Neuh valt me gewoon opquote:
Rachelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
But if you want to know
How I really feel
Get the cameras rollin'
Get the action goin'
Baby you know
My love for you is real
So take me where you want to
Me and my heart you steal
(More, more, more)
how do you like it, how do you like it![]()
dat wordt op volle sterkte op de boxenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lekker dan.
Hond pleurt over kabel van mn koptelefoon en nou doet mn rechterspeaker t niet meer..
AAARGH!
Nou dan krijg k me toch een scheldpartijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat wordt op volle sterkte op de boxen
ik heb koppijn, ga maar weer plat![]()
breng dat beest toch naar de chineesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lekker dan.
Hond pleurt over kabel van mn koptelefoon en nou doet mn rechterspeaker t niet meer..
AAARGH!
En dat maakt je dan natuurlijk weer aantrekkelijker en levendiger?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:14 schreef Dave het volgende:
Ach, tegen die tijd heb je vast ook veel geld.
Ik ga deze ochtend bellen. En dan krijg ik een afspraak met hun fin adviseur aangezien ze wel willen weten of ik 't uberhaubt aan kan en zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:15 schreef Dave het volgende:
En in ieder geval een leuk stadsappartement. Of heb ik iets gemist, en gaat het niet door?
Maar die pak jij natuurlijk in met je charmes, dus dat klinkt als kat in 't bakkie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga deze ochtend bellen. En dan krijg ik een afspraak met hun fin adviseur aangezien ze wel willen weten of ik 't uberhaubt aan kan en zo.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:50 schreef Dave het volgende:
Hey meneer de berdrijfskundestudent.
Weinig aan de studie toegekomen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:53 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
nou nou nou, niet overdrijven he...weet niet of ik die titel afgelopen periode heb verdiend![]()
Mwah wel een beetje maar lang niet genoeg zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:01 schreef Dave het volgende:
Totaal niet aan de studie toegekomen dus..
thnx, tot straxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:17 schreef Dave het volgende:
Sterkte.
Nog geen cadeautjes en een ma die me vroeg wakker maakte om er dan 2 zinnen uit te kramen en weer door te gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:23 schreef Waxxer het volgende:
CDP!!Gefeliciteerd!!
Volwassene!!!! HEY!!!!
![]()
Heb je alcadeautjes
en een feeststemming??!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog geen cadeautjes en een ma die me vroeg wakker maakte om er dan 2 zinnen uit te kramen en weer door te gaan
Hoor je me klagen danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]liefde
is dan ook het grootste geschenk dat iemand kan krijgen.
Nou, ik proef toch wel een soort van... wrok... in jouw bewoordingen.quote:
Mn slaap is heiligquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik proef toch wel een soort van... wrok... in jouw bewoordingen.
Maar je bent gewekt en gefeliciteerd!
Nee, netjes bedankt..gewacht of er meer kwam en toen weer gaan slapenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voor deze ene dag...
Je werd toch niet boos?!![]()
Ze moest t lef eens hebben!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef petre86 het volgende:
18 jarigen zijn lief, die moet je sparen.. tot yvonne ze heeft gehad
Sommige mensen werken....quote:
Vanaaf wel cadeautjes?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog geen cadeautjes en een ma die me vroeg wakker maakte om er dan 2 zinnen uit te kramen en weer door te gaan
Ik heb totaal geen idee. Ga uit eten met 2 vriendinnetjes en goeie vriend .quote:
Geen werkquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef Sunjammer het volgende:
Gewoon terugroepen.
Sluit FoK dan afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
hoop dat ik het voor half 10 afkrijg anders mis ik die ziekenhuisserie
kan het eeeeeeecht niet meer aan ben net op de helft ofzo ..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sluit FoK dan afVoor de zekerheid.
en blijkbaar toch genoeg tijd om je avatar aan te passenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kan het eeeeeeecht niet meer aan ben net op de helft ofzo ..
:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef davidov het volgende:
[..]
en blijkbaar toch genoeg tijd om je avatar aan te passen
Wat heb je gedroomd dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dankjeeee
Ik had vannacht over Veronica gedroomd!
Dat ze dr hond kwijt was en dat ik moest helpen zoeken..quote:
Dankjeweeelquote:
Sounds like a plan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:04 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* dansschool op de voicemail, of ik een uur eerder kan komen... les geven aan iemand van het demoteam.Ik heb geen ziiihiiihiiiiin om les te geven! Ik ben slecht in lesgeven, ik wil lui op de bank eten en carnivale afkijken. Bleeeechhh.
Ik kan natuurlijk doen alsof ik m;'n voicemails nog niet afgeluisterd heb.
Dat ik dar dan nietsvermoedend binnenwandel "heeeeeey bruce" en dat ze dan zeggen "Moest jij geen les geven?". "Wie? Ik? Nu? Nee, hoezo?"quote:
Kun je dat echt met een stalen gezicht veinzen? "Huh, hoezo?"?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik dar dan nietsvermoedend binnenwandel "heeeeeey bruce" en dat ze dan zeggen "Moest jij geen les geven?". "Wie? Ik? Nu? Nee, hoezo?"
Hmmz..... ja, want dan is m'n gezicht gewoon blauw van de kou dus dat rekt niet meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je dat echt met een stalen gezicht veinzen? "Huh, hoezo?"?
Juist ja, dat droom ik gelukkig nooitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat ze dr hond kwijt was en dat ik moest helpen zoeken..
Ik had zo'n stoere Weevil motor en onderweg kwamen we The Nanny tegen enzo..HEEL raar
Misschien is de bezorger wel een cadeautje!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Domino's komt zo de pizza's brengen
Ik denk t niet. en dat zou dan de eerste en enige van de dag zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef tech het volgende:
[..]
Misschien is de bezorger wel een cadeautje!
Misschien ook niet
Nope..ik mag een goedkoop mobieltje uitzoeken en 15¤ van oma.quote:
Buikspieren...quote:
Kep geen ideequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
Elijah ging volgens mij de lucht in op een karretje dat in de fik stond.
Charmant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*burp*
Teeering zo'n shoarma panpizza vult.
Ook lekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gewoon een pizza new york style, met honingmosterdsaus en augurkjes en ham
Honingmosterd is wel je favo geloof ik,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gewoon een pizza new york style, met honingmosterdsaus en augurkjes en ham
had ik gisterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Weemz het volgende:
Ik had gewoon boerenkool. Met worst en spekjes.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wat ben jij stil en rustig na dat weekend uitlogeren
nog aan het bijkomen![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Honingmosterd is wel je favo geloof ik,
wellicht kan je die straks gewoon in horeca verpakking bij de B & J gaan halen![]()
Maar vind je dan ruccola lekker op een pizzaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]en de geitenkaas, ruccola en walnoten dan ook
1960 .... hmmzquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:08 schreef purmernoord het volgende:
ehm excuus parfum... 18 pas... jee ben jaloers
Nee op een bagel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar vind je dan ruccola lekker op een pizza![]()
dat spul is best te knagen, maar toch niet op een pizza??
Haha, "uit die tijd" jeeee nou voel ik me wel ineens oud...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1960 .... hmmz
Excuus parfum.. is dat een uitdrukking uit die tijd?
Ga ik verder met de chocomel van gister.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ga verder met de fles wijn van gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |