Leuke site.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
voor de liefhebbers:
www.greyswriters.com
weblog van de schrijvers (duh). Na elke episode een blog van de schrijver van die episode, met meer toelichting en weetjes enzo
Heb eventueel de soundtrack wel voor je liggen.. en voor de rest kan je op de site van ABC.com even de link naar grey's subpagina volgen. en dara heb je een music guide. Hebben ze netje opgeschreven welk nummer ze in elke aflevering hebben gebruiktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef Avani het volgende:
Weet iemand hier waar je de muziek kan vinden die ze tijdens de afleveringen draaien, soms zit er echt goede muziek bij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door BubbleBabe op 01-02-2006 19:24:16 (Spoilertags vergeten.. :( dom dom) ]Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
Ik zal het wel ff gaan opzoeken als ik de tijd heb.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:39 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Heb eventueel de soundtrack wel voor je liggen.. en voor de rest kan je op de site van ABC.com even de link naar grey's subpagina volgen. en dara heb je een music guide. Hebben ze netje opgeschreven welk nummer ze in elke aflevering hebben gebruikt
care to share the url?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:52 schreef BubbleBabe het volgende:
Er zijn bergen met spoilers te vinden. Op een forum waar ik zit, hebben een paar mensen toegang tot de sides. (delen van het script) en daar word veel uit opgemaakt..
Tuurlijk! maar de sides zelf zijn daar niet te lezen, maar wel uitgebreide analysesquote:
Ik weet niet, ik ben ook wel benieuwd of George nou eindelijk eens iets krijgt met Meredith !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef Avani het volgende:
Ik neem aan dat ik dit nu gewoon normaal kan posten. Ik vind Addison eigenlijk wel tof, maar Meredith en Derek horen natuurlijk bij elkaar.![]()
George vind ik ook leuk, maar hij hoort gewoon niet bij Meredith voor m\'n gevoel. Olivia is toch meer iemand die bij hem past.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:15 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben ook wel benieuwd of George nou eindelijk eens iets krijgt met Meredith !
George is trouwens m\\\\\\\'n favo karakter geloof ik met z\\\\\\\'n eerlijkheid, bescheidenheid en principes. Ik herken ook behoorlijk wat van mezelf in hem... \\\\\\\'The nice guy\\\\\\\'.
Ik ben het helemaal met je eens... en dan te bedenken dat ER ook niet meer is wat het geweest is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef Wally__ het volgende:
Saaie serie imo :| Geef mij ER maar.
Dat code black verhaal is in de episode van gisteren al begonnenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:55 schreef Batman2k het volgende:
de aflevering van vanavond/morgen en volgende week worden spannend, iets met code black
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:20 schreef octopussy het volgende:
ik ben hem al aan het binnenhalen... ben benieuwd hoor. kan niet wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schitterend
Overigens was George ook weer geniaal bezig, even Bailey een hug geven![]()
Spannend einde ook trouwens, oef !
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:54 schreef k_i_m het volgende:
Er mag pas gespoilerd worden als ik mijn aflevering binnen heb!.
ja, volgende week is deel 2 van deze afleveringquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/812998/1/200#34802759]maandag 6 februari 2006
Spannend einde ook trouwens, oef !
quote:
Als je bij bent wel ja, maar ik loop dus nogal achter,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:24 schreef Daemon19 het volgende:
Het maakt niet zo uit, of het 17 of 18 is. Sommige tellen de compilatie mee en sommige niet..
Het is toch wel de goede aflevering, als je de dag na de uitzending op het internet kijkt...
Vandaag: The Self-Destruct Bottonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Weet iemand toevallig hoe de twee laatste NL afleveringen heetten?
thnxquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef octopussy het volgende:
gekke_sandra je kan op de website van ABC naar een episode guide gaan, daar staan de eps van seizoen 1 volgens mij ook nog bij met een kleine beschrijving.
- downloadpraat -
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef Barb het volgende:
Vandaag: The Self-Destruct Botton
Vorige week: If tomorrow never comes
Week daarvoor: Shake your groove thing
Jaaaa, dat vind ik ook kut!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:50 schreef MightyV het volgende:
Gisteravond ook de nieuwste ep (As we know it) gezien en omg wat goed. Grey's Anatomy is echt de shit, heeft bij mij nu Lost van de troon gestoten. Enige jammere is dat ik nu, ipv in een week alle 26 eps, , nu telkens een week moet wachten.
Echt welquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Barb het volgende:
[..]
Jaaaa, dat vind ik ook kut!.
En ook: ik heb ein-de-lijk ep 8 binnen: is het godverredomme zonder geluid![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens is ep 3 nog steeds nergens te vinden,.
Heb hem al binnen, vanavond eens kijkenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:35 schreef Barb het volgende:
Jéééh, vanavond Yesterday , dus morgen Yesterday,.
Snotverdorie. Ik niet dus. De enige die ik kan vinden geeft me een leeg tekstbestand,quote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef Boe-man het volgende:
Heb hem al binnen, vanavond eens kijken![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:54 schreef Boe-man het volgende:
"That was mark"
Ik lag dubbel op m'n stoel![]()
ik denk het ookquote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef innepin het volgende:
Iets zegt me dat het met George flink uit de hand gaat lopen... zoals allure112 zegt, die wordt flink gekwetst... kom op, ze doet het alleen omdat ze verdrietig is over mcdreamy. niet voor hem.
Inderdaad arme george!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef innepin het volgende:
Heb net de nieuwe gezien.... omg.....arme George.
Meest pijnlijke sex scene ooit (om te kijken dan)
Idd, en dat Meredith vervolgens doodleuk weer vriendjes wordt met McDreamy... Vin'k ook niet echt kunnen. Ben wel benieuwd hoe dit nou af gaat lopen met George...Hij is en blijft m'n favo karakterquote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef innepin het volgende:
Heb net de nieuwe gezien.... omg.....arme George.
Meest pijnlijke sex scene ooit (om te kijken dan)
Och, dat vond ik wel logisch - haar eigen vrienden hebben aangegeven toch George te steunen, hebben haar dus min of meer genegeerd terwijl ze het volgens mij best nodig had. Op zo'n moment doe je zoiets dan, denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 16:55 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Idd, en dat Meredith vervolgens doodleuk weer vriendjes wordt met McDreamy... Vin'k ook niet echt kunnen.
Dank je wel!!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef innepin het volgende:
Nee, poison oak komt alleen in het westen van Noord Amerika voor. Wikipedia zegt mij dat er een soort olie op de bladeren zit waar 85% van de mensen een allergische reactie op heeft. Uitslag, jeuk.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Avani het volgende:
Volgens mij was dit juist heel goed voor George. Hij is nu van z'n Meredith obessie af en die vrouwelijke dokter is misschien wel iets nieuws voor hem.
Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor de 'geen sex' gaan ipv de sex waarbij de dame in kwestie begint te huilenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:10 schreef merry77 het volgende:
inderdaad en hij heeft oprechte excuses aangeboden aan die zuster die die toen op een soortgelijke manier afhield.
Aan de ene kant was het obvious hoe die nieuwe zuster met hem flirtte, aan de andere kant past die zuster wel bij George.
Toch heeft George iets wat een hoop op afstand verliefde mannen nooit zullen hebben. 1x sex met degene waar je verliefd op bent.
Zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:32 schreef Barb het volgende:
Godverdomme! Heb ik em eindelijk binnen, krijg ik em niet afgespeeld. Geen idee waar het aan ligt, maar het is wel kut
. Stomme winamp, I'll bet you're the bastard.
winamp is voor muziek, in tegenstelling tot wat ze daar zelf geloven. Hier is een echte player:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:32 schreef Barb het volgende:
Godverdomme! Heb ik em eindelijk binnen, krijg ik em niet afgespeeld. Geen idee waar het aan ligt, maar het is wel kut
. Stomme winamp, I'll bet you're the bastard.
Dat kan je niet echt sex noemen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:10 schreef merry77 het volgende:
inderdaad en hij heeft oprechte excuses aangeboden aan die zuster die die toen op een soortgelijke manier afhield.
Aan de ene kant was het obvious hoe die nieuwe zuster met hem flirtte, aan de andere kant past die zuster wel bij George.
Toch heeft George iets wat een hoop op afstand verliefde mannen nooit zullen hebben. 1x sex met degene waar je verliefd op bent.
Zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.
[..]
Kom op zeg, ze zat echt niet te janken omdat het George was. Alle ellende en verdriet van de afgelopen maanden kwam eruit en werd getriggerd doordat ze (volgens mij) net een orgasme had gehad. Schijnt nogal vaak te gebeuren bij vrouwen, huilen na een orgasme, heeft iets te maken met eindelijk helemaal ontspannen zijn. Volgens mij was dàt er dus aan de hand en heeft George gewoon net pech dat het bij hem was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:04 schreef Daemon19 het volgende:
Dat kan je niet echt sex noemen.
Gaat ze janken voordat ze echt begonnen zijn, wat een naaistreek.
Zeg dan dat je niet wil ofzo, maar om te gaan janken..![]()
Denk je dat George zo kan redeneren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Barb het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze zat echt niet te janken omdat het George was. Alle ellende en verdriet van de afgelopen maanden kwam eruit en werd getriggerd doordat ze (volgens mij) net een orgasme had gehad. Schijnt nogal vaak te gebeuren bij vrouwen, huilen na een orgasme, heeft iets te maken met eindelijk helemaal ontspannen zijn. Volgens mij was dàt er dus aan de hand en heeft George gewoon net pech dat het bij hem was.
Al zou dat het geval geweest zijn , ik zou mij toch behoorlijk beroerd voelen als George zijnde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Barb het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze zat echt niet te janken omdat het George was. Alle ellende en verdriet van de afgelopen maanden kwam eruit en werd getriggerd doordat ze (volgens mij) net een orgasme had gehad. Schijnt nogal vaak te gebeuren bij vrouwen, huilen na een orgasme, heeft iets te maken met eindelijk helemaal ontspannen zijn. Volgens mij was dàt er dus aan de hand en heeft George gewoon net pech dat het bij hem was.
Ja tuurlijk,quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:08 schreef Zeurberus het volgende:
Al zou dat het geval geweest zijn , ik zou mij toch behoorlijk beroerd voelen als George zijnde.
Als ik het me goed herinner vroeg hij nog aan haar of het zij het lekker vondt en dat hij het nog wel een keer kon doen, denk niet dat ze net begonnen waren dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Denk je dat George zo kan redeneren?En volgens mij had ze geen orgasme gehad maar waren ze net begonnen..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |