Neuh valt me gewoon opquote:
Rachelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
But if you want to know
How I really feel
Get the cameras rollin'
Get the action goin'
Baby you know
My love for you is real
So take me where you want to
Me and my heart you steal
(More, more, more)
how do you like it, how do you like it![]()
dat wordt op volle sterkte op de boxenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lekker dan.
Hond pleurt over kabel van mn koptelefoon en nou doet mn rechterspeaker t niet meer..
AAARGH!
Nou dan krijg k me toch een scheldpartijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat wordt op volle sterkte op de boxen
ik heb koppijn, ga maar weer plat![]()
breng dat beest toch naar de chineesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lekker dan.
Hond pleurt over kabel van mn koptelefoon en nou doet mn rechterspeaker t niet meer..
AAARGH!
En dat maakt je dan natuurlijk weer aantrekkelijker en levendiger?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:14 schreef Dave het volgende:
Ach, tegen die tijd heb je vast ook veel geld.
Ik ga deze ochtend bellen. En dan krijg ik een afspraak met hun fin adviseur aangezien ze wel willen weten of ik 't uberhaubt aan kan en zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:15 schreef Dave het volgende:
En in ieder geval een leuk stadsappartement. Of heb ik iets gemist, en gaat het niet door?
Maar die pak jij natuurlijk in met je charmes, dus dat klinkt als kat in 't bakkie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga deze ochtend bellen. En dan krijg ik een afspraak met hun fin adviseur aangezien ze wel willen weten of ik 't uberhaubt aan kan en zo.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:50 schreef Dave het volgende:
Hey meneer de berdrijfskundestudent.
Weinig aan de studie toegekomen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:53 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
nou nou nou, niet overdrijven he...weet niet of ik die titel afgelopen periode heb verdiend![]()
Mwah wel een beetje maar lang niet genoeg zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:01 schreef Dave het volgende:
Totaal niet aan de studie toegekomen dus..
thnx, tot straxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:17 schreef Dave het volgende:
Sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |