abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34906919
Magere kwarktaart maak je toch gewoon met magere kwark, gelatine, citroensap, wat magere melk en (suikervrije) jam?
Ik maak er normaal gesproken geen bodem onder, maar ik vermoed dat de punten van de bodem en de jam komen...
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:40:46 #102
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34907228
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Een slagroomsoes schijnt zelfs beter te zijn dan kwarktaart, Klein (kan iemand dat even qua punten verifiëren? het is iets wat ik in mijn hoofd heb, maar niet eens zeker weet )
slagroomtaart is idd 'maar' 6 punten
pi_34907473
Ach, dan zit je toch een keer flink over je punten heen? Als het maar lekker was.
Door 1 stuk kwarktaart kom je echt niet ineens aan hoor.
En als je je er slecht bij voelt, dan ga je toch gewoon extra sporten??
pi_34908171
Alle kwarktaarten die ik ooit heb gemaakt bevatten ook slagroom, wendy-tje.
En wat Liejannuh zegt: als het maar lekker was.

He verdorie. Ik heb net een rode peper gesneden en net even aan mijn verkouden neus gesnoten. Nu staan mijn neusgaten in brand.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34908177
Note to self: blijf met vingers uit ogen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34910343
En je lippen! Dat is ook dodelijk namelijk . Ik had een keer rodepepergedoe aan mn handen en wreef daarna even over mn mond... AAAAAHHH !
pi_34911048
Morgen moet ik weer de weegschaal op... Ben op zich wel netjes geweest (in vergelijking met wat ik vroeger allemaal naar binnen werkte) maar niet netjes genoeg om af te vallen ben ik bang!
pi_34911790
Nieuwe update!!! weer 1,5 kilo eraf

Quinazoline (1m62) (26,1) was 76 kilo, weegt 68,5 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -7.5
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_34913092
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Alle kwarktaarten die ik ooit heb gemaakt bevatten ook slagroom, wendy-tje.
Die van mij dus niet
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:37:01 #110
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34929658
Zaterdag weegdag...

Ik wil niet! Niet alleen begint 'mijn periode' direct na t weekend, ik heb deze week ook zwaar gezondigd..

Naja, uiteindelijk weet ik dat ik er toch wel bovenop spring en het gewicht dat erbij is gekomen wijd
aan mn aankomende ongesteldheid... Heb ik iig weer een week om het goed te maken..

Hoe gaat het verder met iedereen? Had het idee dat iedereen een beetje in een 'afval-dip' zat?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:38:00 #111
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34929681
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:58 schreef Quinazoline het volgende:
Nieuwe update!!! weer 1,5 kilo eraf

Quinazoline (1m62) (26,1) was 76 kilo, weegt 68,5 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -7.5

komt van alle inbraakstress?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34931417
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:37 schreef Klein het volgende:

Hoe gaat het verder met iedereen? Had het idee dat iedereen een beetje in een 'afval-dip' zat?
Uhmmm ja.. . Ik had vandaag weegdag, maar 1 onsje minder dan vorige week en ben meteen maar lekker broodjes gaan afbakken met dikke plakken kaas erop.. En daarna 8 biscuitjes..

Vrijdag ben ik ook vrij en dan vind ik dieeten echt heel lastig! Heeft er niemand een goede tip voor thuis uit de kastjes blijven?
pi_34931470
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef karoltje het volgende:

[..]

Uhmmm ja.. . Ik had vandaag weegdag, maar 1 onsje minder dan vorige week en ben meteen maar lekker broodjes gaan afbakken met dikke plakken kaas erop.. En daarna 8 biscuitjes..

Vrijdag ben ik ook vrij en dan vind ik dieeten echt heel lastig! Heeft er niemand een goede tip voor thuis uit de kastjes blijven?
Heel hard gaan schoonmaken, van de geur van het (stinkende) schoonmaakmiddel verdwijnt je eetlust wel.
Antikal en chloor zijn wat dat betreft wel aanraders..
pi_34931523
Zou even snuffelen aan de Anitkal al genoeg zijn? Heb het niet zo op schoonmaken namelijk .

Ik heb trouwen nog 4,5 punt voor de rest van de dag .
pi_34931658
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef karoltje het volgende:

[..]
Naar buiten gaan en een flinke wandeling maken.
Dan verbrand je gelijk weer wat calorieen en hou je nog wat over voor het avondeten ook!
pi_34932064
Het zou inderdaad slim zijn om gewoonn de hort op te gaan. Maar het punt is dus dat ik thuis achter de computer aan mn scriptie moet werken . (Wat ook niet echt denderend gaat )

Ben bang dat er niks anders op zit dan gewoon sterk te zijn..
pi_34932127
Heel veel thee drinken dan.
En augurken eten ofzo. Of appels.
pi_34932769
Hey.. zie nu voor het het topic... aangezien ik dit jaar ook maar eens ben gaan bijhouden per dag wat ik weeg (het was na de feestdagen echt té).... Wil ik ook wel in het lijstje..
Ik woog 1 januari 91,2 en was vanmorgen 87,7 .....Streefgewicht is zo'n 83-84 kilo.... ben 1.84 (en 26,9 btw) lang dus dat zou moeten lukken.. 2 á 3 keer per week naar de sportschool en zondagmorgen voetballen.. ik let ook elke dag op wat ik eet (vooral niet snoepen!!) en dat ik een beetje rustig aan ga doen met bier..
Wwat ikzelf heel handig vind is een excel scheetje bijhouden met een grafiekje en dagelijks het gewoicht invullen.. Wel mooi dat er nu een goeie dalende lijn inzit!

[ Bericht 2% gewijzigd door Vince22 op 10-02-2006 12:36:00 ]
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_34933513
Hoi allemaal, ik heb bij de WW een boodschappenboekje gekocht waar de points instaan, erg handig, kun je ook kopen als je geen lid bent, of het door iemand die wel lid is laten meenemen.

Het is trouwens verrassend om te zien hoeveel points er zitten in eetwaren waarvan je het eigenlijk niet beseft (ik had dat tenminste). Je kunt ook lid worden van het forum op de WW site, daar hebben ze nogwel eens handige tips enzo.

Kaas is ook een grote boosdoender en dat at ik altijd erg veel, alleen al door de kaas weg te laten en af en toe een puntje La Vache qui rit light te nemen ben ik al afgevallen.

Wat ook erg lekker is en niet veel points bevat zijn de snack a jacks, je kunt ze met een heleboel lekkere light of magere dingen beleggen en dan heb je maar heel weinig points. Je hebt ze in zoete en hartige smaken en ook de zakjes snack a jack crispy als vervanger voor de chips ofzo.

Misschien is dit alles al in vorige topics vermeld, maar dit is de 1ste keer dat ik in deze topicreeks kijk, dus hoop dat jullie er iets aan hebben.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:56:04 #120
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34933595
dus je regeltje zal zijn:
Vince22- 1.84 (25,7) woog 91,2 kg weegt nu 87,7 wil graag wegen 83 - - 3,5 kg

klopt dat zo?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:59:36 #121
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34933706
ik heb trouwens ook weer een nieuw regeltje

Puckzzz (1m74) (21.8) was 71 kg, is nu 66,5 kg en wil graag 60 kg wegen -4,5

het gaat nog steeds goed. Ik heb er niet veel moeite mee.
pi_34935435
Puckzzz, het klopt helemaal.. alleen ik dacht wat tussen haakjes stond mn leeftijd moest zijn..
Ik zal mn BMI later vandaag even berekenen en ook even op de sportschool laten doen...

Jij gaat trouwens best lekker zo! Ik heb ook niet veel moeite om het eraf te krijgen... Nu ik weer bij de sportschool zit en let op wat ik eet gaat het een stuk beter, ook qua gemoedstoestand endat vind ik nog wel het fijnste!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:54:19 #123
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34935530
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:51 schreef Vince22 het volgende:
Puckzzz, het klopt helemaal.. alleen ik dacht wat tussen haakjes stond mn leeftijd moest zijn..
Ik zal mn BMI later vandaag even berekenen en ook even op de sportschool laten doen...

Jij gaat trouwens best lekker zo! Ik heb ook niet veel moeite om het eraf te krijgen... Nu ik weer bij de sportschool zit en let op wat ik eet gaat het een stuk beter, ook qua gemoedstoestand endat vind ik nog wel het fijnste!
je BMI is 25,7 eigenlijk net ietsje te hoog voor dit topic.

Ja, we maken onderscheid tussen de dikkerds en de iets mindere dikkerds

(geintje!! dat snapt iedereen toch wel he? )
pi_34935582
Maar dan moet hij over een week of zo alweer verhuizen
pi_34935681
Wat is nou de ultimieme "mooie billen" oefening? Toen ik echt aan het lijnen was een tijd terug heb ik uren op de hometrainer gezeten en ook op een ministepper, mijn kont werd er echter niet "ronder (ipv vierkantig als jullie begrijpen wat ik bedoel) van..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')