Jongens ( m/v ), mag het weer gewoon on topic? Het bespreken van harde waren kun je doen op andere plekken, desnoods in de slowchat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:21 schreef Shark.Bait het volgende:
heee! het topic!!! Wat doe je?
Camera specifieke zaken (zoals het aankopen van spullen) gaarne ergens anders bespreken
Het kan ook de foutmelding zijn dat je je diafragma niet op de hoogste cijfertjes hebt staan geloof ik. Misschien per ongeluk aan een wieltje gedraaid?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil nu net een paar bloemen fotograferen.
Ik ben nog newbie, dus ik doe alles nog automatisch.
Maar... ik krijg dan FEE in het beeld, knipperend.
Hoe kan dit? Dit heb ik al meerdere malen gehad. Vaak als ik de camera ff uitzet en ik probeer het later opnieuwd, dan kan het wel.
Ik krijg hem dan gewoon niet meer scherpgesteld..
Dat is em idd, je moet je diafragma op het hoogte (meestal oranje) getal zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:52 schreef pea4fun het volgende:
Het kan ook de foutmelding zijn dat je je diafragma niet op de hoogste cijfertjes hebt staan geloof ik. Misschien per ongeluk aan een wieltje gedraaid?
hebben jullie het over een ouwe analoog ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is em idd, je moet je diafragma op het hoogte (meestal oranje) getal zetten.
iso waarde hoog zettenquote:
Je treft het wel en niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Mister.Ed het volgende:
Goed ff als newbie ook een vraag stellen. Met een beetje zonder nadenken heb ik een Canon 350D gekocht omdat ik dacht dat deze mooie foto's zou maken. Nu blijkt dat je dus een behoorlijke kenner moet zijn wil je met zo'n camera overweg kunnen.
Zijn er ergens in nederland workshops waar ze je leren omgaan met een digitale spiegel reflex camera zonder dat je giga ervaring in de fotographie moet hebben ?? Of zijn er met mede Fokkers een meeting op te zetten om de newbies een beetje op weg te helpen ???
Wat RonaldV zei, en om te beginnen alleen in de "P" stand fotograferen, dat scheelt een heleboel...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Mister.Ed het volgende:
Goed ff als newbie ook een vraag stellen. Met een beetje zonder nadenken heb ik een Canon 350D gekocht omdat ik dacht dat deze mooie foto's zou maken. Nu blijkt dat je dus een behoorlijke kenner moet zijn wil je met zo'n camera overweg kunnen.
Zijn er ergens in nederland workshops waar ze je leren omgaan met een digitale spiegel reflex camera zonder dat je giga ervaring in de fotographie moet hebben ?? Of zijn er met mede Fokkers een meeting op te zetten om de newbies een beetje op weg te helpen ???
Uhm, ik snap het eventjes niet. Het is dus een kwestie van gewoon accepteren? En het is wel degelijk een fout? Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef blackbully het volgende:
das dus een nikon.
heeft mijn D70 ook last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |