Ik ook, Perez is te oud om van hot naar her te rennen. Laat hem maar lekker op 10 staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef jimjim1983 het volgende:
wat doet ie nu weer?
ik zie Sneijder trouwens het liefst linkshalf
lul verhaal dat, zijn woorden natuurlijk weer verdraaid.. Ajax is heus niet zó dom.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop echt zo dat Ajax nog een normale linksbuiten haalt. Maar ja, als ze dat doen, moet Perez op 10, en dan wordt Sneijder weer boos.
Blegh, wordt weer een confrontatie binnen de club.
Tja, dat was ook te mooi om waar te zijn.. Het is nu wel duidelijk dat ze zich richten op 06/07...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:05 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Perez niet per onmiddellijk naar Ajax komt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Adriaanse onze nieuwe trainer wordt het volgend seizoen.
Hell noquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef erikh het volgende:
Als van Geel dat lukt wordt ie volgens mij bijna heilig verklaard door de ajax supporters.
Nee. Te onervaren als trainer, dat moeten we dus niet hebben. Bovendien gaat ie naar Milan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef Badabingea het volgende:
Marco van Basten
Is dat zeker?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. Te onervaren als trainer, dat moeten we dus niet hebben. Bovendien gaat ie naar Milan.
Marco blijft gewoon waar hij zit hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt mij logisch. Ancelotti gaat niet zo fantastisch de laatte tijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |