Godkolere in een zandbak, LEZEN.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is een hoax!
Een hoax zeg ik je!
GC>>>>TRUTHquote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef golfer het volgende:
Zal het dan toch gaan gebeuren?
Krijgt static binnenkort de juiste papieren binnen?
Heeft hij alle GROTE benodigde injectienaalden allemaal overleefd?
En vooral: wanneer gaat ie nou echt vertrekken, zodat we zijn afscheidsfeest kunnen vieren?
Lees het allemaal verder in dit spannende vervolg van de nu al legendarische reeks.
rot op, met je knikkerkutquote:
Nee ik ga me even verdiepen in jou persoonlijke leventje en de reeks doornemenquote:
dat is in jouw geval aannemelijk, er wordt jou ook niks kwalijk genomen, vuilnisbakkenhoer!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee ik ga me even verdiepen in jou persoonlijke leventje en de reeks doornemen![]()
edit: van de papieren enzo
Wegwezen uit deze hoogstaande reeks.quote:
verdwijn uit het leven stumper....quote:
Is het niet toevallig de broer van I-spy24? Of nog erger, een kloon?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
Als je zijn avonturen er op na leest moet je wel tot de conclusie komen dat hij het nog ziekere broertje van Singh-Varma is.
je moet ff die eerste / weghalen uit je subquote:Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Is het niet toevallig de broer van I-spy24? Of nog erger, een kloon?![]()
[/sub]Schopt[/sub]
Wat ben jij snel vandaagquote:Op maandag 30 januari 2006 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
je moet ff die eerste / weghalen uit je sub![]()
Done.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
je moet ff die eerste / weghalen uit je sub![]()
Je kunt echt te ver gaan, Ali.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Is het niet toevallig de broer van I-spy24? Of nog erger, een kloon?![]()
Schopt
Ja, het is echt om te janken, die static.quote:
Daar hebben ze toch al genoeg aids?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het is echt om te janken, die static.![]()
Maar hij gaat WEL 12 cm. ontwikkelingshulp naar Lagos brengen, onze held.![]()
iedereen zit die aids te verheerlijken maar in de werkelijkheid schijnt het helemaal niet zo leuk te zijn hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch al genoeg aids?
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
Als je zijn avonturen er op na leest moet je wel tot de conclusie komen dat hij het nog ziekere broertje van Singh-Varma is.
post jij je tieten maar eens, geil loeder van mequote:Op maandag 30 januari 2006 01:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]![]()
![]()
We krijgen toch wel een topicje met dagboeken en mooie foto's van de dingen die je daar allemaal ziet toch static?
Nope. Next.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar vandaag is het maandag en hoort static of hij morgen kan vertrekken .
We krijgen toch wel een topicje met dagboeken en mooie foto's van de dingen die je daar allemaal ziet toch static?
Heb jij die als enige Fok!-er nog niet in je bezit?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:38 schreef laffer het volgende:
post jij je tieten maar eens, geil loeder van me![]()
Wel eens thee gezet?quote:
Weleens gewerkt ?quote:
EXIF?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:11 schreef Ali Salami het volgende:
Kom maar op met die foto's straks
Gaan wij de Info ervan wel even bekijken
whehehehequote:Op maandag 30 januari 2006 08:55 schreef Dagonet het volgende:
Static, 48 uur wegens herhaaldelijk binnen een topic doodwensen van een user, ook ná edits van een mod.
Nee, ik zit drie hoog achter tientallen jaren op een uitkering te teren zonder ook maar enige werkervaring opgedaan te hebben en daarom zelfs wordt afgewezen om worstjes te verkopen bij de Hema.quote:
Joepie!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:40 schreef static het volgende:
Anyway, krijg morgen mijn paspoort met visum en vertrek donderdag.
gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:40 schreef static het volgende:
Open je wel zelf weer een nieuw topic met al je reis- en andere avonturen als je er eenmaal bent, zodat we weer al je wetenswaardigheden daar kunnen volgen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef static het volgende:
Ze hebben weer een belachelijke vlucht uitgekozen; via London () en dan naar Lagos terwijl er een dagelijkse vlucht van KLM vanaf Schiphol gaat.
Anyway, zal wel veel typo's hebben want ik moet weer even wennen aan een laptop keyboard.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:40 schreef static het volgende:
Denk idd dat Arcee er moeite mee heeft en de komende dagen slecht zal slapenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:29 schreef static het volgende:
Jammer hè Arcee.
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:41 schreef bassieVL het volgende:
het regent in Lagos. Wat een feest.
Och, heb me voorbereid en dus weet dat je de lijken in de rivier kunt bekijken als attractie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:31 schreef Loedertje het volgende:
Veel geluk en plezier daar static.
[afbeelding]
Maak er wat moois van !
[afbeelding]
dat is dan wel weer gezelligquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:37 schreef static het volgende:
[..]
Och, heb me voorbereid en dus weet dat je de lijken in de rivier kunt bekijken als attractie.
Edit: nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:34 schreef Loedertje het volgende:
We vrolijken dit topic (en staic) nog ff op.
[afbeelding]
Jammer. Openbaar vervoer is een no-no net zoals een taxi. Lees je eens in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
*Gelukkig hebben we de taxi's nog !*
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:40 schreef static het volgende:
je wilt inderdaad niet het openbare vervoer gaan gebruiken in Lagos. al zou het wel een avontuur van jewelste zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:55 schreef static het volgende:
[..]
Jammer. Openbaar vervoer is een no-no net zoals een taxi. Lees je eens in.
Ik mag het niet eens, staat uitdrukkelijk vermeld in het security-document.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:45 schreef bassieVL het volgende:
[..]
je wilt inderdaad niet het openbare vervoer gaan gebruiken in Lagos. al zou het wel een avontuur van jewelste zijn.
Doe maar even een foto'tje daarvan, als broeder van Tara danwel I-spy24 moeten we het wel even checken natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:25 schreef static het volgende:
Wat een mooie glimmende officiele sticker in mijn paspoort.
Al mijn gegevens staan erop, dus nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Doe maar even een foto'tje daarvan, als broeder van Tara danwel I-spy24 moeten we het wel even checken natuurlijk
je kan toch wel met paint werkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:26 schreef static het volgende:
[..]
Al mijn gegevens staan erop, dus nee.
Buiten dat heb ik geen camera, alleen een mobieltje met camera maar die is zo ontzettend slecht van kwaliteit.
Ja, beetje de EXIF-info weglaten, jij I-spy24!quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ja, beetje de EXIF-info weglaten, jij I-spy24!
Zal wel iets langer worden ben ik bang.quote:Maar mooi dat je bijna die kant opgaat (even een dagje zonder Static hier, rust...:P)
Ja Cynix, ik ga écht weg.quote:
quote:
Dus ik kan geen nieuwe deel meer openen?quote:
eerst moet deze nog vol hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dus ik kan geen nieuwe deel meer openen?
Nou ja, sterkte iig.
bedenk je je dat nu pasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Trouwens wel lullig gepland; ik kom donderdagavond aan; een dag werken en dan een weekend in een stad die ik niet ken en waar ik in mijn uppie geen poot mag verzetten.
Nou, dan kun je dat eerste weekend iig alvast lekker FOK!ken. Toch niks beters te doen dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Trouwens wel lullig gepland; ik kom donderdagavond aan; een dag werken en dan een weekend in een stad die ik niet ken en waar ik in mijn uppie geen poot mag verzetten.
Precies, reisverslagje schrijven en eerste indrukken posten op Fok!.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, dan kun je dat eerste weekend iig alvast lekker FOK!ken. Toch niks beters te doen dan.
aangevuld met wat foto`s, is altijd leukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, reisverslagje schrijven en eerste indrukken posten op Fok!.
zullen leuke dagen worden voor je als je niet aan het werk bent, ik hoop dat je weet waar je aan begint!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Ja, houdoe, Bien.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Biene het volgende:
Nou houdoe.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Heb je nog meer coole piercings?quote:
hoelang hebben we nog prceies?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
Krijgen we deze nog vol voor-ie wiebert?
Denk het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
Krijgen we deze nog vol voor-ie wiebert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |