Idd, en dat Meredith vervolgens doodleuk weer vriendjes wordt met McDreamy... Vin'k ook niet echt kunnen. Ben wel benieuwd hoe dit nou af gaat lopen met George...Hij is en blijft m'n favo karakterquote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef innepin het volgende:
Heb net de nieuwe gezien.... omg.....arme George.
Meest pijnlijke sex scene ooit (om te kijken dan)
Och, dat vond ik wel logisch - haar eigen vrienden hebben aangegeven toch George te steunen, hebben haar dus min of meer genegeerd terwijl ze het volgens mij best nodig had. Op zo'n moment doe je zoiets dan, denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 16:55 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Idd, en dat Meredith vervolgens doodleuk weer vriendjes wordt met McDreamy... Vin'k ook niet echt kunnen.
Dank je wel!!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef innepin het volgende:
Nee, poison oak komt alleen in het westen van Noord Amerika voor. Wikipedia zegt mij dat er een soort olie op de bladeren zit waar 85% van de mensen een allergische reactie op heeft. Uitslag, jeuk.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Avani het volgende:
Volgens mij was dit juist heel goed voor George. Hij is nu van z'n Meredith obessie af en die vrouwelijke dokter is misschien wel iets nieuws voor hem.
Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor de 'geen sex' gaan ipv de sex waarbij de dame in kwestie begint te huilenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:10 schreef merry77 het volgende:
inderdaad en hij heeft oprechte excuses aangeboden aan die zuster die die toen op een soortgelijke manier afhield.
Aan de ene kant was het obvious hoe die nieuwe zuster met hem flirtte, aan de andere kant past die zuster wel bij George.
Toch heeft George iets wat een hoop op afstand verliefde mannen nooit zullen hebben. 1x sex met degene waar je verliefd op bent.
Zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:32 schreef Barb het volgende:
Godverdomme! Heb ik em eindelijk binnen, krijg ik em niet afgespeeld. Geen idee waar het aan ligt, maar het is wel kut
. Stomme winamp, I'll bet you're the bastard.
winamp is voor muziek, in tegenstelling tot wat ze daar zelf geloven. Hier is een echte player:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:32 schreef Barb het volgende:
Godverdomme! Heb ik em eindelijk binnen, krijg ik em niet afgespeeld. Geen idee waar het aan ligt, maar het is wel kut
. Stomme winamp, I'll bet you're the bastard.
Dat kan je niet echt sex noemen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:10 schreef merry77 het volgende:
inderdaad en hij heeft oprechte excuses aangeboden aan die zuster die die toen op een soortgelijke manier afhield.
Aan de ene kant was het obvious hoe die nieuwe zuster met hem flirtte, aan de andere kant past die zuster wel bij George.
Toch heeft George iets wat een hoop op afstand verliefde mannen nooit zullen hebben. 1x sex met degene waar je verliefd op bent.
Zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.
[..]
Kom op zeg, ze zat echt niet te janken omdat het George was. Alle ellende en verdriet van de afgelopen maanden kwam eruit en werd getriggerd doordat ze (volgens mij) net een orgasme had gehad. Schijnt nogal vaak te gebeuren bij vrouwen, huilen na een orgasme, heeft iets te maken met eindelijk helemaal ontspannen zijn. Volgens mij was dàt er dus aan de hand en heeft George gewoon net pech dat het bij hem was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:04 schreef Daemon19 het volgende:
Dat kan je niet echt sex noemen.
Gaat ze janken voordat ze echt begonnen zijn, wat een naaistreek.
Zeg dan dat je niet wil ofzo, maar om te gaan janken..![]()
Denk je dat George zo kan redeneren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Barb het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze zat echt niet te janken omdat het George was. Alle ellende en verdriet van de afgelopen maanden kwam eruit en werd getriggerd doordat ze (volgens mij) net een orgasme had gehad. Schijnt nogal vaak te gebeuren bij vrouwen, huilen na een orgasme, heeft iets te maken met eindelijk helemaal ontspannen zijn. Volgens mij was dàt er dus aan de hand en heeft George gewoon net pech dat het bij hem was.
Al zou dat het geval geweest zijn , ik zou mij toch behoorlijk beroerd voelen als George zijnde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Barb het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze zat echt niet te janken omdat het George was. Alle ellende en verdriet van de afgelopen maanden kwam eruit en werd getriggerd doordat ze (volgens mij) net een orgasme had gehad. Schijnt nogal vaak te gebeuren bij vrouwen, huilen na een orgasme, heeft iets te maken met eindelijk helemaal ontspannen zijn. Volgens mij was dàt er dus aan de hand en heeft George gewoon net pech dat het bij hem was.
Ja tuurlijk,quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:08 schreef Zeurberus het volgende:
Al zou dat het geval geweest zijn , ik zou mij toch behoorlijk beroerd voelen als George zijnde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |