Hij is vroeger regelmatig vreemd gegaan naar het schijnt dus ik wens dr alvast sterktequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:40 schreef Cheesecake het volgende:
Van vriendje Paul, waar ze nu vier maanden een relatie mee heeft.
Als ze dit ook weer verzonnen heeft ben ik écht volledig op haar afgeknapt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
Ik hou nog steeds rekening met een publiciteitstunt.
Ik zie haar daar wel voor aanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
Dittoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Jerruh het volgende:
ze heeft een vriend en daar is het kind van
Omdat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Woelli het volgende:
Ze gaat er zaterdag uit!
*Groot nieuws*quote:
Ja ze heeft vier maanden een relatie, en ze is vier maanden zwanger...best een beetje hoerig. Geen BB Tanja hoerig...maar toch.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Jerruh het volgende:
hoezo een hoer?
ze heeft een vriend en daar is het kind van, lijkt me toch kunnen?
Omdat ze niet zingen kon en niet genoeg fans had. Of ze had wél veel fans, maar dan hadden die fans geen telefoon, dat kan ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat Charissa tweede liveshow er uit ging![]()
Ik gok omdat ze zwanger wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ze niet zingen kon en niet genoeg fans had. Of ze had wél veel fans, maar dan hadden die fans geen telefoon, dat kan ook.
Dat verzin je er nu dus zelf bij.quote:
hoezo is dat triest? Mogen idols niet zwanger zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:51 schreef Shirley het volgende:
Serieus? Triest...
Ik denk omdat ze zwanger was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ze niet zingen kon en niet genoeg fans had. Of ze had wél veel fans, maar dan hadden die fans geen telefoon, dat kan ook.
Tuurlijk mag ze zwanger wezen, moet zij weten dat ze zo d'r carriere vergooit. Alleen het feit dat het is van iemand waar ze net 4 maanden mee is, dat vind ik triest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo is dat triest? Mogen idols niet zwanger zijn![]()
Ik vind het leuk voor haar!![]()
Een ongelukje is zo gebeurt hoor, condoom dat knapt, enz.... je weet het hoe en waarom nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef Shirley het volgende:
Alleen het feit dat het is van iemand waar ze net 4 maanden mee is, dat vind ik triest.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze zwanger was.
Je hebt ook nog een pil enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Een ongelukje is zo gebeurt hoor, condoom dat knapt, enz.... je weet het hoe en waarom niet.
Ja tuurlijk kan dat. Maar ik kan er gewoon met m'n pet niet bij dat ze het dan wil houden. Maar goed, ze zoekt het maar uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Een ongelukje is zo gebeurt hoor, condoom dat knapt, enz.... je weet het hoe en waarom niet.
Ben je weer lekker bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
weer?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als ze dit ook weer verzonnen heeft ben ik écht volledig op haar afgeknapt.
Binnen een relatie van net 4 maanden jezelf al laten bezwangeren lijkt me niet zo'n heel bewuste keuze. Lijkt mij danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:53 schreef Suuz_ het volgende:
omg :x
ongelukje dan denk ik of zou ze hier bewust voor gekozen hebben?? als dat het geval is behoorlijk dom!
Die kan ze vergeten zijn, ze kan vertrouwd hebben op de condoom van die (knurft van een) vriend van d'r, allemaal mogelijkquote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Binnen een relatie van net 4 maanden jezelf al laten bezwangeren lijkt me niet zo'n heel bewuste keuze. Lijkt mij dan. En funest voor je "idol"-image. Lijkt mij dan
Dat ze verliefd was op HJ.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
weer?
Wat had ze eerder verzonnen dan?
Haar "verliefdheid" voor HJquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
weer?
Wat had ze eerder verzonnen dan?
Als er hier wat te zeiken is ben ik erbijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben je weer lekker bezig
Je bent d'r vader niet hoor![]()
Ik denk van wel.quote:
In beide gevallen gewoon dom.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Die kan ze vergeten zijn, ze kan vertrouwd hebben op de condoom van die (knurft van een) vriend van d'r, allemaal mogelijk.
Ik hoop niet dat ze dat gedaan heeft. Dat zou echt een enorme afknapper zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd.. kan goed dat we zaterdag te horen krijgen dat het 1 of ander dom geintje was.
Vast niet. Ze gaat nu alsvast de trotse moeder uithangenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd.. kan goed dat we zaterdag te horen krijgen dat het 1 of ander dom geintje was.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:49 schreef BobRooney het volgende:
Ja ze heeft vier maanden een relatie, en ze is vier maanden zwanger...best een beetje hoerig. Geen BB Tanja hoerig...maar toch.
Dat mens moet er zo snel mogelijk uitquote:
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat mens moet er zo snel mogelijk uit. Ze verpest het hele Idols-concept met deze randverschijnselen.
Nou, dat vind ik nou ook weer een overdreven conclusie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat mens moet er zo snel mogelijk uit. Ze verpest het hele Idols-concept met deze randverschijnselen.
Afschuwelijk inderdaad, meteen weg ermee, achter de traliesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef Falco het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, je maakt het meestal pas na een bepaalde periode bekend toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is dus min. 3 maanden zwanger?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze kan dalijk hele gesprekken voeren in babytaal met de kleine
Ja daarom.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, je maakt het meestal pas na een bepaalde periode bekend toch?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, je maakt het meestal pas na een bepaalde periode bekend toch?
Ja, de Net als Angelique, die is ook best tof als moeder.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef BVO het volgende:
Dat kind heeft wel een toffe moeder straks.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef BVO het volgende:
Dat kind heeft wel een toffe moeder straks.
quote:
Nee ik ben echt heel serieus! Waarom is ze zwanger op zo'n onhandig gepland tijdstip? En denkt ze hiermee voordeel te kunnen hebben in verdere finalerondes?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]! Je bent nu toch wel heel ironisch mag ik hopen??
Ik mag tochj niet hopen dat ze het kind om die reden 'genomen' heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Falco het volgende:
En denkt ze hiermee voordeel te kunnen hebben in verdere finalerondes?
Boeiend, kleine Raffaela's lijken me wel liefquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee ik ben echt heel serieus! Waarom is ze zwanger op zo'n onhandig gepland tijdstip? En denkt ze hiermee voordeel te kunnen hebben in verdere finalerondes?
Paar minuten. Interviewtje met Raffaëla en nog even de andere Idols aan het woord.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef --Globe-- het volgende:
Maar was het een kort item in Boulevard?
Ze is hoe dan ook fuckedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee ik ben echt heel serieus! Waarom is ze zwanger op zo'n onhandig gepland tijdstip? En denkt ze hiermee voordeel te kunnen hebben in verdere finalerondes?
Henkjan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef Marble het volgende:
En als het een jongetje wordt:
Was t op locatie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Paar minuten. Interviewtje met Raffaëla en nog even de andere Idols aan het woord.
nee best lang... de rest kwam ook nog aan het woordquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef --Globe-- het volgende:
Maar was het een kort item in Boulevard?
Noukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Nouk het volgende:
Nu al zwanger. Jezus wat onverstandig.
Het was als ik me niet vergis in restaurant "De blije baby" in Deventer. In het achterzaaltje welteverstaan.quote:
Waarom zou het een grap zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Falco het volgende:
Ze is echt een mediageil persoon hiermee geworden. Zeker als dit dus ook al een grap is, bah
Eh, als hte een ongelukje was, dan is het dus niet bedoeld als mediastunt. En er nu al vanuit gaan dat het een grap is, is een beetje overhaast.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Falco het volgende:
Ze is echt een mediageil persoon hiermee geworden. Zeker als dit dus ook al een grap is, bah
Als het geen grap is ook dan? Leg eens uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Falco het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het geen grap is, maar ja je WEET nooit hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou het een grap zijn?
Minder, maar hoe is RTL Boulevard aan dit nieuws gekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het geen grap is ook dan? Leg eens uit.
Misschien is heel Idols wel een grapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het geen grap is, maar ja je WEET nooit he?
Zelfde manier als bij Charissaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Minder, maar hoe is RTL Boulevard aan dit nieuws gekomen?
En dezelfde productiemaatschappij..ze zitten in t zelfde kantoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfde manier als bij Charissa.
Als de Idols-leiding dit weet, komt zulk nieuws echt wel bij Boulevard hoor, nota bene dezelfde zender.
Ze doet qua opleiding toch iets van gastvrouw in de horeca ofzo? Een beetje Sookie uit Gilmore Girls dus, die is ook om de haverklap zwanger in de Dragonfly Inn™. Kan best.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Was ze nog zo trots dat ze een eerste jaar van een studie heeft afgerond, kan ze er over een paar maanden weer mee kappen omdat ze dan hoogzwanger is..
ik hoop het tweedequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit kan óf heel voordelig voor haar uitpakken, óf heel nadelig. Ik hoop het eerste.
Zie je welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef PM-girl het volgende:
Als ze al 4 maanden zwanger is, moet het toch al te zien zijn geweest, zoals in haar leren pak vorige week?
Pics anyone?
Je laat me gewoon ook geen keus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Je kijkt vandaag wel vaak boos he![]()
Ik ookquote:
Het spijt me, helpt t als ik zeg dat ik Raffaela stiekem best leuk vind?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je laat me gewoon ook geen keus..
Ja, en van jou mag Aäron winnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef RnB-girliej het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heerlijk als ze er zaterdag uit mocht gaandat zou echt een topavond zijn
![]()
Ze mocht van mij al gaan, nu nog meer, dus dada![]()
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Het spijt me, helpt t als ik zeg dat ik Raffaela stiekem best leuk vind?![]()
Al had ze liever I-Jay gehad, gezien d'r ondertitelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en van jou mag Aäron winnen.
NEEEEEEEe niet AARONquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en van jou mag Aäron winnen.
Hey het gaat hier over Raffaëla, over je moeder open je maar een eigen topique.quote:
Oké dan houden we het hierbijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind Ellen ook niet echt stom hoor.
Hij hoeft niet te winnen top 5 is genoegquote:
en als het een jongen wordt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Danzig het volgende:
Als het een meisje wordt gaat ze haar Floortje noemen...
Staat dat vast? dat de nummer 1 flopt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef RnB-girliej het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te winnen top 5 is genoeg![]()
En JAAA zag I-Jay liever winnen![]()
![]()
Nee, ik wil dat Angelique wint! Aaron is nog te jong om te winnen, maar zie em daarna wel graag terug in de muziek zodat hij rustig aan zn carriere kan bouwen en beter kan worden.
En daarbij de nummer 1 flopt...hoor je 2/3 maanden iets van en daarna verdomd weinig![]()
Henkjanquote:
Angelique gaat niet winnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:31 schreef RnB-girliej het volgende:
daarmee bedoelde ik van de vorige edities * had ik er maybe ff bij moeten zetten dan *
Nee als Angelique wint is er hoop dat dat niet gebeurd![]()
![]()
Omdat toen ik van clubs lid werd toen zat ik in de Rockmood zat haha... hou der nog steeds wel van maar RnB veel meerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:33 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Angelique gaat niet winnenjij bent echt voor alle R&Bers he?:P waarom heet je dan op clubs ROCKCHICK? (vraag ik me even af tussendoor haha)
Oké ik begrijpquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:39 schreef RnB-girliej het volgende:
[..]
Omdat toen ik van clubs lid werd toen zat ik in de Rockmood zat haha... hou der nog steeds wel van maar RnB veel meerzal mn nick daar eens veranderen als die daar niet bezet is...
Ik draai steeds meer RnB en mn smaak is heel breed* Dance, Rock, nederHiphop, pop *
maar back on topic
kinderen doodwensen gaat wel tever zelfs voor het fokforum babettequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef babette21 het volgende:
ach als 't Idolspubliek niet op die baby zit te wachten, is het gewoon een kwestie van massaal de aanval inzetten.... iets van "ik tel tot 3 en dan smijt iedereen z'n opblaasster richting Raf...." Ze wordt bedolven, hapt naar lucht, stikt zowat, wordt gered maar helaas: het kind is kansloos - zoals Jerney zou zeggen....
quote:Raffaëla: “Ik ben zwanger”
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - ‘Idols’-kandidate Raffaëla (22) is in verwachting. Ze is de tweede van het populaire RTL-programma die zwanger is. Eerder vertelde Charissa, die er inmiddels uit ligt, dat ze in mei haar tweede kindje verwacht.
De donkere schone: “Mijn vriend Paul is de vader. We zijn pas vier maanden bij elkaar.” Ze is dus nog niet zo lang zwanger. Toch vertelt ze het goede nieuws nu al: “Omdat mijn prestaties de laatste weken een beetje achteruit waren gegaan.”
Raffaëla is één van de zeven kandidaten die nog over zijn en viel op door haar gespeelde verliefdheid op juryvoorzitter Henkjan Smits . Hij was verbaasd toen hij het nieuws hoorde: “’Idols’ is zó’n gouden kans dat ik mij niet kan voorstellen dat deze zwangerschap is gepland. Raffaëla moet zich realiseren dat de bevalling en kraamtijd lastig zijn te combineren met het leven van een beginnend artiest. Tja, ik vind het op z’n minst apart. Van Charissa vind ik het overigens een ander verhaal, die wás al zwanger toen ze zich opgaf.”
Ja, wat dus nog stommer is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Van Charissa vind ik het overigens een ander verhaal, die wás al zwanger toen ze zich opgaf.”
Toch een poging tot zieltjes winnen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaëla: “Ik ben zwanger”
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - ‘Idols’-kandidate Raffaëla (22) is in verwachting. Ze is de tweede van het populaire RTL-programma die zwanger is. Eerder vertelde Charissa, die er inmiddels uit ligt, dat ze in mei haar tweede kindje verwacht.
De donkere schone: “Mijn vriend Paul is de vader. We zijn pas vier maanden bij elkaar.” Ze is dus nog niet zo lang zwanger. Toch vertelt ze het goede nieuws nu al: “Omdat mijn prestaties de laatste weken een beetje achteruit waren gegaan.”
Wel jammer dat ze het als excuus gebruikt. Dat had de kijker er zelf al wel snel bij bedacht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Toch een poging tot zieltjes winnen?
oeps, PI vergetenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef slaapwandelaar het volgende:
kinderen doodwensen gaat wel tever zelfs voor het fokforum babette
mja dat was ook mijn eerste reactie...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel jammer dat ze het als excuus gebruikt. Dat had de kijker er zelf al wel snel bij bedacht.
Dan heb ik zoiets van... joh, dan stap ik er zelf uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat was ook mijn eerste reactie...
had ze niks gezegd dan trekt men zelf wel de conclusie en kan ze misschien zelfs op sympathie rekenen... nu is 't eerder een beetje sneu
als 't een grap is vind ik 'm stiekem wel geslaagd...quote:
En dat al na een paar weken zwangerschap, kun je nagaan hoe het hierna zal gaanquote:Toch vertelt ze het goede nieuws nu al: “Omdat mijn prestaties de laatste weken een beetje achteruit waren gegaan.”
Dus ze mag niet als het over is met haar vriend met andere jongens naar bed?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef mr2004 het volgende:
Dat kind is gek !
In die eerste uitzending liep ze toch met een gast die haar vriend was, al 3 jaar of zo.
Ik weet bijna zeker dat er ook zo'n lief, aardig ouder moedertje bij liep die helemaal trots was.
Dat moet wel haar toenmalige 'schoon'moeder geweest zijn. Nog geen uitzending later kwam dat HenkJan geslijm, en was de vriend gedumpt. En nu nogeens dit eroverheen. Er zit daar ergens in Emmen een familie heel erg zielig te zijn.
Mensen kop op, dit is echt een snol van de bovenste plank. AFVOEREN !
Met die schoonmoeder heeft ze nog steeds heel goed contact, die was onlangs nog bij de liveshow. Niet zo snel conclusies trekken dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef mr2004 het volgende:
Dat kind is gek !
In die eerste uitzending liep ze toch met een gast die haar vriend was, al 3 jaar of zo.
Ik weet bijna zeker dat er ook zo'n lief, aardig ouder moedertje bij liep die helemaal trots was.
Dat moet wel haar toenmalige 'schoon'moeder geweest zijn. Nog geen uitzending later kwam dat HenkJan geslijm, en was de vriend gedumpt. En nu nogeens dit eroverheen. Er zit daar ergens in Emmen een familie heel erg zielig te zijn.
Mensen kop op, dit is echt een snol van de bovenste plank. AFVOEREN !
Ze mag doen wat ze wil, maar daarmee ben je wel een snolleke.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dus ze mag niet als het over is met haar vriend met andere jongens naar bed?
Want daar komt het op neer wat jij zegt!
Maar waarom zeg je dat nu pas..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef mr2004 het volgende:
[..]
Ze mag doen wat ze wil, maar daarmee ben je wel een snolleke.
Dat was in dezelfde uitzending, hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef mr2004 het volgende:
Nog geen uitzending later kwam dat HenkJan geslijm,
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
Ze bevestigt in elk geval wat ik allang dacht: dat ze niet zo'n slim meisje is.
Wat een trieste reacties zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Het staat inmiddels ook op de FP: Ook Idols-kandidate Raffaëla is zwanger![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Het staat inmiddels ook op de FP: Ook Idols-kandidate Raffaëla is zwanger![]()
dubbelopquote:die inmiddels reeds is weggestemd
mee eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
Nou, maar de FP verslaat ons ruimquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou hier staan er anders ook 'n zooi van eh... minder hoog niveau
Ik zie het niet staanquote:
Wat heeft dit met slim zijn te maken ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
[aan]modderen op de FP moet echt een dagtaak zijn, iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
Nou, maar de FP verslaat ons ruim. Sowieso zijn op de FP al een paar reacties verwijderd
Als je gewoon de pil gebruikt en niet vergeet is die kans wel miniem dacht ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef adaptr het volgende:
[..]
Wat heeft dit met slim zijn te maken ?
Accidents do happen.
ongepland zwanger raken is dom, daar kun je niet onderuit...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik zie niet in waarom het dom is.
volgens mij is dat vooral the issue. Ik stem sowieso nooit, maar deed ik dat wel: 't maakt me geen reet uit of zo'n kind moeder wordt of niet... maar je zwangerschap gebruiken om je [gebrek aan] zangkwaliteiten goed te praten, dat is sneu... en dat gaat haar geheit stemmen kostenquote:ik vind het wel zielig dat ze haar zwangerschap gebruikt als excuus. ik denk dat dit het einde betekend voor Raffaëla's tijd in Idols. naar wat ik hier lees staan de meesten niet positief tegenover een zwangere Raffaëla...en als ze slechte word door de zwangerschap, moet ze snel weg,
wel doen joh, namen noemenquote:voordat ze afzakt tot het niveau van zekere andere kandidaten, en dan ga ik geen namen noemen...
Het zullen je ouders maar zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef Kirstenn het volgende:
Die vriend van Raff is trouwens wel helemaal gekik zie het nog niet voor me.. hun 2 met een kindje
![]()
[afbeelding]
Jaa ze deden zaterdag echt helemaal gek met zn 2en.. al was dat dan wel grappigquote:
Wat een superleuk pittig setje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef Kirstenn het volgende:
Die vriend van Raff is trouwens wel helemaal gekik zie het nog niet voor me.. hun 2 met een kindje
![]()
[afbeelding]
Jaaa.. je gaat vast niet vals zingen omdat je al 2 weken (ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
Charissa moest er meteen uit toen ze bekendmaakte dat ze zwanger was...
Doei Raffaela![]()
![]()
Gaat ze dit een beetje als excuus gebruiken voor haar valse gezang![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
Hoe wou je dat gaan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
as. zaterdag maar even uit Idols stemmen.![]()
geloof mij, dat is het iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
[aan]modderen op de FP moet echt een dagtaak zijn, idd
Waarom zou ze een zwangerschap faken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt, in hemelsnaam, waarom zou ze haar zwangerschap faken?
Ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef ScottTracy het volgende:
Heeft ze ook serieus gezegd dat dit een reden is dat ze slechter zingt als normaal?
Denk dat ze wel wat commentaar gaat krijgen zaterdagquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Ayaxola het volgende:
Zou ze nu sympathie-stemmen krijgen? Of juist niet?
kan niet wachtenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
En een flinke preek van HJ.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:00 schreef ChillyWilly het volgende:
Ze was toch verliefd op Henk-Jan?
http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodat ze er niet uit vliegt? Waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:43 schreef Timmai het volgende:
Ik neem aan dat de productie ingrijpt (als dat al nodig is) ze zal as zaterdag de minste stemmen hebben
Linkje kan ook niet zomaar omdat het beveiligd isquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:03 schreef --Globe-- het volgende:
Het filmpje van gisteren staat nu ook online op rtlboulevard.nl voor degenen die het nog niet gezien hadden.
Ik weet niet hoe je zo'n linkje doet
oh, in dat geval:quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Linkje kan ook niet zomaar omdat het beveiligd is![]()
Mij lukt het ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Linkje kan ook niet zomaar omdat het beveiligd is![]()
nikkkkkksquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zodat ze er niet uit vliegt? Waarom in godsnaam?Wát heb je aan een zwanger idool?
Van mij wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Ayaxola het volgende:
Zou ze nu sympathie-stemmen krijgen? Of juist niet?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Van mij wel.![]()
Een klein Rafje, leuk toch![]()
Ik vond dat iedereen leuk overkwam in het item bij RTLboulevard. Alleen Floortje niet zo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:02 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind haar erg leuk en spontaan, ok ze is jong maar ik kan die negatieve reacties niet zo begrijpen hier. Ook al kent ze haar vriend nog niet heel lang, hoeft toch niet te zeggen dat het daarom geen lange relatie zal worden? Verzekerd dat je altijd samen blijft ben je nooit.
En Harm op de achtergrond gewoon door biljarten bij dat RTL boulevard filmpje toen ze om reacties vroegen![]()
Wel juistquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen Floortje niet zo.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond dat iedereen leuk overkwam in het item bij RTLboulevard. Alleen Floortje niet zo.
Ja, het mag dan niet zo'n geweldige zanger zijn, maar lachwekkend is ie af en toe wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
En typisch Harm op de achtergrond"Huh? Wa?"
quote:
Ondanks die foto die ik heb gepost, ze blijftquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef BVO het volgende:
Ze had het bij Boulevard ook nog over de reactie op de forums, dus ze komt hier wel denk ik.
Ze had het over het forum op idols.nl geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef BVO het volgende:
Ze had het bij Boulevard ook nog over de reactie op de forums, dus ze komt hier wel denk ik.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze had het over het forum op idols.nl geloof ik
Zei ze wel.quote:
Eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi! Ik hoop dat haar hetzelfde lot te wachten staat als die andere zingende mama-in-spé.Raffaela
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela, als je dit leest:
Ik vind je stom!
Groot nieuws: Aäron wordt vader.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik gok dat Ellen binnenkort ook een onthulling doet.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Groot nieuws: Aäron wordt vader.![]()
Die finale is al zeer binnenkort dus het zal dan nog best heel erg meevallen qua buik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:54 schreef Natalie het volgende:
Ik schrok me rot
Twijfelachtig of niet, waarom zou ze dit faken? Dat zou d'r sowieso stemmen gaan kosten. Als de zwangerschap al niet doet. Niet lullig bedoeld, maar ik denk niet dat 'men' zit te wachten op een zwangere buik tijdens de finales.
Nog 7 weken he? Je zal het toch wel gaan zien na 3 maanden lijkt mij zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Die finale is al zeer binnenkort dus het zal dan nog best heel erg meevallen qua buik.
quote:
5 weken, en na 3 maanden zie je nog niet zo veel hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Nog 7 weken he? Je zal het toch wel gaan zien na 3 maanden lijkt mij zo
Zoiets dacht ik net ook nogquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Groot nieuws: Aäron wordt vader.![]()
We weten alleen nog niet hoever ze al is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Die finale is al zeer binnenkort dus het zal dan nog best heel erg meevallen qua buik.
Ja, dat het een vent isquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik maakte ook geen grapjequote:
Nee t is stomquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
weet ik![]()
Maar ik vind je humor niet echt grappig![]()
quote:Raffaëla zwanger
Jullie zullen het nieuws misschien al gehoord hebben: Raffaëla is in verwachting.
Raffaëla is drie maanden zwanger van haar eerste kindje. “Ik was de hele tijd misselijk”, vertelt Raffaëla. “En mijn buik deed zeer. Toen ik er na een test achter kwam dat ik in verwachting was, schrok ik in eerste instantie wel. Ik had mijn twijfels, omdat mijn vriend Paul en ik nog maar vier maanden bij elkaar zijn. Maar nu voelt het gewoon goed. We gaan er voor!!”
Ook in de omgeving van de moeder-in-spé is positief gereageerd op het heugelijke nieuws. “Ik was bang dat iedereen heel negatief zou zijn”, aldus Raffaëla. “Maar iedereen is heel blij voor mij. Zelfs mijn moeder is heel positief en ook mijn ooms vinden het leuk voor ons. Het is misschien niet helemaal handig gepland nu met Idols, maar dat komt wel goed!”
Veel tijd om na te denken over hoe ze haar zangcarrière met het moederschap gaat combineren heeft Raffaëla nog niet gehad. “Ik wil zeker iets bereiken in de muziek, maar ik wil nu nog niet teveel nadenken over hoe we het gaan doen. Ik moet nu nog even aan mezelf denken.”
Raffaëla, die samenwoont met haar vriend, weet nog niet of ze een jongen of een meisje verwachten. Volgende week wordt een echo gemaakt waarop te zien zal zijn welk geslacht het kindje heeft. “Maar we weten nog niet of we het wel willen weten voor de geboorte”, aldus de Idol. Zaterdag, tijdens de zesde Liveshow, hoor je meer over de zwangerschap van Raffaëla.
In december werd al bekend dat Charissa, die haar Idols-avontuur zag eindigen tijdens de tweede Liveshow, in verwachting is van haar tweede kindje.
Volgens ALbert Verlinde doet Jerney Kaagman binnenkort haar coming out in RTL Boulevard!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
Het was GEEN grap zei hij.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
weet ik![]()
Maar ik vind je humor niet echt grappig![]()
pedje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef J-net het volgende:
Ik vind het leuk voor dr dat ze zwanger is maar ik denk dat het niet de bedoeling was. Maar idd pedje af dat ze niet voor abortus kiest.
Zal wel padje zijn, zo van: ik neem mijn senseo padje af voor Raffiequote:
wat is er nou weer mis met abortus??quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef J-net het volgende:
Maar idd peTje af dat ze niet voor abortus kiest.
Ze had twijfels, want haar vriend en zij zijn nog maar vier maanden bij elkaar.quote:Raffaëla is drie maanden zwanger van haar eerste kindje. “Ik was de hele tijd misselijk”, vertelt Raffaëla. “En mijn buik deed zeer. Toen ik er na een test achter kwam dat ik in verwachting was, schrok ik in eerste instantie wel. Ik had mijn twijfels, omdat mijn vriend Paul en ik nog maar vier maanden bij elkaar zijn. Maar nu voelt het gewoon goed. We gaan er voor!!”
ja sorry petje af.quote:
nou, jij bent toch de moderator!! Moderate dan!!!! Voer je beleid uit enzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:27 schreef Svensational het volgende:
Die hoer-reacties snap ik ook niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |