Goed zoquote:
Ignorance is bliss...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar dat gaat ook niet helemaal op
echt blond haar word bedreigd
maar de meeste mannen weten echt t verschil niet tussen echt blond en mooi geverfd blond (vrouwen ook niet altijd hoor)
niet omdat ik bang voor je ben hoorquote:
Is dit de nieuwe OP?quote:
je plaat blijft hangenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen dienen zwart haar te hebben, een klein bol kontje, een goed stel tieten maar niet groter dan 75C (zelfs liever kleiner). Intelligentie en karakter is van latere zorg.
Omdat ze mod is, heb je nog een veel erger scheldwoord in gedachten?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je geen mod was ging ik je nu takkewijf noemen...![]()
Nee, maar met je donker haar neemt de kans op blond nageslacht af, dus je zoekt maar een donkere op!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, wilde jij mij beschermen dan?![]()
Gut, ik voldoe slechts aan een van de drie eisenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen dienen zwart haar te hebben, een klein bol kontje, een goed stel tieten maar niet groter dan 75C (zelfs liever kleiner). Intelligentie en karakter is van latere zorg.
Zeg dat maar tegen die onthoofde gasten in irakquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
hoewel t heel soms wel leuk is een korter koppie
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze mod is, heb je nog een veel erger scheldwoord in gedachten?
Ooh baby, I love it when you talk dirty to me!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
je wilt als je samen wakker word toch nog wel iets slap te ouwehoeren hebben voordat je verder gaat met neuken.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die onthoofde gasten in irak
En terecht.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, ik voldoe slechts aan een van de drie eisen![]()
Ik ga mezelf nu even in slaap huilen dientengevolge![]()
Je tietenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, ik voldoe slechts aan een van de drie eisen![]()
Ik ga mezelf nu even in slaap huilen dientengevolge![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Breetai het volgende:
[..]
je wilt als je samen wakker word toch nog wel iets slap te ouwehoeren hebben voordat je verder gaat met neuken.
Iddquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je tieten?
damn.. had ik maar beter naar je kontje gekeken toen ik de kans had
Hier scoor je niet mee op het intelligentie criterium van TC, vermoed ik!quote:
Sletquote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
net of mij dat wat boeitquote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier scoor je niet mee op het intelligentie criterium van TC, vermoed ik!![]()
Voor slap ouwehoeren heb je niet zoveel intelligentie nodig hoor...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Breetai het volgende:
[..]
je wilt als je samen wakker word toch nog wel iets slap te ouwehoeren hebben voordat je verder gaat met neuken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Idd
Ik heb geen kontje, maar een soort pannekoek. Een van de wredere beslissing van god in dit leven
maar wel weer lang haar inmiddels, dat scheelt
Niet me vriendin playen jah!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Tranceptor het volgende:
het hangt gewoon af van je gezicht, en van je haarquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
vrouwen met korte haren, nee niet echt mooi vind ik
jah als ze bejaard zijn vind ik t er wel bij passen maar anders lekker een koppie met langere haren
maarjah waar ligt de grens met kort
hoewel t heel soms wel leuk is een korter koppie
Neuken in slappe toestandquote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor slap ouwehoeren heb je niet zoveel intelligentie nodig hoor...
En waarom zou je überhaupt slap willen ouwehoeren als er geneukt kan worden!![]()
Zegt de dame die zo af en toe zelfs Joey weet te verslaan op het gebied van ranzige opmerkingen...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Ynske het volgende:
ergens is t toch triest, dat het hier altijd alleen maar daarover gaat
Geen wonder dat ik geen vrouw kan scoren. Ik snap het af en toe nog niet helemaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
En waarom zou je überhaupt slap willen ouwehoeren als er geneukt kan worden!![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die onverschilligheid faked.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zegt de dame die zo af en toe zelfs Joey weet te verslaan op het gebied van ranzige opmerkingen...![]()
De meeste van m'n collega's hebben dit soort onderwerpen afgeleerd na meer dan 10 jaar huwelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Ynske het volgende:
ergens is t toch triest, dat het hier altijd alleen maar daarover gaat
whehe als vrouwen iets merken aan een sieraad is het wel hoe duur het geweest isquote:
Kort haar is voor hamsters en vrouwen boven de 35 die grijs worden of onhandelbaar haar krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef petitlapin2 het volgende:
-blaat-
Mijn meisjequote:
quote:
doe nou niet zo recalcitrant..quote:
Ongeacht de haarkleur dient dat gewoon volledig verwijderd te worden!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
Roodharige vouwen hebben ook rood schaamhaar.
Jagges.
Streepje kan leuk zijn, maar niet bij rood haar.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongeacht de haarkleur dient dat gewoon volledig verwijderd te worden!![]()
iig het overgrote deel..quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongeacht de haarkleur dient dat gewoon volledig verwijderd te worden!![]()
je zou misschien eerst het op foto moeten zien voor je oordeeltquote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Tranceptor het volgende:
Kort haar is voor hamsters en vrouwen boven de 35 die grijs worden of onhandelbaar haar krijgen.
Lang haar.![]()
Ik dacht dat jij je image hier wilde veranderen?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat ze voor zichzelf koopt is nooit duurder dan 5 euro ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehe als vrouwen iets merken aan een sieraad is het wel hoe duur het geweest is![]()
ik bemoei me overal mee, dus ook met jou, deal with itquote:
Veranderen betekent niet noodzakelijk verbeteren natuurlijk!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je image hier wilde veranderen?![]()
das anders...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef GF het volgende:
[..]
Wat ze voor zichzelf koopt is nooit duurder dan 5 euro ofzo
Ja, maar waar moet ik zoekenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
, zilveren rotzooi.
Maar jij weet dat toch het best, gewoon kijken naar wat ze nu heeft en iets in die stijl zoeken.
Dat vind ik dus t mooiste dr aan... Haar vind ik sowieso heel belangrijk bij een meisje...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
Roodharige vouwen hebben ook rood schaamhaar.
Jagges.![]()
Nahja dan maar helemaal kaal.![]()
eikelquote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik bemoei me overal mee, dus ook met jou, deal with it
Ze houdt dus van goedkoop. Kun je mooi in je zak steken als vriendje zijnde...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef GF het volgende:
[..]
Wat ze voor zichzelf koopt is nooit duurder dan 5 euro ofzo
trut!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze houdt dus van goedkoop. Kun je mooi in je zak steken als vriendje zijnde...![]()
kijk dat blondje bedoelde ik nou...quote:
opvallend is dat grotendeel van scharrels blond was, maar dat ik me nooit een relatie zie hebben met een blondinequote:
Ik wilde voornamelijk van mijn "drankorgel-imago" afkomen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik bespeur nog geen enkele verandering.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veranderen betekent niet noodzakelijk verbeteren natuurlijk!![]()
WM aka de koning vande dwergenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ohja, behalve jou. Oh en WM
, die slet is ook blond. Maar de rest.
![]()
Buitengewoon heldere uitleg.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wilde voornamelijk van mijn "drankorgel-imago" afkomen.
Dat sletterige blijft gewoon![]()
Ja, Mokster gaat nu nog maar voor 1 ding.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ik heb ook wel veel tijd nodig gehad om te beseffen dat korter haar me gewoon veel beter staat.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
mijn mama roept altijd knip het nou af dat staat je veel beter
maar dat vind ik zelf niks
het ligt nu zo op mn schouders en korter dan dat ga ik gewoon niet!
dit is al kort genoeg
vooral volhoudenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
dit is al kort genoeg
Niet kort doen... Lang haar is geweldig en dan ook echt lang...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
dit is al kort genoeg
quote:
Ik wist dat we volledig op je konden vertrouwen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef Mokster het volgende:
Ik wilde voornamelijk van mijn "drankorgel-imago" afkomen.
Dat sletterige blijft gewoon![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb ook wel veel tijd nodig gehad om te beseffen dat korter haar me gewoon veel beter staat.
nu zou ik het niet anders meer willen![]()
De meeste vrouwen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef petitlapin2 het volgende:
je zou misschien eerst het op foto moeten zien voor je oordeelt
bovendien vind ik veel jonge vrouwen mooi met kort haar. Het moet niet stekelkort zijn, maar redelijk kort vind ik wel mooi.
echt lang staat me nietquote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet kort doen... Lang haar is geweldig en dan ook echt lang...
Hoi.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:02 schreef Salsagirl het volgende:
Ik heb zelf lang zwart haar
Ze draagt van die 'simpele ringen'. Weet ik veel hoe dat heetquote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef Ripley het volgende:Blondjes zijn okay, jah
Maar goed: GF, het lijkt me geen aanrader om per se een goedkoop sierraad te willen kopen, amar aan de andere kant: als zilveren prulletjes haar smaak zijn kom je er misschien wel mee weg. Kun je even vertellen wat voor soort zilveren sieraden ze draagt dan?
Ik vind van de week de "zilveren" ring die ik van mijn ex kreeg. Het plastic schemert er nu doorheen![]()
Vorige week heb ik van mijn huidige vriendje wel een witgouden ring met diamantje gekregen, die andere steekt er nu wel een beetje bij af.
hij heeft mij gevraagd om het te knippenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef Frezer het volgende:
, je man zegt voor de goede vrede dat hij het leuker vind. Echt, kort haar is zelden een verbetering.
Vrouwen die hun haar beu zijn zijn of zwanger of willen een nieuwe start maken zonder die vervelende ventquote:Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt lang staat me niet
dan hangt het zo en gaat het vaak gek golven en zo
voor echt lang is mijn haar gewoon niet gemaakt...
maar hier voor was het toch wel minstens 10 cm langer
dat stond opzich wel
maar was t een beetje beu
Hij weegt 60 kiloquote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft mij gevraagd om het te knippen.
mijn man is trouwens verzot op krullend haar én op kort haar, dus ja ..
Is hij nog gewoon bang dat hij de verkeerde naam anders uitschreeuwt als er strax weer gesekst mag worden?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
* Frezer is shocked!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik geen vriendin, dank u voor dit inzicht! Ik zal vanavond maar een vette hap regelen.quote:
whahaha neej hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwen die hun haar beu zijn zijn of zwanger of willen een nieuwe start maken zonder die vervelende vent![]()
lang haar staat me nietquote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef Frezer het volgende:
* Frezer is shocked!
Maar uitzonderingen zijn er altijd ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |