in de klas zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Viking84 het volgende:
NooitIk open alleen mijn mond als ik zeker weet dat er niet iets heel doms uitkomt
![]()
Nee hier ook. Ik weet dat de forumbezoekers regelmatig versteld staan van mijn meer dan intelligente opmerkingenquote:
Iets teveel zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh, was jij dat die dat zei.. We hebben er nog hartelijk om gelachen na het college
OT:
NooitIk open alleen mijn mond als ik zeker weet dat er niet iets heel doms uitkomt
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij weet nergens van, je studeert heel iets anders
[offtopic]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef RaisinGirl het volgende:
Dit fragment is vervolgens nog eens verschillende malen herhaald bij onder meer De wereld draait door.
Je bent minder gelukkig met het toetsenbord, zo te zien, of niet dan...?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh, was jij dat die dat zei.. We hebben er nog hartelijk om gelachen na het college
OT:
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef RM-rf het volgende:
Ik zat ooit tussen een groep van ongeveer 10 dames, die druk bezig waren te bespreken wat ze allemaal voor 'eisen' aan een man hadden ... toen eentje bemerkte dat ik er als man tussen zat, dacht ze vriendelijk te zijn en mij te vragen wat ik nu als man eigenlijk voor wensen bij een vrouw had ...:
ik antwoorde: 'een beetje flinke prammen voldoen meestal wel' ...
8 van de 10 dames hebben me sindsdien nooit meer aangekeken ( die 8 hadden dan ook een krappe cup A tot hooguit B), het werd zelfs aan andere dames doorverteld om hen te waarschuwen voor deze 'duivel' ....
ALTIJD EERLIJK ZIJN!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eerlijk zijn is goed, maar NOOIT in de buurt van vrouwen proberen eerlijk te zijn![]()
Indien je een meid probeert te versieren: lieg dat t gedrukt staat!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef Developersrus het volgende:
[..]
ALTIJD EERLIJK ZIJN!, ongeacht de consequenties!, da's mijn motto...
True.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef Developersrus het volgende:
[..]
ALTIJD EERLIJK ZIJN!, ongeacht de consequenties!, da's mijn motto...
Hun afkeer had waarschijnlijk meer te maken met dat je je gedroeg als een botte lul dan met hun cupmaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef RM-rf het volgende:
Ik zat ooit tussen een groep van ongeveer 10 dames, die druk bezig waren te bespreken wat ze allemaal voor 'eisen' aan een man hadden ... toen eentje bemerkte dat ik er als man tussen zat, dacht ze vriendelijk te zijn en mij te vragen wat ik nu als man eigenlijk voor wensen bij een vrouw had ...:
8 van de 10 dames hebben me sindsdien nooit meer aangekeken ( die 8 hadden dan ook een krappe cup A tot hooguit B), het werd zelfs aan andere dames doorverteld om hen te waarschuwen voor deze 'duivel' ....
ben er net een maand mee gestopt,..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:41 schreef DeeCruise het volgende:
Ik ben nachtdiensten gaan werken, das pas sociale suïcide..
je moet ze dan ook gewoon in de waan laten dat alle mannen hetzelfde zijn en zodoende dus met het door hun verwachte antwoord te reageren: blond, dikke tieten & lekker kontjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hun afkeer had waarschijnlijk meer te maken met dat je je gedroeg als een botte lul dan met hun cupmaat.
Op je teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hun afkeer had waarschijnlijk meer te maken met dat je je gedroeg als een botte lul dan met hun cupmaat.
je heb geen dikke prammenquote:
Ik ga het niet verder uitleggen, hoor. Daarvoor is het toch wat te triviaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
je heb geen dikke prammen
pics
Ik herken het. Van die lompe eisen aan een man met elkaar uitwisselen. Ik zou hetzelfde reagerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga het niet verder uitleggen, hoor. Daarvoor is het toch wat te triviaal.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had aangenomen dat zij converseerden op het niveau van 'hij moet sympathiek zijn en een gevoel voor humor hebben'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]je had er zo bij kunnen zitten ....
(...)
klopt, dat waren ook deel van hun eisen: 'Hij moet verrassend uit de hoek kunnen komen en vooral een eigen mening hebben' bv ook .. nu ja, daar dacht ik toch perfect aan te kunnen voldoenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had aangenomen dat zij converseerden op het niveau van 'hij moet sympathiek zijn en een gevoel voor humor hebben'.![]()
Ja, da's wel lastig, als je dat dan vervolgens in het wild niet kunt herkennen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, dat waren ook deel van hun eisen: 'Hij moet verrassend uit de hoek kunnen komen en vooral een eigen mening hebben' bv ook .. nu ja, daar dacht ik toch perfect aan te kunnen voldoen
Wat? reageerden ze niet eens door allemaal hun truitjes en Bh's uit te trekken om te laten zien dat hun eigen borsten wel erg aantrekkelijk waren?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:47 schreef RM-rf het volgende:
klopt, dat waren ook deel van hun eisen: 'Hij moet verrassend uit de hoek kunnen komen en vooral een eigen mening hebben' bv ook .. nu ja, daar dacht ik toch perfect aan te kunnen voldoen
Wat deed jij tussen 10 van die huppelkutjes? Dit klinkt overigens als het type vrouw wat ik op 1 van mijn opleidingen veelvuldig tegenkwam...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:41 schreef RM-rf het volgende:
Er was maar een dame van die tien die inzag dat ik niet serieus was, vrouwen niet beoordeel op hun 'prammen' ....
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:43 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Je bent minder gelukkig met het toetsenbord, zo te zien, of niet dan...?![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Sociale suicide? 2 jaar co-schappen lopen
Je mentormama zei dus ook niks tegen jou...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:25 schreef _Arual_ het volgende:
Toen ik net studeerde vroeg ik samen met 2 vriendinnen van de middelbare school in een overvolle mensa of ik naast iemand mocht gaan zitten. Verder zei ik niets tegen deze persoon. Diegene was dus veertien dagen lang mijn mentormama geweest, een maand daarvoor of zo. Ik had haar niet herkend omdat ze plotseling een extreem ander kapsel had, en vage make-up.
Ik werd niet uitgenodigd op de reünie van mijn introductiegroepje. Bovendien werd het doorgeluld hoe onbeschoft ik was geweest, en heeft bijna niemand uit dat clubje me ooit nog aangesproken.
Je kunt er inderdaad maar beter om lachen dan om janken. Bovendien weet je nu wel bij wie je goed ligt en bij wie nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen weet nu in elk geval wie ik ben
En eigenlijk zal 't me ook aan m'n naad jeuken ook, heb er vorig jaar nog vaak genoeg om gelachen en dat zal ik nu nog steeds doen.
Veel te vroeg ja, maar ik kan morgen uitslapen eventueel. En ik slaap nooit echt lang.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sjeez, ga slapen johJe was al zo vroeg op vanmorgen
Maar hoe bedoel... bij wie ik wel of niet goed lig? Qua docenten...of medestudenten? Ik babbel meestal gewoon met iedereen, ben niet zo moeilijk
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:39 schreef heiden6 het volgende:
Brugklasser op de school van een vriendin van me was voor de trein gesprongen, hele school overladen met hulpverleners en dergelijke. Tijdens een gesprek in de klas (zes gymnasium!) vraagt een jongen of de overledene opgebaard wordt.
dat doet me denken aan iemand waar ik vroeger wel eens mee speelde.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef DR787 het volgende:
Vroegah toen ik nog in de 2e klas zat wist ik nog niet wat 'klaarkomen' betekende. Tijdens duits moest ik de zin : " wie komme ich klar" vertalen. Het juiste antwoord was Hoe krijg ik dit klaar. Dus ik " hoe kom ik klaar" . De hele klas lacht, en ik dwaas om me heen kijken, dus ik vraag, wat betekent klaarkomen dan ??
Te erg voor woorden was dat...
nee gelukkig niet. mijn stagebeleider kon er gelukkig wel om lachen, niet dat hij superblij was ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:30 schreef BoterKlontje het volgende:
En ben je onslagen?
Da's geen sociale zelfmoord, da's juist een uitbreiding van je sociale contacten. Goed bezig!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik herinner me wel iets van vorig jaar geleden, aan het begin vh studiejaar toen ik bij een groepje ging staan en me aan iedereen voorstelde. Bleek later dat ze niet eens in m'n klas zaten
Goh, wat zou de vorige paus dan wel niet hebben uitgespookt...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef ETA het volgende:
Pfff, niet echt sociale zelfmoord hiero... Nee, dit is pas sociale zelfmoord:
Groot stagebedrijf in Hengelo, stuk of 50 studenten. We kenden elkaar wel redelijk via de vereniging daar voor studenten, en we hadden ook een forum waar we mooi tijdens werk met elkaar konden "discusseren".
Er was 1 jongen die nogal gelovig was en hij maakte eens deze opmerking: Als jou iets ongelukkigs overkomt, je wordt ziek, je wordt overvallen, je krijgt een ongeluk, etc, dat komt omdat God je dan straft omdat je iets fout hebt gedaan. En dit meende hij oprecht en heeft het niet teruggenomen. Hiermee beledigde hij natuurlijk heel veel mensen...........
Masterlijk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:30 schreef heiden6 het volgende:
Voormalig collega van me die ik niet zo mocht had eerder verteld dat ze 's weekends in een of andere discotheek werkte.
Nu kwamen aanrandingen en dergelijke op de een of andere manier een keer met een groepje ter sprake in de pauze, begint ze te vertellen over donkere gangetjes in de discotheek waar ze werkt, dat je daar als meisje echt makkelijk een keer te grazen kunt worden genomen. Toen kwam ik met de geniale opmerking dat ik nu eindelijk wist waarom ze daar werkte.
Ze had sowieso al geen gevoel voor humor, maar dit ging er helemaal niet in.
En nu in het Nederlands zodat ik het wellicht ga begrijpen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Mr-Fluffy het volgende:
We waren met een auto over een oefen terein aan het raggen en nadat we de banden voor wat voor reden dan ook verwisseld hadden knalden de andere wielen stuk voor stuk achter.
Dus ik zeg tegen me broer die net z'n krik pakt om het wiel te verwisselen "we hadden zonet toch geen lekke band?" , dit met het doelen op dat de andere wielen wel goed bleven maar het werd nogal dom ontvangen. Staat nog op video ook en elke keer schaam ik me weer dood
Kerel, hier snap ik echt weinig vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Mr-Fluffy het volgende:
knip
ja dat is niet helemaal goed gegaan nee maar ik heb ook geen flauw idee hoe ik het beter kan formuleren.. meer een situatie waar je bij moest zijn denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:40 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Kerel, hier snap ik echt weinig van
Yup, da's zeker sociale zelfmoordquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Maar ik heb ik heb nu wel een nieuwe emotionele band: Met deze site.![]()
Ja, nu kan ik helemaal geen vrienden meer maken op dit anonieme forum waar ik niemand ken...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef fallrite het volgende:
[..]
Yup, da's zeker sociale zelfmoordZeker als je dat tegen anderen zegt..
Ik bedoel in real lifequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:46 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik helemaal geen vrienden meer maken op dit anonieme forum waar ik niemand ken...
Gelukkig maar dat ik niet IRL roep dat ik een emotionele band heb met een forum.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef RM-rf het volgende:
Zo raar is het toch niet om geen droger te hebben?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:07 schreef m0nica het volgende:
Collega: sommige mensen hebben geen wasdroger
Ik: *haha* hoe pauper ben je dan![]()
Collega: ehh... wij hebben geen droger thuis, dus wij zijn pauper?
![]()
Zie je daar maar eens uit te kletsen..
Bril...jantquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef _o_ het volgende:
[..]
[offtopic]
Gisteren hadden ze een briljant moment van Lucille bij Lingo:
Kandidaat: "Dolfijn, D-OL-F-IJ-N, dolfijn."
Pling-pling-pling-pling-pling-pling.
Lucille: "Dol .. fijn, dat dacht je moeder niet toen ze je aan het baren was."
[/offtopic]
Door mezelf in de groep te gooien.. :')quote:Hoe heb jij ooit sociale zelfmoord gepleegd?
Debiteuren crediteurenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Door mezelf in de groep te gooien.. :\')
quote:
Wow, was dat niet op de provincie zeeland ? Ik kreeg dus ooit toen ik daar op stage zat ook een mail met datzelfde spel. Die was ook doorgestuurd naar werkelijk iedereen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik weet niet of dit telt, maar ik had ooit op mijn vorige stageplek een mailtje met een linkje naar een spelletje naar alle medewerkers bestuurd.
het was een linkje naar dat pinguin slaan. in de url zat toevallig sex nog wat. ik schaamde en schrok me echt helemaal dood.
ik wilde het eigenlijk naar een vriend sturen, maar dat ging dus vreselijk mis.
ik dacht echt zo van: kut! nu ben ik ontslagen. shit wat nu.
toen wilde ik echt dood!
O! O! O! mevrouw de neerlandicaquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik herinner me wel iets van vorig jaar geleden, aan het begin vh studiejaar toen ik bij een groepje ging staan en me aan iedereen voorstelde. Bleek later dat ze niet eens in m'n klas zaten
Dat bedacht ik me ook op het moment dat ik die opmerking eruit flapte.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:55 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Zo raar is het toch niet om geen droger te hebben?
De meeste kleding kan er toch niet in, en beddengoed en handdoeken kan je dan net zo goed ook wel aan de waslijn hangen.
Dat is zeker niet tof nee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:52 schreef BrandX het volgende:
een maand of vier geleden liep ik op maandagochtend op kantoor naar het koffieautomaat.
Daar staan drie collega's met een lang gezicht koffie uit het apparaat te tappen. Ik was nogal vrolijk en zei: goh wat zijn jullie stil! lijkt wel of er iemand is overleden!![]()
Zegt er eentje: mijn vader is zaterdag overleden...![]()
Dat was echt niet tof![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef m021 het volgende:
[..]
O! O! O! mevrouw de neerlandica![]()
Sociale zelfmoord van Viking84 hier?
die grap is echt heel leuk als het je niet zelf overkomt natuurlijk, bij alle vakken natuurlijk wel 1 dombo die je kan naaienquote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
haha ik heb ooit toen ik nogal afwezig in een wiskunde les was en de leraar wou testen of ik er nog bij was ...
leraar "hoeveel is zeven maal acht"
ik ":{ "
iemand achter mij "43"
ik "43"
Hele klas in een deuk.
5 minuten later doe ik precies hetzelfde met een andere som
zoals ik zei ik was er niet bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |