Misschien moet je 'bovendien' veranderen in 'maar' of 'althans' of 'tenminste' of zo, dan klopt het weer welquote:
zie je de accent egu op "zijn"quote:Op zondag 5 februari 2006 16:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Misschien moet je \'bovendien\' veranderen in \'maar\' of \'althans\' of \'tenminste\' of zo, dan klopt het weer welBovendien= trouwens en overigens
![]()
Bovendien is: nog bij wat vroeger genoemd is (buitendien, daarbij, daarenboven, daarnaast, dan)quote:Op zondag 5 februari 2006 16:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Misschien moet je \'bovendien\' veranderen in \'maar\' of \'althans\' of \'tenminste\' of zo, dan klopt het weer welBovendien= trouwens en overigens
![]()
De aksan egu op 'zijn'? Neequote:Op zondag 5 februari 2006 19:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
zie je de accent egu op \"zijn\"
Ok, okquote:Op zondag 5 februari 2006 19:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
Bovendien is: nog bij wat vroeger genoemd is (buitendien, daarbij, daarenboven, daarnaast, dan)
Trouwens is: overigens, afgezien daarvan, buiten dat, ten andere.
Er zit verschil tussen.
Nu ik toch de spellingnazi aan het uithangen ben, het diakritisch teken boven een klinker,om aan te geven dat die met spanning moet worden uitgesproken heet accent aigu.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
De aksan egu op 'zijn'? Nee![]()
Ik weet wel wat de accent egu/aigu is (ik heb ook Frans gehad hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nu ik toch de spellingnazi aan het uithangen ben, het diakritisch teken boven een klinker,om aan te geven dat die met spanning moet worden uitgesproken heet accent aigu.
Ok thanx, ik kijk er later eventjes naarquote:Op zondag 5 februari 2006 20:45 schreef Sh0g het volgende:
Barb, download ff de VLC media player.
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Deze speelt alles af, scheelt een hoop gedoe met het zoeken van de juiste codecs, etc.
aigu! shit, wat stomquote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nu ik toch de spellingnazi aan het uithangen ben, het diakritisch teken boven een klinker,om aan te geven dat die met spanning moet worden uitgesproken heet accent aigu.
Je spreekt het wel zo uit, dus dat had je wel goedquote:
ik ben een zelfbenoemd taalpuristquote:Op maandag 6 februari 2006 09:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je spreekt het wel zo uit, dus dat had je wel goed![]()
Ik snap je frustratiequote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik ben een zelfbenoemd taalpuristdan kan dat echt niet!
![]()
een typefoutje, bedoel je?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik snap je frustratieIedereen maakt weleens foutjes.....ik bijv mag dan een ster zijn in spelling, maar maak toch ook weleens een typfoutje
![]()
Kan iemand em nog een keer uploaden naar www.yousendit.com ? File is al te vaak gedownload en niet meer beschikbaar dus..quote:Op zondag 5 februari 2006 01:06 schreef Sh0g het volgende:
Derren Brown - Seance
358 MB, duurt ongeveer een uur. Aanrader voor iedereen die sterk in ouija borden geloofd of bewezen willen zien dat de kans erg groot is dat mensen die hierin geloven, zichzelf gewoon voor de gek houden: je ziet een sterk staaltje van unconscious fraude en het ideomotor effect.
Als je totaal niet in ouija geloofd of je er niet in interesseert, ga het dan ook niet downloaden. Er zijn maar 25 downloads max, link is geldig t/m maandag. Hopelijk willen mensen die wel denken dat het allemaal echt is, het ook eens van de andere kant belichten. Het heeft mijn kijk op dit paranormale verschijnsel sterk verandert.
Veel kijkplezier!
Download hier.
Nee jongen, TYPfoutje is correctquote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
een typefoutje, bedoel je?![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee jongen, TYPfoutje is correct![]()
![]()
quote:Typefouten en spelfouten
Meestal worden typefouten gemaakt terwijl de schrijver wel de juiste spelling kent, maar soms worden er andere fouten gemaakt, spelfouten genoemd. Een spelfout, zoals bijvoorbeeld spelvaut, wordt niet veroorzaakt door een verkeerd gebruik van het toetsenbord, maar doordat de schrijver de juiste spelling niet kent (of in dit geval opzettelijk een verkeerde spelling gebruikt). Een echte spelfout die vaak gemaakt wordt is typfout. Volgens het Groene Boekje moet dit typefout zijn, net als typemachine — terwijl het wel ik typ en jij typt is.
stuur me effe een email//quote:Op dinsdag 7 februari 2006 06:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kan iemand em nog een keer uploaden naar www.yousendit.com ? File is al te vaak gedownload en niet meer beschikbaar dus..
Ok, ik leg me er bij neerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Typfout
http://nl.wikipedia.org/wiki/Typefout
[..]
sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ok, ik leg me er bij neerje hebt gelijk!
Barb =![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |