Ik ben benieuwd of er nou ook een Making of op de DVD staat!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef zwahiel het volgende:
Ik blijf het een mooie serie vinden, zat net nog terug te lezen en idd Peer is wel verdacht, maar ikweet het zo net nog niet. Het kan ook nog zo veranderen, dat is in het verleden ook al gebeurd. Ik wacht het af!
Maar de bestelling voor de DVD heb ik wel al gedaan
Je kan het ook hier vinden. Daar lukte het me wel te kijken.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Vara site ligt eruit
Dus ik scroll nog ff niet omhoog
Na heel veel pogingen ben ik nu bijna klaar met afl 3quote:Op zondag 5 februari 2006 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Vara site ligt eruit
Dus ik scroll nog ff niet omhoog
Die Rinus is het vleesgeworden dorp Boedzand. Bezit zo''n beetje alle horecagelegenheden. Maakt zich enorm druk om de naam van Boedzand en de toeristenstroom en veel minder om de verdwenen meisjes en de familieperikelen.quote:Manu82 - zondag 5 februari 2006 @ 15:19
Zou de vriend van de moeder van Sander er niet iets mee te maken kunnen hebben? Die verdenk ik al vanaf het begin!
Hoiquote:Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk trouwens dat Sander en Peer er wel iets mee te maken hebben maar niet de daders oid zijn
Zou de vriend van de moeder van Sander er niet iets mee te maken kunnen hebben? Die verdenk ik al vanaf het begin!
Merel zelf.... uiteraardquote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef OhJay het volgende:
Het verwijsbriefje van Merel intrigeert mij ook. Als Kristel het niet geschreven heeft, wie dan wel? Wie anders wist dat zij nodig een psychiater kon gebruiken?
Ik ga voor Josje en/of Ferdi.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
in een serie als dit weet je dit soort dingen nooit zeker
Dat vraag ik me ook af. MIsschien heeft hij een hele goede verklaring voor die bloedsporen. Het zou kunnen zijn dat Peer een eventuele valse beschuldiging van moord op Yasmin wilde voorkomen door dat kleed op te ruimen. Helaas was dat niet gelukt en dat maakt hem nu juist extra verdacht.quote:NAF_NAF - zondag 5 februari 2006 @ 19:26
Waarom is Peer dat kleed gaan weghalen als Yasmin was verdwenen?
Da's niet helemaal waar. Mijn posting:quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb het effe nagezocht. De eerste keer dat Peer op dit forum als verdachte wordt aangevoerd is hier:
Op zondag 4 december 2005 11:23 schreef Tovaho het volgende:
Gevoelsmatig heb ik het idee dat Peer Looman er meer mee te maken heeft. Die gedraagt zich een beetje onalledaags, alsof hij een affaire had met Yasmin.....
Dat is dus vlak na de tweede aflevering.
Ik blijf nog steeds bij mijn theorie. Het wordt alleen wat uitgebreider. Peer heeft via via ook nog iets met die filmpjes te maken vrees ik. En Sander en Yasmin kregen ruzie, omdat Yasmin het uit wilde maken. Niet omdat ze niet meer van Sander hield, maar omdat ze geen onderdeel meer uit wenste te maken van een gezin waarbij ze gedwongen sex met de vader van haar vriend gehad had.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:31 schreef Hihat het volgende:
Hoe gaat het verhaal zich ontwikkelen denken we?
Na één aflevering denk ik er het volgende van:
Ik denk dat die vriend Peer Yasmin heeft gechanteerd en sex met haar heeft afgedwongen. Hij heeft gedreigd tegen haar vader te vertellen dat ze in ranzige filmpjes speelt.
Klopt. Was dat laatst niet in het nieuws dat je iemand niet alleen op grond van zijn bekentenis kan veroordelen? Mensen zeggen van alles onder druk.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:18 schreef Jed1Gam het volgende:
Net even de aflevering van gisteren gekeken en het was weer erg spannend. Ik vond het alleen wel heel vreemd dat de rechercheurs een feestje hielden na de bekendmaking van Sander zonder sterk bewijs te hebben+gevonden lichaam.
Niet met je eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:53 schreef MrBean het volgende:
Ik denk dat het scenario van Marcel gewoon het plot is ... En dat ze daar de komende 2 afleveringen bewijzen gaan voor vinden.
Het is allemaal wel heel leuk, die theorieen van jullie, maar dat kan zich nooit meer ontwikkelen in 2 afleveringen.
Er gebeurt erg weinig in één Vuurzee-aflevering vind ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Niet met je eens.
Twee afleveringen plot-uitleg wordt ontzettend saai. Daarvoor is vijf minuten genoeg.
En twee afleveringen is net zo lang als een speelfilm, kijk maar eens wat daar allemaal in kan gebeuren.
Overigens is mijn theorie nog niet aangetast door wat in de aflevering van gisteren gebeurde.![]()
Volgens mij wil de fabriek toch uitbreiden en hebben de Turken ook belang bij die grond?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef FireSea het volgende:
Nog iets heel anders: Ik snapte weinig van dat verhaal van de Turkse maffia over die bouwgrond... Waar gaat het precies over en wat heeft het met de rest van Vuurzee te maken?
Ik begrijp er ook vrij weinig van, maar iemand bij de Turkse maffia wil die grond hebben, maar Hoogovens heeft het al opgekocht, geloof ik. Ik denk wel dat die grond nog belangrijk gaat blijken. Wat voor werk deed Yasmin precies bij Peer? Administratief?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef FireSea het volgende:
Nog iets heel anders: Ik snapte weinig van dat verhaal van de Turkse maffia over die bouwgrond... Waar gaat het precies over en wat heeft het met de rest van Vuurzee te maken?
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Scheepschroef het volgende:
en doet aan het einde Lysette verdwijnen
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef FireSea het volgende:
Beste mensen, ik heb zojuist voor Vuurzee een Wikipedia-artikel aangemaakt! Hij is nog lang niet af en iedereen mag helpen!![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurzee
Heb je dat zelf bedacht? Ik vond Josje voor Yasmins verdwijnig ook al typisch. En toen zat ze ook al met d'r zoon te flikflooien.quote:Josje Aslan - De Beus Josje is een lieve vrouw die veel van haar man en kinderen houdt. Echter, wanneer Yasmin verdwijnt, verandert ze in een stijve koude vrouw en het wordt haar al snel allemaal teveel. Daarentegen laat ze zich niks in de weg staan om haar dochter zo snel mogelijk terug te krijgen.
Ja, inderdaad Ferdi,en die Josje vertrouw ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:48 schreef booo het volgende:
Precies, met Ferdi. Ik vind nog steeds dat hij uit huis moet!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, inderdaad Ferdi,en die Josje vertrouw ik ook niet.![]()
Ferdi moet zeker het huis uit.
Nee man Marcel is een toffe dude!!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Scheepschroef het volgende:
De afloop ligt nu toch wel erg voor de hand, en we hebben nog twee afleveringen...
[hoopscenario]
Marcel is eigenlijk een gevaarlijke gek met meerdere persoonlijkheden, heeft Peer erbij gesaboteerd, z'n dochter vermoord, en doet aan het einde Lysette verdwijnenMeteen een vervolgmogelijkheid!
[/hoopscenario]
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef FireSea het volgende:
Beste mensen, ik heb zojuist voor Vuurzee een Wikipedia-artikel aangemaakt! Hij is nog lang niet af en iedereen mag helpen!![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurzee
Nou ja, of het allemaal klopt weet ik niet, ik ga geen vara-teksten overnemen, maar zo kwam het op mij over, maar ik heb er bij Josje nu ook wat aan toegevoegd... Ik heb ook al gezegd dat iedereen die wil eraan mee mag werken, dat is ook de doelstelling van de Wikipedia-encyclopedie: voor iedereen en door iedereen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef MrBean het volgende:
[..]
[..]
Heb je dat zelf bedacht? Ik vond Josje voor Yasmins verdwijnig ook al typisch. En toen zat ze ook al met d'r zoon te flikflooien.
Zou dat niet mogen, de vara-teksten overnemen? Ik vind de teksten die er nu staan ook perfect hoor, maar het zou een hoop werk schelen als je het gewoon kon overnemen. En de vara is toch ook gebaat bij een mooi wiki-artikel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef FireSea het volgende:
[..]
Nou ja, of het allemaal klopt weet ik niet, ik ga geen vara-teksten overnemen, maar zo kwam het op mij over, maar ik heb er bij Josje nu ook wat aan toegevoegd... Ik heb ook al gezegd dat iedereen die wil eraan mee mag werken, dat is ook de doelstelling van de Wikipedia-encyclopedie: voor iedereen en door iedereen.
Je moet dan alleen wel eerst even weten hoe Wikipedia werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef NAF_NAF het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |