quote:Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goeie actie. Ik ga zelf es een mailtje sturen.
Dat die persoon het niet kon navragen slaat natuurlijk nergens op.
k vrees van niet, als ik dit zo lees...maar mocht ik een reactie krijgen laat ik dat uiteraard hier wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:43 schreef syntaxerror het volgende:
ja is goed, ik vond het zelf ook al vreemd, want diegene die ik aan de lijn had wilde er ook geen moeite voor doen, hij wilde het gesprek zo snel mogelijk beeindigen, helaas, hopelijk levert jouw mail nog wat op..![]()
[..]
Heej Pikki! Goed dat je weer even van je laat horen!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef pikki het volgende:
Hoi,
Nu ben ik echt wel héél erg tevreden, met dat mooie artikel over Robbert in Weekend.
Zie je wel , Robbert is de échte , wist ik al lang ...en daarmee is alles al rechtgezet , voor de gelovigen althans, ....de skeptici zullen er nog van horen, ....van wat zij hem allemaal naar zijn hoofd geslingerd hebben,de ***************** ....één hoop ellende brengen die mensen maar in de wereld ...ja hoor , ...ik ben echt heel blij met dat artikel , ...en kan amper blijven meelezen.
Want mijn pc is nu bij de hersteller, en dat kan wel nog enkele dagen duren ....en in de winkels duurt het tot 3 a 5 weken , ... hopelijk bij mij minder lang, ....en die man was nu weer even ziek , ...mjah ...er wordt hier tot niet altijd serieus gediscussieerd, en heb al veel lulkoek moeten lezen toen ik af en toe naar de bib ging om wat bij te lezen ,....was soms niet bij te houden , ...
Tot binnenkort , en nog HEEL VEEL goed nieuws van Robbert wil ik hier horen .![]()
Pardon??quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef pikki het volgende:
Dus ook geen herhalingen meer?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef Tulio het volgende:
Ook bij RTL 4 is "er is zoveel meer" verwijdert uit "alle programma's"
Dit is ook pasgeleden gebeurd.![]()
Tulio.
Lijkt mij niet.quote:
quote:
Ow, nee hoor.... het was er een met een verborgen knipoogquote:Op maandag 30 januari 2006 20:47 schreef Bibelot het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit wel een heel erg arrogante reactie,gedver
Er is zoveel meer dan alleen google om aan informatie te komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:30 schreef Hallulama het volgende:
Robbert van den Broeke levert bewijs
Omdat Robbert een veelbesproken jongen is wilde de redactie
van Weekend de proef op de som nemen en maakte een afspraak
met Robbert van den Broeke om erachter te komen of hij nou wel
of niet de boel belazerd. Ze stuurden de hoofdredactrice naar
hem toe, Mevrouw Petra Boots.
Alvorens naar Robbert toe te gaan hebben ze eerst uitvoerig op het internet
gegoogeld om te kijken of er informatie van haar op het net staat, slechts
wat zakelijke informatie maar niks over familie en dergelijke. Let wel,
deze keer deed hij de sessie bij hem thuis en kon hij geen informatie
ontdekken van foto's, etc.
Robbert noemde namen van familieleden vrijwel foutloos,
wist dat Petra een hele goede band met haar Oma had, wist dat haar kat
overleden was en wist ook dat er reeds 1 jaar eerder nog een kat overleden was,
hij wist ze zelfs bij naam te noemen, specifieke witte vlekken op de dieren aan te geven
en andere kenmerken van de dieren. Opa Frans werd genoemd alsook tante Lien,
ome Jaap. Verder wist Robbert te melden dat de relatie met haar 3 jaar oude
dochtertje fantastisch is en dat ze deze verder gaat opbouwen en dat ze
een probleem heeft met haar darmen. Alles klopte, het kindje heeft
nml. een koemelkallergie.
Kortom, Petra Boots is overtuigt dat hij NIET nep is door de hoeveelheid
aan namen die Robbert wist te geven inclusief katten en kenmerken
en de opmerking over haar dochtertje die een koemelkallergie heeft.
Jammer dat Skepsis dit onafhankelijk onderzoekje niet zelf heeft gedaan
en ook geen ruchtbaarheid aan heeft gegeven. Ik denk dat dat meer over
Skepsis zegt dan nodig is. Skepsis eens even kritisch onder de loep
genomen dus.
Dit is glashard bewijs, wat Skepsis aanlevert zijn slechts veronderstellingen
van hoe hij dingen ziet of maakt, dit is uit het leven gegrepen en na te lezen.
Skeptici kunnen natuurlijk ook even met Petra Boots bellen,
zij werkt bij Weekend.
Bron: Weekend
---
Tsja, hoe nu verder?
Zijn er al mensen van de TU Delft die contact hebben gezocht met Robbert?
Er moet toch gewoon een experiment te verzinnen zijn waardoor helder wordt of het nou wel of niet klopt?
Dat was dan absoluut niet mijn bedoeling. Sorry als iemand zich daardoor aangevallen voelde.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef Bibelot het volgende:
Toch vind ik dat je een poster die enthousiast binnenkomt door zo,n opmerking zijn enthousiasme ontneemt.Wees blij met nieuwkomers,wie weet wat zij niet allemaal binnen kunnen brengen.
Alhoewel,dit soort opmerkingen heb ik ook nog nooit van jou gelezen.En ja,ik volg ook dit topic.
Je kunt je afvragen of dat ligt asan de diverse manieren van quoten.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Tulio het volgende:
In paravise sprak Robbert een hele andere taal dan in weekend. In weekend speelt hij de vermoorde onschuld en in paravisie speelt hij het dapper mannetje. Dat ze maar komen die sceptici.
Niet erg stabiel.![]()
Pikki, hoe is het mogelijk dat jij een wanstaltig duivels blad als de weekend de hemel in loopt te prijzen? Vergeet je even dat zij zich bezighouden met het ordinair en onterecht afbranden van onschuldige mensen?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef pikki het volgende:
Hoi,
Nu ben ik echt wel héél erg tevreden, met dat mooie artikel over Robbert in Weekend.
Zie je wel , Robbert is de échte , wist ik al lang ...en daarmee is alles al rechtgezet , voor de gelovigen althans, ....de skeptici zullen er nog van horen, ....van wat zij hem allemaal naar zijn hoofd geslingerd hebben,*onnodige termen*....één hoop ellende brengen die mensen maar in de wereld ...ja hoor , ...ik ben echt heel blij met dat artikel , ...en kan amper blijven meelezen.
Want mijn pc is nu bij de hersteller, en dat kan wel nog enkele dagen duren ....en in de winkels duurt het tot 3 a 5 weken , ... hopelijk bij mij minder lang, ....en die man was nu weer even ziek , ...mjah ...er wordt hier tot niet altijd serieus gediscussieerd, en heb al veel lulkoek moeten lezen toen ik af en toe naar de bib ging om wat bij te lezen ,....was soms niet bij te houden , ...
Tot binnenkort , en nog HEEL VEEL goed nieuws van Robbert wil ik hier horen .![]()
Het is inderdaad erg overtuigend bewijs.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:30 schreef Hallulama het volgende:
Robbert van den Broeke levert bewijs
Omdat Robbert een veelbesproken jongen is wilde de redactie
van Weekend de proef op de som nemen en maakte een afspraak
met Robbert van den Broeke om erachter te komen of hij nou wel
of niet de boel belazerd. Ze stuurden de hoofdredactrice naar
hem toe, Mevrouw Petra Boots.
Alvorens naar Robbert toe te gaan hebben ze eerst uitvoerig op het internet
gegoogeld om te kijken of er informatie van haar op het net staat, slechts
wat zakelijke informatie maar niks over familie en dergelijke. Let wel,
deze keer deed hij de sessie bij hem thuis en kon hij geen informatie
ontdekken van foto's, etc.
Robbert noemde namen van familieleden vrijwel foutloos,
wist dat Petra een hele goede band met haar Oma had, wist dat haar kat
overleden was en wist ook dat er reeds 1 jaar eerder nog een kat overleden was,
hij wist ze zelfs bij naam te noemen, specifieke witte vlekken op de dieren aan te geven
en andere kenmerken van de dieren. Opa Frans werd genoemd alsook tante Lien,
ome Jaap. Verder wist Robbert te melden dat de relatie met haar 3 jaar oude
dochtertje fantastisch is en dat ze deze verder gaat opbouwen en dat ze
een probleem heeft met haar darmen. Alles klopte, het kindje heeft
nml. een koemelkallergie.
Kortom, Petra Boots is overtuigt dat hij NIET nep is door de hoeveelheid
aan namen die Robbert wist te geven inclusief katten en kenmerken
en de opmerking over haar dochtertje die een koemelkallergie heeft.
Jammer dat Skepsis dit onafhankelijk onderzoekje niet zelf heeft gedaan
en ook geen ruchtbaarheid aan heeft gegeven. Ik denk dat dat meer over
Skepsis zegt dan nodig is. Skepsis eens even kritisch onder de loep
genomen dus.
Dit is glashard bewijs, wat Skepsis aanlevert zijn slechts veronderstellingen
van hoe hij dingen ziet of maakt, dit is uit het leven gegrepen en na te lezen.
Skeptici kunnen natuurlijk ook even met Petra Boots bellen,
zij werkt bij Weekend.
Bron: Weekend
---
Tsja, hoe nu verder?
Zijn er al mensen van de TU Delft die contact hebben gezocht met Robbert?
Er moet toch gewoon een experiment te verzinnen zijn waardoor helder wordt of het nou wel of niet klopt?
Ik denk dat er hier meer mensen zijn die zich hieraan schuldig maken! Die zouden zo kunnen solliciteren naar een baan bij de roddelbladen nmlquote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Pikki, hoe is het mogelijk dat jij een wanstaltig duivels blad als de weekend de hemel in loopt te prijzen? Vergeet je even dat zij zich bezighouden met het ordinair en onterecht afbranden van onschuldige mensen?![]()
Ik dacht dat jij hier niet meer zou posten?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:14 schreef Indirah het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier meer mensen zijn die zich hieraan schuldig maken! Die zouden zo kunnen solliciteren naar een baan bij de roddelbladen nml![]()
Dat zei Sten ook remember?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:14 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier niet meer zou posten?![]()
![]()
Jij wel LOLquote:Op maandag 30 januari 2006 22:19 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dus alles wat Sten doet doe jij ook?![]()
quote:
Wat een pokke-stukje zeg. Waar komt het eigenlijk vandaan? Ik kan het n.l. bij Weekend niet vinden.quote:
Troost je, ik snapte het meteen hoe je het bedoelde.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was dan absoluut niet mijn bedoeling. Sorry als iemand zich daardoor aangevallen voelde.![]()
En idd.... zo kun je dat van mij ook beter niet lezen. Nooit echt op die toon. Dan kun je ervanuit gaan dat het een grapje is. Goed ingelezen.![]()
http://www.niburu.nl/ hier ergens..quote:Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Wat een pokke-stukje zeg. Waar komt het eigenlijk vandaan? Ik kan het n.l. bij Weekend niet vinden.
Ik vind zo'n sensatieblad als de weekend juist een goede keus. Die zoeken juist een primeur waardoor er met zekerheid gezegd kan worden dat hij een oplichter is. Geloof maar gerust dat ze met die instelling naar hem toe zijn gegaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg overtuigend bewijs.De hoofdredacteur van een roddelblad dat iedere week volstaat met leugens beweert dat Robbert echt paranormaal is
![]()
Je herinnert je vast nog wel hoe ze Jomanda hebben afgebrand in die bladen. zeker na het Sylvia gebeuren.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg overtuigend bewijs.De hoofdredacteur van een roddelblad dat iedere week volstaat met leugens beweert dat Robbert echt paranormaal is
![]()
Mijn kat ziet mogelijk entiteitenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens waar is mijn 'Mijn kat ziet mogelijk entiteiten' topic? Hebben ze het zo verziekt, dat het weg is gehaald?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, stom he? Ik was het ook al aan het zoeken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens waar is mijn 'Mijn kat ziet mogelijk entiteiten' topic? Hebben ze het zo verziekt, dat het weg is gehaald?![]()
![]()
![]()
![]()
Snappen jullie het nog?quote:U bent op Connie en Hans-basis?
‘Wij, mijn Pagina-Privé-collega Petra Boots en ik, zijn met hen bevriend, écht bevriend.’
Ehm....okquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mijn kat ziet mogelijk entiteiten
Ok......ehm nee dusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:04 schreef Stenny het volgende:
Het is één groot complot:
Wilma Nanninga, familie van Rob Nanninga?, de scepsis man die Robbert als oplichter 'ontmaskerde'?, kent Petra Boots van de Weekend erg goed. Wilma is chef van de showbizzrubriek ‘Pagina Privé’.
http://www.studiokromagazine.nl/st38interview.htm:
[..]
Snappen jullie het nog?![]()
![]()
Lieverd,quote:
Hahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lieverd,
het topic is weggevallen omdat het "vol" is.
Het liep dus juist goed
Je bent vrij om een nieuwe/vervolg te openen als je dat graag wil.
linkje er in naar de vorige en je kan verder.
Daarnaast een tip: dit soort vragen kan je het beste in het feedback topic stellen.
Daar is feedback voor.
Mocht het bv wel per ongeluk op slot zijn gegaan heb je niets aan alleen de antwoorden van medefokkers.. dan zal je toch echt een crewlid moeten vangen met wat knopjes (en ik check feedback dus telkens).![]()
Het kwartje valt nog niet....misschien heb ik last van zwangerschapsdomheidquote:
Ik las een post elders op het Internet (ben natuurlijk vergeten waar) waar iemand beweerde uit eerste hand vernomen te hebben dat dat een geintje was. Iemand van het licht had Jensen in de maling genomen. Ze hebben er na afloop smakelijk om gelachen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Kan iemand mij nog uitleggen waarom die lichten knipperden volgens jullie toen Robbert van den Broeke bij Jensen en in Carré was? Was dat volgens jullie via telekinese...? Dat deel heb ik namelijk gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |