Peu hou op ik stik bijnaquote:
Ik was op zoek naar een MOOIEquote:Op maandag 30 januari 2006 22:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Waarom laat je MIJ dan een OP maken?
Idd, zo'n gevoel had ik er ook bij jaquote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Peu hou op ik stik bijnaAlsof je gebasht wordt door een kinderboederijkonijntje
Had dan gezegd: Fwnk, LAMBAL geen OP maken!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een MOOIE
Waar had ik dat moeten zeggen dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Had dan gezegd: Fwnk, LAMBAL geen OP maken!
Fwnk, LAMBAL sterf!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Had dan gezegd: Fwnk, LAMBAL geen OP maken!
Ach, iets als TERING FWNK of GRAFPEU hadden genoeg geweestquote:Op maandag 30 januari 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wits niks leuks om mn tvp te verkappen
Weet ik veelquote:Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar had ik dat moeten zeggen dan?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wou eerst een Karwei punt doen.....
Al dat vlees past niet eens onder dat stuurquote:Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef Fwnk het volgende:
http://members.home.nl/f.schothorst/DSC05302.JPG
Stuur van de rover
Wat noem je me een lambal, bolle plof kikkerquote:
Ikeaquote:
Makkie, maar ik heb gewoon lange benenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al dat vlees past niet eens onder dat stuur![]()
dat zeg ikquote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar kom ik niet meer, afrit is te hoog.
BOERENKUTGAT - Vanochtend is op de N5373 ter hoogte van boernkutgat een ernstige aanrijding geweest. Het betreft een Alfa 155 en een Rover. Waarschijnlijk is het ongeluk veroorzaakt doordat de bestuurder van de 155 zat te flirten met de dame op de bijrijdersstoel van de Rover. De enige die het ongeluk heeft overleeft is de mattenset van de 155, deze weerd namelijk beschermd met een goede kwaliteit duct tape.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, iets als TERING FWNK of GRAFPEU hadden genoeg geweest
Ga in je eigen hoekje huilen manquote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat noem je me een lambal, bolle plof kikker
ik had echt het gevoel dat je al eens jarig geweest was in september ofzoquote:
*proest*quote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BOERENKUTGAT - Vanochtend is op de N5373 ter hoogte van boernkutgat een ernstige aanrijding geweest. Het betreft een Alfa 155 en een Rover. Waarschijnlijk is het ongeluk veroorzaakt doordat de bestuurder van de 155 zat te flirten met de dame op de bijrijdersstoel van de Rover. De enige die het ongeluk heeft overleeft is de mattenset van de 155, deze weerd namelijk beschermd met een goede kwaliteit duct tape.
Zoiets?
* Alfisti roept: "Ik heb hier geen kracht meer voor"quote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BOERENKUTGAT - Vanochtend is op de N5373 ter hoogte van boernkutgat een ernstige aanrijding geweest. Het betreft een Alfa 155 en een Rover. Waarschijnlijk is het ongeluk veroorzaakt doordat de bestuurder van de 155 zat te flirten met de dame op de bijrijdersstoel van de Rover. De enige die het ongeluk heeft overleeft is de mattenset van de 155, deze weerd namelijk beschermd met een goede kwaliteit duct tape.
Zoiets?
En zware botten zeker?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Makkie, maar ik heb gewoon lange benen![]()
hoe verzin je hetquote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoiets?
Als je wat gezegd had had ik dat niet gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij opent zomaar een nieuwe![]()
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 30 januari 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoiets?
Waarom zou ik huilen als ik ook om jou kan lachenquote:
ik weet het echt niet jongen, misschien moet je het nog eens vragenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef BoJo het volgende:
kan je nog steeds flits foto's opvragen? ik ben nl. van voren geflitst, wil die foto wel eigenlijk![]()
Is dit een verkapte "nodig me uit op MSN" poging?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als je wat gezegd had had ik dat niet gedaan
Alsof het mij verrot wat je doetquote:Op maandag 30 januari 2006 22:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom zou ik huilen als ik ook om jou kan lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |