Hehe, mooi om te lezen. Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik ben sinds de release van Merriweather Post Pavillion zeer benieuwd naar nieuw werk, vooral door de door jou genoemde vernieuwing die steeds te horen is. Gewoon een band die telkens iets nieuws probeert te brengen, i.p.v. het gebruik van een vaste formule waarmee ze sowieso succes zullen behalen.
Heb alvast naar Feels geluisterd en dat vond ik ook een goed album. Niet zo goed als Merriweather, maar ach. En ik had verwacht dat het moeilijk zou zijn om te beluisteren, maar integendeel.. En Banshee Beatquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef CatsInTheWell het volgende:
Ben benieuwd hoe de albums vóór Merriweather je gaan bevallen, want die zijn een categorie apart vergeleken met Merriweather.
Ja ach, Pitchfork. Die zijn sowieso niet altijd even goed te volgen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:47 schreef Arn0 het volgende:
Vaag trouwens dat Pitchfork dat album een 1.0 geeftIk dacht dat ze zo'n fanboys waren van AC.
[..]
Heb alvast naar Feels geluisterd en dat vond ik ook een goed album. Niet zo goed als Merriweather, maar ach. En ik had verwacht dat het moeilijk zou zijn om te beluisteren, maar integendeel.. En Banshee Beat![]()
Heb wel het gevoel dat ik nu net de twee meest toegankelijke albums al heb beluisterd
Mja, klopt, niet de meest handige discografie ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb al die nummers van AC in zo'n willekeurige volgorde zitten luisteren maarja, ze hebben dan ook echt superveel albums
What Would I Want, Sky? van die Fall Be Kind EP vind ik geweldig
En No More Runnin is zo mooi
Echt puur toeval dat ik gisternacht na 't uitgaan (ja, het was saaiquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:08 schreef Thijsssss het volgende:
Nu we het toch over Panda Bear hebben, om 7:25 PM Central Daylight Time (2:25 vannacht voor ons als ik het goed heb...) speelt hij live op 't Pitchfork Music Festival, dat via http://www.pitchforkmusicfestival.com/player.php live te volgen is. En in de tussentijd nog een heleboel andere leuke bandjes
Nieuw werk is prima, maar ook het oude werk is tof uiteraard. Ik zie dat je nog niet naar Panda Bear's debuutalbum hebt beluisterd: Echt een zonde want het klinkt erg goed. Er staan weer enkele pareltjes opquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik ben sinds de release van Merriweather Post Pavillion zeer benieuwd naar nieuw werk, vooral door de door jou genoemde vernieuwing die steeds te horen is. Gewoon een band die telkens iets nieuws probeert te brengen, i.p.v. het gebruik van een vaste formule waarmee ze sowieso succes zullen behalen.
De selftitled, uiteraardquote:Op maandag 19 juli 2010 00:24 schreef CatsInTheWell het volgende:
Bedoel je met 'debuutalbum' de selftitled of Young Prayer?
Je hebt toch wel over de omgekeerde versie van het album, hé?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:34 schreef CatsInTheWell het volgende:
Het album dat hij in 2005 met zijn vrouw Kría Brekkan (ex-zangers múm) maakte, vind ik nog altijd erg fijn).
En dit is een wel erg vage beschrijving van het album:quote:The yelping member of Animal Collective, Avey Tare aka Dave Portner, is coming out with a solo album called Down There on October 26 via AnCo's own Paw Tracks imprint. The nine-song record is his first totally solo affair and was recorded by AnCo member Josh Dibb aka Deakin.
According to a press release, Avey's "favorite animals are the otter and crocodile [and] the latter has played a big role in his newest record. " I guess that explains the swampy promo pic above and the album's cover, which you can view along with the album's tracklist after the jump:
Down There:
01 Laughing Hieroglyphic
02 3 Umbrellas
03 Oliver Twist
04 Glass Bottom Boat
05 Ghost of Books
06 Cemeteries
07 Heads Hammock
08 Heather in the Hospital
09 Lucky 1
Nu ja, ik ben iig benieuwd. Twee solo albums in een jaarquote:Down There is a world of nine new songs from Animal Collective's Avey Tare. His first official solo full length carries you through a murky world of sound, an alien death world of soul grooves that is both honest and otherworldly. Wait for sundown and turn it up loud. Take a ride on this haunted boat and let yourself be guided through deep sloshy rhythms, waterlogged bass, and moonlit breaks in the canopy that reveal a crisp crystalline pop buzz. Down There was recorded in the month of June by old friend Josh Dibb (Deakin) at the Good House, an old church in upstate New York, surrounded by The Great Swamp and visited regularly by monks, white widows, and groan toads
Dat doen ze nog steeds, Pitchfork heeft nu twee tracks op hun site die (naar verluidt) van OddSac zijn:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:07 schreef DO2 het volgende:
Goed nieuws,
zolang de heren niet vergeten zo nu en dan bij elkaar te komen om samen muziek te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |