ik doe niet aan speedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Speed is ook troep voor je gebit jongen, dat breekt de hele zooi af.
En Alexxx, wtf dan

quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
reactie na lezen zin 1: NEEE!!!!! NIET MEVROUW VINK!!!!!!
reactie na lezen zin 2: Oef gelukkig...
M'n pa, broertje en ik kwamen ook niet meer bij van het lachen toen ze die krengen had gescoordquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ooooiiiiii Nordic Walkers, don't get me started
Achterlijke mongolenHele bos loopt in het weekend ook vol met die nep langlaufers
![]()

damnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon naast Sandra op het fietspad....ik hoor tingting, dus ga aan de kant, komt iemadn in vliegende vaart voorbij.. ik blijf aan de kjant, komt niog iemand in vliegende vaart voorbij... En die ramt zo teegn me aan.. paar keerover de kop en tegen eenauto aan gelanden ja hij fietste door

Dat is een fikse tandestokerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.sailinganarchy.com/forums/index.php?act=Attach&type=post&id=19495
Voor Emfünf!
Oke, de nieuwe mast van de Brasil1 (deelnemer Volvo Ocean Race) gaat erin, maar toch...

jupsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Serieus?Echt matig dat hun complete netwerk gewoon open staat

Wat een pauperasoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon naast Sandra op het fietspad....ik hoor tingting, dus ga aan de kant, komt iemadn in vliegende vaart voorbij.. ik blijf aan de kjant, komt niog iemand in vliegende vaart voorbij... En die ramt zo teegn me aan.. paar keerover de kop en tegen eenauto aan gelanden ja hij fietste door

wit-Russisch kentekenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wilde bijna roepen dat heb je met die belgen, maar 't kenteken klopt net niet![]()

quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /wallpapers/Audi-S8-2005/Audi-S8-2005-030.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.34 Server at www.dieselstation.com Port 80

stond er niet bij. Voor het verhaal moet je ff op autoweek.nl kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:41 schreef 907 het volgende:
damn, die ziet er echt wel goed uit, wat kost ie eigenlijk?

Whehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Deze is echt zo jammer (check nummerplaat en spiegeling)

Slordigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Deze is echt zo jammer (check nummerplaat en spiegeling)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |