Nieveau????quote:
modjes moeten ook wat te doen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:59 schreef Xilantof het volgende:
Ik wil absoluut niet beweren dat mijn niveau hoog ligt (vandaag zéker niet k*tdag. Maar boos word ik niet hoor
Ze zegt meneer tegen mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef Kleintje het volgende:
meneer de Hoog
Ik heb een negatievenscanner hier staanquote:laat jij de foto's alleen ontwikkelen en op cd zetten, of ook afdrukken?
Je moet even een afweging makenquote:Ik dacht dat mijn scanner ook negatieven kon scannen, maar dat is dus de scanner van mijn ex-vriendje.
Dus ik twijfel even wat ik straks ga doen.
Gezien ik nog beginner ben zal ik anders verdomd veel rolletjes schieten met fuckfoto's
Ik werd al wakker met een klote gevoel vandaagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt een leuke dag op school gehad dus
Dankquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je ze net als op de pc in een map wil hebben staan moet je idd Data kiezen voor te branden
dan krijg je dus als je m opent in de verkenner een map, waarin alle bestanden staan
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:42 schreef Kleintje het volgende:
Goed, ik laat ze in het begin gewoon ontwikkelen en op cd zetten.
Als ik de smaak echt te pakken krijg dan haal ik er zo'n scanner bij.
Toch niet teveel bij _Moderator_ gezeten hequote:
Ik wilde die naald voor de km-stand weg hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Kleintje het volgende:
Ehm, Mauro, voor zover ik weet mag je in NL max. 120 km per uur
Of zat je met 2 personen en was de max. 70 per persoon?
Dan zit je met meetcorrectie goed...
mooi gesoeptquote:
Whehehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch niet teveel bij _Moderator_ gezeten he
dit was het origineelquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
dit was het origineel![]()
[afbeelding]
Jammer, twee spellvoutenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch niet teveel bij _Moderator_ gezeten he
Whehehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
dit was het origineel![]()
[afbeelding]
quote:
Niet klagen over spelfouten als je er zelf meerdere maaktquote:
Ik maak geen spelfoutenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niet klagen over spelfouten als je er zelf meerdere maakt![]()
Dankquote:
Ik zie er maar eentje hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank
En ik heb nog geen foto's van mijn neefje....ik kwam bij het ziekenhuis aan en toen werd me door mijn zusje gemeld dat er geen mensen meer bij de kleine mochtenLigt nl. op couveuse-afdeling bla bla bla etc. etc. etc.
Ik heb alleen een stel foto's gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]je hebt hem nog niet gezien? of alleen door het raam?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:38 schreef RonaldV het volgende:
PdH: je moet gewoon de adeling oplopen, en zeggen dat je een fotootje wil maken voor je zwager in Afghanistan. Dan laten ze je vast wel door
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als dit je resultaten zijn met een niet geweldig ding, dan ben ik benieuwd naar je eos resultaten
Bedankt voor het compliment. Ik was zelf best tevreden over de serie foto's die ik op een saaie zondagochtend/middag heb gemaakt. Ik zal nog twee foto's plaatsen. Ben benieuwd of jullie die ook goed vinden:quote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte....![]()
Alvast veel plezier komend weekend Foxxy.
Nou ja zeg...wat is dat voor raar ziekenhuis! Ik ga in ieder ziekenhuis ff naar de couveuse afdeling, daar kan je door het raam zo naar de kleintjes kijken!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stel foto's gezienHem nog niet
Maar morgen gaat daar verandering in komen
Na Blijdorp rij ik eerst ff langs huis om de fototas te dumpen tassen mogen weer niet mee
en om nou mijn tas met spul op de zaal achter te laten
en dan ga ik gelijk door naar het ziekenhuis
Geen idee, maar ik ga me wel vermaken morgenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja zeg...wat is dat voor raar ziekenhuis! Ik ga in ieder ziekenhuis ff naar de couveuse afdeling, daar kan je door het raam zo naar de kleintjes kijken!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef Jelleee het volgende:
Kijk dit!![]()
[afbeelding]
*draai draai*
[afbeelding]
ben al stil
Maar ik was niet bij haarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie er maar eentje hoorAangezien een hoofdletter ipv kleine letter natuurlijk geen spelfout is
Daarnaast snapt gelukkig iedereen wie ik bedoel, dus echt een probleem vormt het niet
Belichting was idd een probleem met de aldi-camera. Had felle ochtendzon en het merendeel van de foto's was dus overbelicht. Wel beetje geprobeerd weg te werken, maar lukt nooit helemaal goed. Bedankt iig voor het leuke onthaal, dan ben ik niet zo bang om voortaan wat foto's te posten in FOTquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef pea4fun het volgende:
foxxy het zijn erg leuke foto's, als je je met de nieuwe camera wat meer verdiepen kan in belichting worden ze gewoon super
Leuke foto's!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef Foxxy het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor het compliment. Ik was zelf best tevreden over de serie foto's die ik op een saaie zondagochtend/middag heb gemaakt. Ik zal nog twee foto's plaatsen. Ben benieuwd of jullie die ook goed vinden:
http://home.planet.nl/%7Ebaaij136/foto/7.jpg
http://home.planet.nl/%7Ebaaij136/foto/8.jpg
(Voor de rest: zie mn site onder 'foto's'. Dit is overigens geen spam.)
Ik hoop dat ik met de canon nog veel meer leuke/mooie foto's kan maken. Morgen ga ik 'm kopen!
Je moet natuurlijk nooit bang zijn om hier foto's te postenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:49 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Belichting was idd een probleem met de aldi-camera. Had felle ochtendzon en het merendeel van de foto's was dus overbelicht. Wel beetje geprobeerd weg te werken, maar lukt nooit helemaal goed. Bedankt iig voor het leuke onthaal, dan ben ik niet zo bang om voortaan wat foto's te posten in FOT.
Mja, prfbll..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef _moder8or_ het volgende:
pea4fun bedoeld mij meer![]()
Wordt weer eens tijd dat ik wat hier neer donder.
Niet speciaal hoor, iedereen moet toch ergens beginnen en vind het dan toch leuk om te horen wat er goed aan is en wat er beter kan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb die inderdaad ook nooit meer gefotografeerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:56 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Mja, prfbll..
Ik heb nooit meer die 2é poging van dat rode autotje gezien![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet speciaal hoor, iedereen moet toch ergens beginnen en vind het dan toch leuk om te horen wat er goed aan is en wat er beter kan?
Zo ver ben ik nog niet eens gekomen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef Mauro het volgende:
Lijkt me echt vervelend.
Kom je speciaal naar het ziekenhuis om het nieuwste familielid te bewonderen, staat er zo'n witte jas te vertellen dat je er niet bij mag.
quote:
Dank jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:58 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd met je neefje PdH!
Iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef _moder8or_ het volgende:
ik zit nog steeds te wachten op die glasplaat met die kwast van jou...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:56 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Mja, prfbll..
Ik heb nooit meer die 2é poging van dat rode autotje gezien![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat zijn nou net de foto's die ik écht niet hoef te zien
Ik zoek nog een standaart voor dat glas schilderijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten op die glasplaat met die kwast van jou...![]()
ik vond het wel een leuk idee, is het niet geworden wat je wilde ofzo?
mag ik je idee dan pikken?![]()
dus ik mag je idee niet pikken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik zoek nog een standaart voor dat glas schilderij
Ik had het idee wel gemaakt, alleen glasplaat was echt té bekrast..![]()
Als ik de foto's heb gemaakt, post ik ze mischien wel..
Maar toch, sta liever niet op het internet
Trotse Ooms en Tantes - deel 5quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Shark.Bait het volgende:
oja PdeH....
Trotse Ooms en Tantes - deel 5
Hoelang heb je er over gedaan om dat usbplugje in het I/O te proppen??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn scanner is eindelijk aangesloten op mijn PCNu maar weer eens gaan scannen
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoelang heb je er over gedaan om dat usbplugje in het I/O te proppen??![]()
4 secondenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoelang heb je er over gedaan om dat usbplugje in het I/O te proppen??![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:08 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Mauro... ik lees net je mail!
Je bent echt een schat.
Ik zie je vanavond, ga je zo terugmailen!
WOEIIIIIIIIIIIIII
Je bedoeld mbt je site?quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:04 schreef Mauro het volgende:
He Xil, is het allemaal nog gelukt?
Dat bedoelde ik idd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je bedoeld mbt je site?
Nog niet geprobeerd... zit beetje met mijn handen in m'n haar mbt andere dingen.
was daar toevallig en zag t staan, dus dacht laat ik t ff melden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:14 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, ik heb besloten eerst te gaan spelen met de camera en dan ga ik me wel verdiepen en een boek lezen.
En dan zal ik dat boek zeker niet overslaan.
Als je je handen eruit haalt dan is het makkelijker handelenquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je bedoeld mbt je site?
Nog niet geprobeerd... zit beetje met mijn handen in m'n haar mbt andere dingen.
Ik heb hem al opgehaald hoor. alleen nog niet geprobeerd draaiende te krijgen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik idd.
Alleen heb ik het er gisteren afgegooid.
ff kijken of ik het weer terug kan zetten.
Gelukkig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:29 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb hem al opgehaald hoor. alleen nog niet geprobeerd draaiende te krijgen...
Goede routebeschrijving ligt in je postvakje!quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:33 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij ga ik vanavond voor het eerst in mijn leven naar Groningen!!!
Jee... het lijkt wel een wereldreis
Dat zeg ik dus iedere eerste van de maand.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:49 schreef Kleintje het volgende:
Goed... het is de eerste van de maand.
Ik ga de boekhouding eens doen en vanaf vandaag mijn leven beteren en heel hard aan het werk
Heb je een nieuwe?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn scanner is eindelijk aangesloten op mijn PCNu maar weer eens gaan scannen
quote:
ochtedmisselijk?quote:
quote:
hier welquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Zou _mod_ daar dan verantwoordelijk voor zijn![]()
Maar die was ook al misselijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Zou _mod_ daar dan verantwoordelijk voor zijn![]()
It wasn't mequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dit is op twee manieren uit te leggen
quote:
raar... ik sluit het meteen aan, stel je voor dat het niet werkt. daarna gooi ik de dozen weg.quote:
Een nieuwe PC heb ik het over hequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
raar... ik sluit het meteen aan, stel je voor dat het niet werkt. daarna gooi ik de dozen weg.
Oooow..diequote:
Verdenken? die hadden we toch meteen tot de brandstapel veroordeeld toen je 2e scanner exact hetzelfde resultaat gaf en op je gewone USB poort het wel goed deed?quote:De scanner is nog steeds die oude mooie vertrouwde Dual Scan IVDie het overigens opeens wel weer goed doet zonder elke keer van slag te raken
Ik verdenk toch die USB2-insteekkaart in mijn oude PC ervan de boel te saboteren
Ik heb toen een nieuwe USB-kaart gekochtquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oooow..die
[..]
Verdenken? die hadden we toch meteen tot de brandstapel veroordeeld toen je 2e scanner exact hetzelfde resultaat gaf en op je gewone USB poort het wel goed deed?
Hoe harder je ontkent, des te minder we je geloven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:42 schreef Esto het volgende:
Whehehe *rolt over de vloer van het lachen![]()
![]()
Jahoor
1. Ik ben niet zwanger
2. Ik ben gewoon ziek ('t heerst)
3. Gewoon toeval dat _Mod_ en ik tegelijk ziek zijn
Tsk...beetje over mij zitten roddelen hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:50 schreef RubberDuckey het volgende:
Goed nieuws Kleintje!
Ome P wilde al geen tijgers meer met mist.... Hij was al aan het twijfelen gegaan....
En nou gaan we toch nog![]()
Naja ik was toch wel gegaan op m`n vrije middag
Nee joh....dat doe jij alquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:56 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik roddel niet, ik zeg het openlijk waar je het kan lezen, maar doe je ook de groeten aan de tijgers Ome P?
Pas je wel goed op ome P, dattie niet verdwaalt, ergens in trapt, met de beestjes wil spelen, etc.?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:56 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik roddel niet, ik zeg het openlijk waar je het kan lezen, maar doe je ook de groeten aan de tijgers Ome P?
Is goed hoor, als Ome P op de rand wil klimmen bij de leeuwen of hyena`s zal ik um weer met 2 benen op de grond trekkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pas je wel goed op ome P, dattie niet verdwaalt, ergens in trapt, met de beestjes wil spelen, etc.?
iedereen is in shock vanwege dat foute woord wat je gebruiktequote:Op woensdag 1 februari 2006 13:00 schreef Kleintje het volgende:
Jemig, dat ik hard ging werken was mijn fout.. maar waarom is het hier opeens stil gevallen??
Marjo... doet ie het alweer???
Ja, de monteur is geweest. Gaf er een paar flinke beuken op en hij deed het weer. Maar het wordt tijd voor een nieuwe. Duur geintje gaat dat worden...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:00 schreef Kleintje het volgende:
Jemig, dat ik hard ging werken was mijn fout.. maar waarom is het hier opeens stil gevallen??
Marjo... doet ie het alweer???
Ik vertelde mijn dochter dat je een paard had en dat er een veulen onderweg was.quote:
* mompelt iets over een installatie die zo klein is dat hij in een keukenkastje past (radio reclame)quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, de monteur is geweest. Gaf er een paar flinke beuken op en hij deed het weer. Maar het wordt tijd voor een nieuwe. Duur geintje gaat dat worden...
Dan ben ik blij met mijn nieuwe HR-combiketel met zonneboilerquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:49 schreef Kleintje het volgende:
Dat is helemaal mooi.
Hier is er ook niets in orde.
Waterdruk is erg k*t, maar nadat de huisbaas met dat ding heeft gerommeld is de druk niet verbeterd, maar kan je wel onder een warme douche staan zonder er koud water bij te doen en het nog niet echt warm hebben....
die wil ik ook hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan ben ik blij met mijn nieuwe HR-combiketel met zonneboiler
Dat wilde ik ook al vragen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Hoe ging het voor je gevoel Xil?
was lastig....quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Hoe ging het voor je gevoel Xil?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat is dat toch met die Noorderlingen? Een internet-forum gebruiken om elkaar te informeren over de vertrektijden van hun postduiven?
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:10 schreef Kleintje het volgende:
Is dit niet ehm... standplaats discriminatie
Ze is 10 en we wonen in Alkmaar. Komen graag een keertje langs...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:37 schreef Kleintje het volgende:
hahaha... hoe oud is ze? Waar wonen jullie?
Jullie zijn van harte welkom hoor
CV ketel past toch niet in een keukenkastje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* mompelt iets over een installatie die zo klein is dat hij in een keukenkastje past (radio reclame)
Het hoort eigenlijk in Klussen, maar dat ding is echt goed, en ook nog eens goedkoop. Ik kreeg na 6maanden gebruik (installatie afgelopen zomer) al een paar honderd Euro terug van de energienota.
Rust nemen... Veel rust. Niet in het wilde weg schieten, maar proberen te bedenken wat je wil laten zien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:31 schreef Kleintje het volgende:
Is het al 7 uur?
Begin ongeduldig te worden?
Iemand nog nuttige tips voor een newbie met een analoge spiegelreflex in haar klauwen die na 1 dag oefenen al de duurste paarden voor haar lens krijgt?
do's and dont's
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hoe harder je ontkent, des te minder we je geloven.
En over de grond rollen... van het lachen?![]()
Yeah right.... vast van hele andere dingen![]()
Ja maar...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Rust nemen... Veel rust. Niet in het wilde weg schieten, maar proberen te bedenken wat je wil laten zien.
Je bent veel als model bezig, denk nu eens van de andere zijde. Wat wil de fotograaf met jou, zo wil jij paarden fotograferen.
Ja....quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:34 schreef Esto het volgende:
[..]
Zal ik maar eens een zwangerschapstest gaan halen dan
Dit is een combiketel, en hij is ech erg klein. Niet dat hij bij ons in een keukenkastje hangt trouwns, ik heb een ketelruimte. Maar ik merk het verschil nu al aan mijn rekening, en da's erg prettigquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
CV ketel past toch niet in een keukenkastje?
Whehe, die heb ik zo ie zo alquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja....
Vind van wel. En post gelijk maar een dikke buikenfoto
Dat hebben wij ook nodig, nieuwe combiketel. Wij hebben een ketelkast boven waar die hangt. Voorlopig doet de oude het nog eventjes maar we zijn wel aan het rondkijken voor een nieuwe...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dit is een combiketel, en hij is ech erg klein. Niet dat hij bij ons in een keukenkastje hangt trouwns, ik heb een ketelruimte. Maar ik merk het verschil nu al aan mijn rekening, en da's erg prettig
Lieve schat, jij moet juist de rust houden.. Als jij als een bezetene achter je paarden aan rent, dan worden zij ook hyper. Prober zelf kalm te blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja maar...![]()
![]()
![]()
Ik kan moeilijk aan die paarden vragen of ze willen stilzitten, of ze hun bierbuik willen inhouden, de camera inkijken en zorgen dat ze geen onderkin hebben
Ik wist niet dat paarden bier dronkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef Kleintje het volgende:
Ja maar...![]()
![]()
![]()
Ik kan moeilijk aan die paarden vragen of ze willen stilzitten, of ze hun bierbuik willen inhouden, de camera inkijken en zorgen dat ze geen onderkin hebben
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Kleintje het volgende:
Shark.. er is wel meer wat jij niet weet
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Het is maar goed dat je zegt dat je foto's wil schieten. Ik schrok al.
Graag... hoe meer mensen mijn 2 kanjers willen vastleggen, hoe meer mooie foto's ik eraan overhou!
En ome P?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ben terugWat koud buiten zeg
fatsoenlijk merk? type? foto?quote:En m`n statief is binnen bij de fotozaakVrijdag eens ff ophalen, woei!
Minstensquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:41 schreef Kleintje het volgende:
25 ben je nu toch????
Wij zijn nooit stout.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:50 schreef Subhuman het volgende:
Hoi allemaal, ik meld me even vanuit de kamer waar ik maandag mijn camera terugvond!Even kijken of jullie niet stout zijn.
Dank je wel!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:41 schreef Kleintje het volgende:
FUCK FUCK
Ik een mooie kaart gekocht.
Ik zijn visitekaartje gevraagd.
Vergeet ik dat ding te schrijven en op te sturen.
Wat een kut ben ik toch!
RONALD
GEFELICITEERD.
25 ben je nu toch????
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]!
Gefeliciteerd RonaldV! De bijbehorende knuffel heb je zondag al gehad.
Jij bent ook niet gauw tevreden!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]ik herinner me slechts een passief ontvanger van mijn affectie.
Zo word ik binnenkort voor de zeventiende keer 18quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
En nee, ik ben al jááááren 27, dat weet je nou toch wel?
He.. dan hebben we dezelfde leeftijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
En nee, ik ben al jááááren 27, dat weet je nou toch wel?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
Schoolmeisjes uit de kleren voor eindbal (om maar iets on topics te roepen)
Groningen... file... Whahahaha!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
He.. dan hebben we dezelfde leeftijd
Goed, ik ga me omkleden, even snel iets afgeven op de manege en het paardje knuffelen en dan richting Groningen. Hopen dat ik niet teveel file's heb.
P is ook weer thuisquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef Shark.Bait het volgende:
En ome P?
[..]
fatsoenlijk merk? type? foto?
Ga eens wegquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Mag ik je paard en veulen komen schieten (foto nemen dus) tzt? Dat lijkt me gaaf
Welcome to the dark side.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef RubberDuckey het volgende:
Het statief is een Manfrotto 055prob met een 141RC kop, ik had vanaf december tot het statief binnen kwam een leenstatief meegekregen waar ook een 141RC op zat, is me goed bevallen. Dus vrijdag ff statieven omwisselen
Ome P is ook terugquote:
Dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze het aan ons en niet aan jou alleen![]()
We RISK-en dat knaapje zo van de FOT tafelquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Mag je niet uitgaan van een monopolie-positie![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:28 schreef Kleintje het volgende:
Jemig, op de meet riep niemand gelijk enthousiast Jaaaaa
En nu wil iedereen het.
Ik zal wel een dag organiseren met beschuit en muisjes en dan komen jullie haar maar op de foto zetten
FOODFIGHTquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef RonaldV het volgende:
Zeg luitjes... mogelijk tot veel later vanaaf (en dan bedoel ik ook echt "later"), ik ga mijn verjaardagsdiner nuttigen!
Have fun en zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef RonaldV het volgende:
Zeg luitjes... mogelijk tot veel later vanaaf (en dan bedoel ik ook echt "later"), ik ga mijn verjaardagsdiner nuttigen!
Lees mijn post van ongeveer 15 post hierboven nog eens!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik zat er net aan te denken om te gaan roepen om hier een meet van te maken
![]()
Zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Lees mijn post van ongeveer 15 post hierboven nog eens!!!Ik had al gelinkt naar het Meet-discussie-topic
![]()
Er zijn verschillende lokaties waar je kunt kijken en je moet een beetje geluk hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:44 schreef Esto het volgende:
Ik wil binnenkort weer eens naar Blijdorp toe, ben er al een tijdje niet meer geweest, maar kan je nou echt zo dicht bij die wolven komen of heb je veel ingezoomd?
Hey Debsterr...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef Debsterr het volgende:
Goeieavond iedereen.
Mijn computer doet weer normaal*geeft computer kusje, zodattie normaal blijft doen..* werken was dan weer wel vermoeiend. Al die kinders in die ballenbak
![]()
Die leeftijd, en dan nog geen beheersing van zichzelf. Ach ja, als ik naar m'n moeder kijk vraag ik me ook af wat ze geslikt heeftquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hey Debsterr...
Hier was 't ook vermoeiend op school, maar dan door wat mede 4de-jaars die druk deden
hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die leeftijd, en dan nog geen beheersing van zichzelf. Ach ja, als ik naar m'n moeder kijk vraag ik me ook af wat ze geslikt heeft![]()
Ik geef mezelf een avondje rust, wat eigenlijk niet kan. Heb nog een werkstuk van 50 bladzijden liggen wat af moet (hoefde er maar min. 20 te zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
haha
nouja, nu is het even rustig...
qua omgeving... moet nog wel hard aan de studie zo.
Jij in de ballenbak kan ook leuke foto's opleverenquote:
Wat was er mis met je kompjoeter?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef Debsterr het volgende:
Goeieavond iedereen.
Mijn computer doet weer normaal*geeft computer kusje, zodattie normaal blijft doen..* werken was dan weer wel vermoeiend. Al die kinders in die ballenbak
![]()
Als ik een site open laadtie niet alle plaatjes etc. uit. Is best lastigquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat was er mis met je kompjoeter?
Even een rustmoment is ook wel lekker...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:32 schreef Debsterr het volgende:
Maar Xil, dan mag je dus niet FOK!ken.. foei, ga studeren! Hop hop hop!![]()
Brrr... die ballenbak krijg je mij alleen in als ik net toe heb staan kijken hoe die gereinigd is. Al die kinderen die erin piesen en spugen en niesen en vies bah gedsiederriequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij in de ballenbak kan ook leuke foto's opleveren
19.00, dat is wel laat. En rustmomenten zijn fijn, zeker de hele avondquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Even een rustmoment is ook wel lekker...
was ook pas om 19.uur uit school
Maar dat verslag van jou... das nu toch gewoon afronden en inleveren?
Was het niet gewoon omdat je browser de plaatjes blockte?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik een site open laadtie niet alle plaatjes etc. uit. Is best lastig![]()
Waarom, als dat zo zijn, dan wel in m'n ene geopende scherm, en in het andere niet? Niet dat ik veel verstand heb van computers, maar dat kan toch niet naar mijn wetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Was het niet gewoon omdat je browser de plaatjes blockte?
Wordt voor openingstijd gedaan, dus dan motten we ff snel zijn voordat de winkel open gaatquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Brrr... die ballenbak krijg je mij alleen in als ik net toe heb staan kijken hoe die gereinigd is. Al die kinderen die erin piesen en spugen en niesen en vies bah gedsiederrie![]()
Misschien dat hij voor de ene site het wel blockte en voor de andere nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom, als dat zo zijn, dan wel in m'n ene geopende scherm, en in het andere niet? Niet dat ik veel verstand heb van computers, maar dat kan toch niet naar mijn weten
Het blijven idd computers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien dat hij voor de ene site het wel blockte en voor de andere niet. Het kan allemaal
Ze worden maar 1x in de zoveel tijd chemisch gereinigdquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Wordt voor openingstijd gedaan, dus dan motten we ff snel zijn voordat de winkel open gaat
Voor het ene topic op het forum wel en voor het andere niet, ja natuurlijk, de FOTters zijn lief hoor, maar de LIFers toch ook?!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien dat hij voor de ene site het wel blockte en voor de andere niet. Het kan allemaal
Ik weet, als ik weer eens in de winkel vul hoor ik al die ballen stuiteren. Maar als we nou zelf eens wat ballen kopen en dan in een bak doen en jij dan weer in die ballenbak? Is dat geen id?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze worden maar 1x in de zoveel tijd chemisch gereinigd. En alleen dan istie echt goed schoon!
een 9quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
19.00, dat is wel laat. En rustmomenten zijn fijn, zeker de hele avond
Maar ik zie zo'n hoop verbeterpunten (ik weet dat ik een 9 kan halen als ik goed me best doe) en moet nog wel wat kleine hoofdstukjes echt af maken. En dan nog m'n praktijkopdrachten van afgelopen periode. De nieuwe waar we alweer mee gestart zijn. M'n extra schoolopdracht vanuit m'n werk ook nog. En dan nog wat kleine dingetjes
![]()
Heb voor m'n eerste examen van deze opleiding een 9,2 gehaald, en al een paar 9'ens voor Engelsquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
een 9
dat heb ik dit jaar nog niet gehaald![]()
vorige jaar ook niet trouwens (was stage)
dat jaar daarvoor wel...
Maar jij hebt ook zat te doen dus
Sorry, wist niet dat het niet op dezelfde site wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor het ene topic op het forum wel en voor het andere niet, ja natuurlijk, de FOTters zijn lief hoor, maar de LIFers toch ook?!
mijn laatste negen was voor een tentamen constructieleer... maar daar moet je me nu ook niets meer over vragen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb voor m'n eerste examen van deze opleiding een 9,2 gehaald, en al een paar 9'ens voor Engelsen heb zeker zat te doen, maar vanavond lekker niet
waar zijn de krijtdropjes?
Wees blij dat jij ze niet hoeft te betalenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:50 schreef Mauro het volgende:
De enige cijfers waar ik me druk om hoef te maken zijn de cijfers die ik op een offerte moet zetten.
In euro's
SPRINGKUSSEN - BALLENBAK. Overeenkomst? Neequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik weet, als ik weer eens in de winkel vul hoor ik al die ballen stuiteren. Maar als we nou zelf eens wat ballen kopen en dan in een bak doen en jij dan weer in die ballenbak? Is dat geen id?
Haha, kon je ook niet weten toch? Maar daarom is het dus ook zo frustrerendquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het niet op dezelfde site was![]()
Hoe had je het nou opgelost of heb je dat al gezegd?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, kon je ook niet weten toch? Maar daarom is het dus ook zo frustrerend![]()
Niet bewaard voor mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En ik had toevallig gister een zak krijtdropjes gehaald
is wel al op trouwens![]()
quote:
Nou gewoon niet, want ik snap het probleem nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe had je het nou opgelost of heb je dat al gezegd?
Je zag zeker ook een paar smilies niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou gewoon niet, want ik snap het probleem niet![]()
En, nou ja, dit topic wordt gewoon goed weergeven, dus ik kan iig gewoon lekker slap ouwehoeren![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
sorry, ze waren te lekker gewoon...
Volgende keer laat ik het weten als ik ze weer heb
We kunnen ook gewoon naar een ander onderwerp toe hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef fraubitch het volgende:
het is best moeilijk om in te springen tenmidden van een discussie waar je niks van snapt
De postduif die ik net naar je probeerde te versturen was zo overladen dat ie niet van de grond kwam. Slinger MSN eens ff aan.quote:
Met de frontpage is het probleem al zo ver gevorderd dattie zegt dattie gereed is, en toch alle avatars en dergelijke niet weergeven (1 voordeel, zie ook geen banners enzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je zag zeker ook een paar smilies niet?Zo'n vierkantje zag je dan?
deal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
wel onlief hoor.. als je me de volgende keer maar niet vergeet dan
![]()
Ivo, ik ga je zo even mailen zodat je mij die foto's kan mailenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De postduif die ik net naar je probeerde te versturen was zo overladen dat ie niet van de grond kwam. Slinger MSN eens ff aan.
Welke browser gebruik jij dan ? FireFox (FF) of Internet Explorer (IE)quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met de frontpage is het probleem al zo ver gevorderd dattie zegt dattie gereed is, en toch alle avatars en dergelijke niet weergeven (1 voordeel, zie ook geen banners enzo)
Maar idd, verder zie ik dus allemaal lege vakjes enzo.
prima, ben toch online. Mailprogramma doet wel moeilijk op 't momentquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ivo, ik ga je zo even mailen zodat je mij die foto's kan mailenMag dat
?
IEquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Welke browser gebruik jij dan ? FireFox (FF) of Internet Explorer (IE)
Dat is zeker leuk om te horen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Weten jullie trouwens dat ik hier ineens veel makkelijker mee post nu ik naar de meet geweest ben?
Ik ben van m'n post-niet-in-fot-want-wie-weet-vinden-ze-je-maar-stom angst af![]()
waar zo'n meet al niet goed voor is![]()
heb 'm naar je fietssport visitekaartjes mailadres verstuurdquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
prima, ben toch online. Mailprogramma doet wel moeilijk op 't moment
Wat heb je dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is zeker leuk om te horen.
Jammer dat ik er niet kon zijn, maarja. Ik was ziek. Nu nog
Niets van aantrekkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef fraubitch het volgende:
het is best moeilijk om in te springen tenmidden van een discussie waar je niks van snapt
dan zal ik je toch moeten verzoeken om het in meedere delen te zendenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De postduif die ik net naar je probeerde te versturen was zo overladen dat ie niet van de grond kwam. Slinger MSN eens ff aan.
hehe! alleen maar leuk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Weten jullie trouwens dat ik hier ineens veel makkelijker mee post nu ik naar de meet geweest ben?
Ik ben van m'n post-niet-in-fot-want-wie-weet-vinden-ze-je-maar-stom angst af![]()
waar zo'n meet al niet goed voor is![]()
Ik was op de FOK! 6-jaars meetquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hehe! alleen maar leuk!
bovendien zijn meetings gewoon gezellig ook![]()
Vergeet m'n nog steeds raar doende computer niet! Ik ga nu toch maar eens FF downloadenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets van aantrekkenZijn meerdere discussies die door elkaar lopen
Debsterr wil graag op een luchtkussen terwijl wij haar graag in de IKEA-ballenbak zien
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan zal ik je toch moeten verzoeken om het in meedere delen te zendenHeb namelijk geen msn meer op deze computer en ik werd ook dringend verzocht om deze niet meer te installeren
kan voorlopig dus alleen op web messenger, totdat ik mijn eigen computer van een internetverbinding vorzie, wat ik nog niet zo snel gebeuren zie....
![]()
Zei ik dat gister al niet tegen jequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vergeet m'n nog steeds raar doende computer niet! Ik ga nu toch maar eens FF downloaden![]()
Ballenbakquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets van aantrekkenZijn meerdere discussies die door elkaar lopen
Debsterr wil graag op een luchtkussen terwijl wij haar graag in de IKEA-ballenbak zien
Heel goed, anders (voor vragen) mag je me toevoegen op MSNquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vergeet m'n nog steeds raar doende computer niet! Ik ga nu toch maar eens FF downloaden![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik was op de FOK! 6-jaars meet
twee keer raden waar ik gisteren in zatquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ballenbak!!!!
luchtkussen is zoooo januari 2006
Was wel gezelligquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat is geen FoT meet dus telt niet als gezellig
![]()
Ey smeerlap.... beetje zitte smoezelen met Debsterr terwijl je met Esto hebt..quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heel goed, anders (voor vragen) mag je me toevoegen op MSN![]()
Het werkt gewoon. Ik zit er zelf ook opquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben ff niet reagerende, want ik ga FireFox installeren... als ik niet meer terugkeer: _moder8or_ schuld!(of ik ben gewoon zo dom om erin te trappen dat dit werkt
)
Hopelijk tot snel!
Ik zie hier mogelijkhedenquote:
Nou en! NOU EN!!! Wel waar, want nu kan ik al het moois van FOT niet zienquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zei ik dat gister al niet tegen jeEnneh...ik hou graag van de hoofdlijnen in een discussie
Jouw brakke PC is natuurlijk niet echt FOT-gerelateerd
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ey smeerlap.... beetje zitte smoezelen met Debsterr terwijl je met Esto hebt..![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is zeker leuk om te horen.
Jammer dat ik er niet kon zijn, maarja. Ik was ziek. Nu nog
Waarschijnlijk heb jij mij toen ook geknuffeldquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]ik zit sinds maandag ziek thuis
Ik moet het haast zondag opgelopen hebben
Te veel mensen geknuffeld
* _moder8or_ sluipt er vandoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef Subhuman het volgende:
Zow ik ben weer thuis, heb net voor het eerst tijdens m'n hele studie een tentamen zitten leren in de universiteitsbibliotheek!Ernstig...
Als jullie me nu even eerlijk vertellen of jullie stout zijn geweest of niet hoef ik niet alle topics door te spitten.
ik kom overal waar de OV rijdtquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie hier mogelijkhedenZou Rubberduck toegang tot de ballenbak kunnen regelen
Moeten we alleen Fraubitch in Barendrecht zien te krijgen
IK stoutquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef Subhuman het volgende:
Zow ik ben weer thuis, heb net voor het eerst tijdens m'n hele studie een tentamen zitten leren in de universiteitsbibliotheek!Ernstig...
Als jullie me nu even eerlijk vertellen of jullie stout zijn geweest of niet hoef ik niet alle topics door te spitten.
Je hebt gewoon teveel Guinness gezopen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef fraubitch het volgende:
Wij zijn nooit stoutquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef Subhuman het volgende:
Ik leef nog steeds dus van mij heb je het nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef fraubitch het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
twee keer raden waar ik gisteren in zat![]()
Ballenbakquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]!!!
!!
tenzij het een luchtkussen was.. dan is het
die ene slokje om te proberen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel Guinness gezopen!
Hahahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie hier mogelijkhedenZou Rubberduck toegang tot de ballenbak kunnen regelen
Moeten we alleen Fraubitch in Barendrecht zien te krijgen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Buikgriep, als ik mijn dokter mag geloven.
Dus je hebt buikgriep en dan ga je in een ballenbad zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
twee keer raden waar ik gisteren in zat![]()
Uh ja, waarom niet? Ik kreeg vandaag via de telefoon te horen wat ik had. Dus gisteren wist ik dus van niets.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Dus je hebt buikgriep en dan ga je in een ballenbad zitten
Die ene die je wilt gaan kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen 70 DVD's, welke moet ik opzetten?
Ik 123 van de 500quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Goed hoor, heb vandaag 70 mailtjes behandeld.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die ene die je wilt gaan kijkenen die dus uitgeleend of op een andere wijze niet aanwezig blijkt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |