Leuke site.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
voor de liefhebbers:
www.greyswriters.com
weblog van de schrijvers (duh). Na elke episode een blog van de schrijver van die episode, met meer toelichting en weetjes enzo
Heb eventueel de soundtrack wel voor je liggen.. en voor de rest kan je op de site van ABC.com even de link naar grey's subpagina volgen. en dara heb je een music guide. Hebben ze netje opgeschreven welk nummer ze in elke aflevering hebben gebruiktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef Avani het volgende:
Weet iemand hier waar je de muziek kan vinden die ze tijdens de afleveringen draaien, soms zit er echt goede muziek bij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door BubbleBabe op 01-02-2006 19:24:16 (Spoilertags vergeten.. :( dom dom) ]Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
Ik zal het wel ff gaan opzoeken als ik de tijd heb.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:39 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Heb eventueel de soundtrack wel voor je liggen.. en voor de rest kan je op de site van ABC.com even de link naar grey's subpagina volgen. en dara heb je een music guide. Hebben ze netje opgeschreven welk nummer ze in elke aflevering hebben gebruikt
care to share the url?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:52 schreef BubbleBabe het volgende:
Er zijn bergen met spoilers te vinden. Op een forum waar ik zit, hebben een paar mensen toegang tot de sides. (delen van het script) en daar word veel uit opgemaakt..
Tuurlijk! maar de sides zelf zijn daar niet te lezen, maar wel uitgebreide analysesquote:
Ik weet niet, ik ben ook wel benieuwd of George nou eindelijk eens iets krijgt met Meredith !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef Avani het volgende:
Ik neem aan dat ik dit nu gewoon normaal kan posten. Ik vind Addison eigenlijk wel tof, maar Meredith en Derek horen natuurlijk bij elkaar.![]()
George vind ik ook leuk, maar hij hoort gewoon niet bij Meredith voor m\'n gevoel. Olivia is toch meer iemand die bij hem past.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:15 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben ook wel benieuwd of George nou eindelijk eens iets krijgt met Meredith !
George is trouwens m\\\\\\\'n favo karakter geloof ik met z\\\\\\\'n eerlijkheid, bescheidenheid en principes. Ik herken ook behoorlijk wat van mezelf in hem... \\\\\\\'The nice guy\\\\\\\'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |