Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Sociale suicide? 2 jaar co-schappen lopen

Je mentormama zei dus ook niks tegen jou...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:25 schreef _Arual_ het volgende:
Toen ik net studeerde vroeg ik samen met 2 vriendinnen van de middelbare school in een overvolle mensa of ik naast iemand mocht gaan zitten. Verder zei ik niets tegen deze persoon. Diegene was dus veertien dagen lang mijn mentormama geweest, een maand daarvoor of zo. Ik had haar niet herkend omdat ze plotseling een extreem ander kapsel had, en vage make-up.
Ik werd niet uitgenodigd op de reünie van mijn introductiegroepje. Bovendien werd het doorgeluld hoe onbeschoft ik was geweest, en heeft bijna niemand uit dat clubje me ooit nog aangesproken.

Je kunt er inderdaad maar beter om lachen dan om janken. Bovendien weet je nu wel bij wie je goed ligt en bij wie nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen weet nu in elk geval wie ik ben
En eigenlijk zal 't me ook aan m'n naad jeuken ook, heb er vorig jaar nog vaak genoeg om gelachen en dat zal ik nu nog steeds doen.

Veel te vroeg ja, maar ik kan morgen uitslapen eventueel. En ik slaap nooit echt lang.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sjeez, ga slapen johJe was al zo vroeg op vanmorgen
Maar hoe bedoel... bij wie ik wel of niet goed lig? Qua docenten...of medestudenten? Ik babbel meestal gewoon met iedereen, ben niet zo moeilijk

quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:39 schreef heiden6 het volgende:
Brugklasser op de school van een vriendin van me was voor de trein gesprongen, hele school overladen met hulpverleners en dergelijke. Tijdens een gesprek in de klas (zes gymnasium!) vraagt een jongen of de overledene opgebaard wordt.

dat doet me denken aan iemand waar ik vroeger wel eens mee speelde.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef DR787 het volgende:
Vroegah toen ik nog in de 2e klas zat wist ik nog niet wat 'klaarkomen' betekende. Tijdens duits moest ik de zin : " wie komme ich klar" vertalen. Het juiste antwoord was Hoe krijg ik dit klaar. Dus ik " hoe kom ik klaar" . De hele klas lacht, en ik dwaas om me heen kijken, dus ik vraag, wat betekent klaarkomen dan ??
Te erg voor woorden was dat...

nee gelukkig niet. mijn stagebeleider kon er gelukkig wel om lachen, niet dat hij superblij was ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:30 schreef BoterKlontje het volgende:
En ben je onslagen?

Da's geen sociale zelfmoord, da's juist een uitbreiding van je sociale contacten. Goed bezig!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik herinner me wel iets van vorig jaar geleden, aan het begin vh studiejaar toen ik bij een groepje ging staan en me aan iedereen voorstelde. Bleek later dat ze niet eens in m'n klas zaten

Goh, wat zou de vorige paus dan wel niet hebben uitgespookt...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef ETA het volgende:
Pfff, niet echt sociale zelfmoord hiero... Nee, dit is pas sociale zelfmoord:
Groot stagebedrijf in Hengelo, stuk of 50 studenten. We kenden elkaar wel redelijk via de vereniging daar voor studenten, en we hadden ook een forum waar we mooi tijdens werk met elkaar konden "discusseren".
Er was 1 jongen die nogal gelovig was en hij maakte eens deze opmerking: Als jou iets ongelukkigs overkomt, je wordt ziek, je wordt overvallen, je krijgt een ongeluk, etc, dat komt omdat God je dan straft omdat je iets fout hebt gedaan. En dit meende hij oprecht en heeft het niet teruggenomen. Hiermee beledigde hij natuurlijk heel veel mensen...........
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |