Hij mag best blijven maar alsjeblieft niet als hoofdcoach van Ajax 1quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:13 schreef marsu het volgende:
BLIND MOET BLIJVEN
Hooguit tot het einde van dit seizoenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:13 schreef marsu het volgende:
BLIND MOET BLIJVEN
Lolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef jna het volgende:
leuk dat zoeken op jaap stam en ajax:
http://www.hatchoo.nl/aex/![]()
Kom op losse kaart. Mag je wel bij mij staan, houd ik je handje wel vast.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Bananenman het volgende:
Ook naast het net gevist vanochtend, Ticketbox was weer lekker fucked up, om 9.55 begonnen ze al waardoor ik om 10u niks had
Maar goed dat komt via via wel in orde maar toch...
Daar hebben nou nooit last vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Bananenman het volgende:
Ook naast het net gevist vanochtend, Ticketbox was weer lekker fucked up, om 9.55 begonnen ze al waardoor ik om 10u niks had
Maar goed dat komt via via wel in orde maar toch...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef jna het volgende:
leuk dat zoeken op jaap stam en ajax:
http://www.hatchoo.nl/aex/![]()
Mensen zijn bang dat hetzelfde als vorig jaar gaat gebeuren en dan bedoel ik niet verliezen van ajax. En niet iedereen kan de gevraagde prijs voor een kaartje betalen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:26 schreef devv05 het volgende:
Mwah dat 'legioen' is gewoon niet zo goed en trouw als de media wil doen geloven, zelfs in een voor fnoord 'topjaar' zo blijkt maar weer.
Als je fan bent heb je er wat voor over lijkt mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mensen zijn bang dat hetzelfde als vorig jaar gaat gebeuren en dan bedoel ik niet verliezen van ajax. En niet iedereen kan de gevraagde prijs voor een kaartje betalen...
Heb je gelijk in. Toch zijn er mensen die het zich niet kunnen veroorloven...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als je fan bent heb je er wat voor over lijkt me
Feyenoord vangt probleemfan opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Toch zijn er mensen die het zich niet kunnen veroorloven...
arbeidersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de prijzen bij psv en Ajax zijn waarschijnlijk nog hoger dus jullie zijn niet de enige die daaronder leiden..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb liever dat je aan de overkant komt zitten, veel gezelliger.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef Bananenman het volgende:
Maar ik koop wel een kaart voor een thuisvak joh. Vakkie W, gezellig
Tja maar Ajax - Feyenoord was ook niet uitverkochtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Vanuit de thuisploeg niet, is nog steeds niet uitverkocht
blijkbaar zijn ze toch niet zo zeker van hun zaak
kwestie van tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn we alweer kampioen?
Perez dit seizoen nog niet dus.......quote:Transfer spelmaker Perez naar Ajax is rond
31/1/2006 17:10
Kenneth Perez heeft zich voor drie seizoenen verbonden aan Ajax. De Deense spelmaker zal komende zomer de overstap naar Amsterdam maken. Hij is na Jaap Stam de tweede ervaren speler die volgend seizoen de gelederen komt versterken.
Over de transfersom zijn nog geen mededelingen gedaan. Perez had bij zijn huidige club AZ nog een contract tot medio 2007. De clubs zijn er uit, maar moeten nog een aantal details regelen.
De transfer van Perez is in zoverre opmerkelijk dat AZ een paar maanden geleden nog had aangegeven geen spelers aan Ajax te willen verkopen. De Amsterdammers waren toen nadrukkelijk in de markt voor Ron Vlaar. AZ beklaagde zich over de rol van technisch directeur Martin van Geel die afgelopen zomer de overstap van Alkmaar naar de Arena maakte en sindsdien naar de gunsten van spelers van zijn oude club hengelde.
Perez maakt het seizoen dus af bij AZ. Bij die club is hij bezig aan zijn zevende seizoen. Daarvoor kwam hij tweeëneenhalf jaar uit voor MVV. De middenvelder speelde precies 200 competitiewedstrijden in Nederland, waarin hij 66 doelpunten maakte.
Dit seizoen is toch al verloren, enige reden zou de playoffs kunnen zijn maar ik vrees dat we die 2deplek dan ook niet halen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef devv05 het volgende:
Jammer, dan weet ik niet hoe we de rest van dit seizoen nog door moeten komen.
Jammer, had hem graag nu al zien komen.quote:Overgang Perez naar Ajax per 1 juli 2006
Amsterdam, 31 januari 2006
Ajax heeft een akkoord bereikt met Kenneth Perez over een overgang naar de Amsterdamse club. Het contract gaat in per 1 juli aanstaande en heeft een looptijd van drie jaar. Ajax en AZ hebben op hoofdlijnen overeenstemming bereikt, maar moeten nog enkele contractuele details uitwerken.
Kenneth Perez (29-08-1974) speelde tot op heden 200 eredivisiewedstrijden en scoorde 66 doelpunten in dienst van MVV en AZ.
quote:Owusu Abeyie aan de slag in Rusland
31/1/2006 17:12
Quincy Owusu Abeyie wordt de eerste Nederlandse speler in de Russische competitie. De aanvaller van Arsenal gaat aan de slag bij Spartak Moskou.
Het Russische Sport Express, een van de partners van VI, meldt dat de overgang zeker is. De Nederlandse spits tekent in Moskou een contract voor drie jaar met een optie voor nog twee jaar.
Owusu Abeyie zit vanaf 2002 bij Arsenal. Maar van een doorbraak is nog geen sprake. Op het WK onder 20 trad hij in schijnwerpers, maar de Amsterdammer kon die lijn niet doorzetten bij The Gunners. In totaal kwam hij slechts tot vijf competitiewedstrijden in actie.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ajax rond met AZ over Perez, echter AZ ontkent het, zojuist op het Radio1journaal
NU.nlquote:Perez had bij AZ nog een contract tot 2007, maar Ajax zou dat volgens de krant [NoordHollands Dagblad, -Roeni3] voor een bedrag van EUR 2,5 a 3,0 miljoen hebben afgekocht.
Dat zei ik ook al in het transfergeruchtentopic, maar daar kreeg ik als antwoord op:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:44 schreef erikh het volgende:
Volgens ajax.nl zijn er nog enkele details die tussen AZ en Ajax moeten worden uitgewerkt dus daar zal Az waarschijnlijk op doelen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Net bij het Radio1Journaal was Marcel Brands (?) de nieuwe TD van AZ aan de telefoon en die zei dat er nog helemaal geen akkoord was.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
Had hem liever per direct zien komen, nu speelt hij volgend seizoen op zijn hoogst UEFA Cup.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:38 schreef Roeni3 het volgende:
Met het team van volgend jaar (waar natuurlijk nog wat meer nieuwe spelers bij komen dan nu bekend is) zou het echt dood- en doodzonde zijn als je geen CL speelt. De spelers die we voor volgend jaar in huis halen kunnen dat niveau allemaal prima aan en hebben de kwaliteiten en techniek genoeg om de strijd met grote buitenlandse clubs aan te gaan.
Als we volgend jaar geen CL spelen, winnen we de UEFA Cup.
Met hem halen ook niet opeens CL.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
Had hem liever per direct zien komen, nu speelt hij volgend seizoen op zijn hoogst UEFA Cup.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:46 schreef F1Bas het volgende:
Zolang ze Perez niet als linksnbuiten gaan neerzetten ben ik blij met deze transfer.
Ik hoop echt zo dat Ajax nog een normale linksbuiten haalt. Maar ja, als ze dat doen, moet Perez op 10, en dan wordt Sneijder weer boos.quote:Sneijder gaat op '10' spelen
Pieter Hanson | 30-01-2006 21:00:37
Wed ¤15 gratis bij Unibet
Technisch directeur Martin van Geel heeft Wesley Sneijder voor komend seizoen de Nummer 10-positie beloofd. Dit heeft de middenvelder gisteren verklaard in een interview met Radio 1.
Een volgend conflict lijkt dus op de loer te liggen in Amsterdam, aangezien Kenneth Perez hoogstwaarschijnlijk komend seizoen ook in de Arena zal spelen. De Deense international is eveneens een spelmaker.
Behoudens een concurrentiestrijd lijken een tweetal situaties mogelijk. Enerzijds dat Perez als hangende linksbuiten gaat spelen, anderzijds dat Wesley Sneijder vertrekt. Volgens Italiaanse media heeft AC MIlan belangstelling voor de middenvelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |