk .

Ik heb trouwen nog 4,5 punt voor de rest van de dag .
pi_34931658
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef karoltje het volgende:

[..]
Naar buiten gaan en een flinke wandeling maken.
Dan verbrand je gelijk weer wat calorieen en hou je nog wat over voor het avondeten ook!
pi_34932064
Het zou inderdaad slim zijn om gewoonn de hort op te gaan. Maar het punt is dus dat ik thuis achter de computer aan mn scriptie moet werken . (Wat ook niet echt denderend gaat )

Ben bang dat er niks anders op zit dan gewoon sterk te zijn..
pi_34932127
Heel veel thee drinken dan.
En augurken eten ofzo. Of appels.
pi_34932769
Hey.. zie nu voor het het topic... aangezien ik dit jaar ook maar eens ben gaan bijhouden per dag wat ik weeg (het was na de feestdagen echt té).... Wil ik ook wel in het lijstje..
Ik woog 1 januari 91,2 en was vanmorgen 87,7 .....Streefgewicht is zo'n 83-84 kilo.... ben 1.84 (en 26,9 btw) lang dus dat zou moeten lukken.. 2 į 3 keer per week naar de sportschool en zondagmorgen voetballen.. ik let ook elke dag op wat ik eet (vooral niet snoepen!!) en dat ik een beetje rustig aan ga doen met bier..
Wwat ikzelf heel handig vind is een excel scheetje bijhouden met een grafiekje en dagelijks het gewoicht invullen.. Wel mooi dat er nu een goeie dalende lijn inzit!

[ Bericht 2% gewijzigd door Vince22 op 10-02-2006 12:36:00 ]
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_34933513
Hoi allemaal, ik heb bij de WW een boodschappenboekje gekocht waar de points instaan, erg handig, kun je ook kopen als je geen lid bent, of het door iemand die wel lid is laten meenemen.

Het is trouwens verrassend om te zien hoeveel points er zitten in eetwaren waarvan je het eigenlijk niet beseft (ik had dat tenminste). Je kunt ook lid worden van het forum op de WW site, daar hebben ze nogwel eens handige tips enzo.

Kaas is ook een grote boosdoender en dat at ik altijd erg veel, alleen al door de kaas weg te laten en af en toe een puntje La Vache qui rit light te nemen ben ik al afgevallen.

Wat ook erg lekker is en niet veel points bevat zijn de snack a jacks, je kunt ze met een heleboel lekkere light of magere dingen beleggen en dan heb je maar heel weinig points. Je hebt ze in zoete en hartige smaken en ook de zakjes snack a jack crispy als vervanger voor de chips ofzo.

Misschien is dit alles al in vorige topics vermeld, maar dit is de 1ste keer dat ik in deze topicreeks kijk, dus hoop dat jullie er iets aan hebben.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:56:04 #120
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34933595
dus je regeltje zal zijn:
Vince22- 1.84 (25,7) woog 91,2 kg weegt nu 87,7 wil graag wegen 83 - - 3,5 kg

klopt dat zo?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:59:36 #121
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34933706
ik heb trouwens ook weer een nieuw regeltje

Puckzzz (1m74) (21.8) was 71 kg, is nu 66,5 kg en wil graag 60 kg wegen -4,5

het gaat nog steeds goed. Ik heb er niet veel moeite mee.
pi_34935435
Puckzzz, het klopt helemaal.. alleen ik dacht wat tussen haakjes stond mn leeftijd moest zijn..
Ik zal mn BMI later vandaag even berekenen en ook even op de sportschool laten doen...

Jij gaat trouwens best lekker zo! Ik heb ook niet veel moeite om het eraf te krijgen... Nu ik weer bij de sportschool zit en let op wat ik eet gaat het een stuk beter, ook qua gemoedstoestand endat vind ik nog wel het fijnste!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:54:19 #123
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34935530
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:51 schreef Vince22 het volgende:
Puckzzz, het klopt helemaal.. alleen ik dacht wat tussen haakjes stond mn leeftijd moest zijn..
Ik zal mn BMI later vandaag even berekenen en ook even op de sportschool laten doen...

Jij gaat trouwens best lekker zo! Ik heb ook niet veel moeite om het eraf te krijgen... Nu ik weer bij de sportschool zit en let op wat ik eet gaat het een stuk beter, ook qua gemoedstoestand endat vind ik nog wel het fijnste!
je BMI is 25,7 eigenlijk net ietsje te hoog voor dit topic.

Ja, we maken onderscheid tussen de dikkerds en de iets mindere dikkerds

(geintje!! dat snapt iedereen toch wel he? )
pi_34935582
Maar dan moet hij over een week of zo alweer verhuizen
pi_34935681
Wat is nou de ultimieme "mooie billen" oefening? Toen ik echt aan het lijnen was een tijd terug heb ik uren op de hometrainer gezeten en ook op een ministepper, mijn kont werd er echter niet "ronder (ipv vierkantig als jullie begrijpen wat ik bedoel) van..
pi_34935697
Ik heb trouwens op die 71 kilo na precies hetzelfde regeltje als jij Puckzzz
pi_34936187
ik had al zo'n comlex.. denk dat ik vanavond maar een eind aan mn moddervette leven ga brijen
pi_34936227
Het is 'breien', Vince22
  vrijdag 10 februari 2006 @ 15:26:21 #129
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34937922
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:09 schreef heaven7 het volgende:
Wat is nou de ultimieme "mooie billen" oefening? Toen ik echt aan het lijnen was een tijd terug heb ik uren op de hometrainer gezeten en ook op een ministepper, mijn kont werd er echter niet "ronder (ipv vierkantig als jullie begrijpen wat ik bedoel) van..
op je rug liggen voeten ongeveer een kleine meter van elkaar en je heupen omhoog duwen (als het goed is een welbekende beweging ) terwijl je je billen aanspant, span ook meteen je buikspieren mee aan. Twee in 1 oefening

je kan ook stiekem bilspieroefeningen doen. Wanneer je op de bus staat te wcahten of in de rij ergens ofzo, gewoon je billen aanspannen en weer ontspannen.
pi_34939231
Ik ga het eens proberen, dankjewel!
pi_34939296
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is 'breien', Vince22
Als ik zeg brijen bedoel ik geen breien, anders zeg ik wel breien ja!
pi_34946248
Als je een uur lang buiten in de kou staat, verbrand je dan ook extra calorieėn om je lichaamstemperatuur op peil te houden? Zo ja, dan heb ik mijn bonuspunten voor vandaag wel weer verdiend.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:43:38 #133
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34948317
Haha, je verbrand vast wel wat om je warm te houden..

Ga nooit op een 'vreemde' weegschaal staan.. heb ik vanavond weer geleerd.
Nu had ik al mijn kleren aan en is het avond, maar dat kutding liet toch iets zien waar ik niet zo blij mee was! Ik was in een saunacentrum voor een overheerlijke massage Doe ik nooit, maar was heerlijk...daar kan ik wel aan wennen!
Gelukkig was een vrouw die mij hoorde klagen over de weegschaal het met me eens. Dat ding gaf bij haar ook 3 tot 5 kilo extra aan

Ik ga morgen maar op mn oude vertrouwde weegschaal aan.. en dan maar hopen dat daar iets minder schokkends uit komt!
pi_34957912
Ik ga me zondagochtend pas weer wegen. Ben erg benieuwd, want ik heb deze week geprobeerd om me aan mijn punten maar houden maar wel elke dag boven de 1200 kcal te blijven, dus ik hoop dat ik deze week weer wat afgevallen ben. We zullen zien!

Vandaag de hele dag onderweg geweest, dus niet veel kunnen eten, maar gisteren hebben we wel erg laat gegeten, en ook nog eens cordon bleu. Ik geloof dat iedereen hier een beetje aan het zondigen is de laatste tijd. Maarja, het moet ook vol te houden blijven.
pi_34976542
Ik keek net in de spiegel en kwam tot de conclusie dat er toch echt heeeel wat af moet wil ik me nog ooit in bikinie oid druven te vertonen, dus ik doe gezellig met jullie mee

Mijn rijtje:
Gwendolyn (1m79) (18) woog 73,5 kg, wil graag 68 kg wegen. (bmi van 23 nog iets geloof ik )

Er is bij mij de laatste tijd echt zoooveeel bijgekomen en dat is ook echt te zien, heb nu een flinke buik, terwijl ik die eigenlijk al weg wilde werken Ik heb gewoon veel te weinig gedaan (kon ook niet meer) maar wel gewoon doorgegeten en veel gevreten. Vooral dat laatste moet ik leren laten.
Als ik meer tijd heb zal ik het topic even wat beter bekijken, maar hoe pakken jullie het aan?
pi_34979990
Gwendolyn, dat tussen haakjes moet je BMI zijn, niet je leeftijd.

Verder kan ik je inderdaad aanraden om dit topic en de vorige topics eens door te bladeren want daar staan echt veel nuttige tips in. Bijvoorbeeld dat het heel belangrijk is om, in je enthousiasme, niet zó weinig te gaan eten dat het juist averechts werkt en je helemaal niet meer afvalt.
Maar goed, dat lees je allemaal wel.

Ontopic: morgen vieren we met familie de verjaardag van mijn moeder, dus dat wordt vlaai en hapjes. En als klap op de vuurpijl, voor als we daarna nog niet helemaal vol zitten, heeft mijn moeder iets makkelijks gehaald voor het avondeten: kroketburgers! Vreselijk ongezond maar zo lekker!
Ik ga proberen om me in te houden.

Maar goed, ik kon mezelf niet bedwingen en ik ben vanmiddag al op de weegschaal gaan staan. Had wel al iets gegeten, dus het is niet helemaal nauwkeurig maar er is in elk geval weer een paar ons vanaf sinds vorige week. Ik sta niet meer helemaal stil!
pi_34982349
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:38 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

komt van alle inbraakstress?
Zou inderdaad ook kunnen, heeft het nog iets opgeleverd..
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zondag 12 februari 2006 @ 13:07:40 #138
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34995214
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Een slagroomsoes schijnt zelfs beter te zijn dan kwarktaart, Klein (kan iemand dat even qua punten verifiėren? het is iets wat ik in mijn hoofd heb, maar niet eens zeker weet )
punten weet ik niet, maar ik heb bij een bakker gewerkt...en bij de bakker kun je zeker beter gewone slagroomsoezen nemen dan kwarktaart, aangezien de kwark van volle slagroom wordt gemaakt met nog meer suiker erdoor dan slagroom
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 12 februari 2006 @ 13:10:26 #139
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34995329
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:09 schreef heaven7 het volgende:
ook een goeie is op je buik liggen, je buik inhouden (navel naar je ruggegraat) en dan je kin en borst liften, armen vooruit strekken en je benen omhoog brengen, iets van de grond...nu 1 voor 1 kruislings je linkerbeen en je rechterarm en omgekeerd iet verder omhoog brengen...een soort droogzwemmen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_35029727
Hee, die oefening zit ook bij pilates

Dit weekend veel te veel gegeten voor mijn gevoel, deze week maar weer goed begonnen
  maandag 13 februari 2006 @ 11:42:53 #141
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35030552
AIaiai dit weekend eerst zaterdagnacht een broodje doner gehad nadat we even in de kroeg waren geweest. Daarna gisteren omdat Toeps er was voor een fotoshoot, ff makelijk gedaan en dus een Quarterpounder, een milkshake en een paar frietjes gehad.

maar gelukkig was mijn weegschaal nog steeds lief voor me
pi_35030599
Weegschaal?
Ah, dat ding wat ik kwaad in de hoek heb gegooid.

Ooit.. ooit begin ik weer.
Oke?
  maandag 13 februari 2006 @ 13:07:48 #143
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35032996
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
Weegschaal?
Ah, dat ding wat ik kwaad in de hoek heb gegooid.

Ooit.. ooit begin ik weer.
Oke?
vis dat ding eens uit die hoek, eet die cracottes op, en ga gewoon lekker door okee?
pi_35050998
Ik ben het zat . Ik kan geen beschuitje, cracotte of appel meer zien!!
pi_35051466
Waarom lijn je dan ook met dingen die je niet zo lekker vindt? Ik eet elke dag zalig en val prima af
pi_35052255
Ja grote Puckzzz, ik ga door....
pi_35054811
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef karoltje het volgende:
Ik ben het zat . Ik kan geen beschuitje, cracotte of appel meer zien!!
Zie hier mensen, een toonbeeld van doorzettingsvermogen!

Ontopic: ik had bij het avondeten wat eiersalade (ik heb het ook niet bedacht maar dat was het voorgerecht in de Mensa), damn dat is nog meer punten dan ik dacht! Ach ja, dan maar een knackertje minder straks.
pi_35058258
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:10 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ook een goeie is op je buik liggen, je buik inhouden (navel naar je ruggegraat) en dan je kin en borst liften, armen vooruit strekken en je benen omhoog brengen, iets van de grond...nu 1 voor 1 kruislings je linkerbeen en je rechterarm en omgekeerd iet verder omhoog brengen...een soort droogzwemmen...
Bedankt voor je reactie maar ik snap er geen hout van
pi_35067008
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Waarom lijn je dan ook met dingen die je niet zo lekker vindt? Ik eet elke dag zalig en val prima af
Dat doe ik ook... maar ik ben dan ook 1 van de mensen die volkorenbrood lekker vindt, en brinta

Zaterdag had ik voor de verandering eens wat volkoren crackers gegeten, maar ik heb nu niet het idee dat dat zoveel beter is dan brood, je eet er meer van dus je krijgt ook meer beleg binnen
pi_35067032
Volgens mij vullen die crackertjes ook voor geen meter. Er zitten misschien minder kcal in, maar je hebt er ook niet veel aan. En volgens mij heb je ook gelijk wbt meer beleg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')