aah die. die vind ik een hele goede, sterke en mega sombere feel bad aflevering!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:04 schreef Laniboekje het volgende:
Vanavond komt:
Harvest
Een meisje wordt ontvoerd bij een supermarkt. Voor het CSI-team begint een race tegen de klok. Al snel wordt het lichaam gevonden, maar dan blijkt dat het meisje al langer dood is dan gedacht. Catherine maakt zich druk om Lindsay Willows, die aan het liften is.
![]()
1e of 2e week van maart!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Wanneer komen de nieuwe afleveringen erop
Deze aflevering ken ik geloof ik nog niet, maar weer eens kijken dan. Ik kijk niet zo vaak nu omdat ik ze bijna allemaal al gezien heb....quote:Op maandag 30 januari 2006 10:04 schreef Laniboekje het volgende:
Vanavond komt:
Harvest
Een meisje wordt ontvoerd bij een supermarkt. Voor het CSI-team begint een race tegen de klok. Al snel wordt het lichaam gevonden, maar dan blijkt dat het meisje al langer dood is dan gedacht. Catherine maakt zich druk om Lindsay Willows, die aan het liften is.
![]()
ik kijk vrijwel nooit omdat ik ze geheel uit me hoofd kenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Deze aflevering ken ik geloof ik nog niet, maar weer eens kijken dan. Ik kijk niet zo vaak nu omdat ik ze bijna allemaal al gezien heb....![]()
Ik niet iigquote:Op maandag 30 januari 2006 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alsof je de afleveringen nog niet gezien heb
Nee iddquote:Op maandag 30 januari 2006 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alsof je de afleveringen nog niet gezien heb
ik kijk ook weleens met mams hoor.. terwijl ik ze dan allang ken! maar ik zeg gewoon niks of ik vind een manier om mijn moeder gek te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Nuna het volgende:
TvpBen benieuwd naar de afleveringen. Nu wil niemand met mij CSI kijken, omdat ik ze allemaal al zowat heb gezien en dus meteen de moordenaar kan vertellen en waarom enzo
ik onthoud ze wel altijd. das wel minderquote:Op maandag 30 januari 2006 22:52 schreef rena het volgende:
Ik heb m vanavond wel weer gekeken, dit vond ik de 1e keer al een hele indrukwekkende afleveringIk onthoud de moordenaren nooit, dus het eind is telkens weer een verassing
![]()
jup doet me denken aan klenen van mensen voor gezonde organen enzoquote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vond het wel een heftig verhaal vandaag.
En het verschrikkelijke is gewoon dat het ook echt gewoon vaak gebeurd. Een 'extra' kind nemen om de ander zo lang mogelijk in leven te houden..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jup doet me denken aan klenen van mensen voor gezonde organen enzowat in veel films al aan bod is geweest. hier enkel kind baren voor beenmerg enzo.
Die pedofiel vond ik overigens wel echt een creep hoor.. Niet perse wat hij zei, maar die gezichtsuitdrukkingen. En dan dat: Mr.. Grish-sssooommmee, echt zo een 'snake'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:20 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh het was een heeele goed afl. enkel zo feel bad aflevering...
helemaal dat standaard die pedofiel in de kraag werd gevat ervoor ook!
ie speelt een ter onrechte van moord beschuldigde papa in csi miamiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die pedofiel vond ik overigens wel echt een creep hoor.. Niet perse wat hij zei, maar die gezichtsuitdrukkingen. En dan dat: Mr.. Grish-sssooommmee, echt zo een 'snake'.
![]()
Serieus? Hahaha, wat toepasselijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ie speelt een ter onrechte van moord beschuldigde papa in csi miami
zijn heel veel van die gastrollen die in alle drie of in twee van de csi series terugkomen. het is helemaal erg als je Without a Trace er op bij neemt!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Serieus? Hahaha, wat toepasselijk.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vind het gedrag en de achtergrond enzo van de dader ook altijd wel interessant (is dat erg ziek?)
Elke X weer gegrepen door de dramatiek; ook al is het eigenlijk zo nep. Als ik nou de loterij win ofzo, ga ik alle dvd\\\\\\\'s kopen
[ Bericht 3% gewijzigd door El_Chica_Del_Fuego op 06-02-2006 16:45:22 ]*Think outside the box*
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hij was vanaaf ook weer mooi hoor... damn. Had \\\'m wel al gezien \\\'n X, maar dat herinnerde ik me pas tegen \\\'t eind. Jammer dat ze niet meer zo in gingen op de motivatie van de kleine bij-handelingen van de dader...dan ga jij 6.14 wel leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vind het gedrag en de achtergrond enzo van de dader ook altijd wel interessant (is dat erg ziek?)
Elke X weer gegrepen door de dramatiek; ook al is het eigenlijk zo nep. Als ik nou de loterij wil ofzo, ga ik alle dvd\\\\\\\'s kopendie is vorige week in de usa geweest en dan kijk je vanuit het leven van de killer
maar ik vond dit een leuk opgezette afl. zo met die wassarette. hoe makkelijk het kan zijn om iemand anders erin te luizen...
ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 16:29 schreef Laniboekje het volgende:
BlueCurl, ik word helemaal duizelig van je avatar.
![]()
quote:In een hotelkamer wordt het lichaam van een vrouw gevonden. Ze vertoont kenmerken van het gevaarlijke ebola-virus. Als daarna een vrouw met soortgelijke symptomen wordt aangetroffen, is de link snel gelegd naar een gezondheidsinstituut dat behandelingen aanbiedt om ouderdom te bestrijden. Catherine en Nick gaan op onderzoek uit. Sara en Greg assisteren Grissom in een onderzoek naar de dood van een man wiens huis werd uitgerookt vanwege ongedierte.
Volgens mij niet, anders heb ik heel wat gemist!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
hehe was dit dat Sarah en Greg naakt gingen voor mekander?
ik denk dat ik het dan fout heb want ik heb niet gekekenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, anders heb ik heel wat gemist!![]()
Nu met seizoen 4 in NL. Maar seizoen 5 is ook al de revue gepasseerd, het is nu wachten op seizoen 6.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 05:27 schreef trance_fan het volgende:
welk seizoen zijn ze in nederland bezig ben nu namelijk net begonnen met seizoen 3??
Nog steeds dan de nieuwe afleveringen van CSI op maandag en oude afleveringen op zaterdag?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef BlueCurl het volgende:
seizoen 6 zal volgende week of de week erna starten aangezien csi: miami volgende week start met het nieuwe seizoen!
daar geen idee vanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nog steeds dan de nieuwe afleveringen van CSI op maandag en oude afleveringen op zaterdag?
We zien het vanzelf wel. Iniedergeval al bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daar geen idee vanheb dit keer geen mail gestuurd naar rtl
Is geloof ik begin van seizoen 6...of eind van seizoen 5....ow dit irriteert me, weet dat de aflevering 4x4 heet maar dus niet meer welk seizoen...volgens mij 5. Ik zoek het even op....quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
hehe was dit dat Sarah en Greg naakt gingen voor mekander?
een week later als csi: miamiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:40 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens hun eigen website begint CSI weer maandag 6 maart![]()
Wanneer zijn de nieuwe delen van Crime Scene Investigation te zien?
Vanaf 6 maart 2006 zenden we nieuwe delen uit op RTL4.
Zeg dan niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef niksan het volgende:
Maar waarschijnlijk dat wisten jullie dit al
Blijf uit mijn geschiedenis, wil je?quote:
jups. ik zag dat ook gister aaf dat er geen csi meer kwam!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef Laniboekje het volgende:
En de afleveringen (herhalingen) op zaterdagavond om 21.30u op RTL4 zijn gestopt he? Tenminste, ik had gisteren wel mijn recorder geprogrammeerd.. had ik Lotto Weekend Miljonairs ofzo iets.
Vanavond!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
AS MAANDAGAVOND 6 MAART 2130 BEGINNEN DE NIEUWE AFLEVERINGEN OP RTL 4![]()
inderdaad, seizoen 6 begint vandaag dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
even een vraagje. welke aflevering komt er vanavond op tv? het is de eerste aflevering van een seizoen denk ik? welke seizoen is het? en dat is toch de opvolger van grave danger toch?
oke seizoen 6 dus. thnxquote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef boneyard het volgende:
[..]
inderdaad, seizoen 6 begint vandaag dus.
niet echt een opvolger... gewoon nieuw seizoen, nieuw verhaal lijn etc.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
even een vraagje. welke aflevering komt er vanavond op tv? het is de eerste aflevering van een seizoen denk ik? welke seizoen is het? en dat is toch de opvolger van grave danger toch?
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet echt een opvolger... gewoon nieuw seizoen, nieuw verhaal lijn etc.
Oh... Ik let daar nooit opquote:Op maandag 6 maart 2006 17:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is elk jaar toch zo!
zo juist na zomer vakantie en in maart altijd nieuwe afl..
neh gewoon nieuwe verhaal lijnen!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef rena het volgende:
[..]
In het filmpje op de site zeggen ze vervolg op de afleveringen van Tarantino![]()
Dat had ik dus ook bij het begin.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik niet![]()
hehehe heb zojuist de eerste 5 minuten wedergezien en wist weer welke afl het was
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:53 schreef QTPi het volgende:
Onee, helemaal vergeten gisteravond![]()
Het goede nieuws is: een goede vriendin is bevallen van een dochter, Jorja!Inderdaad vernoemd naar Jorja Fox.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef RedFever007 het volgende:
...
Die lijken in de kofferbak, leuk werk heb je dan![]()
whehehe en ik noem mijn kind later niet Horatio of Speedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:53 schreef QTPi het volgende:
Onee, helemaal vergeten gisteravond![]()
Het goede nieuws is: een goede vriendin is bevallen van een dochter, Jorja!Inderdaad vernoemd naar Jorja Fox.
Je kunt hem ook H. noemenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe en ik noem mijn kind later niet Horatio of Speed
quote:
Roep dat maar niet te hard.. As I recall.. Lady Heather had hartstikke donker haar en dat was toch wel DE crush van Grissom.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:58 schreef bosmeneer het volgende:
Altijd lastig om een aflevering te volgen als je slechts de eerste 10 minuutjes hebt gemist
En de helft van seizoen 5 heb ik gemist waardoor ik de vrouwelijke concurrentie voor Brass c.q. toekomstige date voor Grissom niet eens ken
Goedm het zal geen toeval zijn geweest dat zij weer blond is (in de eerste seizoenen heeft Grissom eens een date gehad met een blonde). Hij dus niet op brunettes/Sara ?
whehehehe lady heather komt ergens in het seizoen een keertje terugquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard.. As I recall.. Lady Heather had hartstikke donker haar en dat was toch wel DE crush van Grissom.
Lady Heatherquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehehe lady heather komt ergens in het seizoen een keertje terugmeer zeg ik niet
maar Sofia Curtis is nu die detectivedat was die potentiele crush van Grissom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan zijn er nog 2 zaken op te lossen, vond dat niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vond het niet zo'n geweldige aflevering.... Een dronkaard rijd met zijn auto door caravan en dat weet je al halverwege de afl![]()
die kap op om te voorkomen dat het nog een keer misgaat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef Dafje33 het volgende:
En Greg die zonder verdere bescherming de stop uit de auto mag trekkenterwijl hij even later een speciale kap voor zijn gezicht heeft zitten
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:39 schreef boneyard het volgende:
lady heathers box was een absolute top aflevering.die spoiler zei ik ook al stukje terug.. dat ze in het seizoen nog een keertje der gezicht laat zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hadden ze ook wel even wat eerder kunnen bedenken natuurlijkquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/812480/2/50#35846127]woensdag 8 maart 2006 15:07
die kap op om te voorkomen dat het nog een keer misgaat.
dat had wel een leuk stukje aflevering gekost danquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:17 schreef RedFever007 het volgende:
Dat hadden ze ook wel even wat eerder kunnen bedenken natuurlijk![]()
Is zij niet van The O.C.?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:41 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer herinneren eigenlijk
volgens mij volg ik het even helemaal niet meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik volg de O.C. niet, maar ik weet wel dat ze erin speelt. Als ene Julie volgens mij.
Ja, dat dan weer wel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:44 schreef boneyard het volgende:
opzich was toen het gebeurde het wel smerig, maar de opmerking daarna (zoals al eerder opgemerkt hier) en die over grissom waren wel erg goed.
Nee, ik bedoelde Teri Miller, de 'face-reconstructor' uit "Who are you?", "The halve and to hold" en "Face-lift".quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehehe lady heather komt ergens in het seizoen een keertje terugmeer zeg ik niet
maar Sofia Curtis is nu die detectivedat was die potentiele crush van Grissom
quote:Room service maandag 13-03, 21:30 uur
De komst van Hollywood-ster Julian Harper naar Las Vegas verloopt niet onopgemerkt. Slechts een paar uur later wordt hij dood gevonden in zijn hotelsuite. Warrick en Nick gaan aan de slag met beelden van de bewakingscamera's en doen diverse ontdekkingen. Grissom onderzoekt de dood van een taxichauffeur. Zijn laatste passagier wordt ook dood gevonden, evenals een andere man. Het zijn allemaal buitenlanders en het spoor leidt naar een zweterige wasserette vol migranten die de Amerikaanse droom nastreven.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond het maar een rare aflevering, die tweede zaak kon ik geen touw aan vastknopen. Had die Laosaan (whatever) nou 2 moorden gepleegd of maar 1.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:05 schreef boneyard het volgende:
en werd ook de taxichaufeur per ongeluk geraakt. maar inderdaad erg duidelijk maakten ze het niet, zeker met die baas die nog wat verdacht gemaakt werd, maar waarmee was weer niet helemaal duidelijk.
Eens, ik wist eigenlijk ook al gelijk dat die 'tolk' andere dingen zou gaan zeggen. Ik vertrouwde hem gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:50 schreef rena het volgende:
Overigens zou ik nooit iemand laten tolken die je niet kent, dat vond ik niet echt geloofwaardig.
dat moet geloof ik irl.. anders kan het niet in de rechtzaal worden gebruikt... van als het van iemand buiten het korps is...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef boneyard het volgende:
was opzich wel nuttig voor de zaak, brass was slim genoeg om het op te nemen en te laten controleren.
Dat is juist mijn vraag, ik heb haar nog nooit gezien (ik heb vorige week de eerste aflevering van het seizoen gemistquote:
Maar speelde ze toen ook als zo'n "hoofdrol"quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan heb je de Seizoen 5 ook grotendeels gemist aangezien Sophia eerst in Grissom's team zat als CSI en nu detective is.
Oei, dat zal de boel wel heel erg veranderen dan. Zal 'Catherine' zijn plaats dan innemen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
O jeej, William Peterson wil CSI langzaam gaan verlaten
Bron
Sofiaquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oei, dat zal de boel wel heel erg veranderen dan. Zal 'Catherine' zijn plaats dan innemen?
daarom zei ik het ook voor de grapquote:
bij csi miami zijn alle contracten 6 jaar. geen idee hoe het bij las vegas is..quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens mij heeft ie al wel vaker gezegd dat ie weg gaat. Maar volgens mij heeft iig een contract t/m seizoen 7 toch?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
O jeej, William Peterson wil CSI langzaam gaan verlaten
Bron
als ze hem lngzaam laten verdwijnen van het scherm zal het wel meevallen. maar indd is "de bugman" toch we een groot aspect van csi... we zullen het vanzelf allemaal merken denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er dan nog overblijft van CSI LV.
ze hadden toch allemaal officieel getekend tot einde seizoen 7?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook voor de grap
en is pas seizoen 8 dan dus zal nog wel even duren voor het allemaal ook echt officieel is enzo. als het uberhaupt zo is
zaterdag herhalingen maandag nieuwe afleveringen zover ik kan zien in de tvgidsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:16 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zag gisteren een reclame van een aflevering C.S.I. weer op de zaterdag, RTL4 om 21.30u. Komen de herhalingen dan toch weer terug?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:16 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zag gisteren een reclame van een aflevering C.S.I. weer op de zaterdag, RTL4 om 21.30u. Komen de herhalingen dan toch weer terug?
we zijn ook al enkele weken met het nieuwe seizoen bezigquote:Op maandag 20 maart 2006 14:18 schreef Natalie het volgende:
Nice, dat klinkt weer best.
Vanavond zit ik dus weer voor de buis
(hij komt me namelijk niet bekend voor)
Daarvan heb ik er al een aantal gezien. Maar volgens mij bovenstaande nog niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we zijn ook al enkele weken met het nieuwe seizoen bezig![]()
Ja inderdaad verassendquote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Deze aflevering was 10x beter dan vorige week, sterke verhaallijn en een onverwachte wending op het einde.
google op bijvoorbeeld jury peanut csi? aflevering 11 van seizoen 4.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:01 schreef Laniboekje het volgende:
Welk seizoen wordt nu op de zaterdag op RTL5 herhaald? Heb er dit weekend naar gekeken, kon de aflv. niet thuis brengen.
Dank u.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:06 schreef boneyard het volgende:
[..]
google op bijvoorbeeld jury peanut csi? aflevering 11 van seizoen 4.
ik heb niet gekeken maar kan me ook niet herinneren hoe de zaak afliepquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:13 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het een redelijke aflevering.
Tis altijd wel een beetje voorspellend dat er nog een verassende wending komt.
Het opgraven van die 1e vrouw was wat overdreven vond ik.
Hoe die vrouw op de trap lag met al die CSI's erom heen vond ik wel tof gedaan!!
quote:Gary Dourdan Fires Back At Ex With Lawsuit.
CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION star GARY DOURDAN is fighting back after an ex-lover accused him of rape and battery - he has filed a $4 million (£2.4 million) lawsuit accusing her of slander and negligent infliction of emotional distress.
The actor, who plays WARRICK BROWN on the hit forensics drama, entered a no contest plea after being charged with a misdemeanour battery count last year (05). He was never charged with rape.
He was sentenced to attend domestic violence counselling and to stay away from former girlfriend ANNE GREENE.
Now angry Dourdan is out for revenge, claiming in a new lawsuit that he's the victim of a "fatal attraction" stalker, who called him up to 30 times a day, left threatening messages and slept in her car outside his home.
In the new lawsuit, filed under Dourdan's real name, GARY DURDIN, the actor claims Greene set out on "an obsessive crusade" to destroy his "reputation and peace of mind".
The case will be heard in Los Angeles Superior Court in September (06).
hij is zeker goedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:21 schreef RedFever007 het volgende:
Trouwens wat blijft het intro van The Who toch een vet nummer![]()
![]()
insgelijksquote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zit vanavond iig wel weer voor de buis.
![]()
Hmm dat belooft watquote:Op maandag 27 maart 2006 12:47 schreef boneyard het volgende:
maandag 27 maart 2006, 21:30-22:30, rtl4
Een insluiper met een voorliefde voor junkfood wordt door de bewoners op heterdaad betrapt. De heer des huizes treft in zijn achtertuin nog meer vreemde types aan. Hij weet ze te verjagen, op één na en deze persoon blijkt niet meer in leven te zijn. De sporen leiden het CSI-team naar de woestijn waar ze getuige zijn van een meteorietenregen en stuiten op wat een massale rituele zelfmoord van een sekte lijkt te zijn.
bron: tvgids.nl
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
Ik lig vanavond iig wel weer voor de buis.
wie's dattequote:Op maandag 27 maart 2006 19:51 schreef CrazyCavia het volgende:
Gastrol van Clea Duvall. Ik kijk sowiso..
Die kwam mij inderaad ook bekend voor.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:01 schreef boneyard het volgende:
http://www.google.com/search?q=Clea+Duvall
o.a. bekend van carnivale
Dat maakt het ook realistischer, vind ik, in andere series gaat het personage gewoon weer stoer verder zoals hij was, hier zie je dat het wel gevolgen heeft gehad voor hem.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:44 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, zeer leuke aflevering. Vooral hoe toch nog teruggespeeld wordt op Grave Danger met Nick.
Helemaal mee eens. Het zou raar zijn als Nick er niets van overgehouden had, zou gewoon niet kloppen voor het verdere verhaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef rena het volgende:
[..]
Dat maakt het ook realistischer, vind ik, in andere series gaat het personage gewoon weer stoer verder zoals hij was, hier zie je dat het wel gevolgen heeft gehad voor hem.
Was dat nou voor stomme omschrijving. Het kindje doet de voice-over, Nick hoort helemaal niets. Hij denk alleen dat ze nog leeft door dat kauwgomspoor.quote:Op maandag 3 april 2006 12:02 schreef boneyard het volgende:
maandag 3 april 2006, 21:30-22:30, rtl4
In een plaats op een paar uur rijden van Vegas is een compleet gezin verdwenen. Nick, Warrick, Sara en Greg gaan ter plaatse op onderzoek uit en treffen een bloedbad aan, maar geen spoor van de familieleden. Nick is ervan overtuigd dat in elk geval de jongste dochter het drama moet hebben overleefd, want hij hoort haar stem. Maar misschien zit die stem alleen in zijn hoofd? Het gezin lijkt geen 'familie Doorsnee' te zijn, want in de kelder wordt een enorme wietplantage aangetroffen. Nick concentreert zich intussen op een kauwgumspoor dat hij heeft gevonden.
Nopes dit is 6x05 en 6x07/6x08 is de dubbele aflevering: "A Bullet Runs Through It". Ook een erg sterke aflevering en zo spannend dat je echt bij de "To Be Continued..." zoiets hebt van...damn zijn die 40 minuten nu al weer voorbij?quote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vraagje aan de amerika kijkers, is volgende week niet deel 1 van een dubbele aflevering? Ik heb daar nl 1x iets over gelezen en die lijkt me heel er goed.
quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef rena het volgende:
Heeft mijn video het niet opgenomenOf een of andere rotzak hier in huis heeft de tv uitgezet
![]()
quote:
Een alleenstaande moeder wordt dood aangetroffen in haar woning. Het CSI-team gaat dan graven in het mysterieuze verleden van de vrouw en haar kind.
Grissom staat in de rechtbank tegenover een voormalige collega. Zijn bevindingen in een onderzoek naar insecten stroken niet met die van insectenkenner Grissom.
10-04 om 21:40 uur, RTL 4
In het originele script zou Grissom zeg maar de rol van Nick hebben (plus een "steamy" scene met Sara) maar door een sterfgeval in zn familie tijdens de opnames hebben ze het dus aangepast en heeft Nick de boel overgenomen (behalve de scene met Sara dan uiteraard)quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef bosmeneer het volgende:
Wat begon deze aflevering filmisch, zeer goed. Het begin leek wel een thriller/horrorfilm. En dan staat ineens Nick in de kamer
Tevens een aflevering met weinig Catherine en Grissom en veel op locatie (goed gekozen ook).
Een goede aflevering dus!
Da's balen. Wel goed opgevangen verder.quote:Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
In het originele script zou Grissom zeg maar de rol van Nick hebben (plus een "steamy" scene met Sara) maar door een sterfgeval in zn familie tijdens de opnames hebben ze het dus aangepast en heeft Nick de boel overgenomen (behalve de scene met Sara dan uiteraard)
Grissom was vandaag inderdaad weer erg goed bezig. Leuke aflevering ook.quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef rena het volgende:
Het einde was prachtig, hoe Grissom wegliep![]()
Goede aflevering voor de restDie van volgende week lijkt me ook spannend
![]()
Heel even, bij de autopsie. Ik ga die van vorige week echt nog ergens vandaan halen, die MOET ik gewoon nog zien.quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef rena het volgende:
Ik heb Nick helemaal niet gezien in deze aflevering geloof ik
Die van vorige week had ik ook gemist ja![]()
Vertel eensquote:Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
In het originele script zou Grissom zeg maar de rol van Nick hebben (plus een "steamy" scene met Sara) maar door een sterfgeval in zn familie tijdens de opnames hebben ze het dus aangepast en heeft Nick de boel overgenomen (behalve de scene met Sara dan uiteraard)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals je enkele berichten hierboven had kunnen lezen, seizoen 6, aflevering 7 om precies te zien.quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef Deirtje het volgende:
Welke seizoen is nu eigelijk bezig?
Eeh nee.. ik kijk geen 24quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hij speelde ook mee in 24 vorig seizoen, dus wellicht dat je 'm daar (ook) van kent.
Dat maakt het nog erger.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:26 schreef boneyard het volgende:
[..]
das wel minder want het is twee delige aflevering.
Nee, de neergeschoten politieagent stond op en ging midden in het vuren staan wat had hij niet had mogen doen. Dus eigenlijk is het niet geheel Brass zijn schuld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:42 schreef Bergie88 het volgende:
Brass stond idd achter Sofia maar maakte de grootste fout hij stond op en dat had hij nooit mogen doen. Daardoor raakte hij zijn roekie.
Nee, dat bedoel ik niet, kan iemand vertellen hoe het afliep?quote:Op maandag 24 april 2006 23:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
volgens mij mogen we geen download linx posten hier..
Inderdaad, ik piste zowat in mijn broek.quote:Op maandag 17 april 2006 22:31 schreef rena het volgende:
To be continuedWat irritant! Wat een sterke aflevering
![]()
Greg was ook weer briljant: "He said skidmarks"![]()
Vreemde zaken weer, zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:27 schreef boneyard het volgende:
maandag 1 mei 2006, 21:30-22:30, rtl4
s06e09 dog eat dog
Er wordt een stoffelijk overschot gevonden op de vuilnisbelt. Catherine en Brass krijgen deze zaak toegewezen en komen er al snel achter dat de man in kwestie een ernstig eetprobleem had. Het spoor leidt hen naar een 'wie kan de meeste hotdogs eten'-wedstrijd. Nick en Sarah onderzoeken een moordzaak met een wel heel bizar tintje: een vermoord echtpaar dat in scheiding lag en het elkaar niet makkelijk maakte, lijkt door toedoen van hun hond het leven te hebben gelaten.
ik vind zoiezo dat er greg meer zijn oude trekjes mag hebben. pas alfevering geweest waar het weer heerlijk was met greg en zijn opmerkingen tesamen met grissom maar daarna weer uitgebleven. Vind het jammer want dat maakte greg juist zo mega tof!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef rena het volgende:
Leuke aflevering, een tikkeltje bizar.
CSI LV heeft van die leuke subtiele grapjes soms waar ik heel hard om moet lachenGreg is bijvoorbeeld hilarisch
Met die knakworsten en Grissom met zijn lulverhaal over knakworsten
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind zoiezo dat er greg meer zijn oude trekjes mag hebben. pas alfevering geweest waar het weer heerlijk was met greg en zijn opmerkingen tesamen met grissom maar daarna weer uitgebleven. Vind het jammer want dat maakte greg juist zo mega tof!
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl kan nog steeds niet wennen aan die snor.
Mag die er alsjeblieft weer snel af?
Gelukkig, ik vind het zo lelijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha is dat nu met die snor en nick!ie gaat er weer snel af no worry!
Het is idd dramatisch.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is idd dramatisch.
Hij lijkt wel een motoragent ...
Iets in de trant van pornoster?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vond het op iets anders lijken maar dan ga ik weer te ver
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nee, op de gay biker van de Village People!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:50 schreef soapie het volgende:
CSI seizoen 5 deel 2 komt op 13-6-06 uit!!!!![]()
hehe ik heb zojuist me csi gerief in de verkoop gegooidquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ik moet eerst nog eens zorgen dat ik aan seizoen 4 kom.
Die had een ander soort snor. Dus dat was niet het eerste waar ik aan dachtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee iemand die in veel geschiedenis boeken voorkomten het is net 4/5 mei geweest
Mijn moeder beweert nu dus dat ze deze aflevering al heeft gezien. Ik zeg dat het niet kan omdat dit nieuwe afleveringen zijn. Wie heeft er nou gelijk?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:17 schreef boneyard het volgende:
maandag 8 mei 2006, 21:30-22:30, rtl4
s06e10 still life
Tijdens een picknick in het park raakt een moeder haar zoon kwijt. Het CSI-team zet een zoektocht op en vindt een spoor dat leidt naar een echtpaar. Zij beweren echter de ouders te zijn van de vermiste jongen en DNA staaft hun bewering. De verdenking valt nu op de moeder, maar ook haar DNA wijst uit dat ze een zoon heeft. Het team heeft er een flinke kluif aan. Grissom onthult aan Catherine op welke wijze zijn vader stierf.
Ze zei ook al: ''Kijk, nu heeft Nick ook ineens geen snor meer'' Maar je zag wel die dochter van die gast die hem toen ontvoerd heeft. Dus ik blijf erbij dat het een nieuwe aflevering is.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:20 schreef milagro het volgende:
dat dacht ik ook, maar volgens mij lijkt de verhaallijn enkel op een eerdere aflevering.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Spannende aflevering vandaag![]()
Weet iemand of deel 2 van seizoen 5 op dvd uitkomt![]()
Even terug lezen. Staat een paar posts naar boven!!!!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Spannende aflevering vandaag![]()
Weet iemand of deel 2 van seizoen 5 op dvd uitkomt![]()
ja, dat kan welquote:Op maandag 8 mei 2006 22:35 schreef rena het volgende:
maar kunnen ze iemand wel vervolgen zonder lijk? Want het lijkt me niet dat alleen sporen er van genoeg zijn![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef soapie het volgende:
[..]
Even terug lezen. Staat een paar posts naar boven!!!!!!![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Trouwens.. wie was die chick die op het einde naar Nick toe kwam.. was dat niet die ene van Grave Danger?
Ja dan had ik het toch goedquote:Op maandag 8 mei 2006 23:18 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat was de dochter van de dader geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |