abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35546570
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef innepin het volgende:
Heb net de nieuwe gezien.... omg..... arme George.
Meest pijnlijke sex scene ooit (om te kijken dan)
Idd, en dat Meredith vervolgens doodleuk weer vriendjes wordt met McDreamy... Vin'k ook niet echt kunnen. Ben wel benieuwd hoe dit nou af gaat lopen met George...Hij is en blijft m'n favo karakter
pi_35548160
- warezrequest/downloadpraat -

[ Bericht 76% gewijzigd door Gorro op 28-02-2006 18:52:38 (zia FAQ, topic over inhoud serie) ]
pi_35548883
- warez -

[ Bericht 94% gewijzigd door Gorro op 28-02-2006 18:52:53 (zie FAQ) ]
pi_35549586
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:55 schreef JPeetje het volgende:

[..]

Idd, en dat Meredith vervolgens doodleuk weer vriendjes wordt met McDreamy... Vin'k ook niet echt kunnen.
Och, dat vond ik wel logisch - haar eigen vrienden hebben aangegeven toch George te steunen, hebben haar dus min of meer genegeerd terwijl ze het volgens mij best nodig had. Op zo'n moment doe je zoiets dan, denk ik
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_35550771
Owwwww poor O'Malley
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_35552338
Volgens mij was dit juist heel goed voor George. Hij is nu van z'n Meredith obessie af en die vrouwelijke dokter is misschien wel iets nieuws voor hem.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_35552724
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef innepin het volgende:
Nee, poison oak komt alleen in het westen van Noord Amerika voor. Wikipedia zegt mij dat er een soort olie op de bladeren zit waar 85% van de mensen een allergische reactie op heeft. Uitslag, jeuk.
Dank je wel!!
pi_35559994
inderdaad en hij heeft oprechte excuses aangeboden aan die zuster die die toen op een soortgelijke manier afhield.
Aan de ene kant was het obvious hoe die nieuwe zuster met hem flirtte, aan de andere kant past die zuster wel bij George.

Toch heeft George iets wat een hoop op afstand verliefde mannen nooit zullen hebben. 1x sex met degene waar je verliefd op bent.
Zijn er niet veel die dat kunnen zeggen.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Avani het volgende:
Volgens mij was dit juist heel goed voor George. Hij is nu van z'n Meredith obessie af en die vrouwelijke dokter is misschien wel iets nieuws voor hem.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 01:32:44 #109
3498 Barb
Graduated Fool
pi_35563270
Godverdomme! Heb ik em eindelijk binnen, krijg ik em niet afgespeeld . Geen idee waar het aan ligt, maar het is wel kut . Stomme winamp, I'll bet you're the bastard.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_35567443
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:10 schreef merry77 het volgende:
inderdaad en hij heeft oprechte excuses aangeboden aan die zuster die die toen op een soortgelijke manier afhield.
Aan de ene kant was het obvious hoe die nieuwe zuster met hem flirtte, aan de andere kant past die zuster wel bij George.

Toch heeft George iets wat een hoop op afstand verliefde mannen nooit zullen hebben. 1x sex met degene waar je verliefd op bent.
Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor de 'geen sex' gaan ipv de sex waarbij de dame in kwestie begint te huilen
En ik vind die zuster helemaal niet bij George passen, maar misschien is het wel goed, ze lijkt nogal spontaan en outgoing enzo, misschien krikt ze zijn persoonlijkheid ook een beetje op naar wat meer van een 'do-er'.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:33:11 #111
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_35569559
De dame die met George flirtte is een arts, geen zuster.
pi_35581145
vergeet winamp.

Gebruik VLC. veel beter!
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 01:32 schreef Barb het volgende:
Godverdomme! Heb ik em eindelijk binnen, krijg ik em niet afgespeeld . Geen idee waar het aan ligt, maar het is wel kut . Stomme winamp, I'll bet you're the bastard.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_35581312
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 01:32 schreef Barb het volgende:
winamp is voor muziek, in tegenstelling tot wat ze daar zelf geloven. Hier is een echte player:
http://www.free-codecs.com/Media_Player_Classic_download.htm
en deze codec kan ook helpen als het dan nog niet werkt:
http://www.free-codecs.com/download/XviD_Media_Codec.htm
I love it when a plan comes together !
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:59:46 #114
3498 Barb
Graduated Fool
pi_35581570
Thx beide, maar het is al gelukt ondertussen, .
When I rush it hits me
pi_35585844
Nog eventjes!!!
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:04:35 #116
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35594451
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:10 schreef merry77 het volgende:

[..]
Dat kan je niet echt sex noemen.
Gaat ze janken voordat ze echt begonnen zijn, wat een naaistreek.
Zeg dan dat je niet wil ofzo, maar om te gaan janken..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:08:05 #117
3498 Barb
Graduated Fool
pi_35601478
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:04 schreef Daemon19 het volgende:
Dat kan je niet echt sex noemen.
Gaat ze janken voordat ze echt begonnen zijn, wat een naaistreek.
Zeg dan dat je niet wil ofzo, maar om te gaan janken..
Kom op zeg, ze zat echt niet te janken omdat het George was. Alle ellende en verdriet van de afgelopen maanden kwam eruit en werd getriggerd doordat ze (volgens mij) net een orgasme had gehad. Schijnt nogal vaak te gebeuren bij vrouwen, huilen na een orgasme, heeft iets te maken met eindelijk helemaal ontspannen zijn. Volgens mij was dàt er dus aan de hand en heeft George gewoon net pech dat het bij hem was.
When I rush it hits me
pi_35623955
En nu is het weer wachten tot de nieuwe aflevering d'r is..
pi_35638403
die arts past helemaaaaall niet bij George, en Alex en Izzie vind ook al een raar stel, Christina en Burke daarentegen zijn een perfect koppel, Burke die zo zorgzaam is en George in huis haalt haha
pi_35638451
Het zou natuurlijk ook niet leuk zijn als iedereen in de serie deel uitmaakte van een perfect koppel De imperfecties van de personages zijn juist de basis van het verhaal.
pi_35638468
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Barb het volgende:

[..]

Kom op zeg, ze zat echt niet te janken omdat het George was. Alle ellende en verdriet van de afgelopen maanden kwam eruit en werd getriggerd doordat ze (volgens mij) net een orgasme had gehad. Schijnt nogal vaak te gebeuren bij vrouwen, huilen na een orgasme, heeft iets te maken met eindelijk helemaal ontspannen zijn. Volgens mij was dàt er dus aan de hand en heeft George gewoon net pech dat het bij hem was.
Denk je dat George zo kan redeneren? En volgens mij had ze geen orgasme gehad maar waren ze net begonnen..
pi_35639428
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Barb het volgende:

[..]

Al zou dat het geval geweest zijn , ik zou mij toch behoorlijk beroerd voelen als George zijnde.
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:58:39 #123
3498 Barb
Graduated Fool
pi_35642838
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:08 schreef Zeurberus het volgende:
Al zou dat het geval geweest zijn , ik zou mij toch behoorlijk beroerd voelen als George zijnde.
Ja tuurlijk, , ik ook als ik een vent was geweest waarschijnlijk. Ik wilde eigenlijk alleen maar even aangeven dat ze het imho niet expres deed, maar dat het "gewoon gebeurde".

Never the less: Meredith is maar stom, . Altijd al geweest, zal ze ook altijd wel blijven.
When I rush it hits me
pi_35645736
Ik vind het gewoon stom van George dat hij een 'move' maakt terwijl hij eigenlijk weet dat Meredith nog steeds smoor is op McDreamy.
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:24:22 #125
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35648432
Hij was ook smoor op haar, dus hij zal dat niet zo gemerkt hebben..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')