Goed zoquote:
Ignorance is bliss...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar dat gaat ook niet helemaal op
echt blond haar word bedreigd
maar de meeste mannen weten echt t verschil niet tussen echt blond en mooi geverfd blond (vrouwen ook niet altijd hoor)
niet omdat ik bang voor je ben hoorquote:
Is dit de nieuwe OP?quote:
je plaat blijft hangenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen dienen zwart haar te hebben, een klein bol kontje, een goed stel tieten maar niet groter dan 75C (zelfs liever kleiner). Intelligentie en karakter is van latere zorg.
Omdat ze mod is, heb je nog een veel erger scheldwoord in gedachten?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je geen mod was ging ik je nu takkewijf noemen...![]()
Nee, maar met je donker haar neemt de kans op blond nageslacht af, dus je zoekt maar een donkere op!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, wilde jij mij beschermen dan?![]()
Gut, ik voldoe slechts aan een van de drie eisenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen dienen zwart haar te hebben, een klein bol kontje, een goed stel tieten maar niet groter dan 75C (zelfs liever kleiner). Intelligentie en karakter is van latere zorg.
Zeg dat maar tegen die onthoofde gasten in irakquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
hoewel t heel soms wel leuk is een korter koppie
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze mod is, heb je nog een veel erger scheldwoord in gedachten?
Ooh baby, I love it when you talk dirty to me!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
je wilt als je samen wakker word toch nog wel iets slap te ouwehoeren hebben voordat je verder gaat met neuken.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die onthoofde gasten in irak
En terecht.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, ik voldoe slechts aan een van de drie eisen![]()
Ik ga mezelf nu even in slaap huilen dientengevolge![]()
Je tietenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, ik voldoe slechts aan een van de drie eisen![]()
Ik ga mezelf nu even in slaap huilen dientengevolge![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Breetai het volgende:
[..]
je wilt als je samen wakker word toch nog wel iets slap te ouwehoeren hebben voordat je verder gaat met neuken.
Iddquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je tieten?
damn.. had ik maar beter naar je kontje gekeken toen ik de kans had
Hier scoor je niet mee op het intelligentie criterium van TC, vermoed ik!quote:
Sletquote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
net of mij dat wat boeitquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier scoor je niet mee op het intelligentie criterium van TC, vermoed ik!![]()
Voor slap ouwehoeren heb je niet zoveel intelligentie nodig hoor...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Breetai het volgende:
[..]
je wilt als je samen wakker word toch nog wel iets slap te ouwehoeren hebben voordat je verder gaat met neuken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Idd
Ik heb geen kontje, maar een soort pannekoek. Een van de wredere beslissing van god in dit leven
maar wel weer lang haar inmiddels, dat scheelt
Niet me vriendin playen jah!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
het hangt gewoon af van je gezicht, en van je haarquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
vrouwen met korte haren, nee niet echt mooi vind ik
jah als ze bejaard zijn vind ik t er wel bij passen maar anders lekker een koppie met langere haren
maarjah waar ligt de grens met kort
hoewel t heel soms wel leuk is een korter koppie
Neuken in slappe toestandquote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor slap ouwehoeren heb je niet zoveel intelligentie nodig hoor...
En waarom zou je überhaupt slap willen ouwehoeren als er geneukt kan worden!![]()
Zegt de dame die zo af en toe zelfs Joey weet te verslaan op het gebied van ranzige opmerkingen...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Ynske het volgende:
ergens is t toch triest, dat het hier altijd alleen maar daarover gaat
Geen wonder dat ik geen vrouw kan scoren. Ik snap het af en toe nog niet helemaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
En waarom zou je überhaupt slap willen ouwehoeren als er geneukt kan worden!![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die onverschilligheid faked.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zegt de dame die zo af en toe zelfs Joey weet te verslaan op het gebied van ranzige opmerkingen...![]()
De meeste van m'n collega's hebben dit soort onderwerpen afgeleerd na meer dan 10 jaar huwelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Ynske het volgende:
ergens is t toch triest, dat het hier altijd alleen maar daarover gaat
whehe als vrouwen iets merken aan een sieraad is het wel hoe duur het geweest isquote:
Kort haar is voor hamsters en vrouwen boven de 35 die grijs worden of onhandelbaar haar krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef petitlapin2 het volgende:
-blaat-
Mijn meisjequote:
quote:
doe nou niet zo recalcitrant..quote:
Ongeacht de haarkleur dient dat gewoon volledig verwijderd te worden!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
Roodharige vouwen hebben ook rood schaamhaar.
Jagges.
Streepje kan leuk zijn, maar niet bij rood haar.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongeacht de haarkleur dient dat gewoon volledig verwijderd te worden!![]()
iig het overgrote deel..quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongeacht de haarkleur dient dat gewoon volledig verwijderd te worden!![]()
je zou misschien eerst het op foto moeten zien voor je oordeeltquote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Tranceptor het volgende:
Kort haar is voor hamsters en vrouwen boven de 35 die grijs worden of onhandelbaar haar krijgen.
Lang haar.![]()
Ik dacht dat jij je image hier wilde veranderen?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat ze voor zichzelf koopt is nooit duurder dan 5 euro ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehe als vrouwen iets merken aan een sieraad is het wel hoe duur het geweest is![]()
ik bemoei me overal mee, dus ook met jou, deal with itquote:
Veranderen betekent niet noodzakelijk verbeteren natuurlijk!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je image hier wilde veranderen?![]()
das anders...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef GF het volgende:
[..]
Wat ze voor zichzelf koopt is nooit duurder dan 5 euro ofzo
Ja, maar waar moet ik zoekenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
, zilveren rotzooi.
Maar jij weet dat toch het best, gewoon kijken naar wat ze nu heeft en iets in die stijl zoeken.
Dat vind ik dus t mooiste dr aan... Haar vind ik sowieso heel belangrijk bij een meisje...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
Roodharige vouwen hebben ook rood schaamhaar.
Jagges.![]()
Nahja dan maar helemaal kaal.![]()
eikelquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik bemoei me overal mee, dus ook met jou, deal with it
Ze houdt dus van goedkoop. Kun je mooi in je zak steken als vriendje zijnde...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef GF het volgende:
[..]
Wat ze voor zichzelf koopt is nooit duurder dan 5 euro ofzo
trut!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze houdt dus van goedkoop. Kun je mooi in je zak steken als vriendje zijnde...![]()
kijk dat blondje bedoelde ik nou...quote:
opvallend is dat grotendeel van scharrels blond was, maar dat ik me nooit een relatie zie hebben met een blondinequote:
Ik wilde voornamelijk van mijn "drankorgel-imago" afkomen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik bespeur nog geen enkele verandering.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veranderen betekent niet noodzakelijk verbeteren natuurlijk!![]()
WM aka de koning vande dwergenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ohja, behalve jou. Oh en WM
, die slet is ook blond. Maar de rest.
![]()
Buitengewoon heldere uitleg.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wilde voornamelijk van mijn "drankorgel-imago" afkomen.
Dat sletterige blijft gewoon![]()
Ja, Mokster gaat nu nog maar voor 1 ding.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ik heb ook wel veel tijd nodig gehad om te beseffen dat korter haar me gewoon veel beter staat.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
mijn mama roept altijd knip het nou af dat staat je veel beter
maar dat vind ik zelf niks
het ligt nu zo op mn schouders en korter dan dat ga ik gewoon niet!
dit is al kort genoeg
vooral volhoudenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
dit is al kort genoeg
Niet kort doen... Lang haar is geweldig en dan ook echt lang...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
dit is al kort genoeg
quote:
Ik wist dat we volledig op je konden vertrouwen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
Ik wilde voornamelijk van mijn "drankorgel-imago" afkomen.
Dat sletterige blijft gewoon![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb ook wel veel tijd nodig gehad om te beseffen dat korter haar me gewoon veel beter staat.
nu zou ik het niet anders meer willen![]()
De meeste vrouwen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef petitlapin2 het volgende:
je zou misschien eerst het op foto moeten zien voor je oordeelt
bovendien vind ik veel jonge vrouwen mooi met kort haar. Het moet niet stekelkort zijn, maar redelijk kort vind ik wel mooi.
echt lang staat me nietquote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet kort doen... Lang haar is geweldig en dan ook echt lang...
Hoi.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:02 schreef Salsagirl het volgende:
Ik heb zelf lang zwart haar
Ze draagt van die 'simpele ringen'. Weet ik veel hoe dat heetquote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef Ripley het volgende:Blondjes zijn okay, jah
Maar goed: GF, het lijkt me geen aanrader om per se een goedkoop sierraad te willen kopen, amar aan de andere kant: als zilveren prulletjes haar smaak zijn kom je er misschien wel mee weg. Kun je even vertellen wat voor soort zilveren sieraden ze draagt dan?
Ik vind van de week de "zilveren" ring die ik van mijn ex kreeg. Het plastic schemert er nu doorheen![]()
Vorige week heb ik van mijn huidige vriendje wel een witgouden ring met diamantje gekregen, die andere steekt er nu wel een beetje bij af.
hij heeft mij gevraagd om het te knippenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef Frezer het volgende:
, je man zegt voor de goede vrede dat hij het leuker vind. Echt, kort haar is zelden een verbetering.
Vrouwen die hun haar beu zijn zijn of zwanger of willen een nieuwe start maken zonder die vervelende ventquote:Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt lang staat me niet
dan hangt het zo en gaat het vaak gek golven en zo
voor echt lang is mijn haar gewoon niet gemaakt...
maar hier voor was het toch wel minstens 10 cm langer
dat stond opzich wel
maar was t een beetje beu
Hij weegt 60 kiloquote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft mij gevraagd om het te knippen.
mijn man is trouwens verzot op krullend haar én op kort haar, dus ja ..
Is hij nog gewoon bang dat hij de verkeerde naam anders uitschreeuwt als er strax weer gesekst mag worden?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
* Frezer is shocked!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik geen vriendin, dank u voor dit inzicht! Ik zal vanavond maar een vette hap regelen.quote:
whahaha neej hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwen die hun haar beu zijn zijn of zwanger of willen een nieuwe start maken zonder die vervelende vent![]()
lang haar staat me nietquote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Frezer het volgende:
* Frezer is shocked!
Maar uitzonderingen zijn er altijd ja.
na je huwelijk heet sexen op eens vrijen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is hij nog gewoon bang dat hij de verkeerde naam anders uitschreeuwt als er strax weer gesekst mag worden?![]()
![]()
en hij is blij met mijquote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef JoeyT het volgende:
Hij weegt 60 kilo![]()
Kom op, dan mag je blij zijn als je iets hebt met een gleuf
Ik geloof dat ik ook al aangaf dat er uitzonderingen zijn he,quote:Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
lang haar staat me niet![]()
trouwens vind ik zulke generalistische uitspraken bizar. Normaal val ik niet op mannen met lang haar, maar ik ken een paar langharige collega-advocaten, en dan vind ik dat toch best wel sexy. Ik zou het in hun plek echt niet afknippen ( en ze doen het ook niet !)
BK miss een goed ideequote:Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik geen vriendin, dank u voor dit inzicht! Ik zal vanavond maar een vette hap regelen.
Dat hoeft ook niet, maar doe je natuurlijk wel met een kloon.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:15 schreef petitlapin2 het volgende:
ik hoef geen topics te openen over onze slechte relatie![]()
Die zit hier nergens in de buurt,quote:
één van onze collega's heeft lang blond krullend haar. Een man dusquote:
Meeste mensen zijn idd tevreden met weinigquote:Op maandag 30 januari 2006 12:15 schreef petitlapin2 het volgende:
ik hoef geen topics te openen over onze slechte relatie![]()
ugh jukquote:
mijn man eet veel junkfood, en eet eigenlijk alles veel. Echt kilos schrokt hij binnen. maar hij wordt er niet dikker vanquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die zit hier nergens in de buurt,.
Ik vind dat je vanochtend nogal rare dingen zegt, weet je zeker dat het goed met je gaat?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn man eet veel junkfood, en eet eigenlijk alles veel. Echt kilos schrokt hij binnen. maar hij wordt er niet dikker van
ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort mensenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn man eet veel junkfood, en eet eigenlijk alles veel. Echt kilos schrokt hij binnen. maar hij wordt er niet dikker van
whaha iddquote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort mensen
Ik heb t over de BKquote:Op maandag 30 januari 2006 12:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ugh juk
ik ging gister met een vriend en een vriendin naar de mac (we gingen van zijn ouders trug naar huis en dat was een tikje rijden en we kwamen er langs) ik was er al een eeuw niet geweest
nu weet ik ook weer wrom
hoewel de groenteburgers wel te doen zijn, maar dan ook maar eens per jaar of zo
alles is zo kartoning en lauwig
dat smaakt toch even kartonnig en lauwigquote:
Ik zal maar niet vertellen hoeveel ik moet eten om m'n gewicht op peil te houden. Dat word oorlog.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort mensen
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat smaakt toch even kartonnig en lauwig
iedereen lijkt mequote:Op maandag 30 januari 2006 12:24 schreef Tranceptor het volgende:
Als ik normaal eet blijf ik netjes hetzelfde gewicht.
Nog steeds ja,quote:Op maandag 30 januari 2006 12:24 schreef Pheno het volgende:
Pauze!
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:23 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoeveel ik moet eten om m'n gewicht op peil te houden. Dat word oorlog.
Je meent het?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iedereen lijkt me
ander heb je een maag afwijking
daarom heet het ook normaal eten
Ik heb vandaag pauze van 9 tot 12.45quote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef liefie_ het volgende:
doen jullie dit in je pauze?
pauze is toch voor even ontspannen
weg bij je computer
beetje kletsen met collega's
of ligt dat nou aan mij?
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar voor nieuwe users is dat raar kan ik me goed voorstellen.
Nu ben ik ook lang niet altijd de liefste, maar anoniem gebash zoals in de wiki gaat me echt te ver.
Zwaaiquote:
kom zeg, je bent zelf toch ook heel slank. Zeg niet dat jij op je lijn moet letten!quote:
lees jij echt al die topics naquote:
en dat zegt ze dan neit tegen mijquote:Op maandag 30 januari 2006 12:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
kom zeg, je bent zelf toch ook heel slank. Zeg niet dat jij op je lijn moet letten!
Dat is mijn topic :p Die lees ik wel altijd na... Vind je t nou niet opvallend dat mijn topics zo mooi lopen...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
lees jij echt al die topics na![]()
Pauze? Fokken is een dagtaak voor ons.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef liefie_ het volgende:
doen jullie dit in je pauze?
pauze is toch voor even ontspannen
weg bij je computer
beetje kletsen met collega's
of ligt dat nou aan mij?
ik weet niet waar je het over hebt eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 12:34 schreef JoeyT het volgende:
Dat is mijn topic :p Die lees ik wel altijd na... Vind je t nou niet opvallend dat mijn topics zo mooi lopen...
TT verandert en ruzie over de OP![]()
Geweldig![]()
Dat weet ik... Als ik t maar weet...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt eigenlijk![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pauze? Fokken is een dagtaak voor ons.![]()
da's wel een oudje hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 12:15 schreef Tranceptor het volgende:
heerlijke domme muziek dat hardstyle
* Tranceptor no body likes the recccccc ordss that I .... play
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar doe ik niet meer aan.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ook nog even een college volgen.
Nogmaals, ik heb de wiki niet aangepast. Enkel mijn eigen tekst. Voor de rest moet je toch echt elders zoeken.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik... Als ik t maar weet...
En die geniepige Tranceptor die stiekum de wiki aan had gepast
Bij zichzelf wrs.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb de wiki niet aangepast. Enkel mijn eigen tekst. Voor de rest moet je toch echt elders zoeken.![]()
dit keer niet, maar de vorige keer had jij er ook mensen uitgegooidquote:Op maandag 30 januari 2006 12:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb de wiki niet aangepast. Enkel mijn eigen tekst. Voor de rest moet je toch echt elders zoeken.![]()
Alleen jou eenmalig uit de OP.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit keer niet, maar de vorige keer had jij er ook mensen uitgegooid
Dat is niet waar, je had toen meer mensen verwijderd.quote:
Eens.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Gaan we nu weer aan hetzelfde gezeik beginnen of zullen we het gewoon hierbij laten?
Gelul.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:43 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is niet waar, je had toen meer mensen verwijderd.
Jaquote:Op maandag 30 januari 2006 12:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Gaan we nu weer aan hetzelfde gezeik beginnen ?
toch wel?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
quote:
Wat er stond over mij, nee dat was geen kinderachtig bashen.quote:
waarom lach je eigenlijk ?quote:
`dan heb je wel een triest levenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit met veranderingen moeten lachen.
Ik kan er maar niet aan wennen... Aan dat Vlaams...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarom lach je eigenlijk ?
is een discussie over de OP grappig ? ik heb nooit met heel die OP moeten lachen. Ik heb nooit met veranderingen moeten lachen.
Wat sneuquote:Op maandag 30 januari 2006 12:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Ik heb nooit met veranderingen moeten lachen.
veranderingen in de OP, ik ben te lui om die post te gaan aanpassenquote:
tja, dat is uw probleem, niet het mijnequote:Op maandag 30 januari 2006 12:49 schreef Mokster het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen... Aan dat Vlaams...![]()
He gatver! En dan ga je me nog "u" noemen ook...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
tja, dat is uw probleem, niet het mijne
Dat komt met de leeftijdquote:Op maandag 30 januari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
He gatver! En dan ga je me nog "u" noemen ook...![]()
Je bent toch ook al een vrouw op leeftijd.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
ik dacht, we gaan maar écht vlaams spreken héquote:Op maandag 30 januari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
Zou ze het zelf ook geloven?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef petitlapin2 het volgende:
ge, gij en u(w). Is veel vlotter in het gebruik en klinkt beter![]()
quote:
Ik haat gij, ge, gullie!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:54 schreef Tranceptor het volgende:
Je bent toch ook al een vrouw op leeftijd.![]()
Het enige wat ik zo grappig vond is dat Tranceptor zo simpel gebasht werdquote:Op maandag 30 januari 2006 12:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarom lach je eigenlijk ?
is een discussie over de OP grappig ? ik heb nooit met heel die OP moeten lachen. Ik heb nooit met veranderingen moeten lachen.
hehe ik hou nog steeds van je...quote:
ik meen dat echt, jaquote:
Je bedoelt dat je je eigen opmerking zo grappig vond?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het enige wat ik zo grappig vond is dat Tranceptor zo simpel gebasht werd![]()
ge is een verbastering van gij, en gij is oud-nederlandsquote:Op maandag 30 januari 2006 12:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik meen dat echt, ja
ik kan echt niet spreken met je en jij en jouw. zoals jullie hoogstwaarschijnlijk ge en gij niet gebruiken
gullie bestaat nietquote:
Nee ik heb t over de valse beschuldigingen naar jou toequote:Op maandag 30 januari 2006 12:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je eigen opmerking zo grappig vond?![]()
Dat is het porno topic in US van Moksquote:Op maandag 30 januari 2006 12:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Jezus, kijk ik ff niet een uurtje naar fok, zitten jullie al weer in een nieuwe versie van SC, pagina 4..
Dit moet t meest bezochte topic van Fok! zijn..
WM is dwergridder in de Orde.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik heb t over de valse beschuldigingen naar jou toe
Ik heb jou nooit gebasht... Dat doe ik alleen bij Marc op dit moment... Alhoewel WM zich daar ook uitstekend voor leent. Maar dies wel leuk
dat wist ik niet, zegquote:Op maandag 30 januari 2006 12:58 schreef Ynske het volgende:
ge is een verbastering van gij, en gij is oud-nederlands
en dat is nu weer echt belgischquote:Op maandag 30 januari 2006 12:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
gullie bestaat niet
bizar genoeg zeggen we dan wel jullie. in een onbewaakt moment zou ik misschien wel nog eens ' gulle' zeggen.
ZEG amai, gulle zijt echt ambetant bezig zunne
Nee dat komt in andere talen echt niet voor idd.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat is nu weer echt belgisch
aan t eind van de zin nog wat eraan plakken, dat geen toegevoegde waarde is voor de zin
ma dadeeft wel toegevoegde waarde. da legt er nog ies de nadruk op. Zo da get zeker goe verstoat.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef Ynske het volgende:
en dat is nu weer echt belgisch
aan t eind van de zin nog wat eraan plakken, dat geen toegevoegde waarde is voor de zin
Heb je mijn webcamfilmpje op Fok gepost? Shame on you Godt!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is het porno topic in US van Moks![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent wel een lekker oud wijf hoor.![]()
Ur serious?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is het porno topic in US van Moks![]()
Geen idee.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Wanneer spreken we weer af? Met WM erbij?![]()
Ik ben mod en dus altijd serieusquote:Op maandag 30 januari 2006 13:06 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ur serious?
ga ik daar maar ff kijken..![]()
Details???quote:Op maandag 30 januari 2006 13:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De soap op je werk gaat gewoon door vandaag?
En daarom zijn we zo dol op je!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben mod en dus altijd serieus![]()
Yup, hij ging alleen lunchen, maar zat de hele tijd te kijken, wat een watjequote:Op maandag 30 januari 2006 13:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De soap op je werk gaat gewoon door vandaag?
For shizzle ma nizzle. [14.gif]quote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... Ik moet die tiramisu maar snel gaan maken dan!![]()
Echt, damn. Zou ie erg veel ruzie hebben gehad met z'n vriendin dit weekend?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Yup, hij ging alleen lunchen, maar zat de hele tijd te kijken, wat een watjeBang dat de roddels waar worden denk ik
Pikstraf denk ikquote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Echt, damn. Zou ie erg veel ruzie hebben gehad met z'n vriendin dit weekend?![]()
dat zou toch nietquote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Echt, damn. Zou ie erg veel ruzie hebben gehad met z'n vriendin dit weekend?![]()
Mijn collega, heeft tegen zijn collega gezegd dat er ik weet niet wat gebeurd is tussen ons...Zijn collega vond het leuk om dat heel hard te roepen terwijl hij met zijn vriendin aan de telefoon wasquote:Op maandag 30 januari 2006 13:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal wat er nou precies is, maar goed.
Wacht even. Heeft ie zelf tegen andere collega's lopen roepen dat er vanalles tussen jullie was?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn collega, heeft tegen zijn collega gezegd dat er ik weet niet wat gebeurd is tussen ons...Zijn collega vond het leuk om dat heel hard te roepen terwijl hij met zijn vriendin aan de telefoon was
SnappieJij wilde soap, dan kan je het krijgen
wacht ffquote:Op maandag 30 januari 2006 13:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn collega, heeft tegen zijn collega gezegd dat er ik weet niet wat gebeurd is tussen ons...Zijn collega vond het leuk om dat heel hard te roepen terwijl hij met zijn vriendin aan de telefoon was
SnappieJij wilde soap, dan kan je het krijgen
Neehee, mijn fijne collega heeft lopen roddelenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wacht even. Heeft ie zelf tegen andere collega's lopen roepen dat er vanalles tussen jullie was?
Dan is het z'n eigen schuld hoor, wat een josti.
Behalve dan dat er A en B niet meer hebben gedaan dan een heleboel flirten. Verder dacht ik het verhaal ook zo te moeten interpreteren.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht ff
jij bent persoon A, dan heb je collega B waar jij iets mee hebt gehad/daan, en collega C heeft dus toen collega B met zijn vriendin aan de telefoon zat gegild dat er iets tussen jou A en collega B is gebeurt
of zie ik t verkeerd?
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Behalve dan dat er A en B niet meer hebben gedaan dan een heleboel flirten. Verder dacht ik het verhaal ook zo te moeten interpreteren.
Jullie zijn toch allemaal collega's hoe de fuck moet ik dan weten wie wat heeft lopen roepen als je alleen collega zegt!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Neehee, mijn fijne collega heeft lopen roddelen
owkeeey, volgens mij ben ik nu de weg kwijtquote:Op maandag 30 januari 2006 13:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar dat was foutief. We moeten een collega D toevoegen geloof ik.
das toch tzelfde als wat ik net gepost hadquote:Op maandag 30 januari 2006 13:46 schreef GF het volgende:
Aa is de collega van Ab. Collega Ba (andere werkgroep) zat te praten met vriendin. Toen begon Aa te gillen over wat er tussen Ab en Ba allemaal wel niet gebeurd was.
Weet ik veel, ik was de draad allang kwijtquote:Op maandag 30 januari 2006 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
das toch tzelfde als wat ik net gepost had
maar dat klopt dus niet
en waar zit melismay nu in het verhaalquote:Op maandag 30 januari 2006 13:47 schreef Twisted_fok het volgende:
A en B zijn indirecte collega's, zij hebben veel geflirt.
Collega C, uberkreng der krengen, is een directe collega van A en heeft flink lopen roddelen over A en B.
Collega D, directe collega van B, heeft dit opgevangen en vond het een goed idee om die roddels uit te schreeuwen terwijl B met zijn vriendin aan de telefoon zat.
Klopt ie nu?![]()
![]()
A is melisquote:Op maandag 30 januari 2006 13:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en waar zit melismay nu in het verhaal![]()
Ik ga toch voordat bier denk ikquote:Op maandag 30 januari 2006 13:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Collega C, uberkreng der krengen, is een directe collega van A en heeft flink lopen roddelen over A en B.
Collega D, directe collega van B, heeft dit opgevangen en vond het een goed idee om die roddels uit te schreeuwen terwijl B met zijn vriendin aan de telefoon zat.
Klopt ie nu?![]()
![]()
heeey nu begin ik m te begrijpenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Klopt ie nu?![]()
![]()
Topquote:Op maandag 30 januari 2006 13:46 schreef petitlapin2 het volgende:
zeg, ynske, hoe zit het nog met jouw vriendje ? ik hoor er zo weinig van ?
Het is dat ik straks weg moet, anders ging ik even een paint maken om het geheel te verduidelijken.quote:
't is allemaal zo ingewikkeld. Bier is dat niet, die heeft niet zulke ingewikkelde zaken die om elkaar heenlopenquote:
mail in profielquote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb je mijn webcamfilmpje op Fok gepost? Shame on you Godt!!!![]()
Je bent geweldig!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Klopt ie nu?![]()
![]()
Je had gewoon a,b,c en d moeten gebruiken, net als ik. Maar ik snap het nu.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:50 schreef melismay het volgende:
Ok, er was collega T van verkoop. Hij en ik waren flink aan het flirten. Toen was mijn collega G van claim, jaloers. En lulde met T's collega M van verkoop, roddelde over zaken die helemaal niet gebeurd waren dusToen had T zijn vriendin aan de telefoon en schreeuwde M alles door wat hij gehoord had. Toen was T boos op mij vrijdag en nu is het helemaal een soap eersteklas
Snappen jullie het nu?
Keiharde porno.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef petitlapin2 het volgende:
hij is toch bezet ? en is er al meer gebeurd dan wat geflirt ?
ik doe met je mee..quote:
Ow ja ik wil hem, hij is lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef petitlapin2 het volgende:
en wil je die collega T, melis ?
hij is toch bezet ? en is er al meer gebeurd dan wat geflirt ?
Ik hoef maar tot kwart voor 5 te werken, dus ik ben op tijd thuis, anders bel ik je wel even in de auto naar huisquote:Op maandag 30 januari 2006 13:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet weg, ik hoop dat ik je vanavond nog even spreek Melis, dan kan ik je nog even verder uithoeren.
Maar ik heb wel Sex in the city vanavond
onderneem dan echt eens actie, hé, dat die roddels tenminste waar zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 13:53 schreef melismay het volgende:
Ow ja ik wil hem, hij is lekkerMaar inderdaad bezet, en nee er is niet meer gebeurd
Ja ach, hij is bezetquote:Op maandag 30 januari 2006 13:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
onderneem dan echt eens actie, hé, dat die roddels tenminste waar zijn![]()
dat gaat je toch niet tegenhouden zeker ???quote:
een frisse invalshoekquote:
Stiekem toch welquote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat gaat je toch niet tegenhouden zeker ???![]()
pff, misschien gaat het slecht in hun relatiequote:
Wat ben jij een gewetenloze, harteloze trut zeg, zomaar relaties op lopen breken.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
pff, misschien gaat het slecht in hun relatie
je moet het ijzer smeden als het heet is
Ja ja, jullie hebben makkelijk pratenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
pff, misschien gaat het slecht in hun relatie
je moet het ijzer smeden als het heet is
als je iets wil, moet je ervoor gaan. Zijn vriendin moet er dan ook maar voor gaan, moge de beste winnen, en daar zal die jongen over beslissen.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
Wat ben jij een gewetenloze, harteloze trut zeg, zomaar relaties op lopen breken.![]()
Lucky guy.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als je iets wil, moet je ervoor gaan. Zijn vriendin moet er dan ook maar voor gaan, moge de beste winnen, en daar zal die jongen over beslissen.
En ik heb er dan gewoon het zelfvertrouwen niet voorquote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Lucky guy.![]()
Ik ben echt te arrogant voor zulke spelletjes. Geen hand vol, maar een land vol en ik doe niet aan concurrentie. Ik zou nooit gaan concurreren met een andere gozer. Als zij niet ziet dat ik de leukste bent, dan mist zij er wat aan.![]()
Maar ja goed, zo ben ik.![]()
dan wordt het tijd dat dat eens verandertquote:Op maandag 30 januari 2006 14:29 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik heb er dan gewoon het zelfvertrouwen niet voor
Als je niet te zeker bent van jezelf weet je dat nooit zeker, dus laat het maar lekker zitten, ik vind het prima zoquote:Op maandag 30 januari 2006 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat dat eens verandert
een nee heb je, een ja kan je krijgen. Hij moet uiteraard wel voldoende signalen geven dat hij het ziet zitten uiteraard ... en jij moet zeker zijn dat je zijn signalen goed interpreteert
Wanneer ben je zeker van jezelf?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Als je niet te zeker bent van jezelf weet je dat nooit zeker, dus laat het maar lekker zitten, ik vind het prima zo
ik ben ook nooit zeker van mezelf geweestquote:
Een waarheid als een koe!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
soms moet je er gewoon voor gaan
wie niet waagt, blijft maagd![]()
ben je er nu mee aan het lachenquote:
topickillerquote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ben je er nu mee aan het lachen?
Fok is fokking traag hierquote:
Dan heb je geen reden gehad om hier niet te postenquote:
Ik had andere dingen te doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je geen reden gehad om hier niet te posten
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:27 schreef Ynske het volgende:
Plato nog altijd niet blauw
Ze zaten op ons te wachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:33 schreef Frezer het volgende:
, jullie hebben ook niet door geFok!t.
Geen lekker wijf te zien ookquote:Op maandag 30 januari 2006 16:33 schreef Frezer het volgende:
, jullie hebben ook niet door geFok!t.
Nou, hier zijn we dan!quote:
Er heeft er zich 1 gemeld, de postaantallen kunnen weer stijgen,quote:
whaha ik hoop niet dat je mij bedoeld want ik kwalificeer niet echt...quote:Op maandag 30 januari 2006 16:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Er heeft er zich 1 gemeld, de postaantallen kunnen weer stijgen,.
Ben jij een lekker wijf?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Er heeft er zich 1 gemeld, de postaantallen kunnen weer stijgen,.
Hoe durf je een moderator van zulke uitspraken te betichten.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ik hoop niet dat je mij bedoeld want ik kwalificeer niet echt...
ff denken hoor hoe zei godlike het ook al weer??... owja ik was een internet kneusje
Doelt 'i daar niet mee op je internet vaardigheden?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef liefie_ het volgende:
een internet kneusje
quote:
nope want de zin er voor was: ik val alleen op geile wijvenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Doelt 'i daar niet mee op je internet vaardigheden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |