als ze een telefoon jatten misschien, maar als ze alemaal dvd apparatuur er uit slopen, denk ik dat een alarm je een extra kans geeft.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef Mukie het volgende:
Alarm maakt btw tegenwoordig geen ruk meer uit, dan nog binnen 40sec opengemaakt, dusch...
Het is maar goed dat jij me buurman niet bent, en ik dat ik geen gepimpte auto had want als ik jou had zien lachen had je toch mooi met je gebroken vinger je tanden kunnen oprapen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef MikeyMo het volgende:
Laatst bij mij in de buurt; een pimpwagentje (een verlaagde Cinquecento, DVD spelertje er in, enorme boxen in kofferbak e.d.) staat met regelmaat voor de deur geparkeerd. Op een gegeven moment zien we wat heisa buiten en wat buren rennen en wat blijkt; de pimpwagen is gestript. Het glas lag ingelsagen naast de auto, en met enorm rode oogjes stond de buurjongen, die uiteraard altijd heel graag mag laten zien hoe hard hij wel niet zijn gas in kan trappen in de straat, beteuterd naar zijn dashboard te kijken; radio weg (frontje er gewoon op laten zitten), al zijn originele CD's hadden ze meegenomen, de ingebouwde DVD speler hadden ze zorgvuldig er uit gehaald en toen hij vervolgens eens in zijn kofferbak keek, kreeg hij de klap op de vuurpijl; afgezien van een enkele kabel hadden ze zijn hele kofferbak ook nog een leeggehaald waar voorheen dus ingebouwde boxen in zaten. Op dat moment zag ik een volwassen man als een klein kind janken. Hij mompelde over een schadepost van ongeveer 5000,- (dus de apparatuur die er in zat was duurder dan de wagen zelf)...
Eenmaal weer binnen lag ik helemaal dubbel.
5000,- euro in een auto inbouwen die nog niet eens de helft in de catalogus waard is.
5000,- euro in een auto inbouwen en dan geen cent aan een alarm uittrekken
Je kon me vegen... en ja, ik weet dat ze met hun poten van andermans spullen moeten afblijven, maar geen alarm en je frontje en originele cd's in je auto achterlaten is natuurlijk vragen om een leegegroofde wagen
Wel grappig om stoere jongeren met hun woeste wagentjes in ene als kleine meisjes die van het klimrek afdonderen te zien huilen
Hij is toch niet verzekerd he?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef PeuRac het volgende:
Tering, kansloze rukker is het ookals je zoveel investeert in je auto is een alarm van 100 euro ook geen geld
![]()
Omdat hij er wellicht een beetje om vraagt misschien (geen alarm, frontje er in laten), daarnaast staat die buurt bekend om dat er auto's opengebroken worden...quote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef ConQuestador het volgende:
Ik snap niet dat jullie het zo leuk vinden ?? Oke, hij heeft het misschien in een treurige auto ingebouwd, maar hij heeft er wel heel veel tijd en geld ingestoken. Als ze mijn auto zouden leegjatten zou ik ook niet bepaald blij zijn. (en mijn auto HAD ook geen alarm, mijn nieuwe toevallig wel)
dan had ik nog harder gelachen wanneer de politie jou op kwam halen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij me buurman niet bent, en ik dat ik geen gepimpte auto had want als ik jou had zien lachen had je toch mooi met je gebroken vinger je tanden kunnen oprapen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij me buurman niet bent, en ik dat ik geen gepimpte auto had want als ik jou had zien lachen had je toch mooi met je gebroken vinger je tanden kunnen oprapen.
Mishandeling en uitlokking van diefstal, mooie combiquote:Op maandag 30 januari 2006 12:12 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dan had ik nog harder gelachen wanneer de politie jou op kwam halen.
En je hele auto naar de kloten en de bak in en een strafblad!
Het lachen deed hij daarom binnenshuis nadat hij de deur had gesloten.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef M.Ram het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |