aah die. die vind ik een hele goede, sterke en mega sombere feel bad aflevering!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:04 schreef Laniboekje het volgende:
Vanavond komt:
Harvest
Een meisje wordt ontvoerd bij een supermarkt. Voor het CSI-team begint een race tegen de klok. Al snel wordt het lichaam gevonden, maar dan blijkt dat het meisje al langer dood is dan gedacht. Catherine maakt zich druk om Lindsay Willows, die aan het liften is.
![]()
1e of 2e week van maart!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Wanneer komen de nieuwe afleveringen erop
Deze aflevering ken ik geloof ik nog niet, maar weer eens kijken dan. Ik kijk niet zo vaak nu omdat ik ze bijna allemaal al gezien heb....quote:Op maandag 30 januari 2006 10:04 schreef Laniboekje het volgende:
Vanavond komt:
Harvest
Een meisje wordt ontvoerd bij een supermarkt. Voor het CSI-team begint een race tegen de klok. Al snel wordt het lichaam gevonden, maar dan blijkt dat het meisje al langer dood is dan gedacht. Catherine maakt zich druk om Lindsay Willows, die aan het liften is.
![]()
ik kijk vrijwel nooit omdat ik ze geheel uit me hoofd kenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Deze aflevering ken ik geloof ik nog niet, maar weer eens kijken dan. Ik kijk niet zo vaak nu omdat ik ze bijna allemaal al gezien heb....![]()
Ik niet iigquote:Op maandag 30 januari 2006 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alsof je de afleveringen nog niet gezien heb
Nee iddquote:Op maandag 30 januari 2006 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alsof je de afleveringen nog niet gezien heb
ik kijk ook weleens met mams hoor.. terwijl ik ze dan allang ken! maar ik zeg gewoon niks of ik vind een manier om mijn moeder gek te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Nuna het volgende:
TvpBen benieuwd naar de afleveringen. Nu wil niemand met mij CSI kijken, omdat ik ze allemaal al zowat heb gezien en dus meteen de moordenaar kan vertellen en waarom enzo
ik onthoud ze wel altijd. das wel minderquote:Op maandag 30 januari 2006 22:52 schreef rena het volgende:
Ik heb m vanavond wel weer gekeken, dit vond ik de 1e keer al een hele indrukwekkende afleveringIk onthoud de moordenaren nooit, dus het eind is telkens weer een verassing
![]()
jup doet me denken aan klenen van mensen voor gezonde organen enzoquote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vond het wel een heftig verhaal vandaag.
En het verschrikkelijke is gewoon dat het ook echt gewoon vaak gebeurd. Een 'extra' kind nemen om de ander zo lang mogelijk in leven te houden..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jup doet me denken aan klenen van mensen voor gezonde organen enzowat in veel films al aan bod is geweest. hier enkel kind baren voor beenmerg enzo.
Die pedofiel vond ik overigens wel echt een creep hoor.. Niet perse wat hij zei, maar die gezichtsuitdrukkingen. En dan dat: Mr.. Grish-sssooommmee, echt zo een 'snake'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:20 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh het was een heeele goed afl. enkel zo feel bad aflevering...
helemaal dat standaard die pedofiel in de kraag werd gevat ervoor ook!
ie speelt een ter onrechte van moord beschuldigde papa in csi miamiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die pedofiel vond ik overigens wel echt een creep hoor.. Niet perse wat hij zei, maar die gezichtsuitdrukkingen. En dan dat: Mr.. Grish-sssooommmee, echt zo een 'snake'.
![]()
Serieus? Hahaha, wat toepasselijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ie speelt een ter onrechte van moord beschuldigde papa in csi miami
zijn heel veel van die gastrollen die in alle drie of in twee van de csi series terugkomen. het is helemaal erg als je Without a Trace er op bij neemt!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Serieus? Hahaha, wat toepasselijk.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vind het gedrag en de achtergrond enzo van de dader ook altijd wel interessant (is dat erg ziek?)
Elke X weer gegrepen door de dramatiek; ook al is het eigenlijk zo nep. Als ik nou de loterij win ofzo, ga ik alle dvd\\\\\\\'s kopen
[ Bericht 3% gewijzigd door El_Chica_Del_Fuego op 06-02-2006 16:45:22 ]*Think outside the box*
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hij was vanaaf ook weer mooi hoor... damn. Had \\\'m wel al gezien \\\'n X, maar dat herinnerde ik me pas tegen \\\'t eind. Jammer dat ze niet meer zo in gingen op de motivatie van de kleine bij-handelingen van de dader...dan ga jij 6.14 wel leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vind het gedrag en de achtergrond enzo van de dader ook altijd wel interessant (is dat erg ziek?)
Elke X weer gegrepen door de dramatiek; ook al is het eigenlijk zo nep. Als ik nou de loterij wil ofzo, ga ik alle dvd\\\\\\\'s kopendie is vorige week in de usa geweest en dan kijk je vanuit het leven van de killer
maar ik vond dit een leuk opgezette afl. zo met die wassarette. hoe makkelijk het kan zijn om iemand anders erin te luizen...
ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 16:29 schreef Laniboekje het volgende:
BlueCurl, ik word helemaal duizelig van je avatar.
![]()
quote:In een hotelkamer wordt het lichaam van een vrouw gevonden. Ze vertoont kenmerken van het gevaarlijke ebola-virus. Als daarna een vrouw met soortgelijke symptomen wordt aangetroffen, is de link snel gelegd naar een gezondheidsinstituut dat behandelingen aanbiedt om ouderdom te bestrijden. Catherine en Nick gaan op onderzoek uit. Sara en Greg assisteren Grissom in een onderzoek naar de dood van een man wiens huis werd uitgerookt vanwege ongedierte.
Volgens mij niet, anders heb ik heel wat gemist!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
hehe was dit dat Sarah en Greg naakt gingen voor mekander?
ik denk dat ik het dan fout heb want ik heb niet gekekenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, anders heb ik heel wat gemist!![]()
Nu met seizoen 4 in NL. Maar seizoen 5 is ook al de revue gepasseerd, het is nu wachten op seizoen 6.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 05:27 schreef trance_fan het volgende:
welk seizoen zijn ze in nederland bezig ben nu namelijk net begonnen met seizoen 3??
Nog steeds dan de nieuwe afleveringen van CSI op maandag en oude afleveringen op zaterdag?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef BlueCurl het volgende:
seizoen 6 zal volgende week of de week erna starten aangezien csi: miami volgende week start met het nieuwe seizoen!
daar geen idee vanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nog steeds dan de nieuwe afleveringen van CSI op maandag en oude afleveringen op zaterdag?
We zien het vanzelf wel. Iniedergeval al bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daar geen idee vanheb dit keer geen mail gestuurd naar rtl
Is geloof ik begin van seizoen 6...of eind van seizoen 5....ow dit irriteert me, weet dat de aflevering 4x4 heet maar dus niet meer welk seizoen...volgens mij 5. Ik zoek het even op....quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
hehe was dit dat Sarah en Greg naakt gingen voor mekander?
een week later als csi: miamiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:40 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens hun eigen website begint CSI weer maandag 6 maart![]()
Wanneer zijn de nieuwe delen van Crime Scene Investigation te zien?
Vanaf 6 maart 2006 zenden we nieuwe delen uit op RTL4.
Zeg dan niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef niksan het volgende:
Maar waarschijnlijk dat wisten jullie dit al
Blijf uit mijn geschiedenis, wil je?quote:
jups. ik zag dat ook gister aaf dat er geen csi meer kwam!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef Laniboekje het volgende:
En de afleveringen (herhalingen) op zaterdagavond om 21.30u op RTL4 zijn gestopt he? Tenminste, ik had gisteren wel mijn recorder geprogrammeerd.. had ik Lotto Weekend Miljonairs ofzo iets.
Vanavond!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
AS MAANDAGAVOND 6 MAART 2130 BEGINNEN DE NIEUWE AFLEVERINGEN OP RTL 4![]()
inderdaad, seizoen 6 begint vandaag dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
even een vraagje. welke aflevering komt er vanavond op tv? het is de eerste aflevering van een seizoen denk ik? welke seizoen is het? en dat is toch de opvolger van grave danger toch?
oke seizoen 6 dus. thnxquote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef boneyard het volgende:
[..]
inderdaad, seizoen 6 begint vandaag dus.
niet echt een opvolger... gewoon nieuw seizoen, nieuw verhaal lijn etc.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
even een vraagje. welke aflevering komt er vanavond op tv? het is de eerste aflevering van een seizoen denk ik? welke seizoen is het? en dat is toch de opvolger van grave danger toch?
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet echt een opvolger... gewoon nieuw seizoen, nieuw verhaal lijn etc.
Oh... Ik let daar nooit opquote:Op maandag 6 maart 2006 17:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is elk jaar toch zo!
zo juist na zomer vakantie en in maart altijd nieuwe afl..
neh gewoon nieuwe verhaal lijnen!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef rena het volgende:
[..]
In het filmpje op de site zeggen ze vervolg op de afleveringen van Tarantino![]()
Dat had ik dus ook bij het begin.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik niet![]()
hehehe heb zojuist de eerste 5 minuten wedergezien en wist weer welke afl het was
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:53 schreef QTPi het volgende:
Onee, helemaal vergeten gisteravond![]()
Het goede nieuws is: een goede vriendin is bevallen van een dochter, Jorja!Inderdaad vernoemd naar Jorja Fox.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef RedFever007 het volgende:
...
Die lijken in de kofferbak, leuk werk heb je dan![]()
whehehe en ik noem mijn kind later niet Horatio of Speedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:53 schreef QTPi het volgende:
Onee, helemaal vergeten gisteravond![]()
Het goede nieuws is: een goede vriendin is bevallen van een dochter, Jorja!Inderdaad vernoemd naar Jorja Fox.
Je kunt hem ook H. noemenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe en ik noem mijn kind later niet Horatio of Speed
quote:
Roep dat maar niet te hard.. As I recall.. Lady Heather had hartstikke donker haar en dat was toch wel DE crush van Grissom.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:58 schreef bosmeneer het volgende:
Altijd lastig om een aflevering te volgen als je slechts de eerste 10 minuutjes hebt gemist
En de helft van seizoen 5 heb ik gemist waardoor ik de vrouwelijke concurrentie voor Brass c.q. toekomstige date voor Grissom niet eens ken
Goedm het zal geen toeval zijn geweest dat zij weer blond is (in de eerste seizoenen heeft Grissom eens een date gehad met een blonde). Hij dus niet op brunettes/Sara ?
whehehehe lady heather komt ergens in het seizoen een keertje terugquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard.. As I recall.. Lady Heather had hartstikke donker haar en dat was toch wel DE crush van Grissom.
Lady Heatherquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehehe lady heather komt ergens in het seizoen een keertje terugmeer zeg ik niet
maar Sofia Curtis is nu die detectivedat was die potentiele crush van Grissom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan zijn er nog 2 zaken op te lossen, vond dat niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vond het niet zo'n geweldige aflevering.... Een dronkaard rijd met zijn auto door caravan en dat weet je al halverwege de afl![]()
die kap op om te voorkomen dat het nog een keer misgaat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef Dafje33 het volgende:
En Greg die zonder verdere bescherming de stop uit de auto mag trekkenterwijl hij even later een speciale kap voor zijn gezicht heeft zitten
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:39 schreef boneyard het volgende:
lady heathers box was een absolute top aflevering.die spoiler zei ik ook al stukje terug.. dat ze in het seizoen nog een keertje der gezicht laat zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hadden ze ook wel even wat eerder kunnen bedenken natuurlijkquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/812480/2/50#35846127]woensdag 8 maart 2006 15:07
die kap op om te voorkomen dat het nog een keer misgaat.
dat had wel een leuk stukje aflevering gekost danquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:17 schreef RedFever007 het volgende:
Dat hadden ze ook wel even wat eerder kunnen bedenken natuurlijk![]()
Is zij niet van The O.C.?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:41 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer herinneren eigenlijk
volgens mij volg ik het even helemaal niet meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik volg de O.C. niet, maar ik weet wel dat ze erin speelt. Als ene Julie volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |