hoiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:23 schreef Lauwtjuh het volgende:
.(= voor de ongelovige pipo\'s onder ons)
Ok, sommigenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Alles is wetenschappelijk vast te verklaren naar mijn mening...eventuele geesten ook..
hoewel ik denk dat er een wetenschappelijke verklaring is voor het feit dat sommige mensen ze zien
Weet je wat het verschil is tussen ons: jij zegt "mensen willen het niet horen/zien", terwijl ik zeg "mensen willen het juist horen/zien"quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ok, sommigen
Maar hoe verklaar je het dan dat, ook al is er geen echt bewijs voor, dat er een man en een vrouw met hun zoontje van 6 jaar in de praktijk van bijvoorbeeld paragnost/hypnotherapeut Jan van der Heide komt, de ouders vertellen over hun zoontje dat hij een tijdje in zijn kamertje \\\'een meneer\\\' zag hangen. Als ze de geschiedenis van het huis achterhalen blijkt er een man te hebben gewoond die zichzelf heeft opgehangen.....er gebeurt zoveel van deze aard, maar mensen willen het niet horen/zien. Weet je ik denk ook dat er gewoonweg (nog) geen bewijzen zijn voor de geestenwereld, omdat dat expres zo is bepaald. Stel je voor, dan staat de wereld op zijn kop!
Kan ik me voorstellen, dat je dat denkt, maar waarom zouden zulke verhalen niet waar kunnen zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Weet je wat het verschil is tussen ons: jij zegt \"mensen willen het niet horen/zien\", terwijl ik zeg \"mensen willen het juist horen/zien\"
snap je
De wereld op z\'n kop, inderdaad...van mij mag het
die verhalen kunnen absoluut waar zijn...maar er zijn zoveel verklaringen mogelijk die ik waarschijnlijker acht, dat er voor mij geen reden is om het te geloven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, dat je dat denkt, maar waarom zouden zulke verhalen niet waar kunnen zijn?
Waarom spreek jij jezelf zo vaak tegenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
die verhalen kunnen absoluut waar zijn...maar er zijn zoveel verklaringen mogelijk die ik waarschijnlijker acht, dat er voor mij geen reden is om het te geloven.
bovendien, veel van die verhalen zíjn waar...voor de perceptie van die persoon. ik geloof niet dat iedereen maar wat kletst ofzo. denk aan mijn supervis
die is nu trouwens toch komen te overlijden...meneer was vastgevroren aan het ijs![]()
Ik krijg slechts het geluid en geen beeld....op windows media playerquote:Op zondag 5 februari 2006 01:06 schreef Sh0g het volgende:
Derren Brown - Seance
358 MB, duurt ongeveer een uur. Aanrader voor iedereen die sterk in ouija borden geloofd of bewezen willen zien dat de kans erg groot is dat mensen die hierin geloven, zichzelf gewoon voor de gek houden: je ziet een sterk staaltje van unconscious fraude en het ideomotor effect.
Als je totaal niet in ouija geloofd of je er niet in interesseert, ga het dan ook niet downloaden. Er zijn maar 25 downloads max, link is geldig t/m maandag. Hopelijk willen mensen die wel denken dat het allemaal echt is, het ook eens van de andere kant belichten. Het heeft mijn kijk op dit paranormale verschijnsel sterk verandert.
Veel kijkplezier!
Download hier.
Heb je het over glaasje draaien? Ik zou dat ook nooit van m'n leven doen....ook niet uit nieuwsgierigheidquote:Op zondag 5 februari 2006 09:59 schreef displission het volgende:
ik snap echt niet waarom je zoiets zou doen..sorry hoor het zou echt totaal geen imput in mijn leven geven..behalve dan ff mijn mening uitten in dit topic
ik wel hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 10:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Heb je het over glaasje draaien? Ik zou dat ook nooit van m\'n leven doen....ook niet uit nieuwsgierigheid
Kijk kijk, dat is interessant. Wanneer begin je? Laat het me wetenquote:
Ik weet er zelf ook niet veel over maar.....weet je wel hoe het moetquote:
Ben jij sowieso ooit wel eens nuchterquote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef bonke het volgende:
nou je gaat met een stel vrienden om een tafel zitten ( liefst in een oud huis waar iemand zich verhangen heeft )
dan schrijf je ff het hele alphabet op een stuk karton ( en nog een paar letters neer { ja en nee enzo )
dan drink je je glas leeg, draait het om en zet allemaal een vinger op de bodem van et glas
en dan is et ff concentreren en denken aan die dooie die zich heeft verhangen
na een minuut of 5 haal je allemaal je vingers weer van het glas, draai het glas om, vult het weer met bier, gooit het stuk karton weg en gaat met zijn allen praten over hetgeen er niet gebeurd is
ps: je hoeft niet nuchter te zijn om dit te proberen
?quote:Op zondag 5 februari 2006 08:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waarom spreek jij jezelf zo vaak tegenje zit duidelijk in een ontwikkelingsproces, maar bent er voor jezelf nog niet helemaal uit
Haal er voor jezelf uit waarvan je denkt dat goed is! Als je het niet begrijpt, ben ik bereid uit te leggen wat ik hiermee bedoelquote:
hoezo spreek ik mezelf tegen danquote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Aan de ene kant wil je er nuchter (je ratio gebruiken) onder blijven, maar aan de andere kant ben je onbewust of bewust bezig met een paranormaal proces. Ik wil je niks aanpraten, maar zo is het wat ik zie
Is toch alleen maar goed? Dat heet \\\'ontwaken\\\', of noem het zoals je wil.
die verhalen kunnen absoluut waar zijn...maar er zijn zoveel verklaringen mogelijk die ik waarschijnlijker acht, dat er voor mij geen reden is om het te geloven.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
hoezo spreek ik mezelf tegen dan
oh, ik vind van nietquote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
die verhalen kunnen absoluut waar zijn...maar er zijn zoveel verklaringen mogelijk die ik waarschijnlijker acht, dat er voor mij geen reden is om het te geloven.
bovendien, veel van die verhalen zíjn waar...voor de perceptie van die persoon. ik geloof niet dat iedereen maar wat kletst ofzo. denk aan mijn supervis
------------------------------------------------------------------------------------------------------
deze tekst van jou vind ik gewoon wat \\\'zelf tegensprekerig\\\'
Misschien moet je 'bovendien' veranderen in 'maar' of 'althans' of 'tenminste' of zo, dan klopt het weer welquote:
zie je de accent egu op "zijn"quote:Op zondag 5 februari 2006 16:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Misschien moet je \'bovendien\' veranderen in \'maar\' of \'althans\' of \'tenminste\' of zo, dan klopt het weer welBovendien= trouwens en overigens
![]()
Bovendien is: nog bij wat vroeger genoemd is (buitendien, daarbij, daarenboven, daarnaast, dan)quote:Op zondag 5 februari 2006 16:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Misschien moet je \'bovendien\' veranderen in \'maar\' of \'althans\' of \'tenminste\' of zo, dan klopt het weer welBovendien= trouwens en overigens
![]()
De aksan egu op 'zijn'? Neequote:Op zondag 5 februari 2006 19:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
zie je de accent egu op \"zijn\"
Ok, okquote:Op zondag 5 februari 2006 19:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
Bovendien is: nog bij wat vroeger genoemd is (buitendien, daarbij, daarenboven, daarnaast, dan)
Trouwens is: overigens, afgezien daarvan, buiten dat, ten andere.
Er zit verschil tussen.
Nu ik toch de spellingnazi aan het uithangen ben, het diakritisch teken boven een klinker,om aan te geven dat die met spanning moet worden uitgesproken heet accent aigu.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
De aksan egu op 'zijn'? Nee![]()
Ik weet wel wat de accent egu/aigu is (ik heb ook Frans gehad hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nu ik toch de spellingnazi aan het uithangen ben, het diakritisch teken boven een klinker,om aan te geven dat die met spanning moet worden uitgesproken heet accent aigu.
Ok thanx, ik kijk er later eventjes naarquote:Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef Sh0g het volgende:
Barb, download ff de VLC media player.
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Deze speelt alles af, scheelt een hoop gedoe met het zoeken van de juiste codecs, etc.
aigu! shit, wat stomquote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nu ik toch de spellingnazi aan het uithangen ben, het diakritisch teken boven een klinker,om aan te geven dat die met spanning moet worden uitgesproken heet accent aigu.
Je spreekt het wel zo uit, dus dat had je wel goedquote:
ik ben een zelfbenoemd taalpuristquote:Op maandag 6 februari 2006 09:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je spreekt het wel zo uit, dus dat had je wel goed![]()
Ik snap je frustratiequote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik ben een zelfbenoemd taalpuristdan kan dat echt niet!
![]()
een typefoutje, bedoel je?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik snap je frustratieIedereen maakt weleens foutjes.....ik bijv mag dan een ster zijn in spelling, maar maak toch ook weleens een typfoutje
![]()
Kan iemand em nog een keer uploaden naar www.yousendit.com ? File is al te vaak gedownload en niet meer beschikbaar dus..quote:Op zondag 5 februari 2006 01:06 schreef Sh0g het volgende:
Derren Brown - Seance
358 MB, duurt ongeveer een uur. Aanrader voor iedereen die sterk in ouija borden geloofd of bewezen willen zien dat de kans erg groot is dat mensen die hierin geloven, zichzelf gewoon voor de gek houden: je ziet een sterk staaltje van unconscious fraude en het ideomotor effect.
Als je totaal niet in ouija geloofd of je er niet in interesseert, ga het dan ook niet downloaden. Er zijn maar 25 downloads max, link is geldig t/m maandag. Hopelijk willen mensen die wel denken dat het allemaal echt is, het ook eens van de andere kant belichten. Het heeft mijn kijk op dit paranormale verschijnsel sterk verandert.
Veel kijkplezier!
Download hier.
Nee jongen, TYPfoutje is correctquote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
een typefoutje, bedoel je?![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee jongen, TYPfoutje is correct![]()
![]()
quote:Typefouten en spelfouten
Meestal worden typefouten gemaakt terwijl de schrijver wel de juiste spelling kent, maar soms worden er andere fouten gemaakt, spelfouten genoemd. Een spelfout, zoals bijvoorbeeld spelvaut, wordt niet veroorzaakt door een verkeerd gebruik van het toetsenbord, maar doordat de schrijver de juiste spelling niet kent (of in dit geval opzettelijk een verkeerde spelling gebruikt). Een echte spelfout die vaak gemaakt wordt is typfout. Volgens het Groene Boekje moet dit typefout zijn, net als typemachine — terwijl het wel ik typ en jij typt is.
stuur me effe een email//quote:Op dinsdag 7 februari 2006 06:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kan iemand em nog een keer uploaden naar www.yousendit.com ? File is al te vaak gedownload en niet meer beschikbaar dus..
Ok, ik leg me er bij neerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Typfout
http://nl.wikipedia.org/wiki/Typefout
[..]
sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ok, ik leg me er bij neerje hebt gelijk!
Barb =![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |