ja of elk half jaar gaan ipv 2 jaar laterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef Fugie het volgende:
tanden poetsen is ook een optie natuurlijk
Ik fiets gewoon naast Sandra op het fietspad....ik hoor tingting, dus ga aan de kant, komt iemadn in vliegende vaart voorbij.. ik blijf aan de kjant, komt niog iemand in vliegende vaart voorbij... En die ramt zo teegn me aan.. paar keerover de kop en tegen eenauto aan gelandquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:27 schreef hermandeperman het volgende:
Gezellige berichten hier
Alexxxx, da's geen handige actieHoe krijg je dat voor elkaar?
laat me raden, je haren raakte verstrikt in je voorwielquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ook weer thuis. Was ik maar thuis geblevenIk ben omver gefietst en over de kop gevlogen. Ikzlef alleen wat builen en schrammen, maar mn voorwiel is krommer als een banaan
: Mn achterwiel was nog maar een paar dagen weer heel
dat heeft er toch nix mee te maken, die man kijkt alleen na, die doet geen toverspreuk zodat je tanden niet gaan rottenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja of elk half jaar gaan ipv 2 jaar later
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon naast Sandra op het fietspad....ik hoor tingting, dus ga aan de kant, komt iemadn in vliegende vaart voorbij.. ik blijf aan de kjant, komt niog iemand in vliegende vaart voorbij... En die ramt zo teegn me aan.. paar keerover de kop en tegen eenauto aan gelanden ja hij fietste door
Nee, mn harenzorgden er juist voor dat de schade aan mij enorm meevalt.. ik had het in een knotje onder mn muts, en precies daarop ben ik geland... Als ik kort haar had gehad, was het flik anders gelopen, want mn must lag een stuk verder opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
laat me raden, je haren raakte verstrikt in je voorwiel![]()
wat schrammen op mn handen. Gelukkigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar jij hebt verder niets??? En wat een grafmensen die doorrijden![]()
Idd ja, wat een grafzooi ditquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat schrammen op mn handen. Gelukkig
Speed is ook troep voor je gebit jongen, dat breekt de hele zooi af.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:24 schreef ook_gek het volgende:
zo was ik weer
Was gezellig bij de tandarts vanmorgen![]()
1 kroon zeker 2 kiezen gaan we naar kijken of dat kronen worden of dat het toch nog te vullen is en dan nog 4 gaatjes die gedicht moeten worden. Gevolg is dat ik nog zeker 2 tot 3 X terug moet komen deze week![]()
mja, met wat schoppen kon ik weer verder, maar remmen met mn voorwiel zit er niet meer inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd ja, wat een grafzooi dit
De fietsenmaker zal blij met je zijn
Idd....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, met wat schoppen kon ik weer verder, maar remmen met mn voorwiel zit er niet meer in
de fietsmaker ziet me binnenkort wel weer jaIk ben voorla erg blij dat ikzlef het heb overleefd, en dat mn fototoetsel ook neit stuk is gegaan (die had ik aan mn broek hangen)
Was een racefietserquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd....
En geluk van je fototoestel dan
En die auto reed niet hard dan verder of wel?
Lekkere ervaring dan weerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was een racefietseren de auto waar ik teegn aan klapte was goddank een gaprkeerde auto.. en iedereen die achter me aan reed stodn op tijd stil. Dusik heb erg veel geluk gehad.
ja dat bleek vandaag weerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekkere ervaring dan weer
En racefietsers heb ik al m'n hele leven een hekel aanDenken dat het hele fietspad van hen is
![]()
Dat was ongeveer ook mijn reactie toen m'n ma die dingen kochtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja dat bleek vandaag weerZoiets is er nu ook bij voetgangers
Nordig wlkaers
Die voele zich ineens te goed voor de stoep omdat ze twee verkeerd ingestelde Lidl prikstokken in hun handen hebben
reactie na lezen zin 1: NEEE!!!!! NIET MEVROUW VINK!!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat was ongeveer ook mijn reactie toen m'n ma die dingen kocht![]()
Ze liggen nog nieuw in verpakking in de garage
Ooooiiiiii Nordic Walkers, don't get me startedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat was ongeveer ook mijn reactie toen m'n ma die dingen kocht![]()
Ze liggen nog nieuw in verpakking in de garage
ik doe niet aan speedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Speed is ook troep voor je gebit jongen, dat breekt de hele zooi af.
En Alexxx, wtf dan
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
reactie na lezen zin 1: NEEE!!!!! NIET MEVROUW VINK!!!!!!
reactie na lezen zin 2: Oef gelukkig...
M'n pa, broertje en ik kwamen ook niet meer bij van het lachen toen ze die krengen had gescoordquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ooooiiiiii Nordic Walkers, don't get me started
Achterlijke mongolenHele bos loopt in het weekend ook vol met die nep langlaufers
![]()
damnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon naast Sandra op het fietspad....ik hoor tingting, dus ga aan de kant, komt iemadn in vliegende vaart voorbij.. ik blijf aan de kjant, komt niog iemand in vliegende vaart voorbij... En die ramt zo teegn me aan.. paar keerover de kop en tegen eenauto aan gelanden ja hij fietste door
Dat is een fikse tandestokerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.sailinganarchy.com/forums/index.php?act=Attach&type=post&id=19495
Voor Emfünf!
Oke, de nieuwe mast van de Brasil1 (deelnemer Volvo Ocean Race) gaat erin, maar toch...
jupsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Serieus?Echt matig dat hun complete netwerk gewoon open staat
Wat een pauperasoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wit-Russisch kentekenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wilde bijna roepen dat heb je met die belgen, maar 't kenteken klopt net niet![]()
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /wallpapers/Audi-S8-2005/Audi-S8-2005-030.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.34 Server at www.dieselstation.com Port 80
stond er niet bij. Voor het verhaal moet je ff op autoweek.nl kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:41 schreef 907 het volgende:
damn, die ziet er echt wel goed uit, wat kost ie eigenlijk?
Whehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Deze is echt zo jammer (check nummerplaat en spiegeling)
Slordigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Deze is echt zo jammer (check nummerplaat en spiegeling)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |