in een serie als dit weet je dit soort dingen nooit zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef NAF_NAF het volgende:
Osman Aslan
Josje Aslan
Doorgestreept is niks mee te maken.
Ik gazaterdag opnemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Nog drie afleveringen tot het einde.
Afl. 10 4/2
Afl. 11 11/2
Afl. 12 18/2
het is dan ook wat ik denk he.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
in een serie als dit weet je dit soort dingen nooit zeker
Ik heb Twin Peaks helaas nog nooit gezien. Wie wel? Was dat ook een serie van één seizoen of duurde die langer? En wanneer is die serie eigenlijk gemaakt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Is de vergelijking met Twin peaks terecht of raakt ie kant nog wal?
Was van plan de serie te gaan volgen maar was te laat
quote:(Uit het vorige topic) Deniz houdt dingen achter, daarom blijft hij op het lijstje.
Bijna iedereen kan het gedaan hebben,quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:31 schreef Noorman het volgende:
[..]
, en het wordt steeds meer. Nu ook weer die honkbalknuppel van Ferdi.
voor #6 misschien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:17 schreef Airelle het volgende:
Ik had ook al een topic klaarstaan. Maargoed weer te laat.
Deels terecht..., maar wel verschillen. In Twin-Peaks gebeurden meer onverklaarbare dingen...ook had Twin Peaks een ding wat deze serie mist: Humor! Daar is vuurzee van ontdaan, het is net een soap... (niet dat het daarmee een slechte serie is, integendeel!).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Is de vergelijking met Twin peaks terecht of raakt ie kant nog wal?
Was van plan de serie te gaan volgen maar was te laat
Zoals ik al in het vorig topic zei: Volgens mij schatten we de makers van deze serie een beetje te hoog in.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:06 schreef mark_03 het volgende:
Ben benieuwd hoe diep we eigenlijk moeten denken. Als ik al die gedachtenspinsels zo lees in het vorige topic... gaat het niet heel erg ver? Er zal dan nog een hoop uitgelegd moeten worden in drie afleveringen.
Geweldige serie overigens.
quote:De uitzending van 2 februari 2006 vervalt in verband met de registratie van het Kamerdebat over Uruzgan (Afghanistan).
Mijn ervaring was dat met name het eerste deel niet zo goed is, omdat daarin weinig gebeurt, en je kennis "moet" maken met alle karakters.quote:
Wat kan het leven soms toch mooi zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef Genverbrander het volgende:
Hoera het forum werkt weer![]()
Hoera vanavond deel 10 van vuurzee![]()
Die jongen wordt gewoon geintimideerd door zijn broer en zit met zichzelf in de knoop. Daarom treedt hij niet naar buiten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:31 schreef Noorman het volgende:
[..]
, en het wordt steeds meer. Nu ook weer die honkbalknuppel van Ferdi.
Alsjeblieft geen open einde zeg... Niks erger dan dat! Dan zit ik met een rotgevoel omdat we er dan nog niet uit zijn en we weer minstens een jaar moeten wachten op een vervolg... Nee laten ze het maar fijn afmaken over 2 weken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:54 schreef yessie234 het volgende:
[...] Voor de rest denk ik idd dat we misschien te veel van de makers verwachten. Ik verwacht in de ontknoping een open einde. Dan kunnen de makers een optie voor een deel 2 open houden.
dat was al een tijdje aannemelijk.. de titel Vuurzee hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |