Ik kon keigoed rijden, ik moest het alleen tijdens het examen even aan iemand anders laten zien!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:31 schreef Robin__ het volgende:
Volgens mijn instructeur (:')) kan niemand rijden behalve hij, en ik als ik geslaagd ben. PUNT
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kon keigoed rijden, ik moest het alleen tijdens het examen even aan iemand anders laten zien!.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
Ja, goeie ouwe tijd!!
Jammer dat ik het gehaald heb, nutteloos ouwehoeren en doelloze rondjes rijden had toch best wat!
Bij mij wel. Toen ik de autoweg op kwam moest ik direct doorschakelen naar de 6.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Les ik ook in, maar bij mij heb zit er geen 6e versnelling![]()
nee, die 6 was op dat moment bedoelt voor de 100. Ik mocht daar niet harder.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:54 schreef Robin__ het volgende:
Welke snelheden schakel je dan ongeveer?
is die 6 dan bedoelt om 120/130 te rijden? en de 5 voor 100? (en de 4 voor 80, de 3 voor 50 en de 2 voor 30?)
Uh ja bij 80 staat die al in zn 5de. Maar ik les nog niet zo heel lang dus het sowiezo nog wennen.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef Robin__ het volgende:
Oke dus je rijd bij 80 ofzo al in zn 5? Best lastig opzich zo\'n keer extra schakelen.. als je vanaf een stoplicht (stilstaand) de snelweg opmoet is het soms best krap.. en als je dan nog een keer moet schakelen.. nouja ach, tis maar waar je aan went denk ik.
Ik heb dus nog niet op een snelweg gereden. Dus alleen op een 80km weg en op een autoweg waar je dus 100 mag.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:34 schreef veldmuis het volgende:
80 in z'n 5? Dat deed ik met rijles (ook een bak met 6 versnellingen) gewoon in z'n 4 hoor, 120 in z'n 5, en als je eenmaal 120 rijd, lekker door naar de 6.
Met 80 in z'n 5 heb je niet echt kracht om eventjes flink door te trappen, wat je met invoegen op de snelweg wel graag wil hebben. Een 80km weg is een ander verhaal, dan kan het ding wel naar z'n 5 in principe.
Nee, is niet in overleg gegaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:04 schreef Repeat het volgende:
spreken jullie niet in overleg een datum af voor het examen ofzo
mn instructeur zou toch echt niet moeten aankomen van dan en dan is de dag, klaar. Lijkt me wel dat ik dat mag bepalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |