H&M heeft vaak leuke dingetjes... Ga anders gewoon ff adam in... Vind je er zat voor een prikkie...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef GF het volgende:
Ik ben op zoek naar een website waar je (goekope) sieraden als ringen of kettingen kan kopen. Ik heb nu eenmaal niet zoveel geld
Goedkoop = max zo'n 30/40 euro.
Wat ik zoek kan ik niet zo goed omschrijven. Het is voor de verjaardag van m'n vriendin. Ze houdt in ieder geval niet van 'grote' ringen. Maar van die zilveren rotzooi.
Dus heeft er iemand wat goede links?![]()
dan moet je naar een anders ieraden winkeltje, welke misshcien iets duurder is, en koopjedaar een mooie kettingquote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef GF het volgende:
Maar ze koopt zelf altijd al bij die six. En die zooi in de H&M is toch ook via de six ofzo
Goh, dat kon ik zelf niet bedenkenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan moet je naar een anders ieraden winkeltje, welke misshcien iets duurder is, en koopjedaar een mooie ketting
Dees is leuk inderdaad!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef M1RR1E het volgende:
soms hebben ze bij de lucardi voor die prijsklasse ook nog wel keus.. ze hebben wel een website www.lucardi.nl, maar je moet wel gewoon ff langs een filiaal als je iets wilt kopen hoor.
Ze heeft zelf liever dat ik 10 euro uitgeef dan 40 ofzo. Het gaat niet om de prijs. Bij sommige vrouwen misschien wel. Zij heeft liever dat ik m'n geld gebruik voor bv. m'n rijlessen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:08 schreef hydrah het volgende:
Je moet niet met geslepen glas aankomendaarmee verbreezeraliseer je je vriendin mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |