abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 11:58:49 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_34608656
Laatst bij mij in de buurt; een pimpwagentje (een verlaagde Cinquecento, DVD spelertje er in, enorme boxen in kofferbak e.d.) staat met regelmaat voor de deur geparkeerd. Op een gegeven moment zien we wat heisa buiten en wat buren rennen en wat blijkt; de pimpwagen is gestript. Het glas lag ingelsagen naast de auto, en met enorm rode oogjes stond de buurjongen, die uiteraard altijd heel graag mag laten zien hoe hard hij wel niet zijn gas in kan trappen in de straat, beteuterd naar zijn dashboard te kijken; radio weg (frontje er gewoon op laten zitten), al zijn originele CD's hadden ze meegenomen, de ingebouwde DVD speler hadden ze zorgvuldig er uit gehaald en toen hij vervolgens eens in zijn kofferbak keek, kreeg hij de klap op de vuurpijl; afgezien van een enkele kabel hadden ze zijn hele kofferbak ook nog een leeggehaald waar voorheen dus ingebouwde boxen in zaten. Op dat moment zag ik een volwassen man als een klein kind janken. Hij mompelde over een schadepost van ongeveer 5000,- (dus de apparatuur die er in zat was duurder dan de wagen zelf)...

Eenmaal weer binnen lag ik helemaal dubbel.

5000,- euro in een auto inbouwen die nog niet eens de helft in de catalogus waard is.
5000,- euro in een auto inbouwen en dan geen cent aan een alarm uittrekken

Je kon me vegen... en ja, ik weet dat ze met hun poten van andermans spullen moeten afblijven, maar geen alarm en je frontje en originele cd's in je auto achterlaten is natuurlijk vragen om een leegegroofde wagen

Wel grappig om stoere jongeren met hun woeste wagentjes in ene als kleine meisjes die van het klimrek afdonderen te zien huilen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 30 januari 2006 @ 12:00:22 #2
140184 Koedie
Lekkere koedie!
pi_34608720
Ze hadden dat ding ook nog in de brand moeten steken, dán was het pas gaaf geweest.
pi_34608780
Treurig geval, die gozer. Mooi verhaal overigens.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:02:37 #4
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34608804
Niet slim inderdaad, frontje laten zitten en geen alarm er op.... Het zijn wel klootzakken om je auto open te breken, dat zeker wel....
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 30 januari 2006 @ 12:03:23 #5
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_34608836
Best treurig.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_34608842
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef Mukie het volgende:
Best treurig.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:03:52 #7
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_34608848
Alarm maakt btw tegenwoordig geen ruk meer uit, dan nog binnen 40sec opengemaakt, dusch...
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:03:57 #8
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_34608849
pics MM , pics
pi_34608868
Tering, kansloze rukker is het ook als je zoveel investeert in je auto is een alarm van 100 euro ook geen geld
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 30 januari 2006 @ 12:04:34 #10
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_34608872
Ik snap niet dat jullie het zo leuk vinden ?? Oke, hij heeft het misschien in een treurige auto ingebouwd, maar hij heeft er wel heel veel tijd en geld ingestoken. Als ze mijn auto zouden leegjatten zou ik ook niet bepaald blij zijn. (en mijn auto HAD ook geen alarm, mijn nieuwe toevallig wel)
pi_34608962
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef Mukie het volgende:
Alarm maakt btw tegenwoordig geen ruk meer uit, dan nog binnen 40sec opengemaakt, dusch...
als ze een telefoon jatten misschien, maar als ze alemaal dvd apparatuur er uit slopen, denk ik dat een alarm je een extra kans geeft.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:07:21 #12
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_34608966
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef MikeyMo het volgende:
Laatst bij mij in de buurt; een pimpwagentje (een verlaagde Cinquecento, DVD spelertje er in, enorme boxen in kofferbak e.d.) staat met regelmaat voor de deur geparkeerd. Op een gegeven moment zien we wat heisa buiten en wat buren rennen en wat blijkt; de pimpwagen is gestript. Het glas lag ingelsagen naast de auto, en met enorm rode oogjes stond de buurjongen, die uiteraard altijd heel graag mag laten zien hoe hard hij wel niet zijn gas in kan trappen in de straat, beteuterd naar zijn dashboard te kijken; radio weg (frontje er gewoon op laten zitten), al zijn originele CD's hadden ze meegenomen, de ingebouwde DVD speler hadden ze zorgvuldig er uit gehaald en toen hij vervolgens eens in zijn kofferbak keek, kreeg hij de klap op de vuurpijl; afgezien van een enkele kabel hadden ze zijn hele kofferbak ook nog een leeggehaald waar voorheen dus ingebouwde boxen in zaten. Op dat moment zag ik een volwassen man als een klein kind janken. Hij mompelde over een schadepost van ongeveer 5000,- (dus de apparatuur die er in zat was duurder dan de wagen zelf)...

Eenmaal weer binnen lag ik helemaal dubbel.

5000,- euro in een auto inbouwen die nog niet eens de helft in de catalogus waard is.
5000,- euro in een auto inbouwen en dan geen cent aan een alarm uittrekken

Je kon me vegen... en ja, ik weet dat ze met hun poten van andermans spullen moeten afblijven, maar geen alarm en je frontje en originele cd's in je auto achterlaten is natuurlijk vragen om een leegegroofde wagen

Wel grappig om stoere jongeren met hun woeste wagentjes in ene als kleine meisjes die van het klimrek afdonderen te zien huilen
Het is maar goed dat jij me buurman niet bent, en ik dat ik geen gepimpte auto had want als ik jou had zien lachen had je toch mooi met je gebroken vinger je tanden kunnen oprapen.
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_34609085
Hij heeft er zo te lezen nogal wat tijd en geld in gestopt.
Ik vind het wel leuk als iemand ergens zo gepassioneerd voor gaat.

Pimpwagens zijn mijn ding niet, maar om hem nou uit te lachen?
pi_34609107
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef PeuRac het volgende:
Tering, kansloze rukker is het ook als je zoveel investeert in je auto is een alarm van 100 euro ook geen geld
Hij is toch niet verzekerd he?
  maandag 30 januari 2006 @ 12:12:17 #15
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_34609114
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef ConQuestador het volgende:
Ik snap niet dat jullie het zo leuk vinden ?? Oke, hij heeft het misschien in een treurige auto ingebouwd, maar hij heeft er wel heel veel tijd en geld ingestoken. Als ze mijn auto zouden leegjatten zou ik ook niet bepaald blij zijn. (en mijn auto HAD ook geen alarm, mijn nieuwe toevallig wel)
Omdat hij er wellicht een beetje om vraagt misschien (geen alarm, frontje er in laten), daarnaast staat die buurt bekend om dat er auto's opengebroken worden...

en ja, als extra factor is er natuurlijk de leedvermaak factor. Het zal zijn hobby wel zijn maar heel veel mensen hebben net als mij een beetje een hekel aan die mannetjes die hun hele auto's verbouwen tot wandelende lichtkooien en die binnen woonerven het gas vol intrappen om te laten horen hoe ze hun uitlaat wel niet getweakt hebben, en vervolgens met een slakkengang over de drempel moeten omdat anders de stukken kunststof waarmee hun wagen verlaagd is afbreken op de desbetreffende drempel

Ik heb zoiets van; jammer joh, had je die 5000,- maar moeten investeren ine en DVD, Surroundset en plasmascherm, had je gewoon je films mooier en groter vanuit je bed kunnen bekijken en had je je troep nu gewoon nog
[..]
  maandag 30 januari 2006 @ 12:12:34 #16
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_34609121
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef M.Ram het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij me buurman niet bent, en ik dat ik geen gepimpte auto had want als ik jou had zien lachen had je toch mooi met je gebroken vinger je tanden kunnen oprapen.
dan had ik nog harder gelachen wanneer de politie jou op kwam halen.
En je hele auto naar de kloten, de bak in en een strafblad !
  maandag 30 januari 2006 @ 12:12:52 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_34609131
quote:

[..]

[..]
pi_34609152
Heel simpel, als je voor 5000 euro zooi in een auto lepelt, en dan ten eerste geen alarm inbouwt en ten tweede die spullen niet verzekerd en ten derde ook nog eens alles uitdagend in de auto laat liggen. Dan kan ik weinig medelijden met je krijgen hoor.

Tuurlijk, diegene die het gedaan hebben moeten ze afschieten, maar je moet het ze natuurlijk ook niet te makkelijk maken.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 30 januari 2006 @ 12:13:42 #19
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34609155
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:12 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

dan had ik nog harder gelachen wanneer de politie jou op kwam halen.
En je hele auto naar de kloten en de bak in en een strafblad !
Mishandeling en uitlokking van diefstal, mooie combi
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_34609185
Als het zo'n gast is die hard door de straten scheurt met de audio zo hard mogelijk aan zou ik een van de buren verdenken

Watjes
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:15:22 #21
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34609196
quote:

[..]

Het lachen deed hij daarom binnenshuis nadat hij de deur had gesloten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:15:32 #22
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_34609202
MikeyMo je woont zeker in tuindorp.
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_34609229
Denk je dat een alarm dat nou écht tegen zou houden?
pi_34609265
k kan er niet echt om lachen moet ik zeggen.
Eerder treurig.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 30 januari 2006 12:12 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')