abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34640964
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 03:16 schreef Esc het volgende:
waarom hoor ik die moslims nou niet als één van hun leiders de holocaust ontkent
Sinds wanneer hebben moslims een "leider". Heb ik iets gemist?
Allah Al Watan Al Malik
pi_34640988
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:16 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar jullie zijn zo makkelijk te provoceren. Iemand begint een gerucht dat ergens een koran in de plee is beland en de moslims beginnen rellen waarbij tientallen van hun eigen mensen omkomen...

Één woord: Achterlijk.
Hoezo is het achterlijk om daar boos op te reageren? Ergens boos op reageren is toch ook een vrijheid?
Allah Al Watan Al Malik
pi_34641265
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo is het achterlijk om daar boos op te reageren? Ergens boos op reageren is toch ook een vrijheid?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:39:36 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34641353
quote:

[..]

hangt er natuurlijk wel vanaf hoe die woedde wordt geuit. boycot, demonstraties, rechtzaken, prima.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34641457
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hangt er natuurlijk wel vanaf hoe die woedde wordt geuit. boycot, demonstraties, rechtzaken, prima.
Tuurlijk, ben ik geheel met je eens. Echter heethoofdelijkheid is ook iets menselijks.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34641569
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:30 schreef Meki het volgende:

[..]

een vlag is geen geloof
Mooi roep ik op tot een massale verbranding van die grone snotlappen met arabisch erop
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34641581
Mohammed Mouse:
pi_34641604
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:

[..]

de wet en de regels
Amerikaanse vlag verbranden is net zo illegaal als een beeltenis van een staatshoofd modificeren.
het mag dan wel niet tegen de sharia zijn maar het is nog steeds wetgeving in bepaalde meer ontwikkelde culturen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:14:04 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_34642092
quote:
Iets achterlijk vinden ook. Het is trouwens niet zozeer het boos worden als het openlijk agressief worden. Mensen die agressie tonen kunnen hun emoties niet beheersen, zeker als het gaat om zoiets onbetekenend als een spotprent in een ver land, en dat is behoorlijk achterlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34643012
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:36 schreef typtypo het volgende:
Dit is ook weer een bijkomende reden dat de islam HIER in europa maar verboden moet worden.

Geen moslims, geen lange tenen, geen boycots.
Dan moeten de moslimlanden hun olie-exporten naar niet-Islamitische landen ook maar opschorten.
pi_34643162
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maar dat in de rest van de wereld andere ideeen zijn over vrijheden heeft dienen zij dat dan ook te respecteren en niet hun verstikkende primitieve geloofsideeen aan ons opdringen.
Het zijn en blijven achterlijken daar in de zandbakken.
Zandbakken

pi_34643267
Wat laf om te zwichten voor het lange tenen gedrag van deze Arabische landen.

We zijn duidelijk nog heel ver verwijderd van een moderne islam als dit soort dingen al leiden tot boycotten .
pi_34643381
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:32 schreef SCH het volgende:

[..]

De persvrijheid moet niet een ding op zich worden - ik vind dat er nu veel te vaak een beroep op wordt gedaan onder verkeerde voorwendselen. Je moet er aanspraak op doen als je iets wilt publiceren omdat je het moet publiceren maar niet uit een soort dwangmatigheid om de persvrijheid an sich te testen.
Dat dit uit jouw mond komt.
Ik dacht dat ik alles gehad had met jou.

Jouw schrijfsels beginnen mij te irriteren en ik zeg dat je moet ophouden met provoceren.
Jij bent dwangmatig de persvrijheid aan het testen en moet dus deaud. Lekker even de vrijheid van meningsuiting om zeep helpen dus.

Als de islam het hier overneemt ben jij namelijk een van de eerste die afgevoerd wordt.
Dhimmi homeaux zijn nou eenmaal het laagste soort die in de moslimwereld voorkomen, nog lager dan vrouwen.
Maar zul jij zeggen ik heb jullie nog verdedigd.

[ Bericht 1% gewijzigd door typtypo op 31-01-2006 12:13:15 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_34643393
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:57 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Zandbakken
Dubai is verder wel degelijk een enorme zandbak hoor Verder kun je daar prima een paar dagen doorbrengen. Alhoewel je als toerist in de VAE waarschijnlijk weinig met Arabieren te maken zal hebben.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34643401
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:14 schreef speknek het volgende:

[..]

Iets achterlijk vinden ook. Het is trouwens niet zozeer het boos worden als het openlijk agressief worden. Mensen die agressie tonen kunnen hun emoties niet beheersen, zeker als het gaat om zoiets onbetekenend als een spotprent in een ver land, en dat is behoorlijk achterlijk.
Onbetekenend is weer zo subjectief als wat. Bovendien is de reactie misschien achterlijk, maar wel menselijk. Of wil je zeggen dat het niet kunnen beheersen van emoties iets islamitisch is?
Allah Al Watan Al Malik
pi_34643428
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:05 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Dubai is verder wel degelijk een enorme zandbak hoor Verder kun je daar prima een paar dagen doorbrengen. Alhoewel je als toerist in de VAE waarschijnlijk weinig met Arabieren te maken zal hebben.
Dat zal vies tegen vallen. Dubai is een zandbak, maar kennelijk kunnen zandbakken zeer mooi zijn. Ik zou wel trots zijn als ik zo'n zandbak had iig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34643478
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:05 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ik heb Arabieren in die zandbakken van dichtbij mogen bewonderen.
pi_34643494
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:51 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Dan moeten de moslimlanden hun olie-exporten naar niet-Islamitische landen ook maar opschorten.
En hun bevolking gaan ze met wat voeden?
China en india nemen niet alles af namelijk.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:11:07 #219
8369 speknek
Another day another slay
pi_34643524
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
Onbetekenend is weer zo subjectief als wat. Bovendien is de reactie misschien achterlijk, maar wel menselijk. Of wil je zeggen dat het niet kunnen beheersen van emoties iets islamitisch is?
Nee, maar iemand vermoorden is ook menselijk, wat wil je nou zeggen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34643534
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zal vies tegen vallen. Dubai is een zandbak, maar kennelijk kunnen zandbakken zeer mooi zijn. Ik zou wel trots zijn als ik zo'n zandbak had iig.
Ik ben in December nog in Dubai geweest en voor een zandbak ziet het er goed uit inderdaad. Neemt niet weg dat je grote nieuwe kantoorcomplexen en dure hotels natuurlijk overal ter wereld kunt vinden. Buiten de grote bouwputten is het simpelweg een zandbak, maar dat hoeft niet negatief te zijn.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:15:28 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34643642
het is een beetje las vegas.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34643648
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:09 schreef typtypo het volgende:

[..]

En hun bevolking gaan ze met wat voeden?
China en india nemen niet alles af namelijk.
Arabieren kunnen ook inventief zijn. Ze teren niet allemaal op olie. Je moest eens weten hoeveel Arabische bouwbedrijven actief zijn in Azie. Plus: de Islamitische landen met olie kunnen handel drijven met hun Islamitische broeders en zusters. Amerika en consorten kunnen dan lekker Venezuela gaan bezetten ofzo.
Met de groeiende economieën van China en India zijn hun energiebehoeften ook sterk gegroeid. Waarom denk je anders dat die landen energievoorraden in andere landen opkopen?
pi_34643680
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
het is een beetje las vegas.
Precies, alhoewel ik mij in Vegas beter vermaakt heb . Maar goed, Dubai is een mooi voorbeeld van goed geinvesteerde oliedollars.
pi_34643980
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Arabieren kunnen ook inventief zijn. Ze teren niet allemaal op olie. Je moest eens weten hoeveel Arabische bouwbedrijven actief zijn in Azie. Plus: de Islamitische landen met olie kunnen handel drijven met hun Islamitische broeders en zusters. Amerika en consorten kunnen dan lekker Venezuela gaan bezetten ofzo.
Met de groeiende economieën van China en India zijn hun energiebehoeften ook sterk gegroeid. Waarom denk je anders dat die landen energievoorraden in andere landen opkopen?
Jij denkt dat dat gaat lukken met landen met mullahs aan het bewind.
Voor een goede economie heb je ook stabiliteit nodig en heel weinig corruptie. Dus droom lekker verder over een groot islamitisch rijk. Moslims hebben moeite met waarheid en afspraak is afspraak e.d.
Die kleine olie staatjes zijn goed bezig idd. Alleen wel westerse technologie en wel onder bescherming van de VS, maar een kniesoor die daar op let.
www.jihadwatch.org
pi_34644291
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee, maar iemand vermoorden is ook menselijk, wat wil je nou zeggen?
Dat kan een menselijk reactie zijn, net als wij in bijv het Nederlands recht bij verdediging noodweer excess kennen. Ligt er natuurlijk aan. Wat ik wil zeggen is dat boos of zelfs furieus reageren gewoon menselijk is, niets meer niets minder.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34644347
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef typtypo het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat gaat lukken met landen met mullahs aan het bewind.
Voor een goede economie heb je ook stabiliteit nodig en heel weinig corruptie. Dus droom lekker verder over een groot islamitisch rijk. Moslims hebben moeite met waarheid en afspraak is afspraak e.d.
Die kleine olie staatjes zijn goed bezig idd. Alleen wel westerse technologie en wel onder bescherming van de VS, maar een kniesoor die daar op let.
Ja, er zijn zoveel mullahs aan het bewind. Wat noem je westerse technologie? Een wolkenkrabber? Een weg? Een auto? Je insinueert meteen dat hij een groot moslimrijk wilt, terwijl hij gewoon feitelijk zegt dat er heel wat landen zijn die het gewoon goed doen. Bovendien heb je erg last van generalisaties. Van de 22 arabische landen hebben er misschien de helft olievoorraden, de 22 arabische landen bevatten 20% van het totale aantal moslims ter wereld. Dus please.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34644466
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat noem je westerse technologie? Een wolkenkrabber? Een weg? Een auto?
Communicatiesystemen (satelieten etc), medische apparatuur, vliegtuigen, ..., .... Eigenlijk alles waar de moderne wereld op drijft is van westerse makelij.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:21:26 #228
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34645082
Ik krijg hier een wrange smaak bij, doet me een beetje denken aan de reacties van moslimlanden na de gebeurtenissen van na de moord op Theo van Gogh.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:22:52 #229
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_34645117
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat kan een menselijk reactie zijn, net als wij in bijv het Nederlands recht bij verdediging noodweer excess kennen. Ligt er natuurlijk aan. Wat ik wil zeggen is dat boos of zelfs furieus reageren gewoon menselijk is, niets meer niets minder.
Ik zie toch weinig christenen Denen met de dood bedreigen slechts onderontwikkelde moslims uit bv gaza wel. Vreemd.. maar zoiets zal je nooit toegeven. Die spotprent van Mohammed die zegt stop met zelfmoord aanslagen er zijn geen maagden meer was hardstikke goed. Ik zag daar totaal geen belediging in eerder een oproep om te stoppen met zelfmoord aanslagen en om mensen te laten zien dat zelfmoord belachelijk is. Maar de tenen van moslims zijn zo lang.. pfff.
mai pen rai
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:25:12 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_34645185
quote:
Ja, Alles wat wij doen is menselijk. Dat lijkt me een tautologie.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:29:44 #231
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_34645335
Ik vind het zo'n aanstellerij van die Moslims. In de tien geboden van het Christendom staat ook dat je geen (gesneden) beeld van God mag maken, maar de Christenen doen er ook niet moeilijk over. Moslims hebben sowieso niks te zeggen over wat er in f*cking Denemarken gebeurt. De nationale godsdienst van dit land is het Christendom (de evangelisch-lutherse kerk om precies te zijn), en de Islam heeft dus helemaal niets in de melk te brokkelen bij onze bleke Deense vrienden. En waarom eigen rechtertje spelen? Als Allah het erg vindt, pakt-ie het wel aan, lijkt mij.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:34:09 #232
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34645460
quote:

[..]

Probeer je het daarmee niet te bagataliseren? 'Ja het is menselijk' zoals Speknek zegt is alles wat een mens doet menselijk.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:36:19 #233
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34645519
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik vind het zo'n aanstellerij van die Moslims. In de tien geboden van het Christendom staat ook dat je geen (gesneden) beeld van God mag maken, maar de Christenen doen er ook niet moeilijk over. Moslims hebben sowieso niks te zeggen over wat er in f*cking Denemarken gebeurt. De nationale godsdienst van dit land is het Christendom (de evangelisch-lutherse kerk om precies te zijn), en de Islam heeft dus helemaal niets in de melk te brokkelen bij onze bleke Deense vrienden. En waarom eigen rechtertje spelen? Als Allah het erg vindt, pakt-ie het wel aan, lijkt mij.
Het probleem is dat bij hun de emotica op de ratio prevaleert.
pi_34645896
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef typtypo het volgende: Jij denkt dat dat gaat lukken met landen met mullahs aan het bewind.
Noem een land met mullahs aan het roer.
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef typtypo het volgende: Voor een goede economie heb je ook stabiliteit nodig en heel weinig corruptie. Dus droom lekker verder over een groot islamitisch rijk. Moslims hebben moeite met waarheid en afspraak is afspraak e.d.
Die kleine olie staatjes zijn goed bezig idd.

Een Groot Islamitisch Rijk in niet aan de orde.
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef typtypo het volgende: Alleen wel westerse technologie en wel onder bescherming van de VS, maar een kniesoor die daar op let.
Arabieren hebben in het verleden de basis gelegd voor de bloei van het westen. Arabische wetenschappers bestudeerden al in de 8ste eeuw de kennis van de Oude Grieken. Zelf boekten ze grote vooruitgang op het gebied van astronomie, wiskunde en geneeskunde. Al eeuwen voor de Europese wetenschappers wisten de Arabieren hoe de bloedcirculatie in het menselijk lichaam verliep. Arabische zeevaarders ontwikkelden een hoekmeter (astrolabium) waarmee men kon navigeren op de oceaan zodra er geen land meer in zicht was. De eerste universiteit ter wereld werd in Caïro (Egypte) in 971 gesticht.
Het is een uitwisseling van technologie tussen verschillende volkeren in de verloop van de tijd geweest. Om alle wetenschappelijke vooruitgang toe te dichten aan het westen gaat mij een beetje te ver.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:56:10 #235
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34646104
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:48 schreef Kajegi het volgende:

Arabieren hebben in het verleden de basis gelegd voor de bloei van het westen. Arabische wetenschappers bestudeerden al in de 8ste eeuw de kennis van de Oude Grieken. Zelf boekten ze grote vooruitgang op het gebied van astronomie, wiskunde en geneeskunde. Al eeuwen voor de Europese wetenschappers wisten de Arabieren hoe de bloedcirculatie in het menselijk lichaam verliep. Arabische zeevaarders ontwikkelden een hoekmeter (astrolabium) waarmee men kon navigeren op de oceaan zodra er geen land meer in zicht was. De eerste universiteit ter wereld werd in Caïro (Egypte) in 971 gesticht.
Het is een uitwisseling van technologie tussen verschillende volkeren in de verloop van de tijd geweest. Om alle wetenschappelijke vooruitgang toe te dichten aan het westen gaat mij een beetje te ver.
Dat verhaaltje hoor ik ook weer elke keer terugkomen. Maar ieder volk/cultuur/rijk heeft wel zijn bloeiperiode gehad. Op het moment is de Westerse wereld superieur qua technologie, economie etc. We leven nu.

PS: dat nu juist de Arabieren zich zo ver konden ontwikkelen kwam doordat zij tussen de Romeinen/Grieken en Perzen woonden die beide ver gevorderd waren, maar uiteindelijk instorten, de Arabieren namen hun kennis over en ontwikkelde die verder.
pi_34646154
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:56 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat verhaaltje hoor ik ook weer elke keer terugkomen. Maar ieder volk/cultuur/rijk heeft wel zijn bloeiperiode gehad. Op het moment is de Westerse wereld superieur qua technologie, economie etc. We leven nu.
Dat betekent niet dat we het verleden moeten vergeten en er geen lessen uit zouden moeten leren.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:59:00 #237
38549 dewd
100% pure
pi_34646192
Ohnee een plaatje. Echt een hele goede reden om een heel land te boycotten.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:00:36 #238
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34646240
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat we het verleden moeten vergeten en er geen lessen uit zouden moeten leren.
Nee maar waar beweer ik dat we dit wel moeten doen? Ik heb het meer over de relevantie van dit soort 'verhalen'.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:05:12 #239
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34646409
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 08:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zeer kwalijke ontwikkelingen.

Eerst het boek van Salman Rushdi.
De enorme ophef over submission.

Wat is de volgende stap? Dat moslimlanden de TV programmering in westerse landen gaan bepalen? Of hoofddoekplicht gaan eisen?
Een hoofddoek is voor eerzame moslimvrouwen. Het is dan niet logisch om hier in Nederland een hoofddoekplicht in te stellen.

Al-manar is uit de lucht gehaald. Met deze achtergrond kun je wel stellen dat een boycot een gerechtvaarrdigd middel is.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:07:16 #240
126836 Super7fighter
pi_34646489
Hele goede actie van de desbetreffende landen. Zulke geweldsloze initiatieven juich ik toe. Jammer dat er slechts 3 landen aan de boycot hebben gedaan. Ik had er liever 60 gezien.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34646519
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:00 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nee maar waar beweer ik dat we dit wel moeten doen? Ik heb het meer over de relevantie van dit soort 'verhalen'.
Die is er niet inderdaad, maar de Arabieren mogen wel trots zijn op hun verleden, merkwaardig genoeg zijn ze niet barmhartiger geworden in de afgelopen millenia.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:09:01 #242
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34646553
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:05 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Een hoofddoek is voor eerzame moslimvrouwen. Het is dan niet logisch om hier in Nederland een hoofddoekplicht in te stellen.
Moslimvrouwen die geen hoofddoek dragen zijn niet eerzaam?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:09:54 #243
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34646589
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef Super7fighter het volgende:
Hele goede actie van de desbetreffende landen. Zulke geweldsloze initiatieven juich ik toe. Jammer dat er slechts 3 landen aan de boycot hebben gedaan. Ik had er liever 60 gezien.
Palestijnen die EU-ambassade bestormen?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:11:46 #244
126836 Super7fighter
pi_34646641
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Moslimvrouwen die geen hoofddoek dragen zijn niet eerzaam?
Ja en Nee. Een hoofddoek is iets extra's. Waarmee je een spiritueel niveau hoger reikt. Dat is, als het met de juiste intentie draagt.

Over gevallen niet-moslimvrouwen laat ik me niet uit.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:12:23 #245
126836 Super7fighter
pi_34646656
quote:

[..]

Ludieke actie, vergelijkbaar met de studenten die het Maagdenhuis bezetten.
pi_34646674
dus je mag geen plaatje van die vermaledijde profeet plaatsen, maar je mag als moslimman je wel kleden zoals die profeet, je baard en haar dragen zoals die profeet, ergo zijn uiterlijk copieeren?

vreemd inconsequent gedoe weer.
maar ja, je moet toch wat om te zeiken hebben met dat aangeboren slachtofferisme

Hoera voor Denemarken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34646712
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:12 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ludieke actie, vergelijkbaar met de studenten die het Maagdenhuis bezetten.
met het verschil dat de studenten niet gewapend waren en het voor hen wél een ludiek actie betrof, maar het voor de Arabieren een kwestie kan zijn om voor te sterven, de kansloze figuren.
Yeah baby Yeah!
pi_34646734
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:11 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ja en Nee. Een hoofddoek is iets extra's. Waarmee je een spiritueel niveau hoger reikt. Dat is, als het met de juiste intentie draagt.

Over gevallen niet-moslimvrouwen laat ik me niet uit.
Ach .... zo'n hoofddoek is niets meer dan een vrij conservatieve interpretatie van het geloof.
Ik heb respect voor moslima's die zo'n ding ondanks de druk uit bepaalde kringen juist niet dragen.
pi_34646755
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:14 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ik heb respect voor moslima's die zo'n ding ondanks de druk uit bepaalde kringen juist niet dragen.
True!
Yeah baby Yeah!
pi_34646763
quote:

[..]

Misschien een mooie aanleiding om de geldkraan toch maar dicht te draaien ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')