quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze kan dalijk hele gesprekken voeren in babytaal met de kleine
Ja daarom.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, je maakt het meestal pas na een bepaalde periode bekend toch?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel, je maakt het meestal pas na een bepaalde periode bekend toch?
Ja, de Net als Angelique, die is ook best tof als moeder.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef BVO het volgende:
Dat kind heeft wel een toffe moeder straks.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef BVO het volgende:
Dat kind heeft wel een toffe moeder straks.
quote:
Nee ik ben echt heel serieus! Waarom is ze zwanger op zo'n onhandig gepland tijdstip? En denkt ze hiermee voordeel te kunnen hebben in verdere finalerondes?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]! Je bent nu toch wel heel ironisch mag ik hopen??
Ik mag tochj niet hopen dat ze het kind om die reden 'genomen' heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Falco het volgende:
En denkt ze hiermee voordeel te kunnen hebben in verdere finalerondes?
Boeiend, kleine Raffaela's lijken me wel liefquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee ik ben echt heel serieus! Waarom is ze zwanger op zo'n onhandig gepland tijdstip? En denkt ze hiermee voordeel te kunnen hebben in verdere finalerondes?
Paar minuten. Interviewtje met Raffaëla en nog even de andere Idols aan het woord.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef --Globe-- het volgende:
Maar was het een kort item in Boulevard?
Ze is hoe dan ook fuckedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee ik ben echt heel serieus! Waarom is ze zwanger op zo'n onhandig gepland tijdstip? En denkt ze hiermee voordeel te kunnen hebben in verdere finalerondes?
Henkjan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef Marble het volgende:
En als het een jongetje wordt:
Was t op locatie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Paar minuten. Interviewtje met Raffaëla en nog even de andere Idols aan het woord.
nee best lang... de rest kwam ook nog aan het woordquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef --Globe-- het volgende:
Maar was het een kort item in Boulevard?
Noukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Nouk het volgende:
Nu al zwanger. Jezus wat onverstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |