Ja, beetje de EXIF-info weglaten, jij I-spy24!quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ja, beetje de EXIF-info weglaten, jij I-spy24!
Zal wel iets langer worden ben ik bang.quote:Maar mooi dat je bijna die kant opgaat (even een dagje zonder Static hier, rust...:P)
Ja Cynix, ik ga écht weg.quote:
quote:
Dus ik kan geen nieuwe deel meer openen?quote:
eerst moet deze nog vol hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dus ik kan geen nieuwe deel meer openen?
Nou ja, sterkte iig.
bedenk je je dat nu pasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Trouwens wel lullig gepland; ik kom donderdagavond aan; een dag werken en dan een weekend in een stad die ik niet ken en waar ik in mijn uppie geen poot mag verzetten.
Nou, dan kun je dat eerste weekend iig alvast lekker FOK!ken. Toch niks beters te doen dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Trouwens wel lullig gepland; ik kom donderdagavond aan; een dag werken en dan een weekend in een stad die ik niet ken en waar ik in mijn uppie geen poot mag verzetten.
Precies, reisverslagje schrijven en eerste indrukken posten op Fok!.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, dan kun je dat eerste weekend iig alvast lekker FOK!ken. Toch niks beters te doen dan.
aangevuld met wat foto`s, is altijd leukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, reisverslagje schrijven en eerste indrukken posten op Fok!.
zullen leuke dagen worden voor je als je niet aan het werk bent, ik hoop dat je weet waar je aan begint!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Ja, houdoe, Bien.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef Biene het volgende:
Nou houdoe.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef static het volgende:
Heb je nog meer coole piercings?quote:
hoelang hebben we nog prceies?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
Krijgen we deze nog vol voor-ie wiebert?
Denk het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
Krijgen we deze nog vol voor-ie wiebert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |