Hij is vroeger regelmatig vreemd gegaan naar het schijnt dus ik wens dr alvast sterktequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:40 schreef Cheesecake het volgende:
Van vriendje Paul, waar ze nu vier maanden een relatie mee heeft.
Als ze dit ook weer verzonnen heeft ben ik écht volledig op haar afgeknapt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
Ik hou nog steeds rekening met een publiciteitstunt.
Ik zie haar daar wel voor aanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
Dittoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Jerruh het volgende:
ze heeft een vriend en daar is het kind van
Omdat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Woelli het volgende:
Ze gaat er zaterdag uit!
*Groot nieuws*quote:
Ja ze heeft vier maanden een relatie, en ze is vier maanden zwanger...best een beetje hoerig. Geen BB Tanja hoerig...maar toch.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Jerruh het volgende:
hoezo een hoer?
ze heeft een vriend en daar is het kind van, lijkt me toch kunnen?
Omdat ze niet zingen kon en niet genoeg fans had. Of ze had wél veel fans, maar dan hadden die fans geen telefoon, dat kan ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat Charissa tweede liveshow er uit ging![]()
Ik gok omdat ze zwanger wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ze niet zingen kon en niet genoeg fans had. Of ze had wél veel fans, maar dan hadden die fans geen telefoon, dat kan ook.
Dat verzin je er nu dus zelf bij.quote:
hoezo is dat triest? Mogen idols niet zwanger zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:51 schreef Shirley het volgende:
Serieus? Triest...
Ik denk omdat ze zwanger was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ze niet zingen kon en niet genoeg fans had. Of ze had wél veel fans, maar dan hadden die fans geen telefoon, dat kan ook.
Tuurlijk mag ze zwanger wezen, moet zij weten dat ze zo d'r carriere vergooit. Alleen het feit dat het is van iemand waar ze net 4 maanden mee is, dat vind ik triest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo is dat triest? Mogen idols niet zwanger zijn![]()
Ik vind het leuk voor haar!![]()
Een ongelukje is zo gebeurt hoor, condoom dat knapt, enz.... je weet het hoe en waarom nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef Shirley het volgende:
Alleen het feit dat het is van iemand waar ze net 4 maanden mee is, dat vind ik triest.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze zwanger was.
Je hebt ook nog een pil enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Een ongelukje is zo gebeurt hoor, condoom dat knapt, enz.... je weet het hoe en waarom niet.
Ja tuurlijk kan dat. Maar ik kan er gewoon met m'n pet niet bij dat ze het dan wil houden. Maar goed, ze zoekt het maar uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Een ongelukje is zo gebeurt hoor, condoom dat knapt, enz.... je weet het hoe en waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |