jij hoort rebbeca radio te luisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:57 schreef Fwnk het volgende:
Sunblock - I'll be ready blijft lekker nummer
Vriend van me woont in Zwartemeer, allemaal boeren daarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:59 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hoort rebbeca radio te luisteren![]()
of de piraat uit zwartemeer![]()
emmen niet wou je zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vriend van me woont in Zwartemeer, allemaal boeren daar
als we op zaterdagavond naar meppen gingen (the bridge) reden we steeds door emmen. maar wat een boeren-ijzers tuffen daar rond zegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vriend van me woont in Zwartemeer, allemaal boeren daar
Minder als in Zwartemeerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
emmen niet wou je zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij gaat vast in hoogeveen naar school tussen de normale mensen![]()
Erg he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:04 schreef vlad het volgende:
[..]
als we op zaterdagavond naar meppen gingen (the bridge) reden we steeds door emmen. maar wat een boeren-ijzers tuffen daar rond zegzaterdagavond worden de golfjes en kadetten uit de stal getrokken
![]()
Das weer een klein nadeelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef Fugie het volgende:
ja lachen man en dan vervolgens nog even paar honderd euro boete betalen
plaatjes kijken kan ook heurquote:
Station Eindhoven, op het netwerk van de ING bankquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:49 schreef lipje het volgende:
[..]
inet cafe of met de laptop op zoek gaan naar draadloze niet beveiligde netwerken
Serieus?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Station Eindhoven, op het netwerk van de ING bank![]()
ja of elk half jaar gaan ipv 2 jaar laterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef Fugie het volgende:
tanden poetsen is ook een optie natuurlijk
Ik fiets gewoon naast Sandra op het fietspad....ik hoor tingting, dus ga aan de kant, komt iemadn in vliegende vaart voorbij.. ik blijf aan de kjant, komt niog iemand in vliegende vaart voorbij... En die ramt zo teegn me aan.. paar keerover de kop en tegen eenauto aan gelandquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:27 schreef hermandeperman het volgende:
Gezellige berichten hier
Alexxxx, da's geen handige actieHoe krijg je dat voor elkaar?
laat me raden, je haren raakte verstrikt in je voorwielquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ook weer thuis. Was ik maar thuis geblevenIk ben omver gefietst en over de kop gevlogen. Ikzlef alleen wat builen en schrammen, maar mn voorwiel is krommer als een banaan
: Mn achterwiel was nog maar een paar dagen weer heel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |