Nieveau????quote:
modjes moeten ook wat te doen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:59 schreef Xilantof het volgende:
Ik wil absoluut niet beweren dat mijn niveau hoog ligt (vandaag zéker niet k*tdag. Maar boos word ik niet hoor
Ze zegt meneer tegen mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef Kleintje het volgende:
meneer de Hoog
Ik heb een negatievenscanner hier staanquote:laat jij de foto's alleen ontwikkelen en op cd zetten, of ook afdrukken?
Je moet even een afweging makenquote:Ik dacht dat mijn scanner ook negatieven kon scannen, maar dat is dus de scanner van mijn ex-vriendje.
Dus ik twijfel even wat ik straks ga doen.
Gezien ik nog beginner ben zal ik anders verdomd veel rolletjes schieten met fuckfoto's
Ik werd al wakker met een klote gevoel vandaagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt een leuke dag op school gehad dus
Dankquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je ze net als op de pc in een map wil hebben staan moet je idd Data kiezen voor te branden
dan krijg je dus als je m opent in de verkenner een map, waarin alle bestanden staan
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:42 schreef Kleintje het volgende:
Goed, ik laat ze in het begin gewoon ontwikkelen en op cd zetten.
Als ik de smaak echt te pakken krijg dan haal ik er zo'n scanner bij.
Toch niet teveel bij _Moderator_ gezeten hequote:
Ik wilde die naald voor de km-stand weg hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Kleintje het volgende:
Ehm, Mauro, voor zover ik weet mag je in NL max. 120 km per uur
Of zat je met 2 personen en was de max. 70 per persoon?
Dan zit je met meetcorrectie goed...
mooi gesoeptquote:
Whehehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch niet teveel bij _Moderator_ gezeten he
dit was het origineelquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
dit was het origineel![]()
[afbeelding]
Jammer, twee spellvoutenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch niet teveel bij _Moderator_ gezeten he
Whehehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
dit was het origineel![]()
[afbeelding]
quote:
Niet klagen over spelfouten als je er zelf meerdere maaktquote:
Ik maak geen spelfoutenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niet klagen over spelfouten als je er zelf meerdere maakt![]()
Dankquote:
Ik zie er maar eentje hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank
En ik heb nog geen foto's van mijn neefje....ik kwam bij het ziekenhuis aan en toen werd me door mijn zusje gemeld dat er geen mensen meer bij de kleine mochtenLigt nl. op couveuse-afdeling bla bla bla etc. etc. etc.
Ik heb alleen een stel foto's gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]je hebt hem nog niet gezien? of alleen door het raam?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:38 schreef RonaldV het volgende:
PdH: je moet gewoon de adeling oplopen, en zeggen dat je een fotootje wil maken voor je zwager in Afghanistan. Dan laten ze je vast wel door
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als dit je resultaten zijn met een niet geweldig ding, dan ben ik benieuwd naar je eos resultaten
Bedankt voor het compliment. Ik was zelf best tevreden over de serie foto's die ik op een saaie zondagochtend/middag heb gemaakt. Ik zal nog twee foto's plaatsen. Ben benieuwd of jullie die ook goed vinden:quote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte....![]()
Alvast veel plezier komend weekend Foxxy.
Nou ja zeg...wat is dat voor raar ziekenhuis! Ik ga in ieder ziekenhuis ff naar de couveuse afdeling, daar kan je door het raam zo naar de kleintjes kijken!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stel foto's gezienHem nog niet
Maar morgen gaat daar verandering in komen
Na Blijdorp rij ik eerst ff langs huis om de fototas te dumpen tassen mogen weer niet mee
en om nou mijn tas met spul op de zaal achter te laten
en dan ga ik gelijk door naar het ziekenhuis
Geen idee, maar ik ga me wel vermaken morgenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja zeg...wat is dat voor raar ziekenhuis! Ik ga in ieder ziekenhuis ff naar de couveuse afdeling, daar kan je door het raam zo naar de kleintjes kijken!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef Jelleee het volgende:
Kijk dit!![]()
[afbeelding]
*draai draai*
[afbeelding]
ben al stil
Maar ik was niet bij haarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie er maar eentje hoorAangezien een hoofdletter ipv kleine letter natuurlijk geen spelfout is
Daarnaast snapt gelukkig iedereen wie ik bedoel, dus echt een probleem vormt het niet
Belichting was idd een probleem met de aldi-camera. Had felle ochtendzon en het merendeel van de foto's was dus overbelicht. Wel beetje geprobeerd weg te werken, maar lukt nooit helemaal goed. Bedankt iig voor het leuke onthaal, dan ben ik niet zo bang om voortaan wat foto's te posten in FOTquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef pea4fun het volgende:
foxxy het zijn erg leuke foto's, als je je met de nieuwe camera wat meer verdiepen kan in belichting worden ze gewoon super
Leuke foto's!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef Foxxy het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor het compliment. Ik was zelf best tevreden over de serie foto's die ik op een saaie zondagochtend/middag heb gemaakt. Ik zal nog twee foto's plaatsen. Ben benieuwd of jullie die ook goed vinden:
http://home.planet.nl/%7Ebaaij136/foto/7.jpg
http://home.planet.nl/%7Ebaaij136/foto/8.jpg
(Voor de rest: zie mn site onder 'foto's'. Dit is overigens geen spam.)
Ik hoop dat ik met de canon nog veel meer leuke/mooie foto's kan maken. Morgen ga ik 'm kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |