't kan altijd erger ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:33 schreef Klonk het volgende:
ik bedoel het had ook over:
[afbeelding]
kunnen gaan![]()
Amerikanen hequote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef PeuRac het volgende:
To that end the Denali's 325-hp 6.0-L OHV V8 puts out an ample 370 lb-ft of torque. The low-emission, LEV rated engine puts power down to the road through a permanent all-wheel drive system.
Fuel Economy (city/hwy): 18.9 / 14.3 L/100 km
Durven ze ook nog een lage emissie uitstoot de claimenDing loopt 1 op 5.3 tot 1 op 7
Dat heeft hij toch ook?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Klonk het volgende:
ik dacht dat je die vandaag zou krijgen ?
Ja dus om 9:00uquote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Klonk het volgende:
ik dacht dat je die vandaag zou krijgen ?
heb je het nou over die A1?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:51 schreef Fwnk het volgende:
Best geile bak
quote:
grapjequote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je het nou over die A1?
[..]
Jos de Grindbakkenkoningquote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
klote gasten, geen respect hebben voor andermans spullenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef PeuRac het volgende:
Potentieel rel/sensatie topic: En dan vind je je pimpwagen gestript op de parkeerplaats
mooi kruisjequote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef Zonda_F het volgende:
andere velgen maken hem al een stuk beter
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef PeuRac het volgende:
Tering, kansloze rukker is het ookals je zoveel investeert in je auto is een alarm van 100 euro ook geen geld
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef Mukie het volgende:
Alarm maakt btw tegenwoordig geen ruk meer uit, dan nog binnen 40sec opengemaakt, dusch...
maar net zo dom om de zooi niet te beveiligenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
klote gasten, geen respect hebben voor andermans spullen![]()
IK OOK!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef Zonda_F het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelfs nog een foto met voor Hugo van Jos met handtekening![]()
Ik was wat later met op invoeren klikkenquote:
Ik zag hem regelmatig op de kartbaan, en toen ben ik maar eens naar hem toe gelopen voor een autographiquequote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
IK OOK!!!
gehad op speed en design
ik was er toen (1994 geloof ik) zeker 2 maanden blij mee
ik heb hem ook wel eens gesproken in Echt..quote:Op maandag 30 januari 2006 12:08 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ik zag hem regelmatig op de kartbaan, en toen ben ik maar eens naar hem toe gelopen voor een autographique
daar heb je wel kans op..quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Klonk het volgende:
en als volgende kreeg je een knal op je kop
Hij reed zelf niet, hij is ook tuner voor CRGquote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Klonk het volgende:
en als volgende kreeg je een knal op je kop
da's voor hem ook geen reden om niet te gaan freefightenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:12 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij reed zelf niet, hij is ook tuner voor CRGbij het WK karting. Dus ik was hem verder niet tot last
Je weet het niet ehquote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's voor hem ook geen reden om niet te gaan freefighten![]()
heb jij wat tegen "onze jos" ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's voor hem ook geen reden om niet te gaan freefighten![]()
nee hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb jij wat tegen "onze jos" ofzo
Dat komt nu ineens een stuk beter over dan hoe het overkwam in het desbtreffende topicquote:Op maandag 30 januari 2006 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was wat later met op invoeren klikkenEn een goed alarm helpt wel een beetje, plus dat hij ook niet alles zo in z'n auto had moeten laten liggen en de boel goed had moeten verzekeren. Voor die paar euro extra in de maand had hij nu een flink deel van die 5.000 terug gekregen, nu krijgt hij met wat geluk alleen de schade die ontstaan is door de inbraak terug.
En ja, eigenlijk moeten ze gewoon van ander mans spullen afblijven, maar wanneer ze dat niet doen, moet je zorgen dat je zo min mogelijk schade oploopt.
Om het evenquote:
Heb er nog een post achteraan gegooidquote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat komt nu ineens een stuk beter over dan hoe het overkwam in het desbtreffende topic
ik wil ook een muukje hebbenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJootje: een paar dagen weg omdat je de andere users beu bent; vertrek gaat gepaard met veel ruzie en leegruimen van profiel, maar toch mee blijven lurken tot de terugkomst
FBG-tje: jezelf verheven voelen boven andere users
Fwnkje: gebasht worden en niet welkom zijn maar toch steeds terugkomen
PeuRacje: patsen met iets onbenulligs, bij voorkeur een mattenset
peuraccen [het], patsen met spullen die niet van jou zijn
PNG-tje: hele zinnige dingen zeggen op zo'n manier dat niemand het snapt
TF-je: als gevolg van overmatig geweld ergens niet meer welkom zijn
Youpje: Het volkomen door eigen toedoen molesteren van een auto
Over die GMCquote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
Maar het is wel de waarheidquote:Op maandag 30 januari 2006 12:37 schreef BoJo het volgende:
Ik vind dat Muukje niet leuk maar tis lastig wat anders te bedenken![]()
ziekelijkequote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
Mukie'tje: Het verliezen van een uitlaat opweg naar een meet
Tommy'tje: Het op het ziekelijke af kennen van motorcodes en specificaties van een bepaald auto merk
teringquote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef M5 het volgende:
eentje onder het motto "beter laat dan nooit"
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
Mukie'tje: Het verliezen van een uitlaat opweg naar een meet
Tommy'tje: Het op het ziekelijke af kennen van motorcodes en specificaties van een bepaald auto merk
ik vinnum niet grappigquote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Sjoewe het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-892930956082871058
Phuket, Thailand.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tering
dat is laat idd..
waar is dat en waarom doet die conjo dat?!
Je zal die aap maar tegenkomenquote:
juist, apen horen geen kunstjes te doen, maar gewoon ergens lekker in de boom een banaan te vretenquote:
Mja Russen ehquote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Phuket, Thailand.
Waarom? Soms wordt er gebruik gemaakt van de volle lengte van de startbaan als dat mogelijk is, dan kun je zo economisch als mogelijk is vertrekken. Je kunt elke take-off met full-power vertrekken, maar dat kost je veel brandstof. Vertrek je met wat minder power, dan gebruik je zo veel mogelijk de lengte van de startbaan en verbruik je minder brandstof (zuiniger). Alleen heb ik geleerd dat je altijd een bepaalde lengte van de startbaan over moet houden om tot stilstand te komen mocht er een storing in een motor i.o.d. plaats vinden. Dit is voor zover ik weet niet volgens de boekjes.
Maatschappij hier in actie is Vaso Airlines uit Rusland, vliegtuig is een Ilyushin Il-86.
Ben ik met je eens,quote:Op maandag 30 januari 2006 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
juist, apen horen geen kunstjes te doen, maar gewoon ergens lekker in de boom een banaan te vreten![]()
zieke shit iddquote:Op maandag 30 januari 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja Russen ehBij veel van die Fighters werd ook bijvoorbeeld een remkoelstysteem weggelaten, emmertje water erover voldoet ook prima
Een vliegtuig heeft geen remkoelsysteem. En wat is er mis met een emmer water? Simpeler kan het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja Russen ehBij veel van die Fighters werd ook bijvoorbeeld een remkoelstysteem weggelaten, emmertje water erover voldoet ook prima
Naja het was iets met koeling en banden en een emmer water ipv een duur systeem.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef M5 het volgende:
[..]
Een vliegtuig heeft geen remkoelsysteem. En wat is er mis met een emmer water? Simpeler kan het niet.
Dan geef ik hem een banaan en het is al opgelostquote:
Jij loopt standaard met een tros bananen rond?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan geef ik hem een banaan en het is al opgelost
Dat is klote jaquote:
Das niet zomaar een banaan, das een chiquitaquote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij loopt standaard met een tros bananen rond?
[afbeelding]
dat is half ziek uit bed komen, dan nog ff anderhalf uur in de trein gaar stomen om vervolgens volledig van de planeet een tentamen te doenquote:
Waarom ga je danquote:Op maandag 30 januari 2006 13:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat is half ziek uit bed komen, dan nog ff anderhalf uur in de trein gaar stomen om vervolgens volledig van de planeet een tentamen te doen
Ruilen? Ik zit thuis en wil werkquote:
yow doe maarquote:Op maandag 30 januari 2006 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ruilen? Ik zit thuis en wil werk![]()
Morgen wel lekker lang dagje werken![]()
Jazekerquote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ga je nog iets voor jezelf doen, peu?
waarschijnlijk is dat ding 77% te zwaarquote:Op maandag 30 januari 2006 13:50 schreef M5 het volgende:
Schering en inslag bij de russen
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt me ook wel lekker als piloot, dat zwarte bordje met de witte 1 betekend nog 1000ft (304.8 m) voor dat de baan op houdt. lekker als je daar met dik 350 km/h voorbij knalt met alle wielen op de grond.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarschijnlijk is dat ding voor 77% te zwaar
wel een mooi gezicht.
Ik heb me afgelopen week uit laten schrijven voor mijn tentamens wegens ziekte, nu hoop ik dat ik de tentamens mag verdelen over mijn periode, anders heb ik er de volgende tentamenweek 13quote:
jawel maar kan me er nu niet toe zetten.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:52 schreef FunnyName het volgende:
[..]
zeker niet veel te doen op je werk?
Handy, hou je genoeg tijd over om te Fokken!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
jawel maar kan me er nu niet toe zetten.
Niet dat dat zo erg is, want mn uren voor vandaag heb ik allang gebilled.
Ben iets sneller dan de tijden die zijn aangegeven om iets te verwerken.
Een fraai staaltje Fwnk bashingquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef Xtreem het volgende:
MIddag... Heb ik iets schokkends gemist het afgelopen weekend of weer alleen maar slap gelul?
okay.quote:
Whehe maar dit was misschien wel één van de beste tot op hedenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:45 schreef Klonk het volgende:
hij vraagt of er iets schokkends is gebeurt, fwnk bashen is niet schokkend, da's gewoon een goeie gewoonte.
linkje?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe maar dit was misschien wel één van de beste tot op heden
Niks bijzonders, het normale SC gemekker, Hugo heeft nog een poosje een ban, maar is toch niet helemaal afwezigquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef Xtreem het volgende:
MIddag... Heb ik iets schokkends gemist het afgelopen weekend of weer alleen maar slap gelul?
eensch 14.gifquote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe maar dit was misschien wel één van de beste tot op heden
ow en Bojo is weer terugquote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
okay.
De categorie standaard rituelen was ik vergeten
quote:
succesquote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga wat te eten in elkaar prutsen en tentamens maken. Tot binnenkort, vanaf nu is het de restjes inpakken en verhuizen
Tot binnenkort
Succes kerelquote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga wat te eten in elkaar prutsen en tentamens maken. Tot binnenkort, vanaf nu is het de restjes inpakken en verhuizen
Tot binnenkort
een BoJo-tje? Je bent vader geworden?!?!?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:14 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
enne een "BoJo-tje" is een algemeen begrip nu in de SC![]()
Verhuizen is zo kut nog niet... Paar uur verstand op nul en sjouwenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:18 schreef Klonk het volgende:
Sterkte Sjoewe, verhuizen is kut maar daarna leuk
ja, 36 kleine BoJotjes.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
een BoJo-tje? Je bent vader geworden?!?!?
vooral op plekken waar je bent ''vergeten'' schoon te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verhuizen is zo kut nog niet... Paar uur verstand op nul en sjouwen
De troep inpakken en schoonmaken vond ik het ergste
Ik heb 4x stof staan zuigen om de afdruk van m'n bed en kast uit de vloerbedekking te halenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
vooral op plekken waar je bent ''vergeten'' schoon te maken![]()
Kut zeg.... Heb jij dit voorjaar wel geslapen?!quote:
jawel, ik woon ergens andersquote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kut zeg.... Heb jij dit voorjaar wel geslapen?!
Dus iemand anders heeft ze verwekt!?quote:
Peu heeft me geholpen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dus iemand anders heeft ze verwekt!?
Weet je zeker dat je ze dan wel wil zien als klein BoJootje??????quote:
die zijn er om op hun gezicht te meppenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je ze dan wel wil zien als klein BoJootje??????
* Xtreem is weg
uitpakken en opleverenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verhuizen is zo kut nog niet... Paar uur verstand op nul en sjouwen
De troep inpakken en schoonmaken vond ik het ergste
Terug lezenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:36 schreef Klonk het volgende:
wat zijn het eigenlijk Bojoik lul wel lekker mee alsof ik het weet, maar ondertussen heb ik geen flauw idee
i knowquote:Op maandag 30 januari 2006 15:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Verband tussen orgasme en snel zwanger worden.
Peu![]()
In duitsland zit ook zoiets, ding is 24/7 geopendquote:Op maandag 30 januari 2006 15:09 schreef Zonda_F het volgende:
fake beach, Japan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fiesta's zijn vet, mits je in de juiste rijdtquote:Op maandag 30 januari 2006 16:47 schreef Fwnk het volgende:
Ik werd net in een Fiesta thuisgebrachtDie dingen zijn echt eng
een automaat?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:43 schreef BoJo het volgende:
ik heb een keer in een Fiesta automaat een groep meiden gechauffeurd![]()
Eentje had diploma uitreiking en 1 van de vriendinnen had haar been in het gips. Nu had ik geen auto toen dus hebben we de auto van de mams geleend van 1 van de meiden. En aangezien ik de enige was met rijbewijs moest ik rijden![]()
neequote:
kan je er geen mooie boot van bouwen? ff op ze kop en de bodem eruit, (roest) gaten dichtplamuren en varen maarquote:Op maandag 30 januari 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
Iemand nog een Opel Kadett 1.4 uit 1991 kopen?
enig idee wat dat aan plamuur kostquote:Op maandag 30 januari 2006 17:57 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je er geen mooie boot van bouwen? ff op ze kop en de bodem eruit, (roest) gaten dichtplamuren en varen maar![]()
geen sneeuw?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:02 schreef Fugie het volgende:
serieuze tractieproblemen met de opel![]()
lijkt wel of ik olie onder me banden heb zitten ofzo
same here, is pekel ook glad ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 18:02 schreef Fugie het volgende:
serieuze tractieproblemen met de opel![]()
lijkt wel of ik olie onder me banden heb zitten ofzo
Kinderspelquote:Op maandag 30 januari 2006 15:09 schreef Zonda_F het volgende:
fake beach, Japan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stelletje neppersquote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4241218371235866675&q=extreem
Whow lijpe shit gek![]()
Dat feest ging niet doorquote:Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Fiesta's zijn vet, mits je in de juiste rijdt
Fiesta XR2i dus![]()
oh wee als iemand die bling bling foto met goud naast m'n Jeep postquote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef Mukie het volgende:
Alfisti, jij komt straks dan ook vast langs in Pimp hier (samen) met je auto
Je bedoelt die foto van vakantie?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh wee als iemand die bling bling foto met goud naast m'n Jeep post![]()
Het leven zonder een Hummer Jeep is bummer.quote:
een BMW ?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het leven zonder een Hummer Jeep is bummer.![]()
Trouwens, herken je mn avatar
Hermie!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
Mooie bak Alfristi!
Alleen wel een stapje terug gedaan qua interieur![]()
Je miste je bagageruimte?
nope, uberhaupt zijn er al zeeeeeeeer weinig foto's van mijn peroontje op internet te vindenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef Mukie het volgende:
Alfisti, jij komt straks dan ook vast langs in Pimp hier (samen) met je auto
herkenbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hermie!![]()
Ik miste inderdaad de bagageruimte ( kon geen fucking krat bier achterin) en nogal besmet met het 155 virus
![]()
Ik moet nog even nadenken of ik mee durf te doenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nope, uberhaupt zijn er al zeeeeeeeer weinig foto's van mijn peroontje op internet te vinden
* Alfisti] doet niet aan pimpen[/me]
[me=Alfisti doet wel aan afdrogen bij het stoplicht / op de snelweg
Ik snap niet dat je die velgen niet wil houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef Alfisti het volgende:
Helaas alleen nog maar beroerde foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lelijke fiat velgenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je die velgen niet wil houden![]()
![]()
BMWquote:
doen, ben wel benieuwd. Enige gezicht wat we nog niet kennen in de SCquote:Op maandag 30 januari 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik moet nog even nadenken of ik mee durf te doen
Damn, geen bier kunnen vervoeren is wel een gigantisch minpunt jaquote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hermie!![]()
Ik miste inderdaad de bagageruimte ( kon geen fucking krat bier achterin) en nogal besmet met het 155 virus
![]()
quote:
Is van een DTM 155 idiootquote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom heb je dan BMW koplampen in je avatar![]()
op glad wegdek niet nee, maar droog valt het wel mee hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
hmmm 4wd dan doe ik de 0-100 maar niet
Bochten heb ik een kart voor dudequote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
op glad wegdek niet nee, maar droog valt het wel mee hoor![]()
bij bochten kunnen we![]()
![]()
Ik hoorde je anders laatst nog zeggen dat je em op de snelweg niet bij kon houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
op glad wegdek niet nee, maar droog valt het wel mee hoor![]()
bij bochten kunnen we![]()
![]()
ja doh 165 tegen 235 pkquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders laatst nog zeggen dat je em op de snelweg niet bij kon houden
sssjjtttquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je dacht serieus dat Bo dat niet zag?![]()
Tyfusquote:Op maandag 30 januari 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
zit een chip in dus volg de rode lijn
[afbeelding]
[afbeelding]
nee je fantaseertquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders laatst nog zeggen dat je em op de snelweg niet bij kon houden
Ik wil gewoon niet geloven dat een 4cil turbo mij kwijt kan rijdenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee je fantaseert![]()
we zijn "nog" niet voluit gegaan beide![]()
Maar denk dat ik niet al te veel kans maak overigens![]()
zie je, duidelijk een BMW.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef PeuRac het volgende:
http://www.alfa155.com/155/gadgets/155_DTM_8.jpg
^^^^ wat de Bo zegtquote:Op maandag 30 januari 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
zit een chip in dus volg de rode lijn
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zeg "meet"quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
226pk 1379 kilo tegen 235pk a 1480kg? Is dan wel weer leuk
Volgens die link boven jou post is het een DTMquote:
Denk inderdaad niet dat ik het op top ga halen........quote:Op maandag 30 januari 2006 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet geloven dat een 4cil turbo mij kwijt kan rijden
een 5 of 6cil ok maar een 4 cil moet op top te kloppen zijn
Hoeveel PS heb jij eigenlijk?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij wel voor jullie uit om te filmen![]()
![]()
standaard Q4 zit in 7sec op de 100quote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Denk inderdaad niet dat ik het op top ga halen........
Je moet niet alles geloven........quote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens die link boven jou post is het een DTM![]()
orgineel 165, heb ook een chip dus zit nu rond de 175 pk. Helaas niet zo'n dikke winst als de turbo'squote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoeveel PS heb jij eigenlijk?
AWD is de truuk inderdaad, met nat weer is er bar weinig wat je stoptquote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
standaard Q4 zit in 7sec op de 100
jij in 6.5 nu ofzo? Ik wil ook awd
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven........
De voorspoiler is nooit gebruikt op de V6Ti modellen, alleen op de D2 zoals bijvoorbeeld in het BTCC
En waarom zit je hier? Ga eens als een haas die kapje rond je stuur fatsoenlijk monteren en die *aller-aller-aller-afgrijselijkste* matjes uit de 155 gooien
Dus met de volvo moet ik je wel bij kunnen houden?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
orgineel 165, heb ook een chip dus zit nu rond de 175 pk. Helaas niet zo'n dikke winst als de turbo's![]()
neequote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus met de volvo moet ik je wel bij kunnen houden?
Als het goed is zou een 5 of 6 cil vanuit onderin meer moeten kunnen trekken dan een 4cil...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Denk inderdaad niet dat ik het op top ga halen........
11 jaar oudquote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
Patsers in 15 jaar oude auto's! Voor de 3 155-rijders hier
Mja, maar een turbo maakt ook wel weer een hoop goed..........quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het goed is zou een 5 of 6 cil vanuit onderin meer moeten kunnen trekken dan een 4cil...
Ben toch wel benieuwd hoe dat zou gaan
postenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag een lelijke 155 en een oerlelijke 156 op de foto gezet
Volgends autoweek zou je langzamer zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best
Als het maar niet weer op een zondagochtend is
nee iddquote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best
Als het maar niet weer op een zondagochtend is
dat word na middernachtquote:
Nee preciesquote:Op maandag 30 januari 2006 20:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mja, maar een turbo maakt ook wel weer een hoop goed..........
Ik zou het echt niet durfen zeggen wie er zou winnen, daarbij moet ik ook zeggen dat het mij ook bar weinig intereseert
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee preciesmaar het is wel geil dat je bij de 200+ pk mannen hoort
![]()
Volgens mij zijn wij de enige?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee preciesmaar het is wel geil dat je bij de 200+ pk mannen hoort
![]()
Tommyquote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vanavond een "jimi hendrix party"
ben benieuwd, kom je ook sjoewe?
Ja watjes zijn hetquote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige?
Bo doet een poging maar komt nog 25 pk te kort, Bassos iets meer en Peu..................
je vergeet Tjabboquote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bo doet een poging maar komt nog 25 pk te kort, Bassos iets meer en Peu..................
jij ben toch ook fan??quote:Op maandag 30 januari 2006 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tommy
Sjoewe is aan het inpakken en verhuizen momenteel...
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die tellen we ook niet mee![]()
Toyota![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik ga geen bochtjes tegen je doen![]()
vertel..quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
maar zeg... jij hebt een video camera he ?
Ik moet en zal mijn geluid op video vast leggen voordat ik het zat ben en gekke dingen ga doen![]()
dat 0-100 filmpje had ik gemaakt met m'n digitale cam...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
maar zeg... jij hebt een video camera he ?
Ik moet en zal mijn geluid op video vast leggen voordat ik het zat ben en gekke dingen ga doen![]()
Is zeker in het hoge noorden?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij ben toch ook fan??
dan kan jij ook ff langskomen!
het schijnt aso te zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vertel..
wat is er met je geluid aan de hand?
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is zeker in het hoge noorden?
mja ik kan 30 sec mono filmpjes doen met mijnequote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat 0-100 filmpje had ik gemaakt met m'n digitale cam...
opzich wel goede quality
Edit: Zolang je er niet teveel aan gaat verkleinen
Alles boven Amsterdam is het hoge noordenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik woon niet in het (hoge) noorden weet je nog?
ik heb die ene josti al laten rijden en dat nooit meerquote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
Bo anders laat je die ene josti weer revven en neem je het zelf op?
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles boven Amsterdam is het hoge noorden
Dus daar woon je toch nog wel?
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb die ene josti al laten rijden en dat nooit meer
van z'n 1 naar z'n 4 schakelen bij het weg rijden en niks in de gaten hebben enzo
de motor is ook niet diegene die aso klinkt bij mijn v6quote:Op maandag 30 januari 2006 20:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
neem dan maar even op ja
Alfa motoren klinken altijd goed!
wat dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
de motor is ook niet diegene die aso klinkt bij mijn v6
Je moet je klep ook dichthouden tijdens het rijdenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
de motor is ook niet diegene die aso klinkt bij mijn v6
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet je klep ook dichthouden tijdens het rijden
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat schiet niet op neequote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
mja ik kan 30 sec mono filmpjes doen met mijne
* Alfisti pleurt van zijn stoel van het lachenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bas toch wel iets minder pk's als ik, hij heeft er 100, ik 140, klein verschilletjequote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu word ik gekJe woont toch "omgeving Alkmaar" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |