Neuh valt me gewoon opquote:
Rachelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
But if you want to know
How I really feel
Get the cameras rollin'
Get the action goin'
Baby you know
My love for you is real
So take me where you want to
Me and my heart you steal
(More, more, more)
how do you like it, how do you like it![]()
dat wordt op volle sterkte op de boxenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lekker dan.
Hond pleurt over kabel van mn koptelefoon en nou doet mn rechterspeaker t niet meer..
AAARGH!
Nou dan krijg k me toch een scheldpartijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat wordt op volle sterkte op de boxen
ik heb koppijn, ga maar weer plat![]()
breng dat beest toch naar de chineesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lekker dan.
Hond pleurt over kabel van mn koptelefoon en nou doet mn rechterspeaker t niet meer..
AAARGH!
En dat maakt je dan natuurlijk weer aantrekkelijker en levendiger?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:14 schreef Dave het volgende:
Ach, tegen die tijd heb je vast ook veel geld.
Ik ga deze ochtend bellen. En dan krijg ik een afspraak met hun fin adviseur aangezien ze wel willen weten of ik 't uberhaubt aan kan en zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:15 schreef Dave het volgende:
En in ieder geval een leuk stadsappartement. Of heb ik iets gemist, en gaat het niet door?
Maar die pak jij natuurlijk in met je charmes, dus dat klinkt als kat in 't bakkie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga deze ochtend bellen. En dan krijg ik een afspraak met hun fin adviseur aangezien ze wel willen weten of ik 't uberhaubt aan kan en zo.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:50 schreef Dave het volgende:
Hey meneer de berdrijfskundestudent.
Weinig aan de studie toegekomen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:53 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
nou nou nou, niet overdrijven he...weet niet of ik die titel afgelopen periode heb verdiend![]()
Mwah wel een beetje maar lang niet genoeg zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:01 schreef Dave het volgende:
Totaal niet aan de studie toegekomen dus..
thnx, tot straxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:17 schreef Dave het volgende:
Sterkte.
Nog geen cadeautjes en een ma die me vroeg wakker maakte om er dan 2 zinnen uit te kramen en weer door te gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:23 schreef Waxxer het volgende:
CDP!!Gefeliciteerd!!
Volwassene!!!! HEY!!!!
![]()
Heb je alcadeautjes
en een feeststemming??!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog geen cadeautjes en een ma die me vroeg wakker maakte om er dan 2 zinnen uit te kramen en weer door te gaan
Hoor je me klagen danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]liefde
is dan ook het grootste geschenk dat iemand kan krijgen.
Nou, ik proef toch wel een soort van... wrok... in jouw bewoordingen.quote:
Mn slaap is heiligquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik proef toch wel een soort van... wrok... in jouw bewoordingen.
Maar je bent gewekt en gefeliciteerd!
Nee, netjes bedankt..gewacht of er meer kwam en toen weer gaan slapenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voor deze ene dag...
Je werd toch niet boos?!![]()
Ze moest t lef eens hebben!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef petre86 het volgende:
18 jarigen zijn lief, die moet je sparen.. tot yvonne ze heeft gehad
Sommige mensen werken....quote:
Vanaaf wel cadeautjes?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog geen cadeautjes en een ma die me vroeg wakker maakte om er dan 2 zinnen uit te kramen en weer door te gaan
Ik heb totaal geen idee. Ga uit eten met 2 vriendinnetjes en goeie vriend .quote:
Geen werkquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef Sunjammer het volgende:
Gewoon terugroepen.
Sluit FoK dan afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
hoop dat ik het voor half 10 afkrijg anders mis ik die ziekenhuisserie
kan het eeeeeeecht niet meer aan ben net op de helft ofzo ..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sluit FoK dan afVoor de zekerheid.
en blijkbaar toch genoeg tijd om je avatar aan te passenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kan het eeeeeeecht niet meer aan ben net op de helft ofzo ..
:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef davidov het volgende:
[..]
en blijkbaar toch genoeg tijd om je avatar aan te passen
Wat heb je gedroomd dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dankjeeee
Ik had vannacht over Veronica gedroomd!
Dat ze dr hond kwijt was en dat ik moest helpen zoeken..quote:
Dankjeweeelquote:
Sounds like a plan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:04 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* dansschool op de voicemail, of ik een uur eerder kan komen... les geven aan iemand van het demoteam.Ik heb geen ziiihiiihiiiiin om les te geven! Ik ben slecht in lesgeven, ik wil lui op de bank eten en carnivale afkijken. Bleeeechhh.
Ik kan natuurlijk doen alsof ik m;'n voicemails nog niet afgeluisterd heb.
Dat ik dar dan nietsvermoedend binnenwandel "heeeeeey bruce" en dat ze dan zeggen "Moest jij geen les geven?". "Wie? Ik? Nu? Nee, hoezo?"quote:
Kun je dat echt met een stalen gezicht veinzen? "Huh, hoezo?"?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik dar dan nietsvermoedend binnenwandel "heeeeeey bruce" en dat ze dan zeggen "Moest jij geen les geven?". "Wie? Ik? Nu? Nee, hoezo?"
Hmmz..... ja, want dan is m'n gezicht gewoon blauw van de kou dus dat rekt niet meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je dat echt met een stalen gezicht veinzen? "Huh, hoezo?"?
Juist ja, dat droom ik gelukkig nooitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat ze dr hond kwijt was en dat ik moest helpen zoeken..
Ik had zo'n stoere Weevil motor en onderweg kwamen we The Nanny tegen enzo..HEEL raar
Misschien is de bezorger wel een cadeautje!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Domino's komt zo de pizza's brengen
Ik denk t niet. en dat zou dan de eerste en enige van de dag zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef tech het volgende:
[..]
Misschien is de bezorger wel een cadeautje!
Misschien ook niet
Nope..ik mag een goedkoop mobieltje uitzoeken en 15¤ van oma.quote:
Buikspieren...quote:
Kep geen ideequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
Elijah ging volgens mij de lucht in op een karretje dat in de fik stond.
Charmant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*burp*
Teeering zo'n shoarma panpizza vult.
Ook lekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gewoon een pizza new york style, met honingmosterdsaus en augurkjes en ham
Honingmosterd is wel je favo geloof ik,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gewoon een pizza new york style, met honingmosterdsaus en augurkjes en ham
had ik gisterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Weemz het volgende:
Ik had gewoon boerenkool. Met worst en spekjes.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wat ben jij stil en rustig na dat weekend uitlogeren
nog aan het bijkomen![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Honingmosterd is wel je favo geloof ik,
wellicht kan je die straks gewoon in horeca verpakking bij de B & J gaan halen![]()
Maar vind je dan ruccola lekker op een pizzaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]en de geitenkaas, ruccola en walnoten dan ook
1960 .... hmmzquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:08 schreef purmernoord het volgende:
ehm excuus parfum... 18 pas... jee ben jaloers
Nee op een bagel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar vind je dan ruccola lekker op een pizza![]()
dat spul is best te knagen, maar toch niet op een pizza??
Haha, "uit die tijd" jeeee nou voel ik me wel ineens oud...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1960 .... hmmz
Excuus parfum.. is dat een uitdrukking uit die tijd?
Ga ik verder met de chocomel van gister.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ga verder met de fles wijn van gisteren.
Zal ik eens mn vuist in je keel steken en je fatsoenlijk leren kotsen, heee!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vreet ook niks hoo
Eten net voor sporten doet angel kotsen
Zal ik je ff uit de droom helpen? Ik heb geen kokhalsreflex als je iets in m'n keel steektquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zal ik eens mn vuist in je keel steken en je fatsoenlijk leren kotsen, heee!![]()
![]()
Kotsfeestje doen?!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik je ff uit de droom helpen? Ik heb geen kokhalsreflex als je iets in m'n keel steekt
Ja en wij dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:52 schreef Jerruh het volgende:
nog een twee uur en ik ga richting londen.
Kan k mee?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef Jerruh het volgende:
gefeliciteerd CDP!!!!
*tussen het pakken van koffer door*
kofferspakken...schoolwerk...quote:
oeh flashback naar mijn afgelopen 4 verjaardagen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De een is druk, de ander moe, de ander heeft een zusje om op te passen, de ander woont te ver weg, de ander moet leren en de ander heeft belangrijkere plannen
Ah..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
oeh flashback naar mijn afgelopen 4 verjaardagen!
Ik wens al mijn verjaardag zo te vierenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
oeh flashback naar mijn afgelopen 4 verjaardagen!
nee hij is geen 13 gewordenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh is hij ouder dan ik hem geschat had
Volgens mij haal je nu CDP en TRS door elkaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh is hij ouder dan ik hem geschat had
Mja preciesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:54 schreef Markie-Mark het volgende:
TRWATTE
Nee ik kom en ik ga ik kom en ik gaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Jij hangt hier ook al weer een tijdje rond J-D
Letterlijk niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou het kan nog net, feli CDP!
Dat je maar een grote jongen mag worden.
figuurlijk dan.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, per ongeluk gedownload via pandora.com:
Sacha Baron Cohen - I like to move it (from Madagascar).mp3
*dein*.
Express gedownloadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, per ongeluk gedownload via pandora.com:
Sacha Baron Cohen - I like to move it (from Madagascar).mp3
*dein*.
Veel plezier en reis niet teveel met de metro.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:29 schreef Jerruh het volgende:
liefe heaumeaux, ik ga naar londen, shoppen, leuke gebouwtjes bezoeken en stoer zijn!
see ya again on saturday
we hebben al metrokaartjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Veel plezier en reis niet teveel met de metro.
Njoy Jerruhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:29 schreef Jerruh het volgende:
liefe heaumeaux, ik ga naar londen, shoppen, leuke gebouwtjes bezoeken en stoer zijn!
see ya again on saturday
break-a-legquote:
Het kan altijd groter.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent toch al groot zat?
Sweet Dreams Vlarpquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Vlarp het volgende:
Mensen.. ik ga naar bed![]()
En Jerre! Have fun!
Plaatje posten dan? Ik zie nog geen grote salami hangen onder dat kleine lichaampje!quote:
Serieus tyfuskoter. Als je nou niet eens die aandachttrekkende teringbek van je dichttimmert of snel optieft terug naar je pp2g of je sugababes.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Plaatje posten dan? Ik zie nog geen grote salami hangen onder dat kleine lichaampje!
Ik moet je nageven, dat is nou volwassen taal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Serieus tyfuskoter. Als je nou niet eens die aandachttrekkende teringbek van je dichttimmert of snel optft terug naar je pp2g of je sugababes.
Het moet toch ondertussen wel in dat blonde rotkoppie van je zijn doorgedrongen dat ik je commentaar niet op prijs stel en dat je er weinig mee bereikt behalve de occasional irritatie?
Ga lekker je chinees afrukken met een pincet als je m uberhaupt vinden kan of ga lekker met papa of mama's geld kleertjes kopen waarvan jij denkt dat je daardoor je imago opvijzelt en i.d. smaak valt bij bepaalde mensen.
Opzich welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet je nageven, dat is nou volwassen taal.
Ik zal alleen dat dichtimmeren voor eigen rekening willen nemen.quote:
ja pciesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal alleen dat dichtimmeren voor eigen rekening willen nemen.
Zolang er duidelijke foto documentatie van komt, zeg ik:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal alleen dat dichtimmeren voor eigen rekening willen nemen.
Een echte docusoap?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zolang er duidelijke foto documentatie van komt, zeg ik:
Graag!
En om ook nog eens ervoor te zorgen dat er eindelijk iemand een verlangen van je inlost:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Plaatje posten dan? Ik zie nog geen grote salami hangen onder dat kleine lichaampje!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En om ook nog eens ervoor te zorgen dat er eindelijk iemand een verlangen van je inlost:
Ga je nu weer terug naar PUB afwachtend tot je weer een ban krijgt?
1536 * 1152 pixels grootquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En om ook nog eens ervoor te zorgen dat er eindelijk iemand een verlangen van je inlost:
Ga je nu weer terug naar PUB afwachtend tot je weer een ban krijgt?
Met Paint Shop Pro valt van alles een salami te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
1536 * 1152 pixels groot
Misschien kan hij het z'n chineesje aanleren?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met Paint Shop Pro valt van alles een salami te maken.
maar het spreekwoord is toch ook niet voor nietsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien kan hij het z'n chineesje aanleren?
Gaat ie quotenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
1536 * 1152 pixels groot
Ik ben nou eenmaal voor vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ie quotenkan ik 't alsnog zien
hoe oud ben jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ie quotenkan ik 't alsnog zien
Ik ga douchen. Schiet eens op.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef Just-Dennis het volgende:
Pfiew
27 aangezien ik van 1978 benquote:
Ga je op je rug liggen over 5 minuten of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga douchen. Schiet eens op.
Over 5 minuten m'n rug hoor!![]()
Zolang jouw mening daardoor maar niet word aangetast, betwijfeld of aangevallen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal voor vrijheid van meningsuiting.
Hij's minder harig dan die geit van jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:57 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
oh zo oud![]()
nou doe je rug dan maar alleen![]()
Oh nou weet jequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's minder harig dan die geit van je
Het ligt een beetje krap in de douche en ik heb geen zin het ligbad vol te latren lopenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga je op je rug liggen over 5 minuten of bedoel je iets anders?
Als mensen maar genoeg met goede argumenten komen, kan ik een andere mening zo aannemen hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zolang jouw mening daardoor maar niet word aangetast, betwijfeld of aangevallen.![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oh nou weet je
blijf lekker thuis joh als de geitjes geboren zijn
Een man naar m'n hart.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als mensen maar genoeg met goede argumenten komen, kan ik een andere mening zo aannemen hoor.
Waren er maar meer zo en zagen ze niet alleen hun eigen mening/smaak als de waarheid.quote:
Er is meer nodig dan dat. Plaatjes pluk ik zo van t net af.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef Adelante het volgende:
nou plaatje van SAJ nog en CDPs verjaardag loop toch nog goed af
Als dar zo zou zijn, zou het nog gezellig kunnen worden in de SoHo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waren er maar meer zo en zagen ze niet alleen hun eigen mening/smaak als de waarheid.
Ik heb een plaatjesverbod opgelegd gekregen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef Adelante het volgende:
nou plaatje van SAJ nog en CDPs verjaardag loop toch nog goed af
plaatjes van SAJ staan niet op i-net, die circuleren ondergrondsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is meer nodig dan dat. Plaatjes pluk ik zo van t net af.
Stel je voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als dar zo zou zijn, zou het nog gezellig kunnen worden in de SoHo.
gelukkig volg jij altijd braaf bevelen op!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb een plaatjesverbod opgelegd gekregen.
dat gold toch maar tot elf uurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet van mij hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is toch al bezet dus sowieso oninteressant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
plaatjes van SAJ staan niet op i-net, die circuleren ondergronds![]()
Waardoor ik van mijn vaste plek gewoon naar de bar kan lopen zonder dat die horizonvervuilers voor m'n tafel staan te hangen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stel je voor.
Al die 17 jarige half-vrouwlijkende pubertjes met hun kopieergedrag en handtasjes die dan zonder hun hele nichtenposse de 2e verdieping niet meer vervuilen.
Da's relatief!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is toch al bezet dus sowieso oninteressant.
Ik blijf erbij dat mooie mensen of ze bezet zijn of niet altijd boeiend blijven. Tenminste dat is mijn mening tegenwoordig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is toch al bezet dus sowieso oninteressant.
Boeiend is iets anders dan interessant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat mooie mensen of ze bezet zijn of niet altijd boeiend blijven. Tenminste dat is mijn mening tegenwoordig.
En waar ook de Exit geen afhaal-chinees meer is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waardoor ik van mijn vaste plek gewoon naar de bar kan lopen zonder dat die horizonvervuilers voor m'n tafel staan te hangen.
Wat een mooie wereld.
Jij zal je tijd iig niet verspillen aan mensen waar je nooit van je niks mee kan beginnen, maar richt je vel meer op het zogemaamde vriendjesmateriaal? Klinkt me bekend in de oren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boeiend is iets anders dan interessant.
Je kan mij boeien maar volstrekt oninteressant zijn voor eventuele interesse.
Bezette mannen =
Ik ben daar geloof ik één keer binnengeweerst. Je hoort het al, ik ben geen goede scenebezoeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En waar ook de Exit geen afhaal-chinees meer is.
Het is meer:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij zal je tijd iig niet verspillen aan mensen waar je nooit van je niks mee kan beginnen, maar richt je vel meer op het zogemaamde vriendjesmateriaal? Klinkt me bekend in de oren.![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben daar geloof ik één keer binnengeweerst. Je hoort het al, ik ben geen goede scenebezoeker.
Nee precies, daar heb je meer dan gelijk in. Dan kan het je iig ook niet aangerekend worden dat je vriendjes afpakt en dat is iig iets wat in je voordeel werkt, ik zie dat tegenwoordig veel te weinig. En het vreemdgaan is ook niet vreemd bij de homo's en als ik ergens een teringhekel aan hebt is het vreemdgaan dan wel het liegen er omheen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is meer:
Bezette mannen zijn off limit.
Meestal is het idd verspilde tijd of als hij wel interesse in je toont/avances maakt is hij schijnbaar niet mans genoeg om eerst zn relatie uit te maken of issie een notoire vreemdganger.
Ik richt me nergens op, maar als ik iets spot..
Tja, wat is goed in de markt liggen vraag ik me dan af? Mensen die je eigenlijk in bed willen hebben? Daar heb je na verloop van tijd ook wel genoeg van lijkt me.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Laatste keer was november voor afgelopen zaterdag. Het is af en toe leuk om even de batterij op te laden en te weten dat je tenminste bij een aantal mensen nog goed i/d markt ligt.
Vriendjes afpakken. Als je daar op uit bent, ben je voor mij al afgeschreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee precies, daar heb je meer dan gelijk in. Dan kan het je iig ook niet aangerekend worden dat je vriendjes afpakt en dat is iig iets wat in je voordeel werkt, ik zie dat tegenwoordig veel te weinig. En het vreemdgaan is ook niet vreemd bij de homo's en als ik ergens een teringhekel aan hebt is het vreemdgaan dan wel het liegen er omheen.
Goed i/d markt liggen betekent in deze context:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tja, wat is goed in de markt liggen vraag ik me dan af? Mensen die je eigenlijk in bed willen hebben? Daar heb je na verloop van tijd ook wel genoeg van lijkt me.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
vriendjes afpakken is zóóó 2005not done
Mooie mensen jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat mooie mensen of ze bezet zijn of niet altijd boeiend blijven. Tenminste dat is mijn mening tegenwoordig.
Nee. Als ze zich maar normaal gedraagt en niet denkt zich te moeten aanpassen om i/d smaak te vallen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
is het trouwens raar of whatever om een hetro vriendin mee te nemen naar een gayclub? vriendin wil graag een keertje mee
Toch zie ik maar al te vaak det men het wel probeert onder het mom: i"k mag het toch wel proberen, die ander moet maar sterk zijn". Als ik het zou menrken dat iemand dat bij m'n vent zou flinkken dat is die persoon zijn leven niet zeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendjes afpakken. Als je daar op uit bent, ben je voor mij al afgeschreven.
Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet.
Vreemdgaan betekent dat je of niet genoeg interesse hebt voor je vriendje of die niet wil vasthouden.
volgens mij zijn de meeste vrouwen in een gayclub hetero en met hun gay-vriendje mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
is het trouwens raar of whatever om een hetro vriendin mee te nemen naar een gayclub? vriendin wil graag een keertje mee
Je valt dus over het algemeen meer op ouder, dan val je idd voor je 18e al snel af. Ach dat kan nu alleen maar beter gaat moet je maar denken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed i/d markt liggen betekent in deze context:
Dat niet elke jongen/man met homosexuele gevoelens je onaantrekkelijk vind of afkeurt vanwege je leeftijd en dat er nog genoeg leuke jongens zijn die wel degelijk interesse hebben.
Ik ben van mening dat je vriend dan fout zit, niet de andere jongen. Tenzij ie een bekende van je is. Maar voor de rest... je vriend is dan degene met de relatie en de verplichtigen. De ander mag het proberen, vrij landquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch zie ik maar al te vaak det men het wel probeert onder het mom: i"k mag het toch wel proberen, die ander moet maar sterk zijn". Als ik het zou menrken dat iemand dat bij m'n vent zou flinkken dat is die persoon zijn leven niet zeker.
Aantrekkingskracht is er nou eenmaal. Of je daar iets mee doet is een bewuste keuze.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch zie ik maar al te vaak det men het wel probeert onder het mom: i"k mag het toch wel proberen, die ander moet maar sterk zijn". Als ik het zou menrken dat iemand dat bij m'n vent zou flinkken dat is die persoon zijn leven niet zeker.
Ik kan in hele extreme gevallen dat er wel eens een ongeluk zou kunnen gebeuren, maar dan nog wil dat niet zeggen dat het allemaal goed te praten is.
Uiteraard, ik wil voornamelijk avondenlang met ze kunnen praten over meer dingen dan alleen kleding en de nieuwe cd van Madonna.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie mensen ja![]()
![]()
maar dan wel mooie mensen met ook nog enigszins inhoud graag
Als die andere jongen weet dat diegene bezet is?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je vriend dan fout zit, niet de andere jongen. Tenzij ie een bekende van je is. Maar voor de rest... je vriend is dan degene met de relatie en de verplichtigen. De ander mag het proberen, vrij land
Ik val op ouder omdat mijn leeftijd en jonger gewoon niet kan communiceren op een niveau wat ik prettig vind.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je valt dus over het algemeen meer op ouder, dan val je idd voor je 18e al snel af. Ach dat kan nu alleen maar beter gaat moet je maar denken.
eenschquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je vriend dan fout zit, niet de andere jongen. Tenzij ie een bekende van je is. Maar voor de rest... je vriend is dan degene met de relatie en de verplichtigen. De ander mag het proberen, vrij land
Neuh. Vind ik niet. Als de vrije jongen het probeert en de bezette jongen zegt "Nee dnak u, ik heb een vriend" dan moet de vrije jongen gewoon ophouden. Ik durf best met een bezette jongen te flirten. Tenzij het een vriend van een bekende is, dan vind ik 't not done, maar verder? Pfff. Als ie hapt is die relatie gewoon niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als die andere jongen weet dat diegene bezet is?
Dan zijn ze beiden fout.
En kapsels en diesel-broeken of waarom Beyonce zo lang stil isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wil voornamelijk avondenlang met ze kunnen praten over meer dingen dan alleen kleding en de nieuwe cd van Madonna.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Vind ik niet. Als de vrije jongen het probeert en de bezette jongen zegt "Nee dnak u, ik heb een vriend" dan moet de vrije jongen gewoon ophouden. Ik durf best met een bezette jongen te flirten. Tenzij het een vriend van een bekende is, dan vind ik 't not done, maar verder? Pfff. Als ie hapt is die relatie gewoon niet sterk genoeg.
en zo pak je de één na de anderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Vind ik niet. Als de vrije jongen het probeert en de bezette jongen zegt "Nee dnak u, ik heb een vriend" dan moet de vrije jongen gewoon ophouden. Ik durf best met een bezette jongen te flirten. Tenzij het een vriend van een bekende is, dan vind ik 't not done, maar verder? Pfff. Als ie hapt is die relatie gewoon niet sterk genoeg.
Beyonce moet sowieso dr giechel-roze muil dichthouden met dr sjekonit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En kapsels en diesel-broeken of waarom Beyonce zo lang stil is
True, true ik zou het natuurlijk m'n vent ook zwaar aanreken en dat zal zeker resulteren in een breuk. De gouden regel blijft echter dat je met je poten van andermans vent/wijf afblijft.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik pak niet de een na de ander.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
en zo pak je de één na de ander![]()
In een relatie mag je wat mij betreft best zeggen dat een ander leuk/knap/lekker is. Daar is niks mis mee. Alleen als je zoiemand boven je eigen relatie gaat kiezen, maak het dan uit en ga met die andere verder en ga niet het eerst 'proberen'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht is er nou eenmaal. Of je daar iets mee doet is een bewuste keuze.
Ik wil soms nog wel eens flirten, maar zodra er ook maar iets qua versieren/lichamelijkheid aan te pas komt en ik weet dat diegene bezet is, is het over.
De smoes "moet je je vriendje maar beter id gaten" is zware bullshit en is iemand anders de schuld geven van jouw vuile streek.
Je hoort niet aan een bezet iemand te zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik pak niet de een na de ander.
Maar als ik iemand echt leuk vind, en hij heeft een vriend, die ik niet ken .... dan mag ik toch best proberen? proberen kan geen kwaad vind ik. Weten wanneer je moet ophouden is dan wel noodzaak.
Ook mee eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In een relatie mag je wat mij betreft best zeggen dat een ander leuk/knap/lekker is. Daar is niks mis mee. Alleen als je zoiemand boven je eigen relatie gaat kiezen, maak het dan uit en ga met die andere verder en ga niet het eerst 'proberen'.
Kom je hier vaker trouwens?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er flirten zoveel mensen met me.
Exactly my point.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In een relatie mag je wat mij betreft best zeggen dat een ander leuk/knap/lekker is. Daar is niks mis mee. Alleen als je zoiemand boven je eigen relatie gaat kiezen, maak het dan uit en ga met die andere verder en ga niet het eerst 'proberen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |