slagroomtaart is idd 'maar' 6 puntenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Een slagroomsoes schijnt zelfs beter te zijn dan kwarktaart, Klein(kan iemand dat even qua punten verifiëren? het is iets wat ik in mijn hoofd heb, maar niet eens zeker weet
)
Die van mij dus nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Alle kwarktaarten die ik ooit heb gemaakt bevatten ook slagroom, wendy-tje.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:58 schreef Quinazoline het volgende:
Nieuwe update!!!![]()
weer 1,5 kilo eraf
Quinazoline (1m62) (26,1) was 76 kilo, weegt 68,5 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -7.5
Uhmmm ja..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:37 schreef Klein het volgende:
Hoe gaat het verder met iedereen? Had het idee dat iedereen een beetje in een 'afval-dip' zat?![]()
Heel hard gaan schoonmaken, van de geur van het (stinkende) schoonmaakmiddel verdwijnt je eetlust wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef karoltje het volgende:
[..]
Uhmmm ja... Ik had vandaag weegdag, maar 1 onsje minder dan vorige week en ben meteen maar lekker broodjes gaan afbakken met dikke plakken kaas erop.. En daarna 8 biscuitjes..
Vrijdag ben ik ook vrij en dan vind ik dieeten echt heel lastig! Heeft er niemand een goede tip voor thuis uit de kastjes blijven?
Naar buiten gaan en een flinke wandeling maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef karoltje het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik ook vrij en dan vind ik dieeten echt heel lastig! Heeft er niemand een goede tip voor thuis uit de kastjes blijven?
je BMI is 25,7 eigenlijk net ietsje te hoog voor dit topic.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:51 schreef Vince22 het volgende:
Puckzzz, het klopt helemaal.. alleen ik dacht wat tussen haakjes stond mn leeftijd moest zijn..
Ik zal mn BMI later vandaag even berekenen en ook even op de sportschool laten doen...
Jij gaat trouwens best lekker zo! Ik heb ook niet veel moeite om het eraf te krijgen... Nu ik weer bij de sportschool zit en let op wat ik eet gaat het een stuk beter, ook qua gemoedstoestand endat vind ik nog wel het fijnste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |