Als je bij bent wel ja, maar ik loop dus nogal achter,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:24 schreef Daemon19 het volgende:
Het maakt niet zo uit, of het 17 of 18 is. Sommige tellen de compilatie mee en sommige niet..
Het is toch wel de goede aflevering, als je de dag na de uitzending op het internet kijkt...
Vandaag: The Self-Destruct Bottonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Weet iemand toevallig hoe de twee laatste NL afleveringen heetten?
thnxquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef octopussy het volgende:
gekke_sandra je kan op de website van ABC naar een episode guide gaan, daar staan de eps van seizoen 1 volgens mij ook nog bij met een kleine beschrijving.
- downloadpraat -
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef Barb het volgende:
Vandaag: The Self-Destruct Botton
Vorige week: If tomorrow never comes
Week daarvoor: Shake your groove thing
Jaaaa, dat vind ik ook kut!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:50 schreef MightyV het volgende:
Gisteravond ook de nieuwste ep (As we know it) gezien en omg wat goed. Grey's Anatomy is echt de shit, heeft bij mij nu Lost van de troon gestoten. Enige jammere is dat ik nu, ipv in een week alle 26 eps, , nu telkens een week moet wachten.
Echt welquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Barb het volgende:
[..]
Jaaaa, dat vind ik ook kut!.
En ook: ik heb ein-de-lijk ep 8 binnen: is het godverredomme zonder geluid![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens is ep 3 nog steeds nergens te vinden,.
Heb hem al binnen, vanavond eens kijkenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:35 schreef Barb het volgende:
Jéééh, vanavond Yesterday , dus morgen Yesterday,.
Snotverdorie. Ik niet dus. De enige die ik kan vinden geeft me een leeg tekstbestand,quote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef Boe-man het volgende:
Heb hem al binnen, vanavond eens kijken![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:54 schreef Boe-man het volgende:
"That was mark"
Ik lag dubbel op m'n stoel![]()
ik denk het ookquote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef innepin het volgende:
Iets zegt me dat het met George flink uit de hand gaat lopen... zoals allure112 zegt, die wordt flink gekwetst... kom op, ze doet het alleen omdat ze verdrietig is over mcdreamy. niet voor hem.
Inderdaad arme george!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef innepin het volgende:
Heb net de nieuwe gezien.... omg.....arme George.
Meest pijnlijke sex scene ooit (om te kijken dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |