quote:
Een alleenstaande moeder wordt dood aangetroffen in haar woning. Het CSI-team gaat dan graven in het mysterieuze verleden van de vrouw en haar kind.
Grissom staat in de rechtbank tegenover een voormalige collega. Zijn bevindingen in een onderzoek naar insecten stroken niet met die van insectenkenner Grissom.
10-04 om 21:40 uur, RTL 4
In het originele script zou Grissom zeg maar de rol van Nick hebben (plus een "steamy" scene met Sara) maar door een sterfgeval in zn familie tijdens de opnames hebben ze het dus aangepast en heeft Nick de boel overgenomen (behalve de scene met Sara dan uiteraard)quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef bosmeneer het volgende:
Wat begon deze aflevering filmisch, zeer goed. Het begin leek wel een thriller/horrorfilm. En dan staat ineens Nick in de kamer
Tevens een aflevering met weinig Catherine en Grissom en veel op locatie (goed gekozen ook).
Een goede aflevering dus!
Da's balen. Wel goed opgevangen verder.quote:Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
In het originele script zou Grissom zeg maar de rol van Nick hebben (plus een "steamy" scene met Sara) maar door een sterfgeval in zn familie tijdens de opnames hebben ze het dus aangepast en heeft Nick de boel overgenomen (behalve de scene met Sara dan uiteraard)
Grissom was vandaag inderdaad weer erg goed bezig. Leuke aflevering ook.quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef rena het volgende:
Het einde was prachtig, hoe Grissom wegliep![]()
Goede aflevering voor de restDie van volgende week lijkt me ook spannend
![]()
Heel even, bij de autopsie. Ik ga die van vorige week echt nog ergens vandaan halen, die MOET ik gewoon nog zien.quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef rena het volgende:
Ik heb Nick helemaal niet gezien in deze aflevering geloof ik
Die van vorige week had ik ook gemist ja![]()
Vertel eensquote:Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
In het originele script zou Grissom zeg maar de rol van Nick hebben (plus een "steamy" scene met Sara) maar door een sterfgeval in zn familie tijdens de opnames hebben ze het dus aangepast en heeft Nick de boel overgenomen (behalve de scene met Sara dan uiteraard)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals je enkele berichten hierboven had kunnen lezen, seizoen 6, aflevering 7 om precies te zien.quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef Deirtje het volgende:
Welke seizoen is nu eigelijk bezig?
Eeh nee.. ik kijk geen 24quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hij speelde ook mee in 24 vorig seizoen, dus wellicht dat je 'm daar (ook) van kent.
Dat maakt het nog erger.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:26 schreef boneyard het volgende:
[..]
das wel minder want het is twee delige aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |